6.4.15

Novi firmver dostupan za Lumia 535 dual SIM preko Navifirm

Lumia_535_Press

Microsoft Lumia 535 je u zadnje vrijeme imala nekoliko nadogradnji koje su manje više uspješno da isprave greške koje ima hardverska revizija 3.0 tog telefona. Danas imamo dojavu da se nalazi na serverima za nadogradnje novi firmver za Lumia 535 uređaj koji treba uskoro u distribuciju. Nadogradnja izgleda nije kao što neki portali pišu GDR2 tj.  WP8.1 Update 2 koji je prezentiran sporedno na MWC sajmu ove godine u Barseloni na Lumia 640 i 640XL.

 

navifirm lumia 535

Mi smo provjerili istinitost ovog izvora i na serverima nadogradnji kroz program Navifirm vidimo novi firmver za Lumia 535 koji nosi oznaku 02063.00000.15114.43004. Nadogradnja kako smo dalje provjerili nije GDR2 i ne donosi nove funkcije koje imaju Lumia 640 i 640XL kao traženje u postavkama ili pinovanje istih na Start zaslon kao i podrška za Bluetooth tastature.

 

Ko želi može sebi danas preuzeti nadogradnju, ali naravno znate sami da to znaći i fleširanje uređaja kao i gubljenje svih podataka sa telefona i pored toga mi ne preuzimamo odgovornost za vaše postupke. Vrlo vjerovatno se radi i o činjenici da je Microsoft počeo i sam sa distribucijom Lumia 535 u svijetu sa ovim firmverom umjesto sa starijim jer se uređaj još aktivno proizvodi i prodaje.

 

Kada će GDR2 nadogradnja, i hoće li uopšte, za ostale uređaje stići mi provjeravamo trenutno. Kada bude više informacija obavijestit ćemo vas.

 

izvor: windowsphoneapps.es

43 komentara :

  1. Sta se dobija ovom nadogradnjom?

    ReplyDelete
  2. Kad buju dosle 640 i 640xl dal se zna kaj i kaj je z win 10 za mobove

    ReplyDelete
  3. Luka Kopričanec06 April, 2015

    Kao ispravke touch problema. Mada ja od pocetka nisam previse imao problema i sada jos manje odkako sam stavio naljepnicu

    ReplyDelete
  4. Ja sam tek posle nedelju dana koriscenja uvideo problem. I to sam primetio da je problem evidentniji kafa je ekran vise zamascen (prljav). Od kada sam stavio mat foliju problema nema.

    ReplyDelete
  5. Sta se desava sa whatsappom,vec drugi dan mi ne dolaze poruke dok ne udjem u app,odnosno nekad se i zaleti koja da dodje,al rijetko??! Pa ovo nisu nadogradnje vec nazadnje!

    ReplyDelete
  6. V zadnje vreme i viber i wharsapp imaju probleme i to ne bas sitne...

    ReplyDelete
  7. Kada će više ovaj bild za Win 10 for phones prošla je nedelja od njihovog izjašnjavanja?

    ReplyDelete
  8. Daj nek rijese to,ovo je stvarno nepodnosljivo

    ReplyDelete
  9. To moraju resit ovi v viberu i whatsappu a izgleda da im bas ni prevec stalo do nas teri koristimo wp
    Mozda bu bolje kad zide wp10

    ReplyDelete
  10. Jeste prosla, ali je bio i vikend i oni ne rade vikendom. tek maloprije je njima poceo ponedjeljak i radni dan. Tako da mozemo ocekivati ako puste onda od sada pa do sutra uvecer.

    ReplyDelete
  11. Ovaj update rijesava navodno multitouch. Oni koji nisu imali problema u radu sa 535 sa jednim/dva prsta, imali su sa 3 ili vise prstiju. Sada navodno i to odradjuje. Necemo jinxati. :)

    ReplyDelete
  12. Марко Ћеранић07 April, 2015

    Znam da nema veze sa člankom, ali na lumiji 820 koju koristim godinu i po dana i koja nikad nije imala nikakvih problema dešava se nešto čudno. Aplikacija storage sense pokazuje da imam oko 1.9Gb "other" stvari na telefonu, ali ja nikako ne mogu tome pristupiti, čak ni preko računara ... Šta da radim osim da čekam win10 i nadam se da će on nešto ispraviti.
    Unaprijed zahvalan na pomoći.

