7.4.15

Angry Birds Seasons ima manju nadogradnju

IMG_4605

Angry Birds Seasons je igra u seriji Angry Birds brenda koje pravi Rovio razvijačka kuća. Angry Birds igre su postale nedavno sve besplatne i mogu se preuzeti, razvijači su se okrenuli drugom načinu da zarade u aplikacijama, a o je da unutar aplikacije kupujete dodatke na igru koji će vam pomoći da brže dostignete određeni nivo u igri.

 

774399aa-465c-45be-8f53-89a1727585b6

 

Danas Angry Birds Seasons ima nadogradnju koja donosi 15 novih NBA All-Star razina + 1 zlatno jaje razinu, kao i slobodno bacanje. Seasons tematika u Angry Birds se uvijek dotiče aktuelnih tema tako je nekada ova igra imala tematiku kinesku novu godinu, kao i tropsku temu slično kao Angry Birds Rio. Ova igra posjeduje preko 300 razina za igranje i vjerujemo da neće tako brzo dosaditi.

 

Preuzmite Angry Birds Seasons ovdje.

 

angry bird sseason qr kod setup

28 komentara :

  1. Želeo bih samo da započnem raspravu :D

    ReplyDelete
  2. A možemo započet tako da kažemo da ima danas još novih nadogradnji aplikacija: Tubecast, i OneDrive od poznatijih, te još i Podcast+ Pro :)

    ReplyDelete
  3. Ili da je lumia 735 bezobrazno skupa, uz moj paket od 1600rsd kosta vise od 17000, a galaxy s3 neo sa istim hardverom kosta 8000, ako tako ostane do jula odoh na android

    ReplyDelete
  4. Promasili ste temu. A i jedno pitanje kakve veze ima cijena na mobilnom operateru? Koliko kostaju jedan i drugi u slobodnoj prodaji bez operatera?! I kako "isti" hardver? Kada je izasao taj Android?

    ReplyDelete
  5. Koliko je meni poznato, jedini "neo" je Samsung ATIV S Neo... Galaxy je Android serija.

    ReplyDelete
  6. Da vjerovatno je mislio na Samsung Galaxy S 3 Neo Android. A po specifikacijama jesu slicni ali opet neki segmenti se ne mogu ni porediti. Lumia 735 ima bezicno punjenje, ovaj ne, 735 ima 5mpx prednju kameru, ovaj ima losiju. I zadnja kamera vjerovatno je bolja kod lumia 735. Tako se ja oitqm kakve veze ima cijena na operateru za neku kao ljutnju na WP. Noviji telefoni su uvijek skuplji.

    ReplyDelete
  7. Jao, za nekoliko mjeseci ću imat mogućnost za novu Lumiju povoljnije (neću čak ni reć 'novi mobitel'), da bar bude L930 još u ponudi tada...maštam...

    ReplyDelete
  8. Ovaj dio (Disqus) služi za komentiranje članka, a raspravu koja nije vezana za članak započeti ovdje: http://wnovosti.freeforums.org/

    :)

    ReplyDelete
  9. Isto kao kod mene. Imao sam ih sve instalirane, a vecinu nisam nikada ni upalio.

    ReplyDelete
  10. Slažem se da treba da koristimo forum u te svrhe. Za to i postoji. Nego sam hteo da se našalim. Zato što je u BOXu pisalo: "Započni raspravu", pa mi je bilo zanimljivo :D
    Sad recimo piše: Pridruži se raspravi :D
    Tako da krivica nije moja :P

    ReplyDelete
  11. Izasao par meseci pre 735, isti hardver potpuno, 720p displej, snapdragon 400, 4.8 incha a 735 4.7... A da, i 1.5 gb rama... Jedino da zbog lte podrske platim skoro 80e vise... Zato sporo napreduje wp, jer ga precenjuju, a ugradjuju smesan hardver u srednju klasu... 830 od 735 bolji u kameri i materijalu a naplacuju ga kao premium model, meni wp odgovara, stabilan je ali sve ovo presporo ide, ostace samo dobra zamisao, puno gresaka u kampanji majkrosofta

    ReplyDelete
  12. za tih 80€ vise se dobije bezicno punjenje i dosta bolja prednja kamera. A volio bi vidjeti i testove zadnje kamere jer vjerujem da je Lumia bolja. Ne zato sto je Nokia ili WP nego zato sto je super kamera. A i 1.5 GB RAM nece pomoci na Androidu, a kojim OS 4.4? Moze li on parirati kasnije Windows 10?

