4.4.15

Windows Phone bilježi porast tržišnog udjela

image_thumb1

Kantar je objavio tromjesečni izvještaj stanja na tržištu mobilne industrije i u ovim posljednjim rezultatima su vidljive pozitivne vijesti Windows (Phone) OS. Izvještaj koji donosimo pokriva EU5 zemlje i obuhvaća razdoblje od 3 mjeseca, zaključno sa 2. mjesecom u 2015. godini.

 

Windows Phone OS opet bilježi pozitivne rezultate na razini Europskog tržišta. Osim što je ostvario porast u odnosu na prošlo tromjesečje (sa 9.6% na 10.1%), ostvario je porast tržišnog udjela u odnosu na isto tromjesečje prošle godine. Taj porast iznosi 1%, odnosno tržišni udio je sa 9.1% je porastao na 10.1%.

 

image_thumb2

Ako malo detaljnije pogledamo tablicu vidimo da u Njemačkoj godišnji porast tržišnog udjela iznosi 0.7% (trenutni udio 8.2%), u Francuskoj čak 5.9% (trenutni udio 14.2%), dok u zemljama poput Španjolske, Italije i Velike Britanije nažalost bilježi pad udjela u odnosu na isto razdoblje prošle godine (redom: –2%, –1.7%, –1%).

 

Na drugim svjetskim tržištima Windows Phone OS uglavnom bilježi porast tržišnog udjela pa tako u SAD-u porast iznosi 0.3% (udio 4.8%), u Australiji drži 9% tržišnog udjela, a porast iznosi 4.3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U Japanu je zabilježen porast od 0.1%, a ukupni tržišni udio je 0.3%, a na kineskom tržištu Windows Phone bilježi pad od 0.2% na godišnjoj razini dok trenutni tržišni udio iznosi 0.8%.

 

Očito je da se Microsoftov Windows Phone ne može pohvaliti sa pretjeranim brojkama ali ipak se polako probija na tržište i nalazi svoj put do korisnika. Pretpostavljamo da je Microsoftova taktika osvajanja tržišta jeftinim uređajima ipak funkcionalna te da je upravo ona uzrokovala ovaj rast. Ipak, to je samo pretpostavka, kada vidimo izvještaje o prodaji uređaja ili udjelu pojedinih uređaja u Windows Phone platformi onda će se moći reći nešto više na tu temu.

 

izvor: WMPU

41 komentara :

  1. Sta vidim 640xl jos uvijek nije dosla u hrvatsku? Ja pare imam,skupio ih bas jucer ali koliko vidim za kupit jos nigdje nema..samo prednarudjbe

    ReplyDelete
  2. Meni jeste da fale neke aplikacije ali kvalitet ovih sto imam sad nije toliko dobar kao sto je to slucaj na Androidu i iOSu...nema toliko regularnih updatea kao tamo

    ReplyDelete
  3. Ja sam pomogao rastu u FR jer mi je telefon odatle (tj.oznaka mu stoji da je odatle). Sta mislite dokle ce dogurati do kraja godine ovaj % ? Kad izadju Win10 i flagship telefon mozemo ocekivati rast...ali koliki to je pitanje?

    ReplyDelete
  4. Pa to sam druze i rekao,neke jesu bolje neke ne, primer fb jeste bolji na WP nego na androidu ali fali mu par stvari,pa onda i whatsapp je bolji ali fali mu stvari.Imas i boljih i gorih app ali su pretezno na WP gore,jer jednostavno smo mali i razumem razvijace sto ne daju puno vremena za sredjivanje.To samo Microsoft moze srediti, ne stim da izbaci sto vise modela vec te modele da punudi Lumie sto vise operaterima.I onda ce skociti i zastupljenost Lumia tj veci postotak,cim se to desi vise ce i razvijaci da se trude za aplikacije.

    ReplyDelete
  5. E pa tu je problem...MS naplacuje operaterima da zakljucaju Lumia i ostale WP uredjaje samo na njihovu mrezu i npr ti kupis telefon u Telenoru i oni kazu ti da je zakljucan na njihovu mrezu samo, a ono dodjes kuci ubacis SIM karticu od Vipa npr i radi sve normalno...to jeste dobro za nas ali za operatere nije sigurno...dodatni trosak je to za njih.

