3.2.15

Više informacija o Windows 10 za telefone

Windows 10 telefon

Imamo više informacija sa Neowin stranice koju inače pratimo kao pouzdan izvor informacija o Windows 10 za telefone. Danas se pojavio novi build za telefone koji nosi verziju operativnog sistema 8.15.12492.* ali koji nije pušten javno nego u užem krugu od 1000 internih korisnika Windows Insider programa. Prema izvoru Neowina nakon instalacije na onom zaslonu koji inače javi uspješna nadogradnja pisalo je „svaki poraz ima veliki povratak“. Mi možemo sebi tu rečeni zamisliti kao poraz sa WP8 jer udio prodaje u pametnim telefonima globalno je poražavajuće nizak, a da sa Windows 10 se sve mijenja jer su korak ispred ostalih u segmentu računara sa jednim operativnim sistemom koji pokriva i pametne telefone, tablete, a i Desktop računare. To je ključ do uspjeha bio od samog početka jer korisnicima je potreban jedan sistem koji će jednostavno raditi identično bilo da korisnik drži pametni telefon u ruci sa 4“ ili sjedi trenutno ispred Desktop računara sa 24“ zaslonom.

 

Ta jednostavnost i prijelaz sa telefona na računar je do sada nedostajao kod Windows/Windows Phone, dok na prezentaciji za Windows 10 smo mogli vidjeti da se stvari mijenjaju na pozitivno. Gabriel Aul se također javio povodom zadnjih glasina o mogućem izlasku Windows 10 za telefone već sutra koje je odbio kao glasinu jer trenutno testiranje je u tom krugu 1000 internih korisnika. Da bacimo mali pogled na strukturu Windows Insider programa u koji spada sada i telefon i kako to izgleda slikovito.

 

Ring1-1024x357

 

Iznad na fotografiji vidimo prstenje testiranja Windows operativnog sistema, u kojem imamo dnevne build koji isprobavaju prvi radnici na sistemu, drugi prsten u kojem vidimo grupu zaduženu za operativni sistem, treći krug testiranje u Microsoftu i zadnji krug su Windows Insider korisnici. Od prvog build do Windows Insider testiranja izjavljuje Microsoft da ima otprilike 1 i pol sedmica. Sada uglavnom znamo da je testiranje Windows 10 za telefone u punom tijeku, iako ne stigne sutra, uskoro će sigurno.

 

Pored ove vijesti, maloprije smo dobili novu preview for developers nadogradnju koja služi kao priprema za Windows Insider program. Broj operativnog sistema nakon nadogradnje se nije promijenio, i o ovoj nadogradnji smo već pisali ranije u ovom članku.

 

Izvor: Neowin, Microsoft

82 komentara :

  1. Kod mene jos nema te nove PfD nadogradnje :-)

    ReplyDelete
  2. Poslije cetiri skupine testiranja trebale bi sve greske da se isprave

    ReplyDelete
  3. krupne da, ali 2.2 miliona Windows Insidera ce im reci gdje su jos gresku pronasli :) a tu mi dolazimo na red. objavit cemo detaljan clanak sa velikim upozorenjem jer smo procitali uslove koristenje Widows Insider programa i razlikuju se od onog preview for developers. Uglavnom nije bas bez rizika...

    ReplyDelete
  4. Windows 10 za racunare mozete vec sada preuzeti pod insider.windows.com dok za telefone jos nije stigao, to smo napisali iznad u clanku...

    ReplyDelete
  5. Ili vec ima na internetu dase skinne besplatno

    ReplyDelete
  6. Ja sam mislio i poslije insidera da ce biti bez gresaka,vec molim te nemoj zaboraviti objavit kad budes imao informaciju dali ce se moci sa insidera jednostavno vratiti na 8.1 ukoliko neko ne zeli vise da testira-koristi

    ReplyDelete
  7. Nokia L920 jos nema update. Provjerio sa ukljucenim i ugasenim pfd ali nista. Nakon sto sam ga ponovo upalio trazi mi update 10 minuta i nikako da ga nadje.

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic03 February, 2015

    Uzimam sutra odmor i cekam 10-ku ,kuha se kuha ,jos zaprska i gulas gotov😄 ,a sto se tice rizika ma bez rizika nema ni dobitka 😉

    ReplyDelete
  9. A kako se skida, za nas koji nismo nikada radili update preko sajtova tih, nego preko ažuriranja u podešavanju? Ima li nekih osnovnih pravila?

