8.4.15

Ako imate problema sa email sinkronizacijom niste jedini

email error

Ako ste primjetili od jutros postoji za neke korisnike greška prilikom sinkronizacije emaila kao outlook ili hotmail znajte da niste jedini i Microsoft se obratio korisnicima povodom greške na servis status stranici sa riječima:

 

Upoznati smo sa činjenicom da korisnici datih email klijenata imaju greške sinkronizacije i slanjem emaila. Radimo već na ispravljanju greške i očekujte je najdalje za 24h. Pogođeni su Windows Live Mail, Outlook connector, MSN Premium client, Windows Phone 8.1 i Windows 8 email klijenti.

 

Da li vi imate greške sa emailom na vašim uređajima?!

38 komentara :

  1. Ja nemam nikakve greske sa E-mail.Mozda zavisi do lumie koju imamo.

    ReplyDelete
  2. Da nisam procitao tekst,ne bih bi znao da imam problem :) ali nista strasno,resice se vec...

    ReplyDelete
  3. Stefan Ivanović08 April, 2015

    Nemam ovu grešku, ali mi zato poslatu poštu sinhronizuje samo mesec dana a primljenu normalno, tj. od početka. Gmail sinhronizuje svu poštu kako treba, još jedan gaf majkrosofta. Isto je bilo i na L520, L920 i sad na L730, i standardno i na PfD je bio isti problem. U postavkama je podešeno Any time sinhronizacija, ali opet neće. Mada može da pretražuje poslatu poštu i stariju od mesec dana, pod uslovom da znam baš tačan tekst koji se u poruci nalazi, pošto pošiljaoca pretražuje samo po imenu, tj. ako se kontakt zove npr. Mile Poštar izbacuje rezultate samo za pretragu Mile, ali ne i Poštar, mada se u rezultatima pretrage lepo vidi da pored Mile piše i Poštar. Još jedan poluproizvod majkrosofta, kao i obično. Generalno outlook.com servis je komedija, pogledajte samo prepisku vezanu za Double Line Spacing na Microsoft Community, samo što ne ubeđuju ljude da im se to u stvari priviđa, i da nema duplih praznih redova kad se šalje pošta. Meni je taj problem prestao pre nekog vremena, ali ga mnogi imaju i dalje.

    ReplyDelete
  4. Jedno pitanje za Dinu?Imao sam Prognoza aplikaciju prije nego je postala placena verzija!I znam da si kada si odlucio da postane placena verzija napisao da svi koji su je imali instaliranu prije tog perioda nece je morati kupovati.Medzutim izbrisao sam aplikaciju slucajno kada sam je htjeo postaviti na pocetni zaslon.Sada kada sam je ponovo instalirao kaze mi da je probni period istekao!Interesuje me moram li sada kupiti Prognozu??? nije ni to problem 😉

    ReplyDelete
  5. Pozdrav,

    Inace se to ne bi smjelo pojaviti. Nakon reinstalacije da niste slucajno instalirali "trial" verziju? Radi one greske,trgovine korisnicima je bilo ponudeno da instaliraju trial iako su platili app. Ako ste vi imali tu gresku javite mi se na email na wpnovosti@outlook.com pa cemo naci rijesenje. Lijep pozdrav

    Ko jos ima ovakav bug neka pokusa uraditi update na zadnju verziju aplikacije i neka provjeri ima li ta greska.

    ReplyDelete
  6. Jedno pitanje, ko zna, kako se dodaju slike ovdje uz komentar na disqus?

    ReplyDelete
  7. Meni sve radi
    Ali zato na laptopu raspad sistema...8.1 se bugira ko lud..laptop nema virusa i slicno ali mi nezeli uci u nista osim radne povrsine(na djelu di su plocice) a na radnoj povrsini sve ikone otvara i pokrece..e sad najgore od svega al nemam blage veze kako uci u postavke koje su na plocicama(posto ima 2 postavke)..a windowse dobio na laptopu..inace laptop je star 2mjeseca...neki savjet?

    ReplyDelete
  8. Tako da klikneš na dio u polju za komentar koji sam označio i odabereš sliku koju želiš dodat, a mislim da možeš i na 'povuci-ispusti' način (drag&drop). Jednostavno :)

    ReplyDelete
  9. Kod mene, kliknem 'coment' i dole ispod tastature ima opcija 'images', ali kada kliknem na nju otvori mi 'bing search'...

    ReplyDelete
  10. Aha, na mobu si... Probao, isto je i kod mene. Nažalost, izgleda da nema D još tu opciju za dodavanje lokalno spremljenih slika, ili ju ja ne znam nać... Pomalo glupo da je nema.

    ReplyDelete
  11. Do postavki koje se odnose na aplikacije na Početnom (Start) ekranu, dolazi se tako da uđeš u željenu aplikaciju i onda mišem do onih 'Gumbića' (Charms) i klikneš Postavke (kad se već nalaziš unutar aplikacije čije postavke želiš mijenjat). Nadam se da sam pomogao.

