17.2.15

WhatsApp Video Optimizer - aplikacija za smanjivanje veličine videozapisa

Whatsapp video optimizer(1-1)Ako ste nekada pokušali poslati video putem WhatsApp aplikacije sigurno ste se suočili s problemom veličine videozapisa. Naime, da bi video poslali putem WhatsApp aplikacije njegova veličina ne smije biti veća od svega 16MB. Obzirom na kvalitetu videozapisa koju pružaju današnji uređaji 16MB je smiješno malo te bi vaš video trebao trajati svega 10ak sekundi.

Prije nekoliko dana u Windows Phone trgovini se pojavila “WhatsApp Video Optimizer” aplikacija kojoj je glavna i jedina zadaća prilagođavanje videa, odnosno smanjivanje veličine videozapisa.

 

wa_video_optimizer

Aplikacija ima dva pivota. Pivot koji vam se prikaže nakon pokretanja aplikacije je popis snimljenih videozapisa, a drugi pivot su postavke i tu možete odabrati brzinu optimiziranja. Ako odaberete sporiju obradu videa, proces će duže trajati ali video će biti kvalitetniji dok odabirom brzog procesa proces traje kraće ali video gubi na kvaliteti. Također, postaviti da se nakon obrade videa automatski pokrene WhatsApp aplikacija, a obrađene videozapise možete pronaći u datoteci “Whatsapp Optimized”. Uz optimizaciju videa, video možete i snimiti izravno iz ove aplikacije.

Trebate imati na umu da se kvaliteta videa smanjuje sve dok video ne postigne veličinu 16MB, tako da bi veliki videozapisi mogli značajno izgubiti na kvaliteti. Aplikacija je besplatna i možete je preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr-WhatsApp-VIDEO-Optimizer

21 komentara :

  1. Ja sam to resio tako sto sam instalirao Telegram tamo mlze 1.5gb sto je oko 3 minute u 4K 😂

    ReplyDelete
  2. To je to, ne znam zašto su na whatsapp uopće stavili 16MB ograničenje

    ReplyDelete
  3. Zijad djulovic17 February, 2015

    Ovo bas super ,uriktas sebi video kako pase ....

    ReplyDelete
  4. Ja nažalost ne koristim Whatsapp jer imam samo 20 kontakata dok na Viberu imam 150... Na našim prostorima i nije nešto popularan a baš su ga dobro uradili...

    ReplyDelete
  5. Upravu si nazalost kod nas nije popularna a po meni a opet ovo je subjektivno misljenje mozda se neko nece sloziti samnom da je dosta bolja aplikacija za dopisivanje i slanje slika od Vibera.Video inace slabo saljem tako da mi ne predstavlja problem sto moze samo 16 mb.

    ReplyDelete
  6. Viber je propast svaki dan samo sa jednom osobom provedem u razgovoru oko jedan sat na Viberu,uzasno je ne cuje se dobro,gubi se ton,nesto se cuje kao parna lokomotiva a razgovoaramo o poslu i nece covjek na Skype ili neku drugu komunikaciju nece i nece neznam sta da radim izmucim se

    ReplyDelete
  7. Kod mene Viber radi bez problema... A tako se ponaša ako ti je slaba internet veza i naravno, to se ne može popraviti... Eh sad, ima ljudi koji bukvalno blate app, najgora je, smeće, tamo vamo, mada nemaju neke argumente i tu su ovi kao ja kojima uredno radi... Ali to je već prežvakana priča... :-)

    ReplyDelete
  8. U odnosu na Skype Viber je mnogo ispod,obadvije app koristim i na telefonu i na compu i to prilicno vremena zato mogu da znam razlike.

    ReplyDelete
  9. Ma takav ti je nas narod lakse mu u dup..... Utjerat vec u glavu

    ReplyDelete
  10. I kod mene Viber ne radi extra ako nije na wi-fi a Skype mi radi extra i na mreznom internetu tako da je i za mene Skype No1

    ReplyDelete
  11. Vjeruj mi ragovaram sa covjekom ozbiljne stvari on hoda ulicom pored svake trgovine elektro uredjaja gubi se signal,kad prodje tramvaj opet se izgubi signal,kad neko auto upali u blizini opet ode signal,,,ja mu posaljem poruku na Skype "da se cujemo"on poziva na Viber..%#$"?'grrr

    ReplyDelete
  12. Ma ti si nedavno dao odgovor na mnoga pitanja koja ce ti se postaviti u buducnosti "CEIF" ;)

    ReplyDelete
  13. Viber ima nadogradnju.....kakvu ne znam,nisam zagledao. Javite ima li sta novo....ja cekam opciju video poziva.

    ReplyDelete
  14. Koji odgovor? :-)

    ReplyDelete
  15. Znam ja sve te pritužbe... Ja ni jedne nemam, al' ozbiljno...

    ReplyDelete
  16. Izvinjavam se nije vezano za temu ali zna li neko ima li neka slicna aplikacija za obracun struje.Ova je dobra samo sto je samo za srbiju i obracunava samo u dinarima ne moze u markama ili bar da moze u eurima
    http://www.windowsphone.com/s?appid=9e39b373-ae4d-472c-87f7-d7cae39857e9

    ReplyDelete
  17. Zato što "WhatsApp" koristi mnogo veća populacija.Serveri bi im momentalno popucali, bez nekog ograničenja protoka.Malo je ovo 16MB, ali imaš ograničenja i na Gmail-u na primer.

    ReplyDelete
  18. Prvo ne lupaj sam sebi pluseve...:)))
    A kao drugo, lako je Telegram-u, jel ga koristi mnogo manje ljudi na planeti.
    I kao treće.Imamo mi na WP-u "Telegram beta", kažu ljudi da dobro radi...

    ReplyDelete
  19. Hahahaha slucajno sam klikno 😂 Hm koristi manje, ali i whatsapp kada sam ja poceo koristiti 2009 nisam imao 3-5 ljudi,morao sam ih ubjedivati da instaliraju koje imao smartphone tada.Ja kazem da koristim Telegram i da je dobar,i ne razumem zasto je jos beta.A drugo mozes slati sve do 1,5gb sto je vise nego dobro,a kako sam cuo da je dosta sigurniji od whatsappa 😄Znam da je beta i da je dobar jer ga koristim na Lumiji 😜 Za sada ima 10 ljudi dosta za pocetak 😜

    ReplyDelete

Ostavite komentar