    ReplyDelete
  13. Dostupno je ažuriranje za lumiu 535 redovnim putem preko OTA

    ReplyDelete
  14. Edi Kovačić07 April, 2015

    Meni je bilo ažuriranje prije par dana. Nije ništa riješeno, i dalje zoom in/out neradi. Ekran poćne skakat ko sumanut. Novog ažuriranja trenutno nema.

    ReplyDelete
  15. Edi Kovačić07 April, 2015

    Neriješava taj problem. Probao sam multitach test. Barem se ekran prestane urušavati. Nadam se da su riješili barem divljanje ekrana (poćne sam ptvarati aplikacije i zatvarati, vibracije i čuda).

    ReplyDelete
  16. Meni je ovo pomoglo preko računala http://www.microsoft.com/en-gb/mobile/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA142987

    ReplyDelete
  17. ako ti ne prikazuje nista pod Music onda ti je muzika u tom Other...tako je meni na L735 sad ne znam sta bi moglo da bude drugo...

    ReplyDelete
  18. Matt folija obavezno Edi...mnogo je osetljiv touch...

    ReplyDelete
  19. Марко Ћеранић07 April, 2015

    Nemam nikakve muzike na telefonu, svi su mi media fajlovi na SD kartici. Nije mi jasno kako ne mogu locirati tu memoriju sa računara...

    ReplyDelete
  20. Edi Kovačić07 April, 2015

    Zato što ih morad staviti u mapu predviđenu za to. Najvjerojatnije ti piše glazba ili tako nekako.

    ReplyDelete
  21. Opet Đole07 April, 2015

    Hvala na info.

    ReplyDelete
  22. mille grobar07 April, 2015

    E Marko,to sam i ja primetio skoro,al meni je najcudnije sto mi na telefonu pise 0 a na memorijskoj imam oko 430 mb u stavci "ostalo". Ranije mi je uvek pisalo oko 20-30 mb i na tel i na kartici...Stvarno ne znam sta skladisti tu,niti sam nesto od muzike skidao...mozda igrice ili nesto sa one drive skladisti tu...

    ReplyDelete
  23. Dejan Tovilovic07 April, 2015

    Meni je prije nekoliko dana stiglo OTA update a zanimljivo, istog dana kupio sam i foliju za ekran koju sam platio 4 KM (oko 2 eura) i od tada su problemi sa mojom 535 lumiom kada je ekran na dodir u pitanju nestali.. Sad neznam da li je zbog folije ili update-a ali telefon radi savrseno.

    ReplyDelete
  24. Ei drug posto vidim da i ti koristis lumia 820, pa me zanima kako ti ide baterija tj jel se brzo trosi.Kako koristis mob jel uvijek nesto cackas ili?Jer ja danas po par puta stavim da se puni pa da nije mozda do baterija.Znam da im nije nesto dobra baterija al mora makar malo vise drzati.Pozdrav

    ReplyDelete
  25. Марко Ћеранић07 April, 2015

    820 ima malu bateriju i to mi jedino smeta... Koristim ga stalno, ne mnogo ali viber i ostale društvene mreže su mi stalno aktivne. Ne gasim wifi nikad. Ne punim ga više puta dnevno ali svaku noć je na punjaču.

    ReplyDelete
  26. Pozdrav ljudi. Interesuje me da li predstavlja ikakav napredak ukoliko predjem sa lumie 920 na lumiu 535? Da li je 535 bolja od moje 920? I jos samo da vas pitam da li iko zna kada dolazi 640 xl kod nas i koliko bi kostala?