    ReplyDelete
  6. Sretan rođendan Microsoft! :) (4.4.1975)

    ReplyDelete
  7. Dobro to ti je pravilo operatera 90% njih zakljucaju telefone.Mada neznam kako to ide, primer kod mene drug uzeo Lumiu 930 i trazio je da bude sim free, i ako njihovi inace nisu sim free.Sada dali pri kupovini ti mozes traziti ili njima mrsko to je drugo.Znam da Swisccom ne zakljucaje svoje telefone,jer drug koji iz Svice, svaki put kada dodjes ubaci nasu karticu,a on mjenja telefon jednom u godini.Sada ja neznam da li to proizvodjaci mogu traziti ili da li to operater radi tako da nebi koristio drugo mrezu neznam.Ali mi je glupo ako sam platio telefon odmah nema pravo da mi zakljuca,jer ja preplatu placam za paket sms,poziva i neta, a ne za telefon.

    ReplyDelete
  8. Nisam siguran, ali čini mi se da je moja kod operatera, a nije zaključana! Nisam nikada išao provjeravati, ali vjerojatno nije. Nema nikakvih operater-brandova ni aplikacija predinstaliranih. Vidiš nisam znao za MS-ovo naplaćivanje zaključavanja.

    ReplyDelete
  9. Buduci da im je rođendan, mogli bi pustit win 10 😂

    ReplyDelete
  10. Nešto sam načuo u jednoj tv emisiji da će kod nas uskoro doći novo pravilo za operatere da ti moraju SIM-zaključani mobitel, ako to zatražiš, otključat odmah kad potpišeš ugovor, a ne kao sad nakon 12 mjeseci, ili koliko je već. To pravilo još nije na snazi, ali dolazi.

    ReplyDelete
  11. MS bas trazi od operatera da ostavljaju telefone odkljucane sto ovi se prave ludi pa zakljucavaju i samo izazivaju kontraefekat kod korisnika.

    ReplyDelete
  12. Operateri cesto zakljucavaju telefone jer ih uz pretplatu daju placanje na rate, i dok se ne plati telefon tj. Dvije godine ugovora dok ne isteknu njihov je "in iure", korisnik ga koristi kao pod kirijom :) dok ga ne otplati. Ali ne znaci to da drugi SIM nece raditi na njemu. Moze se ipak desiti da se dobije telefon otkljucan na druge mreze, ali ROM ostaje od operatera i nadogradnje kada se cekaju onda se gleda na tog operatera.

    A u pretplati jesi ti djelom u pravu placas razgovor, sms i internet ali taj ugovor ima i stavku za telefon. Tako da ga placas dvije godine dok traje ugovor, ako bi sada prekidao ugovor trazili bi od tebe da vratis telefon ili da ga otplatis koliko je jos ostalo :) tako da po tome se vidi da korisnik dobije telefon na rate. A postaje 100% njegovo vlasnistvo nakon isteka ugovora ili otplacivanja cijelog ugovora.

    Inace bi i ja otisao uzeo neki high end kod operatera na dvije godine, platim prvu ratu i otkazem ugovor bez daljeg placanja. E tako ne moze :P zato oni imaju i pravo na telefon dok se on ne plati potpuno. Nakon isteka ugovora korisnik moze traziti unlock kod za telefon ako je zakljucan na neku mrezu. I mora dobiti taj kod.

    ReplyDelete
  13. Ali si u pravu ako platis telefon unaprijed. Mialim svu njegovu vrijednost, a ne recimo high end 200€ a u prodavnici 600€ to znaci da ti je oeprater samo jeftinije dao ali ipak ces platiti do kraja ugovora ostatak kroz pretplatu. Ali ako platis 600€ a on u prodavnici 600 onda mozes traziti da ti ga otkljucaju. Mislim i da nema takvih telefona kod operatera gdje platis punu cijenu uredaja, a on zakljucan. To su prepaid telefoni i oni su otkljucani. Osim ako su dosta jeftiniji nego regularno.

    ReplyDelete
  14. Dino,posto sam odustao od surface RT-a ...sta mi preporucujes od ova dva tri uredjaja Asus transformer T100Ta ili lenovo miix 2?ili acer aspire switch?hvala unapred...