    A naravn oda su bolji materijali, Lumia 725 ima bolju izdradu kucista nego Samsung Galasy S3 koji je valjda veci brat tog S3 Neo?!

    A radi "navodnih gresaka" koje Microsoft pravi trenutno su jedna od vodecih softverski i hardverski kompanija planete. da bi se korisnici uvijek pitali bio bi uredaj 50€ sa Snapdragon 800 i 4GB RAM i 41 megapiksel ali tak ose ne posluje. Mislim ko voli WP, nije mnogo tih 80€ jer vjerovatno ima neke prednosti koje nema taj S3 Neo.

    ReplyDelete
  13. http://www.inside-handy.de/handy-vergleich/samsung-galaxy-s3-neo/nokia-lumia-735

    Evo cijena u slobodnoj prodaji je samo 29€ vise. to sto su u nas cijene naopake nije ni Microsoft kriv niti WP nego sama cinjenica da prodavaci stavljaju cijene kako zele.

    ReplyDelete
  14. I jos jedna cinjenica koju cesto vidim i cujem i najezim se. Cim je nesto kao Lumia 1020 osvojila nagradu onda je to Bravo Nokia. cim ne ide prodaja kod nas Nokije Lumije 735 onda se spominje Microsoft?! Pa na uredaju pise Nokia, oni su ga proizveli i sa proizvodnjom su odredili u startu cijenu uredaja. Ne moze se Microsoft napraviti blesav i smanjiti dodatno te cijene i prodavati u minus.

    ReplyDelete
  15. bolja je zadnja kamera provereno od LG G2 to znam ;) testirano vec i uporedjivao sliku i lagano je bolja od G2...

    ReplyDelete
  16. 735 jednostavno kupis za dosta manje pare ovako a ne kod operatera gde ces da ga pretplatis za minimum 30% vise. Za 160€ ukupno sam ja uzeo moj unlockovan pa ti vidi :)

    ReplyDelete
  17. Ne znam sta bih ti rekao al ne mogu da smislim telefon bez supporta za SD karticu...ne mogu jednostavno...zato i ne bih uzeo iPhone ni bilo koji dobar bez da mogu staviti SD karticu :P

    ReplyDelete
  18. S3 neo je s3 sa vise rama, korektna kamera i brz je kao zver, ja bih bas 735 da uzmem ali kao da su stedeli na nekim stvarima, nema slusalice i usb u pakovanju, mialim realno nebitno ali opet glupo ne dati to... Nadam se da ce desetka biti ok

    ReplyDelete
  19. pa onda sacekaj Win10...735 je solidan telefon ako hoces da pobegnes od bagovitog Androida...po meni jedini telefoni koje valja kupovati su iPhone i WP telefoni...i mozda high end Android neki samo...inace 735 pravi vrv bolje slike od S3 Neo i definitivno od LG G2 (proverio vec). Na tvom mestu ne bih uzeo nijedan od ova 2 nego bih sacekao i video sta bi bilo najbolje za uzeti...jedino ako si nestrpljiv sta znam...