    ReplyDelete
  12. Znaci kada zelim pokrenuti postavke na start ekranu on ih pokrene ali nakon 2sec spusti u alatnu traku i izbaci na radnu povrsinu...vec mi se to desavalo ali sam imao 2 korisnika na kompu pa sam preko 2 korisnika (na kojem je sve normalno radilo) usao u oporavak i vratio laptop i windowse na tvornicke postavke i onda je sve normalno radilo...do jucer..i sad opet isti problem

    ReplyDelete
  13. Meni radi kad pokrenem Postavke sa Start ekrana, ne znam... a to što si opisao, to mi se znalo događat s 'metro' (Modern) aplikacijama iz Trgovine (Prodavnice). Nije mi ih htio pokrenut, i onda mi ponudi opciju 'Idi u Trgovinu...svašta nešto', kliknem to, otvori se Trgovina gdje mi nudi 'Pokušaj oporaviti aplikaciju', gdje se onda valjda iz Trgovine jednostavno nanovo instalira ta aplikacija. Što napravit u ovom slučaju s aplikacijom Postavke, to ti ne bih znao reć :(

    ReplyDelete
  14. Meni otvara spremljene slike i albume..evo primjer

    ReplyDelete
  15. Meni je sam automatski instalirao trial, iako mi piše da sam vlasnik aplikacije na UK Store.Preko Store nije hteo ni ranije da se update-uje, već samo preko QR coda.Sada mi samo preostaje da je pazarim, ali pošto sam lenj da se cimam za jednu app za sada koristim "AccuWeather",(koja je ipak slabija od tvoje app Dino).Btw postaviću gore šta kako sam rešio problem sa Outlook, (naime treba samo preinstalirati email klijent).

    ReplyDelete
  16. Ive Matijas08 April, 2015

    Moze li ponoc nevezano za ovu temu zanima me zasto nemogu da listam slike na faceboku dali je problem u aplikaciji ili ima neka druga caka unaprjed zahvaljujem

    ReplyDelete
  17. Ma da, mislio sam da je do telefona, komp mi se ne pali samo radi komentarisanja, valjda ubace sa nekom sljedećom nadogradnjom.

    ReplyDelete
  18. A da li ste pobali sa File Attacher app???

    ReplyDelete
  19. Nemam ni ja poima..ali nezeli uci ni u igrice ni u nista sa start ekrana..samo krene otvarat i srusi u alatnu traku kao da minimiziram stranicu tj aplikaciju..morat cu na servis a fora je u tome da windows nema nikakvu garanciju iako je uredjaj star 2mjeseca i nema trojanaca i virusa

    ReplyDelete
  20. Imao sam jutros ovaj problem sa Outlook klijentom na računaru na Windows
    8.1 i rešio ga prostom preinstalacijom aplikacije...

    ReplyDelete
  21. I trial i placene app pisu u vlasnistvu, tu nema razlike. Jedino eto onaj bug trgovine je nekim korisnicima (oko 4-5% njih) izbrisao punu licencu iz nepoznatog razloga kojeg Microsoft sada ispravlja. Mozete mi se naravno svi javit ina email i naci cemo rijesenje bez da iko placa :)

    ReplyDelete
  22. Neznam.kako nemozete..meni preko moba normalno otvara moje slike..znaci klinkem na image pored tipke za objavu i odmah to otvara

    ReplyDelete
  23. Mi pak ne znamo kako tebi TO otvara, tj. otvara ono što želimo :(

    ReplyDelete
  24. Ja hoću da mi to radi iz samog Disqusa a ne pomoću neke treće aplikacije :) sad istražujem okolo kako i šta bi se moglo.

    ReplyDelete
  25. Da :) u kontaktu sam sa razvijacima Disqusa i kazu da trenutno Disqus to ne dozvoljava i morjau restrukturirati Disqus na serverima kako radi da bi odobrili u aplikacijama. Ono sto je dobro, mi ne moramo se brinuti za to nego ce oni dodati u Disqus a nasa app profitirati od toga :)

    ReplyDelete
  26. Hajde napravi 'screenshot' ekrana na telefonu pa nam pokaži kako izgleda kada tapneš na 'images'.

    ReplyDelete
  27. Evo kako izgleda kod mene...

    ReplyDelete
  28. Isti problem sam imao i ja, vise puta, osobito ako laptop nisam palio par dana. Rjesenje problema, bar kod mene je bilo vrlo jednostavno. Napravio sam update. Dakle, PC Settings, Windows Update, Check now. Ako si i namjesten na automatski update ( kao i ja ), obavezno klikni na Details. Kad ti otvori dostupni update, mozda ce biti samo opcionalnih nadogradnji, sve oznaci i udri. Poslije updatea, reset. Meni je rjesilo problem uvijek. Ustvari, evo sad sam prije pola sata napravio isto. Radi laptop k'o cager. Probaj.

    ReplyDelete
  29. A to..ja te krivo skuzio..ja nikad ne odgovaram preko aplikacije nego preko wpnovosti tamo radi kako treba

    ReplyDelete
  30. Hvala probat cu...iako meni azuriranja svako malo dolaze i to u velicinam cak do 2gb sto sumljam da je normalno

    ReplyDelete
  31. Moze biti i do brzine interneta?!

    ReplyDelete
  32. Strassenjunge08 April, 2015

    Hmm a moze bit i do albuma,ako je jedna slika u albumu logicno da ne mozes ostale listati?

    ReplyDelete
  33. Ive Matijas09 April, 2015

    Hvala dino ali na lumiji 930 na 4g brzina je 18 megabita da nije stvar u aplikaciji

    ReplyDelete
  34. Moze onda biti do aplikacije. je li samo odredene albume nece da "lista" ili nijedan?

    ReplyDelete
  35. Ive Matijas09 April, 2015

    Nijedan album vise od 5-6 slika dali ima kakvo rjesenje jeli kod vas to radi ....

    ReplyDelete
  36. Sta bi trebalo uraditi na microsoft lumia 535 nece nikako da azurira amplikacije. Preko microsoft naloga nece da prihvati. Lozinku

    ReplyDelete
  37. Lozinka mora biti tacna da bi se azurirale aplikacije. Bez nje nemate pristup aplikacijama jer telefon mora provjeriti ko ih preuzima, a ako sifra nije tacna ili provjerena onda ne moze preuzimati.

    ReplyDelete
  38. A kako da promenim sifru. Napisam sam tacnu sifru opet nece. Napravio drugi nalog i opet isto. Hvala unapred

    ReplyDelete

Ostavite komentar