    ReplyDelete
  15. I sad, tko je u pravu? Ti ili M.N? :) Koliko vidim, rekli ste dvije suprotne izjave :)) :zbunjo:

    ReplyDelete
  16. Slabe Su ove brojke! Realno bi Trebalo da je windows makar 5-6% iznad ios-a... Imam osecaj da CE, zdravlje za godinu- dve Tako I biti...

    ReplyDelete
  17. To sam i rekao...MS naplacuje operaterima da zakljucaju telefon na njihovu mrezu samo.

    ReplyDelete
  18. Pa ne evo ja sam u Mtelu na preplati 50km, i ja u tih 50km imam 2gb neta, 200 minuta i 250 poruka.Primer kada to pretvoris sve koliko su poruke,net i sms izadje tacno 50km,a ja telefon ako platim primer 100km a on je 500km u prodamnici.On je meni dao jeftinije da bih ja bio njegov korisnik i koristio njegove usluge 2 godine ili 1,on me veze ugovorom i taj ugovor ne mogu raskninuti dok ne platim sve.A ja telefon platim odmah 100km i on nema veze sa ugovorom,telefon je placen da li ja njega prodao,ostavio ili bacio ja ne placam vise nista kasnije kroz preplatu i telefon je moj.A kada ne bih uzeo telefon onda me nebi vezali ugovorom,jer ako uzmem telefon onda on zna da koristim njegove usluge odredjeni period.Nije logicno ako me vezo ugovorom onda sam duzan znaci da placam,ne platim tuzi me,a nema mi pravo zakljucavati telefon koji sam ja platio.To sto sam platio jeftinije je jer sam postao korisnik njegove mreze na odredjeni period.

    ReplyDelete
  19. U Srbiji ne zakljucavaju i ako kazu da je zakljucan...kupis npr 535 u MTSu i ubacis karticu od Telenora i on ce prepoznati karticu i moces sve raditi...oni kazu da su zakljucani a u stvari nisu jednostavno...

    ReplyDelete
  20. 90% njih zakljucaju telefone vise ispada da ti kazu da je zakljucan telefon...placa se MSu da ti zakljuca telefon jednostavno i tu nasi operateri nece da daju novac i po meni tu je i glavni razlog zasto nema toliko WP telefona u njihovim ponudama.

    ReplyDelete
  21. Kod nas ne zakljucavaju WP telefone, ne znam kako je u Nemackoj,Svici,Hrvatskoj al znam da mi je drug uzeo 535 u Mtsu i ubacio je Telenor karticu sto koristi drugu na SIM1 slot i radi mu sve normalno.

    ReplyDelete
  22. Riječi ti se pozlatile i iz tvojih usta u...itd

    ReplyDelete
  23. U Mtelu imas da platis telefon odmah znaci sa preplatom ako je telefon na paketu 100km onda 100km,a imas i na rate primer ako uzmes neku preplatu telefon skuplji uzmes na rate telefon ali moras donjeti M2 obrazac, tj placas paket primer moj 50km i kolila je rata mobilnog.A ja kada bih sada hteo da raskinem ugovor mogu ali moram da isplatim to do kraja dve godine koliko ima, ako ne isplatim tuze me da platim te ostale racune i sudske troskove a telefon ne vracamjer telefon je primer placen 100km na pocetku i ako je njemu mozda vrednost 1000km,jer tatin kolega je imao tu situaciju.Znaci paket koji si uzeo primer moj 50km njega da isplatim,a nigde barem u ugovoru koji ja imam ne pise ista o telefonu osim pravilo garancije i koliko je telefon kostao tj racun,i da sam uz paket uzeo i mobilni i radi mobilnog me veze ugovorom.Niti pise da ja njega kroz paket placam,niti pise u slucaju raskida ugovora da im vracam telefon,vec samo da se plate ostale rate paketa.Jer kod mene je kolega ozenio se i otisao za Svicu,ali pre toga je isplatio preostalih 3 rate paketa tog od 60km,znaci 180km.A primer u Austriji i Svici je prvo postojeci korisnici dobijaju jeftinije telefone,dok novi placaju vise,ali i tamo te ne veze za telefon,jer drug je imo Orange i platio samo preostale racune,i raskino ugovor.A telefon mu je ostao i presao u Swisccom.Razlika je sto su kod nas slabi operateri pa ne rade kao vodafon i drugi da stavaljaju svoje logove kada palis telefon i td.Sada znam da sam pre imao telefona zakljucanih iz Mtela ali sada sto sam uzimao nisam probao druge kartice.Ali drug ima tu Lumiu 930 kupljenu u BH mobile i mogu druge kartice a azuriranje mu je iz Madjarske. Tj regija telefona za koje je trziste pravljenE sada neznam ono na dopunu u Svici, Swisccom daje Lumiu 530 za 30 franaka,a Lumiu 630 za 50 franaka,ali dobijes nesto kredita na racunu i td,ali ne mozes staviti druge kartice tj nisu sim free,ali tu nisi potpisao ugovor vec si na dopuni.Kao kod nas sto imaju oni telefoni preko pripeid.Ja mislim da to nije dobro istaknuto zakonom,jer znam da sam citao u nekoj zemlji vise nema non sim free telefona, ali ne mogu se setim,tj da li kupio preko mreze ili u prodamnici mora biti sim free.