    ReplyDelete
  10. Da, to obavezno. Zbog toga nikome jos nista ne govorimo dok ne dobijemo 100% tacnu informaciju. U ugovoru i uslovima koristenja o tome nista ne pise. Mada ima stavka gdje pise "prekidanje Windows Insider programa..." Gdje se navodi kao brisanje tog builda sa uredaja. Ali ostaje da vidimo na koji nacin. Kada bude mi smo prvi da objavimo :)

    ReplyDelete
  11. Nadogradnja ce i dalje ici preko telefona. Korisnik ce se ipak morati prijaviti na Windows Insider program preko insider.windows.com gdje automatski i potpisuje ugovor i uslove o koristenju. Kada nadogradnja pocne preko Windows Insider za telefone mi cemo napisati clanak o tome. Zada sada jos ga nema. Ocekuje se jos u februaru

    ReplyDelete
  12. Svidja mi se pocetak

    ReplyDelete
  13. Cijeli dan nigdje nikoga a sad se odnekud svi pojavljuju:)))

    ReplyDelete
  14. Zijad djulovic03 February, 2015

    Popih "apaca" od uzbuđenja ,e vala da hoce sve proci glatko da pojedinim androidasima pokazem makinu ,ma ima da sjednu na zicagu kada vide da u đepu drzim komp heeee 😆

    ReplyDelete
  15. Zijad djulovic03 February, 2015

    Dino ma nema ti nocas spavanja ima da svunoc pojasnjavas raji o 10-ki ,ma buraz ima da dezuras ko "medicinski brat" ,malo sale nije na odmet ,nadam se da se neljutis to ja od dragosti za 10-kom 😊

    ReplyDelete
  16. Ribolov Kraljevo04 February, 2015

    Imam još jedbo pitanje, ako nije problem. Da mi kažete, da li mogu nekako da se instaliraju aplikacije npr. koje nisu u mom regionu? 😊

    ReplyDelete
  17. Ja cu ipak da sacekam oficijalni pa kad bude.! Meni i 8.1 dobro radi a nemam vremena da testiram W10 jer mi je telefon potreban i ne bih da eksperimentisem. Praticu vas koji ga budete instalirali i radovacu se i tugovati zajedno sa vama...😊

    ReplyDelete
  18. Da li je neko dobio ovu nadogradnju preko pfd? Ja na L925 nisam. Ako sam dobro primetio, sad funkcionise windows insider program. Dozvolio mi da se prijavim, kad kliknem da trazi build on izbaci no build. Da li je to to?

    ReplyDelete
  19. ...comp i telefon u jednoj komponenti

    ReplyDelete
  20. Da da desetka ja jos ni denim nisam dobio,djelio bi im samare tamo cisto iz principa zato sto nesto kaze evo ga ima kad nema jebemu zlo nemoj pustat ako nece bit za sve tak ce i s desetkom kilavit do milog boga pa i popizdis i onda im porazavajuce pa kad ste mutavi tak vam i treba heeejt totalni na razvijace obozavam wp al srat znaju do bola.

    ReplyDelete
  21. Zavrsna verzija desetke ce vjerovatno krajem godine a to za Denim dijelim tvoje negodovanje i ako sam prvi ga instalirao,znam kad sam cekao 8.1 mnogi dobila a ja nista bio sam na granici ludila,stici ce i Denim samo strpljene

    ReplyDelete
  22. koliko znam ima neke koje ne mogu ali to je vrlo malo

    ReplyDelete
  23. Aplikacije su vecinom globalne, tako da ako imate neku aplikaciju na nekom odredenom regionu vjerujem da ima i kod nas. Ali ako to nije slucaj onda odete u postavke telefona i ako koristite WP8.1 > regija > postavite na regiju US ili UK, cak i Njemacka ima sve aplikacije. Nakon toga ce pisati da morate restartovati telefon, to i uradite. Onda kada se upali telefon opet instalirate aplikaciju koju zelite i vratite regiju na kojoj ste sada. aplikacija bi "trebala" da radi i na toj regiji iako nije u trgovini.

    ReplyDelete
  24. Jeste li se ispustili sada? Je li bolje?

