1.4.15

Nadogradnja za Disqus, Fotoroom i Sonic Dash aplikaciju

Store logo

Tri aplikacije koje su spomenute u naslovu danas imaju nadogradnju na noviju verziju. Aplikacije su obnovljene s novim funkcijama ali i nekim iznenađenjima za njihove korisnike, u nastavku pročitajte što novog donose korisnicima.

 

Disqus

 

Disqus Setup[2]

Disqus aplikacija koju inače koristimo za komentiranje je nadograđena na verziju 2.7.0 i u ovoj verziji aplikacije je moguće vidjeti odgovore na komentare u kontekstu ostalih komentara. Aplikacija je tražila dopuštenje za korištenje mikrofona koji se nije koristio u aplikaciji, tako da je to uklonjeno i sada prilikom instalacije aplikacija ne traži tu dozvolu. Također, tu je i redovito ispravljanje grešaka i poboljšanja u radu aplikacije.

QR_Disqus_for_Windows_Phone[2]

 

Fhotoroom

 

Fhotoroom Setup[2]

Fhotoroom je društvena mreža koja je zbog nedostatka Instagrama bila jako popularna na Windows Phone platformi, a prisutna je u trgovini još od vremena Windows Phone 7 sustava. Fhotoroom aplikacija konstantno dobiva nove nadogradnje s novim funkcijama i moglo bi se reći da je aplikacija za primjer. Ovaj put je nadograđena na verziju 14.15 i novosti u ovoj verziji su:

  • Popravljena greška Saturiranja u uređivanju slika.
  • Dodana kontrola zrnatosti slike (Grain).
  • Dodana kontrola boje (Hue).
  • Dodani Provia Low, Provia i Ektar filteri u “Undertone” kolekciju.
  • Ažurirani postojeći filteri.
  • Ispravke grešaka i poboljšanja u radu aplikacije.

 

Preporučujemo da isprobate ovu aplikaciju, ako ne želite koristiti Fhotoroom društvenu mrežu možete je iskoristiti da uređivanje slika jer ima dosta funkcija.

 

QR_Fhotoroom_New

 

Sonic Dash

 

Sonic Setup[2]

Sonic Dash je simpatična igra koju već neko vrijeme imamo dostupnu na Windows Phone platformi danas je dobila nadogradnju. U najnovijoj verziji 2.2.0, aplikacija je dobila razna poboljšanja i ispravke grešaka. Također, za svakog korisnika su dodana iznenađenja u igri koja će te otkriti nakon instaliranja nadogradnje.

Sonic QR kod setup_thumb

 

Nadogradnje, kao i aplikacije možete preuzeti klikom na slike ili skeniranjem QR kodova.

7 komentara :

  1. Kad ce update za whatsapp?

    ReplyDelete
  2. Semir Begic01 April, 2015

    Moze li mi neko reci zasto nakon sto sam instalirao w10 ne mogu da uradim update drivera za graficku, stalno mi izbacuje da ima update ali kada krenem da instaliram, racunar se ugasi i sam se upali, i kaze mi da nije uspjela instalacija i da je kao timed out...

    ReplyDelete
  3. mille grobar01 April, 2015

    Otvarajuci ovu vest,iskocio mi je prozorcic u kojem je pisalo-dogodila se greska na ovoj stranici,radimo na tome da je otklonimo...tako nekako.Cisto da Dina upoznam sa time.Posle toga sam ponovo usao u app i sve ok.

    ReplyDelete
  4. Da, jos uvijek su posljedice vidljive. DNS serverima treba malo da se srede. ta greska je kao Error 404 samo sa nasom porukom nekom.

    ReplyDelete
  5. Ima dosta bagova na Windows 10 zato sto je beta verzija. A ima mislim rijesenje za to, ne znam tacno gdje ali potrazi na Bing bas to error while updateing GPU driver on Windows 10. Tako nesto i izbacit ce sigurno stranice sa rijesenjem

    ReplyDelete
  6. Semir Begic03 April, 2015

    jos jedno pitanje, Posto sam skunuo AMD-ov identifikator sada na 10-ki mi kao identifikuje da mi je OS 8.1 i da mi je updateovan driver na zadnju verziju..sad me zanima jel to u redu sto mi identifikuje da mi je Win 8.1 a ja sam sa 7-ice upgredovao na 10-ku

    ReplyDelete
  7. Da, za sada to nema veze jer cesto ce 10 identificirati kao 8.1 ali to nije nista lose. Dok ne naprave kompanije drajvere za 10 tako ce biti cesto kod drajvera.

    ReplyDelete

Ostavite komentar