9.4.15

HERE kolekcija aplikacija dobila nadogradnju

IMG_1417

HERE servisi od Nokije danas dobijaju novu nadogradnju, manjeg karaktera. Zapravo radi se o ispravljanju grešaka na aplikacijama sa sinkronizacijom favorita i mjesta kao i grešku sa prijavljivanjem. Sve aplikacije i nadogradnje možete preuzeti ispod.

 

Preuzmite HERE Drive+ ovdje.

 

QR-HERE-Drive-Plus

 

Preuzmite HERE Maps ovdje.

 

QR-HERE-Maps

 

Preuzmite Transit ovdje.

 

QR-HERE-Transit

 

Preuzmite HERE City Lens ovdje.

 

QR-HERE-City-Lens

 

izvor: Windows Central

22 komentara :

  1. mille grobar09 April, 2015

    Mogli bi da ubace i medju rutu konacno...ne znam sto im je to toliki problem.

    ReplyDelete
  2. I ja bi volio tu funkciju. Iskreno.

    ReplyDelete
  3. mille grobar09 April, 2015

    ... kljucna prednost IGO app.

    ReplyDelete
  4. Here Maps trebaju samo da se nadograde odnosno da prikazu kako jeste sada a ne kako je pre godinu dana.Here Maps su mi omiljene i najbolje su al samo im to fali.A Here Drive o to me necu da pricam jer to je najbolje nesto sto sam ikad video kako funkcionise.A ovi na androidima nemaju pojma o tome ahahahhaah.

    ReplyDelete
  5. Imaju i oni od skora HERE aplikacije.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps

    ReplyDelete
  6. Ali do skoro nisu znali.Taj android ccc sta oni sve nece da imaju.Ma ugasice se oni jedan dan Windows ce sutnuti kantu za smece tj. Android

    ReplyDelete
  7. Je li moguce podesiti jezik na here maps, pa da mi umjesto kineskih znakova pisu imena gradova na engleskom?

    ReplyDelete
  8. Ja mislim da nije moguce jer su imena uvijek na lokalnom jeziku/pismu.

    ReplyDelete
  9. Mogli bi uvest na izbor koje prijevozno sredstvo koristimo...npr auto,kamion...pješak...jer kamion nemože proći onuda kud može auto,razne zabrane...visina,težina itd

    ReplyDelete
  10. Pa zar nije balans, nesto kao medjuruta? Ima kraca, brza i balans...

    ReplyDelete
  11. Dobra ideja. ja sma sve bio ubjeden da to ima u HERE drive kad sada provjeri i nema. Dok HERE maps ima nesto tako po zelji. U vecim gradovima ako ukucam blizu adresu ponudi mi dvije ili tri ikone da biram, pjesak, autobus ili automobilom. sad sam provjerio malo dalju relaciju i ne spominje pjesak i autobus :) a mislim da se to adaptira od grada do grada drugacije.

    ReplyDelete
  12. Jeste inace. ali ja mislim da on misli isto kao i ja. Kada postavljamo rutu prije nekad ja sam navikao tako da mogu postavljati a-b-c. i niz mjesta. dok u HERE uslugama ima samo a-b. Malo te ogranici. Ili ja nisam nasao jos nacin da stavim npr a-b-c ili neko zeli a-b-a da ne mora kucati unazad rutu istu.

    ReplyDelete
  13. Još 9 sati i 20 minuta pa windows 10 sjeda na moju L1020 abd 😊

    ReplyDelete
  14. Kakva tisina mozez je sjeci ko sir ,zatisje pred buru 😂

    ReplyDelete
  15. mille grobar10 April, 2015

    Upravo to sto ti je Dino napisao,npr hocu da idem od Beograda do Banja Luke,preko Tuzle.Tuzla bi bila medju odrediste,a takav plan puta ne mozes zadati na here drive u startu...

    ReplyDelete
  16. mille grobar10 April, 2015

    Naprasno je poceo telefon da mi jede bateriju,zna li neko sta bi moglo da bude?Nista ga vise ne koristim nego ranije,niti sam skidao nove app...

    ReplyDelete
  17. Ako imas Whatsapp to ti je to. 😃 A ako to nije onda nzm. 😃

    ReplyDelete
  18. Ljudi,kada zelim da updejtujem HEre Drives+ kaze mi da ta aplikacija ne postoji u prodavnicu.Jel to bilo kod vas isto? 😐

    ReplyDelete
  19. Ja sam jednom to iskusio dok nisma vidio da OneDrive radi upload fotografija. U aplikaciji OneDrive iako je iskljucena moze da radi podizanje fotografija. To je sve ok ali nekad u prijasnjim verzijama app nije bila dobro programirana i zastane u tom ciklusu kada posotji neki problem sa podizanjem i ponavlja non stop taj fajl dok ne proradi. To je meni izvuklo jednom dosta baterije dok nisam skuzio.

    Ima i mogucnost da je u postavkama ukljuceno automatsko podizanje fotografija u najboljem kvalitetu. Sve to npr trosi a korisnik i ne vidi da se podziu fotografije na OneDrive.

    Kao treci neki razlog moze biti da je baterija dosla do svog kraja trajanja. Kod Lumia 920 osjete to korisnici dosta. Ja dok sam je imao mogao sam kao "non stop" korisnik izgurati 24h+ danas to vise nije moguce sa istim koristenjem.

    ReplyDelete
  20. hmm to je cudno, preko naseg linka? a ima li na telefonu? ako ima na telefonu ides duzi klik na listi aplikacija na njoj > podijeli > i odaberes neki medij kao sms i taj link sto si dobio odes u IE i uneses samo.

    ReplyDelete
  21. Bilo je i meni juče tako preko linka, mape ažurirao a drive mi prijavljivao grešku, poslije sam nadogradio regularno preko trgovine.

    ReplyDelete
  22. Dino tebra ukljuci otkucavanje stoperice do 10-ke 😉

    ReplyDelete

Ostavite komentar