    E sada da vam objasnim kako to funkcionira, drzat cu se krace. Vi zelite preko oficijelne nadogradnje Lumia Denim nadogradnju, a ovaj clanak se odnosi na Windows Insider program. E sada u cemu je razlika?! pa jednostavno vi se zalite na pogresnoj adresi, oni koji rade u Windows Insider programu oni ne rade na pustanju oficijelnih nadogradnji kao Lumia Denim.

    To su dvije odvojene ekipe koje rade nezavisno jedna od druge.

    Drugo "pustiti nadogradnju za sve ili nikako" je nemoguce. na svijetu ima par hiljada varijanti svakog ROM-a na WP tako da cekanje na sve te i pustanje svih u jednom trenutku bi oborilo servere koji su zaduzeni za to. Osim toga Ko ce uskladiti vise stotina operatera u preko 140 zemalja svijeta da svi istovremeno puste nadogradnju?! A svaki od njih ima svoje testiranje i svoj rok kada da pusti nadogradnju. VIP iz Hrvatske (samo kao primjer) se nece ravnjati spram vremenske linije Vodafone-a iz Njemacke oko pregleda i distribucije nadogradnje, logicno jer svako radi svoj posao.

    I jos nesto, "tamo" se odnosi na stotinama lokacija u svijetu, kome bi onda dijelili samare? Nije samo jedan covjek zaduzen za nadogradnje sve na WP8. Tako da relax, stedite zivce, ima vaznijih stvari osim Lumia Denim za svakog od nas.

    I slijedece komentare malo pazite rijecnik.

    ReplyDelete
  25. Ne :) jos uvijek je dozvoljeno samo preko wifi.

    ReplyDelete
  26. Tako nekako :) "za napredne". Jednostavnije je od komsije uzeti interneta :P

    ReplyDelete
  27. Znaci malo manipulacije,iz lumie sim stavim u drugi telefon ukljucim hotspot i preuzmem na wi fi:-)

    ReplyDelete
  28. Vrlo pametno, i mi cemo tako savjetovati svim korisnicima bez obzira sto smo govorili da je Preview for Developers bezopasan.

    ReplyDelete
  29. Kada sam preuzimao Denim nije mi bilo dozvoljeno preko mobilne mreze a koliko vidim ne postoji mogucnos podesavanje ili ipak ima?

    ReplyDelete
  30. Edi Kovačić04 February, 2015

    Kako da se strpim kada mi se ljudi iz hta smiju, vidi budale na vipu koji ga blokira. Sramota me reci na kojoj sam mrezi.

    ReplyDelete
  31. Ako tako rade za malu nadogradnju a sto ce onda tek biti biti za desetku

    ReplyDelete
  32. Jesi li vezan ugovorom za njih?

    ReplyDelete
  33. Disqus sada ima hrvatski jezik... :-)

    ReplyDelete
  34. Woody- online forever... :)

    ReplyDelete
  35. Dino ja imam pfd ,nije mi stigao nikakav novi apdejt ?

    ReplyDelete
  36. Produzeno mi cekanje jos oko dva mjeseca...WP Novosti,cokolada,cevapi,Soni Vegas,kava,Skype.....

    ReplyDelete
  37. Dino a sto ja nemam apdejt za pfd ?

    ReplyDelete
  38. Ja sam spreman za update.....Dino jel vidiš prognozu? ;-)

    ReplyDelete
  39. Na pravoj poziciji :) pustio sam update za nju. Malo veci... Trebao bi biti ovih dana online. Ali Microsoft nesto zeza oko certifikacija aplikacija u zadnje vrijeme...

    ReplyDelete
  40. Fred O' Farich04 February, 2015

    Ma ona ti je meni inace na vrhu, to sam sad malo ispremijesao zbog ove Windows Insider aplikacije. Nemoj se ljutit, al ipak je W10 trenutno no. 1 :-)

    ReplyDelete
  41. Aaaa radi toga? Ma neeee, meni je super sto je uopste na Start zaslonu :) zato kazem dobra pozicija

    ReplyDelete
  42. Fred O' Farich04 February, 2015

    A kad je stvarno najkompletnija app od svih slicnih. Ne pogodi uvijek vrijeme, ali sta se tice automatskog update-a plocice i lokacije....bez premca :-)

    ReplyDelete
  43. To sam se trudio da bude savrseno i ja inace uvijek koristim par verzija unaprijed ovu Beta koju imamo trenutno i testiramo i kada sam zalijepio onu oficijelnu na start zaslon nakon vise od 10 dana ona jos uvijek aktuelna i osvjezavala se sama bez problema. Dobro uvijek moze doci do toga da nema trenutno servisa i onda se nece osvjeziti ali ce odmah nakon toga. to mi je bio prioritet a sto te tice tacnosti trenutno nam izvor radi na tome, generalno ciste svoj algoritam za prognoze i trenutne uslove i nadamo se da ce dovesti do boljih rezultata.