    ReplyDelete
  27. meni je sad fixirano sve kako treba samo sto imam visak od 150 i nesto mb na Other u SD kartici...msm da je to cache memorija

    ReplyDelete
  28. Марко Ћеранић07 April, 2015

    Nema nikakve glazbe, muzike ni tako nečega. Imam nekoliko foldera na memoriji telefona(video, music, documents...) ni u jednom nema više od 20MB.

    ReplyDelete
  29. ostani na 920 moj ti predlog...i uzmi 640XL jedino ako bi hteo phablet solidan...ovako 535 ti je downgrade a ako imas para sacekaj neki flagship da izadje sa Win 10 :)

    ReplyDelete
  30. Марко Ћеранић07 April, 2015

    I meni je sve kako treba na tel i ništa mi ne fali samo što moram prebacivati aplikacije na SD jer mi ponestaje memorije.... 2GB mi je other folder

    ReplyDelete
  31. Proveri OneDrive folder ako ga koristis puno...da ti nije slucajno nesto importovalo sa njega

    ReplyDelete
  32. Марко Ћеранић07 April, 2015

    Nema ništa u folderu. A sumnjam da bi čuvao nešto na drajvu I NA telefonu

    ReplyDelete
  33. Onda nzm sta da ti kazem...posto na OneDrive ostanu mi neke slike pa dignu mi memoriju posto su duplirane

    ReplyDelete
  34. Koristim l 920 skoro 2 godine i mogu reci da sam prezadovoljan, radi kao i prvi dan ali kao i sve ostalo dosadi pa sada gledam da je zamjenim za neki drugi uredjaj sa windowsom nokia/microsoft. Najvise bi volio kupiti 640 xl ali ne znam kad ce doci kod nas i koliko ce kostati. Ipak nakon tvog komentara necu kupit l 535 😊

    ReplyDelete
  35. Kao što M.N. reče, 920-ka je bolja od L535. To što L535 ima Quad procesor nije presudno jer u njemu kuca Snapdragon 200 koji ima manje keša po jezgru i manji takt. Osim toga... I moja preporuke je Lumia 640 u kojoj kuca Snapdragon 400 čiji je memorijski kontroler (LPDDR2/3 533MHz Single-channel 32-bit (4.2GBps) prilično bolji nego Snapdragon 200 (LPDDR2 333MHz Single-channel 16-bit (3.2GBps).

    ReplyDelete
  36. Zanimljivo, prvi put ovo čujem!?

    ReplyDelete
  37. Edi Kovačić08 April, 2015

    pa imaš, naravno. samo tebi piše na engleskom. Iskopiraj svu glazbu u mapu music i to je to. Sada če player nači odmah glazbu jer on jedino tamno i gleda.

    ReplyDelete
  38. Марко Ћеранић08 April, 2015

    Ne razumijes, nemam nikakve datoteke na memoriji telefona. Pregledao sam sve foldere i ni u jednom nema preko 20-30MB a foldera ima 5-6.

    ReplyDelete
  39. ovako ne znam sta bi bilo ali i meni ima 160 mb u other na SD kartici...verovatno je cache memorija od igrica ili surfa na netu...ako ti je namesteno da apps su na mem telefona ili tako nesto...mozda ti je backup ukljucen ?

    ReplyDelete
  40. Molim vas ima li ko ovaj tel. zainteresovan sam ali se bojim zbog problema sa touch screen om. Kakav je, kakva je baterija i ostalo?

    ReplyDelete
  41. Ja se izvinjavam ako smetam nekome ,jer bi mogo neko da mi kaze kako da ubacim bilo koju srpsku cirilicu na l535 icu ,poludecu od ovog latinskog jezika






    ReplyDelete
  42. Windows Phone jos ne podrzava srpski cirilicu. Ali Windows 10 na telefonima ce podrzavati. Ima cirilice iz susjednih drzava koja se moze koristiti ali opet samo tastatura, a ne cijeli meni telefona...

    ReplyDelete
  43. Pa testaturu i hocu da ubacim cirilicu ali nema

    ReplyDelete

Ostavite komentar