    ReplyDelete
  20. Ja koristim wp vec dve godine, i sada mi istice ugovor i opet bih uzeo lumiu preko operatera ali ne znam kakva ce 640 biti, kamera mi je bas bitna stavka i naravno brzina... Ovako mi treba whatsapp i to je to realno

    ReplyDelete
  21. Mislio sam da ćeš reć 'ne mogu da smislim telefon bez Glance ekrana' :). To je bila moja kuknjava za 930, kao, ja neću to zato što nema Glance. 'Meni mora bit AMOLED+Glance', tako sam govorio a vidi me sad, slinim za L930-kom :). Ako bude u ponudi povoljnije, uzet ću ako ne, držim što imam. Uzeo bih 930 zato što je novija od moje, sada je jeftinija no što je bila, a prilično je jaka, i što je to zadnji ikada NOKIA flagship. SD kartice ima li nema li, to mi nije neki problem. Imam sada 32 GB bez SD, pa mi se to uvijek vrti oko polovice zauzeća. Da imam 16GB bilo bi knap, ovako je lagodno.

    ReplyDelete
  22. Prethodni ugovor sam uzeo i bio je super jer sam imao popust 50% zadnjih 6 meseci, a pre toga je bio 20,30 i40%... A sada ako hocu imam izbor da platim 735 42000 na 24 meseca i popust 40% ili da placam punu cenu ugovora i da uzmem lumiu za 17000 na 12 rata, nije meni problem da platim telefon 400e, ali vise volim te pare da potrosim na dete, zenu, pice sa drugarima, veceru... Ne daje mi se vise od 10000 rsd uz ugovor preterali su, pa 930 je u gigatronu bila 39990 na akciji a oni traze 42000 za 735... Zna li neko kakva su iskustva sa kupovinom u madjarskoj?

    ReplyDelete
  23. Za L830 si u pravu.precenjen telefon sa prosečnim hardwerom i dobrom izradom: http://www.benchmark.rs/vesti/lumia_930_i_lumia_830_telefoni_dostupni_u_zlatnim_verzijama-56404

    ReplyDelete
  24. Imam telefon bez Glancea i jos uvek notification lighta (valjda ce proraditi sa Win10) L735. Ali posto ga koristim uvek i ne odvajam se od njega onda mi nije toliki problem...malo mi smeta sto nema Glance za ovako dobar ekran...

    ReplyDelete
  25. Uvijek ima crno trziste za l930, oglasnici i slicno.Ne moras ici uzeti aparat kof operatera.
    U hrvatskoj L930 sada kosta, nakon sto je pala cijena 4.560kn.
    Dok je na oglasnicima otkljucan uredjaj s dvije godine garancije od 2.400kn. na gore.

    ReplyDelete
  26. Da, možda, ali nekako sam ipak za sve onako čist račun duga ljubav... A nije mi jasno baš hm... uzet uređaj u oglasniku ok to da, ali onda je li to legalno sigurno itd... Tko zna kakve sve mešetarije su tu. Uzet uređaj kod ovlaštenog distributera pa od operatera samo tarifu, isto mi nema baš previše smisla...ne znam...

    ReplyDelete
  27. U krivu si...usteda ti je od starta cca 2000 kn a tarifu koja ti odgovara odaberes kod operatera i kroz dvije godine ustedis jos cca. 2400 kn.u globalu 4500 kn je solidna usteda. A bolje zvuci kao 600e.
    P.s: Nitko nista ne dira na uredjajima iz slobodne prodaje ..ti su u globalu najbolji jer du otkljucani i dolaze tskodjer sa sluzbene dvije godine garancije.
    Moja 930 je druga kupljena u oglasniku..dok sam 630 nula uzeo kod produzenja ugovora ..i 630 cu preplatitu kao dvije 930. Mana ..na oglasniku moras odmah platiti uredjaj.
    CASH!

    ReplyDelete
  28. Nema veze kakav je Hardwer jer Win leti naspram bilo kojeg Android uredjaja...onako u kontinuitetu a zbloka samo kada se uredjaj razbije.
    Kod Lumia uredjaja bi se u globalu trebala samo gledati kvaliteta izrade jer i najlosija Lumia je doslovno zvjercica.

    ReplyDelete

Ostavite komentar