    ReplyDelete
  44. Dino jedini dobija nadogradnje za pfd ,cak ni ovi sa wcentral nisu nista rekli :D

    ReplyDelete
  45. A jesi li provjerio da li ti je uređaj vezan za operatera? Ako nije, onda operater nema ništa s tim.

    Nema veze što je otključan svejedno može imati ROM od operatera.

    ReplyDelete
  46. A sta pise ispod za mobile operator?

    ReplyDelete
  47. Edi Kovačić04 February, 2015

    VIP-HR
    Configuration ID: 446791
    Core Build: 3058.50000.1425.10479
    Aplication version: 3.14.1.6
    Build creation date: 7.7.2014
    Made in China

    ReplyDelete
  48. Aha, znaci ipak je Vip ROM.

    Ne kuzim čemu tolika napetost oko Denima kad nećeš vidjeti neke značajne promjene. Osim toga, da jos jednom utvrdimo, Vip ne blokira već vrši pregled nadogradnje i eventualne modifikacije sustava na koje ima pravo.

    ReplyDelete
  49. Edi Kovačić04 February, 2015

    Nisam vezan za nikakav ugovor, jer sam prepaid korisnik. Mobitel je otključan.

    ReplyDelete
  50. evo par screenshotova :) da ne bude da izmisljam :P

    ReplyDelete
  51. Edi Kovačić04 February, 2015

    Biti če ista stvar kao i do sada, ako Microsoft nepusti nadogradnju preko svog servera. Ili još gore. Vip nemože oprostiti Cyan, na kojem je mislio zaraditi prodaju novih mobitela.

    ReplyDelete
  52. Edi Kovačić04 February, 2015

    Piše mi ovako: RM-914_eu:croatia_433

    ReplyDelete
  53. Edi Kovačić04 February, 2015

    Našao sam neke stranice sa tim stvarima, ali nigdje nema country variant. Ma ugurat ču ga i golim rukama ako treba. A vip neka blokira nekog drugoga.

    ReplyDelete
  54. Edi Kovačić04 February, 2015

    Evo jednog korisnika iz vip-a pa malo pročitajte, da nemislite da se preseravam. Ima toga na netu TONE !!!!


    http://forum.vip.hr/t5/NOKIA/Nokia-Lumia-520-upgrade/td-p/64225

    ReplyDelete
  55. Mojaj preporuka skoncentrisi se na Windows 10

    ReplyDelete
  56. Evo ja upravo apdejtujem Prognozu... Vidim bit će i ona animacija sa pahuljama... Kod mene trenutno pada snijeg, valjda bude animacija... :-)

    ReplyDelete
  57. Ako u Prognozi pise snijeg ili slicno kao uslov onda ce i padati, to je onaj bor u pozadini. E tada ce i padati :P

    ReplyDelete
  58. A ti si vidio datum kada je objavljen taj forumski post?! 1.10.2014. To je otprilike prije 4 mjeseca bilo i nije vise relevantno. osim toga ja na kraju vidim da su ipak dobili korisnici nadogradnju tako da ne znam sta si pokusao dokazati linkom?! Uglavnom na kraju se vidjelo da korisnik je sam bio kriv sto nije znao preuzeti nadogradnju, a ne VIP ili Microsoft ili Nokia ili ko vec.

    ReplyDelete
  59. Edi Kovačić04 February, 2015

    Da, nadoogradnja je dosla hakiranjem mobitela ! Zato sam i stavio bas tu. Jasno se vidi da vip nije ucinio bas nista da joj omoguci nadogradnju.

    ReplyDelete
  60. Naravno, ali... :-) Prognoza pokazuje 5C i plavo nebo sa malo oblaka a u stvarnosti snijeg sipa... :-) A ova MSN pokazuje -1C i snijeg, kako i jest...

    ReplyDelete
  61. Ne mogu ugasiti lumia 920 kada se puni. Može li mi neko pomoći kako da to napravim.

    ReplyDelete
  62. Nema tu pomoći, mobitel se ne može puniti ugašen

    ReplyDelete
  63. Znam, pročitao sam... Samo ti dočaravam razliku... :-) Sredit će se to već pa će Prognoza opet biti najbolja...

    ReplyDelete
  64. Nikakvo ja hakiranke tamo na tom forumu nisam procitao. Korisnik nike znao da mora ukljuciti wifi da bi primio update plus jednom od njih nije bio ni izasao pa se zalio. Nikakvo hakiranje, niti blokiranke od Vipa nike bilo niti je sada na snazi.

    ReplyDelete
  65. Trudim se... :P sto sr tice podataka dobio sam odgovor od njih da jos rade na tome. Zbog toga je nekim korisnicima bilo i javljeno -270 nesto stepeni proslo mjesec. Ja vjerujem u njih. Ipak ih placam :P to je najveci problem sto se svaki izvor masno placa toliko masno da od prodaje aplikacija se ne moze platiti

    ReplyDelete
  66. Znam. I slazem se. Napisao sam zato iznad da korisnici znaju da nas izvor radi "generalku".

    ReplyDelete
  67. Vladan Vukajlovic04 February, 2015

    Kod svakog Windows Phona je tako bez obzira na model

    ReplyDelete
  68. Vladan Vukajlovic04 February, 2015

    Naravno meni je tel sim free ali je rom Vodafone Germany .....
    tako dok oni ne puste Denim nema nista... : (

    ReplyDelete
  69. Znam da ti plaćaš ali mislio sam da ima neki servis koji je besplatan pa da se povežeš tako... Ali ti bi to do sad i uradio da ima... :-)

    ReplyDelete
  70. Znam.. htio sam samo provjeriti jer korisnici često shvate ako imaju karticu od tog operatera da ovise o njemu bez obzira koji je ROM

    ReplyDelete
  71. I moj je isti tako sim free ali sve zavisi od ROMa moj je isto Vodafone Njemacka. A i dobio sam tek ove godine Denim.

    ReplyDelete
  72. Znaci ovo je poslenjia verzija os. preko pfd-a ? :)

    ReplyDelete
  73. Edi Kovačić04 February, 2015

    Čitaj bolje ! Morala je hakirati mobitel programom: Nokia Lumia update. Ovim programom. http://www.windowsphone.com/hr-hr/store/app/lumia-black-update/c67d7679-9017-47f9-9d1a-7effcafa58d0 Ja sam ga probao ali neradi više, barem meni !

    ReplyDelete
  74. Vrlo je moguce da je zadnja, a nakon toga cemo vidjeti da li ide preko novih build ili kako su mislili

    ReplyDelete
  75. Ja sam dobio manju nadogradnju za pfd neki dan.mislim da je to ta o kojoj pisete.

    ReplyDelete
  76. Da, vrlo je moguce jer je prvi slucaj evidentiran jos prije 15-20 dana. Tada smo isto pisali o tome i sada smo mislili da je pocelo za sve pa objavili opet.

    ReplyDelete
  77. Dino potrebna mi je tvoja pomoc.
    Imam lumiu 630 i imam problem sa aplikacijama, kao sto su upravo wp novosti, touchtube, internet explorer i neke igrice. Stalno me izbacuje iz njih na foru ,,force close" na androidu. Da li znas u cemu je problem? Hvala unapred 😃

    ReplyDelete
  78. Force close? Mislis zadržiš strelicu nazad pa onda zatvoriš aplikaciju na onaj X što bude u gornjem desnom kutu?

    ReplyDelete
  79. Ne, izbaci me iz aplikacije na pocetni ekran

    ReplyDelete
  80. Dino mozes li nam u par reci objasniti razliku u uslovima koriscenja preview for developers i windows insider programa. Sta je sustina svega?

    ReplyDelete
  81. Mario Pizent05 February, 2015

    To se i meni zna desavati na 920.Jedino mi je pomoglo ponovno instaliranje aplikacije.Soft reset nije pomogao

    ReplyDelete
  82. Internet explorer ne mogu opet instalirati on dolazi sa sistemom.

    ReplyDelete

Ostavite komentar