    ReplyDelete
  24. Kažem, meni se moja Lumija ČINI (izgleda) nezaključana. 000-33, CV, ali nisam nikad isprobavao drugi sim. Možda je nezaključana zato što je CV, ne znam...

    ReplyDelete
  25. Procitao sam na netu negde, mozda mondo ili blic da MS preporucuje da se njihovi telefoni ne zakljucavaju.

    ReplyDelete
  26. Ako je CV onda je otkljucan...

    ReplyDelete
  27. Hvala, nisam ovo znao

    ReplyDelete
  28. Slazem se, ja sam m:ts postpaid i telefon je otkljucan a za Telenor i Vip ne znam...

    ReplyDelete
  29. Vladan Gojgic04 April, 2015

    Dobio sam neki update na l 535 danas, pise samo Lumia Update for Windows Phone. Zna li neko sta je to? :D

    ReplyDelete
  30. Nemam pojma što bi to bilo, pogledam kasnije, a možda i neću nać ništa, jer možda je to samo zakrpa za dodirni ekran za tvoj konkretni model, hvala na javljanju.

    ReplyDelete
  31. Vladan Gojgic04 April, 2015

    Vrlo moguce, jer se samo promenjen broj firmwera

    ReplyDelete
  32. meni je to 000-FR...znaci predvidjen za trziste Francuske...+ svaki put kad hard reset odem ono mi instalira nazad neke aplikacije oko travela i zutu stampu francusku...

    ReplyDelete
  33. Znate li mozda kad bi trebao windows 10 za mobitele ?

    ReplyDelete
  34. Da, about, ne piše operater, i e+i = 000-33 eu_hungary, valjda madžarski kod (nažalost?), i generički europski model (jer 000-33 = Europa)

    ReplyDelete
  35. Kod mene je 000-33, a taj broj je Europa, znači generički europski model (bila je neka Microsoftova stranica za OEM-ove, gdje pišu ti kodovi i koji što znači.

    ReplyDelete
  36. I kod mene je "mađarica" 😊. Isti slucaj.

    ReplyDelete
  37. To su valjda Lumije iz one mađarske NOKIA tvornice što su ju zatvorili i preselili u Brazil ili kamo već... :(

    ReplyDelete
  38. Ma 100% !!! Juce Su 2 drugara presla Sa androida na windows. Dosli do mene da I'm pravim Microsoft account I malo pokazem osnove... Prezadovoljni Su I to Su uzeli l535...
    Logika I kvalitet Su na strani Windows-a a posebno nokije I Microsoft-a..

    ReplyDelete
  39. Ja sam recimo uzeo lumia 930 na njemačkog O2, ali je sim free svejedno....

    ReplyDelete
  40. Moja lumia je iz njemačke i O2 je pod operater, ali je sim free

    ReplyDelete
  41. Жељко Јанковић11 May, 2015

    Ma bre, narod navalio na androide ko mutav! Ko proba WP, odmah beži od androida. Ko god je kod mene došao sa androidom i probao wp, batalio je krš. Samo treba edukovati narod i jaka reklama.

    ReplyDelete

Ostavite komentar