27.4.15

Realarm aplikacija za Windows Phone uređaje

realam_headerDanas vam predstavljamo Realarm aplikaciju. Ova aplikaciju krasi jako dobar dizajn ali i mnoštvo funkcija što je izdvaja od bilo koje druge slične aplikacije. Funkcije koje su ugrađene i jednostavnost upravljanja je za svaku pohvalu i preporuku.

 

Na početnom zaslonu aplikacije vas dočekaju već skoro standardno raspoređene funkcije u Windows Phone aplikaciji. Gledajući s lijeva na desno, prva je tipka je za dodavanje novog alarma, iza nje je tipka za postavljanje "brzog alarma", onda raspored postavljenih alarma i pregled svih postavljenih termina alarma.

 

Untitled-1

Fotografija skroz lijevo prikazuje postavljen alarm i tipku kojom možete aplikaciji narediti da preskoči taj termin zvonjenja. Na fotografiji u sredini vidimo izbornik za postavljanje alarma te ponuđene različite mogućnosti postavljanja. Znači možete odabrati kojim danima se ponavlja, koliko dugo kroz godinu, naslov alarma i još dosta toga. Fotografija koja se nalazi skroz desno prikazuje postavljanje „brzog alarma“. Brzi alarm znači da možete namjestiti aplikaciju da vas probudi ili podsjeti na nešto za (for) određeni broj sati ili u (in) određeni sat, to mijenjate klikom na “for” ili ”in”.

 

76333a55-f855-4724-a5a9-5f49dec2b4fe

Uz sve nabrojano, raspored aktiviranih alarma možete također vidjeti preko kalendara (fotografija iznad). Klikom na bilo koji datum u kalendaru možete opet postaviti alarm u željeno vrijeme što može biti jako zgodna stvar za napomene. Korisnicima je omogućeno i upravljanje aplikacijom preko Cortana glasovnog asistenta, a popis naredbi koje možete koristiti vidite na fotografiji desno, isti taj popis možete vidjeti i u samoj aplikaciji.

 

Ovo je samo dio funkcija, Realarm aplikacija posjeduje još funkcija poput spremanja rasporeda alarma u OneDrive, postavljanje fotografije na živu pločicu i još dosta drugih postavki. Smatramo da aplikacija stvarno zaslužuje sve pohvale i toplo vam preporučamo da je isprobate. Realarm aplikacija je besplatna i može se instalirati na Windows Phone 8/8.1 uređaje, a preuzeti je možete klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr-realarm

11 komentara :

  1. Ih od kada ja koristim "Realarm", a vi ga tek sada "otkrili.Jedna od najboljih aplikacija na Store.

    ReplyDelete
  2. Zar je besplatna? Ako se dobro sjećam, ja sam ga dobio preko myApp Free?! I da, odličan je!

    ReplyDelete
  3. Ja sam se navodio po ovome u trgovini :)

    ReplyDelete
  4. Zbilja... bit će da sam ja nešto 'zabrijao' da se nekad plaćala... mea culpa.

    ReplyDelete
  5. Dobra je aplikacija, ali bilo dobro kad bi imala neki svoj dizajn u trenutku kad se alarm aktivira, a ne ovaj od Microsofta. Npr. prelaskom preko displaya gore-dole odbacis ili odgodis alarm.

    ReplyDelete
  6. Nesto sam se ,,igrao" sa Windows insajderom i nenamjerno sam skinuo windows 10 jos samo da ga instaliram,a ja to necu.E ja to ne moram instalirat,ali ima ono za sat(u kolko sati da se instalira) i ja to moram da odlazem svaki dan,ima li neki drugi nacin?

    ReplyDelete
  7. Nikad nije kasno da se prezentuje ovako dobra aplikacija! :)

    ReplyDelete
  8. Svaka cast razvijacima! Da nije besplatna, vredelo bi je kupiti!

    ReplyDelete
  9. Nikad nije kasno prezentovati ovako dobru aplikaciju! :)

    ReplyDelete
  10. obrisi Insajder napravi backup podataka i Hard reset i onda nece nista biti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar