14.2.15

Windows Phone Dev centar unaprijeđen

Windows Dev Center wpnovosti

Prije dva dana je Windows blog objavio novost o dobrim promjenama za Windows Phone razvijače. Koliko ste puta vi kao razvijač otvorili Dev centar i grafikoni vam prikazivali datume za download ili isplatu od starosti 4-7 dana. Tada nije bilo moguće planiranje i praćenje statistike kada razvijač mora sačekati 4-7 dana da bi vidio posljedice ili promjene cijene aplikacije ili nadogradnje koju je izdao.

 

Od danas je to dosta bolje. Windows Phone izvještaji na Dev centru će zaostajati maksimalno 2 dana, a pretežno će biti aktuelni tj. razvijač će moći pratiti danas posljedice svog ponašanja od danas ili jučer na broju download-a i kreš raporta aplikacija. S ovim unapređenjem razvijači mogu sada vrlo brzo reagovati na promjene na tržištu kao i uticati na poboljšanje ako uvide greške ranije. Sa Windows Phone trgovinom koja se proširuje na preko 140 zemalja svijeta ovaj mali detalj će dosta značiti razvijačima da prate zbivanja aktualnije nego do sada.

 

WP dev center prognoza wpnovosti

 

Dodatno poboljšanje jeste eksport broja download-a i filtriranje po aplikacijama, produktima (IAP), državama i to sve mogu eksportirati u željenim vremenskim filtrima kao „prošli mjesec“, „zadnja 3 mjeseca“, „zadnjih 6 mjeseci“ ili „zadnjih 12 mjeseci“. Eksport podataka se vrši u CSV (Comma-separated values) formatu koji se može otvoriti u Excel ili drugim programima kao Spreadsheet (Google). Windows 8.1 razvijači su imali ovako aktuelnu statistiku već u decembru prošle godine, a od sada mogu i razvijači uživati u ovim pogodnostima.

 

Izvor: Windows Blog

112 komentara :

  1. Samo da MS obezbedi što bolje i lakše uslove za rad razvijačima i brate da im omogući zaradu makar kao kod konkurenata, da bi ih zainteresovao da što bolje urade svoje aplikacije. Sve je u novcu da se ne lažemo, malo je entuzijasta danas i to bi MS-u omogućilo i kroz aplikacije da postane konkurentan.

    ReplyDelete
  2. To jeste jos uvijek istina. Dobar primjer su samo zarade od reklama na Android aplikacijama razvijac moze zivjeti od njih, a na WP jer su isplate i za click i za pregled 100 do 1000x manje. zbog toga i WP ima mnogo vise placenih spram reklamnih aplikacija u poredenju sa Androidom.

    ReplyDelete
  3. Ne vezano za temu: Moze li mi netko objasniti zasto nema app od youtube al orginal kao na androidu ili iphone

    ReplyDelete
  4. Dali na Androidu rarvijaci budu placeni i ako je besplatna app

    ReplyDelete
  5. Mislim da budu plaćeni, ako ubace reklame u app...

    ReplyDelete
  6. Znaci jedna dobra internacionalana app i moze se zivjeti

    ReplyDelete
  7. Auuu ja mislio kad se otvori aplikacija,i ja greskom otvaram

    ReplyDelete
  8. Zato sto je google ukinuo prilaz sa oficijelne app koju je Microsoft napravio za Youtube. Nakon toga su i sudski zabranili. Ne zele da WP ima google aplikacije. Ima ja mislim Google search i to je sve.

    ReplyDelete
  9. Ali ja isti youtube koji imam na compiuteru isti imam i na telefonu,prakticno sve imam u vezi toga

    ReplyDelete
  10. Eto od mene nekih 15 klikova... Help us save child's heart... :-)

    ReplyDelete
  11. bas tako. evo primjer nase app, za klik nekad dobijemo 0,001 a nekad i manje $. znaci 1000 klikova treba za 1$! a ako uporedimo satnicu razvijaca aplikacija sa ovim 1$ to djeluje smjesno. A primjer kod nas ne moze se nabrati 1000 klikova dnevno. Iskren da budem ni 10. Zato su reklame u WP Novosti samo tu da bi remetile i da bi na kraju korisnik koji zaista zeli pomoci razvoju i kojem je wp novosti od pomoci i kupio app koja kosta svega 0.99$.

    ReplyDelete
  12. Sad cu i ja i onako nemam pametnija posla

    ReplyDelete
  13. Vjerovatno ako je dobra aktuelna sigurno ima reklame

    ReplyDelete
  14. Neznam koliko sekundi treba da bude otvorena reklama da bi se aktiviralo "gledanje"

    ReplyDelete
  15. Mislim da je dovoljno da se učita stranica u browseru...

    ReplyDelete
  16. Valjad ja sam se uzivvio u klikanje

    ReplyDelete
  17. OK, idem dalje u "operacija reklama"

    ReplyDelete
  18. Toliko sam klikao da se aplikacija srušila... :D Dino imaš li brojač klikova na reklame? Da nam kažeš koliko smo puta i to... :D

    ReplyDelete
  19. ...i od mene ,ispunio sam normu

    ReplyDelete
  20. Mogu vidjeti za dva ili tri dana jer je za to inneractive i adduplex zaduzeni :)

    ReplyDelete
  21. ali nemojte dalje jer je to protiv pravila koristenja reklama. nema mislim neke zarade da je vrijedna da igramo van pravila.

    ReplyDelete
  22. 'Ta će oni nama? :D Presto sam ja... Mislim da ima do 30 klikova...

    ReplyDelete
  23. Ovo nije organizovano,ovo je nesto bilo spontano zabavno inace nebi smo tako javno radili,jednostavno ispunjavali komentare

    ReplyDelete
  24. Dino, sad gledam... U Novostima mi namještena crna pozadina u člancima ali kad otvorim članak bijela je boja... Zašto to? Šta sam skrivio? :D

    ReplyDelete
  25. Ribolov Kraljevo15 February, 2015

    Kada već spominjete reklame, jedina stvar koja mi se ne svidja, to je što npr. ima dosta reklama na nekim mini igricama, i aplikacijama.

    ReplyDelete
  26. Ako mi je fon na USA regiji a živim na balkanu, računa li se to da živim u USA onda.?

    ReplyDelete
  27. Mozes li reci da li postoji neka obuka da se savlada kurs za wp razvijace app,mene to bas zanima i voleo bih to raditi. Probao sam neke app uraditi preko njihovog programa app ali nisam radio u jeziku c++ i slicno u visual studiu. Da li je moguce to nauciti i kako. Molio bih za savet

    ReplyDelete
  28. Dali vama ne dolaze ovavijesti o primljenoj poruci na viberu....na whatsapp messenger mi dolaze a samo od vibera ne

    ReplyDelete
  29. Pomoc,Dino i ostali,uradio sam update na L1020,denim regularno pa hard reset,fabricki,i od tada mi wifi ne radi dobro,naime mogu da surfujem ali ne da skidam nista ni sa marketa,svaka sugestija,ideja,pomoc dobrodosla.hvala

    ReplyDelete
  30. Jbt nekuzim zasto ne poprave too

    ReplyDelete
  31. To je do Vibera a ne do MS Viber rijetko pravi azuriranje,Kiparska firma a razvijen u Bijelorusiji odgovor tu lezi

    ReplyDelete
  32. Bas tako. Kako whatsapp moze napraviti da pouzdano rade obavijesti tako moze i viber. Ali ne znaju ili nece. Microsoft je pruzio svima iste uslove i isti alat. Whatsapp se pokazali kao majstori i usavrsili app, viber stoji u mjestu i samo mjenja izgled aplikacije.

    ReplyDelete
  33. Da, neke tako igre imaju nakon svake minute popup reklamu. To je korak previse. Ali ipak razumijem i razvijace. Ulozis truda mjesecima radis nesto i dobijes lose ocjene onako jer su ljudi ljubomorni i onda na kraju zelis naplatiti svoj trud pa neka budu ljubomorni. Primjer moja app Prognoza, bila je dugo besplatna, dosta ljudi je pljuvalo po njoj kao da su je platili 20€ a nisu nista. Iako je app radila brzo su davali 1 zvijezdu onako evo ti pa gledaj u tom stilu. Nakon toga sam rekao sebi "neces vise biti budala" i hocu da unovcim preko 1000 radnih sati na app kao i svako drugi, mesar, pekar, automehanicar, odvjetnik, sekretarica... Svi rade da bi bili placeni. Tako i razvijaci za sebe gledaju. Na pocetku mi jeste bilo izazov da nesto naucim ali ako trosim vrijeme u nesto a nemam zarade da mogu zivjeti, a pored toga ne mogu ni posao obavljati onda mora drugi nacin zarade doci kao u obliku placene app pa neka pljuju po njoj ja znam da ona vrijedi :)

    ReplyDelete
  34. Na Viberu samo dodaju neke animacije a skoro niko to ne koristi

    ReplyDelete
  35. Jesi se prijavio na MS nalog

    ReplyDelete
  36. A znam da je do vibera..vidio sam sad komentare na store za viber svi se zale na obavijesti

    ReplyDelete
  37. Mozes li reci da li postoji neka obuka da se savlada kurs za wp razvijace app,mene to bas zanima i voleo bih to raditi. Probao sam neke app uraditi preko njihovog programa app ali nisam radio u jeziku c++ i slicno u visual studiu. Da li je moguce to nauciti i kako. Molio bih za savet

    ReplyDelete
  38. Da, postoje razne stranice kao channel 9 ili Microsoft Virtual Academy gdje samo potrazite windows phone development for beginners. Imaju kursevi od 20-30 videozapisa gdje su osnove pokazane i nakon njih se mogu dobre app praviti. Api pretezno u c# ko zeli c++ to jeste bolje ali i teze

    ReplyDelete
  39. Hvala Dino malo cu pogledati, da vidim kako ide, sve mi se cini puno tesko?

    ReplyDelete
  40. Relativno je. Neko nauci jezik za mjesec neko za godine ili dvije. Sve zavisi koliko je neko uporan. Ja na pocetku nisam bio bas uporan pa se razvuklo i nisam imao te beginner tutorijale sada ih ima mnogo. Sada eto ucim vec dvije godine i nesto i uvijek ima nesto novo da se nauci. Savjetujem i da preskocite wp8 nego da idete direktno na Windows 8.1 univerzalne aplikacije. Jer one rade i na wp8.1 i one su buducnost Windows platforme. Ima na channel 9 oba tutorijala, jedan za wp8 jedan za 8.1 pa pogledaj. Uglavnom sve zavisi sta zelis postici. Ako zelis nauciti bas bas ne moze za mjesec. Ako zelis malu app napraviti onda moze.

    ReplyDelete
  41. Jesam kako ne.preko mreze mi skida sve preko wifi nece...

    ReplyDelete
  42. u podesavanjima ptodavnica ima o tome,vidi kako je tamo podeseno

    ReplyDelete
  43. Sve ok proverio,upravo bas mi nista ne pada ma pamet...

    ReplyDelete
  44. Bas cudno ja sam u podesavankima prodavnice podesio sva preuzimanja preko mobilne mreze pa pomislih,,,tamo gdje je djeciji kutak nema veze jer nebi mogao ni preko wi fi ,"pusti"soft reset ne gubis time nista

    ReplyDelete
  45. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Gospodine Woody Wi-Fi-a imam sve ok s tim dok mi mobitel ovako vrti zupcanike pokusao sam ga resetirati na power tipku dugo i pokusao sam na tipku power i volume za smanjiti zvuk zajedno stisnuti tada se iskljuci zavibrira,zacrni ekran pise nokia i ponovo opet pocnu zupcanici.A kada se prestane punit u struju znaci bez punjaca pokazuje crvenu bateriju koja nakon nekih pola sata nestane i ponovo nastavlja sa zupcanicima.Stvarno mi je vec ludacka panika.Sta da napravim dalje?

    ReplyDelete
  46. Ok pokusacu,a vidi sada upravo sam probe radi skinuo update za jezik sve normalno samo sa marketa nece

    ReplyDelete
  47. Ja sam imao 8 sati preuzimanje jezika za Cortanu ali takav slucaj mi je nepoznat,ocigledno da ne moze da izvrsi preuzimanje,neznam dali ti je izmjenjiva baterija da je izvadis desetak minuta,ili ostavi da se do kraja isprazni pa tako malo sacekaj nisam osobno to koristio ali znam neke koji su nesto takvim postupkom postigli,ako nista ne ide onda servis to i sam vec znas,smatram da je telefon ok

    ReplyDelete
  48. Edi Kovačić15 February, 2015

    To sa zupcanicima je instalacija sustava na tvom mobitelu. Tu se vise nista nemoze napraviti jer se mobitel nalazi u posebnom nacinu rada. Vađenje baterije ne pomaže ovdje. Probaj ga staviti na punjač i pusti ga da odradi instalaciju. Ovo ti se dogodilo jer se ovako zahtjevna radnja radi samo sa punom baterijom. Ako ne uspije jedino servis pomaže.

    ReplyDelete
  49. Nista nista sve moze preko wifi market ne mogu,razmisljam se o reinstalaciji na 8 pa opet 8.1,smor

    ReplyDelete
  50. Edi Kovačić15 February, 2015

    Imas u postavkama opciju da ti skida preko wi-fi mreze ! To ima svaka Lumija. Nativno nebi niti mogao skidati preko mreze sve sto je vece od 13megabajta, vec samo preko wi-fija.

    ReplyDelete
  51. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Mislite li da ce ako ostane na punjacu i dalje on proraditi?Koliko to dana moze trajat?Stvarno sam u komi jer u mobitelu mi je sve.

    ReplyDelete
  52. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Da li servis uvažava ako sam preuzeo update koji mi je porukom došao da ga prihvatim a i garancija mi je za njega do 07.2016.Puno vam hvala i ispricavam se sto ovako gnjavim ali vi ovdje ste mi jedina pomoc

    ReplyDelete
  53. S obzirom da servisi maksimalno izbjegavaju popravke i smisljaju kako da to izbjegnu moja preporuka je odnesi telefon na servis bez i jedne rijeci,samo kazi telefon ne radi,i onako nista se nece mijenjati u telefonu samo treba nesto softverski otkloniti

    ReplyDelete
  54. Pozdrav. Naravno da nece servis nista reci za update koji je dosao legalno na telefon. Vasa greska mogla je se pojaviti prekidanjem instalacije na neki nacin. Ili tokom skidanja update-a. U tom slucaju ako ne pomaze vracanje sa power + glasnoca - i da se restartuje telefon onda pomaze samo lumia software recovery ili Nokia Care suite i to flesiranje ROM-a kao sto bi i servis uradio. Ali tada gubite sve podatke s telefona. Mislim da nakon 2-3h cekanja to ne treba vise cekati. Nece ono proraditi samo od sebe. Necu da zvucim negativno ali na zalost je tako.

    woody je vec objasnio par koraka koji mogu pomoci kao ovaj reset koji ne brise podatke. Ali ako nista ne pomaze ostaje samo lumia software recovery. Program za racunar koji brise podatke i instalira ROM odgovarajuci za vas telefon. Njega koriste i u servisu.

    ReplyDelete
  55. Jeste li pokusali nakon sto zavibrira da drzite i dalje tipku za glasnocu dole? Jos nekoliko sekundi?

    ReplyDelete
  56. Znaam proverio sam sve to i izpremestao i isprobao,ako mislis ma postavke marketa....

    ReplyDelete
  57. Edi Kovačić15 February, 2015

    Ako je na punjacu on bi se trebao poceti puniti sam od sebe. To ce malo produziti instalaciju. Sve preko 2sata je za servis. Jos nesto. Ako ispod zupcanika se pocne pojavljivati bjela linija to znaci da instalacija radi kako treba. Ako se ne pojavi niti malo niti nakon 30minuta znaci da se mobitel zablokirao tjekom instalacije. Tu jedino servis pomaze.

    ReplyDelete
  58. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Baterija je takva da ju nemogu izvadit.Postoji li koji način drugi za ju izvaditi pa pokušati što?

    ReplyDelete
  59. Nemoj,ja sam moju bateriju na 1320 pokusao vrlo pazljivo odvojiti ali sam je ostetio jer je tako napravljena i najmanji nespretni dodir i mozes smatrati unistena,jesi pokusao donji tastert za smanjivanje i taster za ukljucivanje i kad zavibrira produzi drzanje nekoliko sekundi kako je vec predlozio Dino,ja sam prije nekoliko dana izvrsio reset sa gornjim dugmetom za pojacavanje,,

    ReplyDelete
  60. Zijad djulovic15 February, 2015

    Ko je na 8.1 ,mada je glasina mogao bih dobiti GDR2 ,naravno na PFD ,ali kao gotovu i ispeglanu verziju ,dakle ni blizu nedovrsene wp10 ..

    ReplyDelete
  61. Gdje si to našao? :-)

    ReplyDelete
  62. Zijad djulovic15 February, 2015

    Ivane nista ne diraj i nesikiraj se ,baterija je poluprazna sve ce biti ok ,meni je isto tako radilo 4sata i svr se rijesilo samo od sebe ,posto sam zurio nisam obracao paznju na nivo baterije ,nista nediraj sve ce biti ok ,kakav servis i bakraci ,lezi i uzivaj 😊

    ReplyDelete
  63. Zijad djulovic15 February, 2015

    Cuce se 😉 na buvljaku 😆 ali ako nedodje istjerajte me odavde za sva vremena 😊

    ReplyDelete
  64. E sad mi nije jasno nista molim razjasnjenje. Da li je preview for developers ukinut odnosno zamenio ga windows insider ili su oba programa paralelno u funkciji s tim sto pfd daje neku skoro finalnu verziju windowsa, a windows insider neku jos pocetnu betu u razvoju. Hvala!

    ReplyDelete
  65. Zijad djulovic15 February, 2015

    Upravo tako ,obije ap rade paralelno svoj posao ,zato sam neke savjetovao da nebrisu PFD😊

    ReplyDelete
  66. Ukoliko imam obe aplikacije instalirane da li ce telefon bagovati? Da li treba da se odlucim samo za jednu? P.S Ovo pitam sutra idem u radnju da uzmem Lumiu 535 koju sam juce rezervisao.

    ReplyDelete
  67. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Ja sam probavao sa donjim volume - i power skupa.I opet i stalno nakon natpisa nokia i vibracija pokaže crvenu bateriju.I uvijek se meni događaju ovakve stvari.

    ReplyDelete
  68. To ispada da si pokrenuo instalaciju sa nedovoljno punom baterijom,jos od 2010 godine na Androidu sam poceo mijenjati romove na stotine savjeta i upustva sam procitao baterija mora da bude najmanje 80% puna i punjac se nikako ne prikljucuje,i nemas mogucnost velikog manevrisanja ostali su ti samo tasteri,pokusaj gornji volumen i power,obadva plus i minus i power to je sve sto mozes

    ReplyDelete
  69. Zijad djulovic15 February, 2015

    Vjeruj woody ja bas probao ono + a islo je vazda - i gasi ,pali a ono opuca fotku ove bas stranice ,probaj ako ti je drnim ili je u mene mob puko ko ledina 😆

    ReplyDelete
  70. Ja imam samo jedan ispravan taster na telefonu upravo taj plus,prije nekoliko dana zaledi se ekran kako izvrsiti reset skinem masku noktom pritisnem taster plus a alufolijom nekako "uganjam"power telefon se iskljuci i ponovo normalno ukljuci,sad neznam sto bi bilo da nije telefon bio blokiran

    ReplyDelete
  71. Da, to je tzv. "screenshot" opcija, procitala sam davno negde da postoji

    ReplyDelete
  72. Zijad djulovic15 February, 2015

    Ja govorim iz iskustva a vi odlucite ,u mene obadvije ap ito aktivne i mob spreha ko doksa nema bagova i sl sr...

    ReplyDelete
  73. Ivan Prskalo15 February, 2015

    da jesam kriv sam sto sam prihvatio upgrade dok se punio a baterija je bila na pola napunjena..ali ova noćna mora traje od jučer ujutro od 9h...nekako mi je pre i previše sati prošlo...zar mislite da će biti sve o.k ako čekam dalje još?....majko mila a svaka minuta mi je ko godina...ispalit više...

    ReplyDelete
  74. Ivan Prskalo15 February, 2015

    jesam,..probao sam....

    ReplyDelete
  75. Zijad djulovic15 February, 2015

    Poweri - istovremeno ,kada zavibrira pusti zatim pritisni - dok se nepojavi ! Zatim pritiskaj tipke ovim redom + pa - pa power pa - i vraca ga na fabricko ,ali tada gubis sve svoje podatke ,fotke imena ap i to ....

    ReplyDelete
  76. Da, to je hard reset pomocu tipki kada softver nesto ne radi kao u ovom slucaju. Ja savjetujem to jer dalje cekanje nista ne pomaze.

    ReplyDelete
  77. Ja sam se od srca smijao... :D

    ReplyDelete
  78. Nadam se da si u pravu... :-)

    ReplyDelete
  79. I glupo mi je sto na messengeru nema za pozive kao na androidu

    ReplyDelete
  80. Po meni Skype je najbolja app za comunikaciju istina da je bilo problema ali sad radi savrseno i najzasticenija je ako nekome to nesto znaci,vjerujem sa W 10 mnogo toga ce se promijeniti na bolje

    ReplyDelete
  81. Kad pokrenemo forum tebi ćemo otvorit rubriku "Zijadove WP čaorlije".

    To što si otkrio je screenshot i mislim da se tako radi od izlaska WP8 :)

    ReplyDelete
  82. Da al moje drustvo bas ne koristi skype hahah

    ReplyDelete
  83. Zijad djulovic15 February, 2015

    😞😂

    ReplyDelete
  84. Bit će wp8.1.2 tj. GDR 2 i on nema neke veze sa w10...

    ReplyDelete
  85. Zijad djulovic15 February, 2015

    Pa da to sam gore i pomenuo, mslm da nema potrebe za ponavljanjem istog 😊

    ReplyDelete
  86. Meni na taj nacin prvo napravi screenshoot pa onda soft reset. :D

    ReplyDelete
  87. Isti problem,danas se sa covekom mucim preko vibera ne cujemo se dobro,prekida,preskace,suska,ponekad kao da ide parna lokomotiva i pricamo o ozbiljnim stvarima o poslu ali on nece pa nece na skype a prilicno pametan covjek ali nece na skype

    ReplyDelete
  88. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Gnjavim ali pošto što sam stvarno laik samo mi recite pošto je prošlo evo sada 37 sati da je krenula instalacija pod punjačem koliko po vašem savjetu još da čekam pa da napravim hard reset

    ReplyDelete
  89. Pretpostavljam da ovdje na forumu niko nece imati neki realan odgovor u vezi tvog slucaja koliko pratim WP Novosti jos se nesto tako nije dogodilo,ocigledno da instalacija se ne moze zavrsiti i ma sto budes dalje radio gubis podatke sa telefona i ako mozes napraviti hard reset bilo bi dobro u tom slucaju bar izvadi karticu memorijsku ako na njoj nesto imas

    ReplyDelete
  90. Ma uradi odmah hard reset i sve će biti OK... Žao mi je da se više patiš, nemaš šta čekati...

    ReplyDelete
  91. Zijad djulovic15 February, 2015

    Nihad ti je odgovorio bas sto i ja htjedoh .....

    ReplyDelete
  92. Korisnici windows 10 jel ima kakvih novih bagova?

    ReplyDelete
  93. Ja sam to otkrio greskom kad sam kupio fon, da uradim soft reset umesto - pritisnem + i uslika se ekran...😁

    ReplyDelete
  94. Ivan Prskalo15 February, 2015

    evo kako ste mi savjetovali,..ja da ću krenit napravit hard reset,i minutu prije toga prvo izvadim sd karticu,taj isti momenat se ispod zupčanika počela popunjavat bijela crta...pustio sam je naravno da ispuni do kraja i tada se upalio mob najnormalnije kao obično sa plavim znakom windowsa i evo piše update successfull za denim.vidim da je baterija pri samom kraju možda na nekih 10 posto sada,jer sam promislio da se mob napunio pa da je krenuo tako pun sa bijelom crtom,..ali ne nego vadjenjem sd kartice..ekipa,zahvaljujem se svima na podršci i pomoći,bit će mi jako drago ako će ovaj moj slučaj ubuduće pomoći nekome u istoj situaciji...(a meni je odnio živaca i živaca od jučer ujutro)...vel. pozzz svima i veeeeliko vam hvala!!!!!!!!

    ReplyDelete
  95. Juppiii bas sam sretan,eto svi smo naucili da sd kartica moze da zaustavi instalaciju,,,sad se zavali u fotelju i upusti se u WP svijet

    ReplyDelete
  96. Vladan Vukajlovic16 February, 2015

    Promeni region pa onda probaj da skidas nesto sa marketa

    ReplyDelete
  97. Super :) kako se samo niko nije sjetio sd kartice jer i u uputama oficijelnim pise da se izvadi...

    ReplyDelete
  98. sve isprobano,morao sam da se vratim na 8 pa da sve nadogradim ponovo do 8.1 i sada radi

    ReplyDelete
  99. Zijad djulovic16 February, 2015

    Da Dino i upravu si ,ali ja sam imao slucaj gdje kolega nije mogao instalirati 8.1 posto nije imao prostora na tel i kada sam u postavkama odradio "instaliraj na m karticu" sve je proteklo u najboljem redu ,bas cudno ,mozda je razlika od marke do marke lumie ,doduse radilo se o nizoj klasi tel ,pa eto i to da se zna 😊

    ReplyDelete
  100. Da li se zna mozda kada ce i da li ce Ativ S dobiti nadogradnju..??

    ReplyDelete
  101. Imali kakvih novosti vezano za ex-yu tastaturu?

    ReplyDelete
  102. Pozdrav,..željela bih vas pitati vezano za jučerašnji slučaj u kojemu vas je kontaktirao moj sin Ivan za lumiu 1320 koja nam se zablokirala pri nadogradnji koja je trajala 37h (i jako vam svima hvala na tome)..da li ikakve veze ima to sto mu zadnjih 5-6 dana pri paljenju mob pokazuje da je mob prepoznao erorr sd kartice ili ju je trebalo stvarno vadit van prije updatea kako je jedan gosp. ovdje jucer bio i naveo?...

    ReplyDelete
  103. Moj telefon zadnjih mjesec dana prilikom paljenja javlja grešku sd kartice a mene mrzi da se posvetim tom problemu jer imam previše toga što bi morao backupovati... Za sad ne smeta pri radu, ali moguće da je Ivanu pravila probleme... Uraditi backup kartice i onda pratiti uputstva za popravak koja se pojave prilikom paljenja telefona... :-)

    ReplyDelete
  104. Nije jedini, koliko vidim po stranim forumima više ljud je imalo problem sa updateom na Lumia 1320 (neki i na Lumia 1520) i svi su problem riješili vađenjem SD kartice.
    To što mu je pokazivalo grešku SD kartice ne mora nužno biti razlog za probleme s nadogradnjom, na forumu gdje sam čitao sada o tom problemu nitko nije spominjao grešku s SD karticom. Tako da može biti razlog ali i ne mora.

    Inače, 37h je previše za bilo kakvu nadogradnju ali dobro da je bio strpljiv i uspješno riješio problem. :)

    ReplyDelete
  105. Eto bas tako isto kao i Vama pokazuje njegov mobitel...Promislili smo da mu nije mozda sd kartica otišla pa kupit drugu,..njegova je stara nekih 6 mjeseci a u postavkama pokazuje da na njoj ima jos ma sigurno 60 posto praznog mjesta...Stvarno smo laici i Ivan i ja :) ....i kako da napravimo beckup,..hvala...stalno gnjavimo...sorry...

    ReplyDelete
  106. Ne gnjavite, tu smo da pomognemo... :-) Najjednostavnije je da povežete telefon na računar i sa sd kartice na računar prebacite sve što želite da sačuvate kao slike, video itd... Zatim resetujete telefon i pratite uputstva za "popravak" kartice...

    ReplyDelete
  107. Bravo hvala puno...Da li je potrebno sto prije napraviti beckup?...moze li takva sd k. napraviti u medjuvremenu do beckupa neku štetu mob.?

    ReplyDelete
  108. Kod mene je već mjesec dana tako, možda i više i nemam nikakvih problema... Znači, bar mjesec ste bez brige... :-) Tu grešku, naravno, kao i bilo koju drugu treba otkloniti mada mislim da ne može prouzrokovati neki ozbiljniji problem...

    ReplyDelete
  109. Veliko hvala,..pozzzz

    ReplyDelete

Ostavite komentar