7.2.15

Microsoft Lumia 535 ima grešku zaslona za koju bi trebali znati

Lumia_535_Press

Microsoft Lumia 535 je prva Lumia iz Microsoft nakon preuzimanje Nokije i nema dobar znak za prvi model koji su izdali. Na žalost uređaj ima sve više javljanja da na njemu postoji greška, prvo smo mislili da se radi o manjem broju korisnika koji imaju ovu grešku ali danas smo dobili i emailom upit da li se može ispraviti greška koju posjeduje Lumia 535. Evo i kratak odgovor, može se ispraviti ali ne za sigurno.

 

Malo duže objašnjenje same greške je da Lumia 535 sa hardverskom verzijom 3.0.0.0 ima grešku zaslona koja se manifestira u tzv „ghost“ (duh) dodirima ili nekada ne prepoznaje čak dodir, prekida kontinuirani dodir ili slično. Microsoft je povodom ove greške na kraju prošle godine izdao i softversku zakrpu koja je trebala riješiti ovaj problem, međutim, problem kod nekih korisnika i dalje postoje nakon te nadogradnje.

 

Pogledajte ispod videozapis prijateljskog bloga iz Hrvatske Nokiamob i Marina koji je snimio na videozapisu tu grešku sa dodirom na Lumia 535.

 

 

Evo još jedan video da vidite kako izgleda greška. Ako je imate i vi sada znate da je greška oficijelna i nije tako mala. Microsoft je izjavio jučer da je im žao što je došlo uopšte do te greške i obećali su riješenje ovog problema za svoje korisnike. U kojem obliku će riješiti nije poznato još jer pokušavaju softverski da riješe problem. Ako softverskim putem (nadogradnjom sistema) ne uspije ostaje još jedan ne svakodnevni potez a to opoziv serije telefona koji imaju ovu grešku.

 

 

Microsoft je u međuvremenu izdao Lumia 535 sa novom hardverskom revizijom 5.0.0.0 i njeni korisnici izjavljuju da je greška uklonjena. Nova hardverska revizija nije ništa neobično jer svaki telefon ima više njih u toku svog postojanja, uvijek se pronađe greška ili noviji hardverski dio koji radi bolje nego onaj nakon prvobitne verzije i zamjena takvog dijela zahtjeva i promjenu hardverske verzije telefona.

 

Sjećamo se slučaja sa Lumia 920 koji je imao problem sa prašinom na prednjoj kameri koja je riješena novom hardverskom boljom prednjom kamerom. Također greška sa Lumia 920 je sa prednjim staklom koje je pokrivalo dio kamere i samim tim zakrivilo fotografiju prednje kamere na vrhu fotografije što nije bilo uopšte lijepo za gledati korisnicima. Te dvije greške znamo da su riješene novom hardverskom verzijom i vjerujemo da će i Microsoft riješiti ovu grešku sa Lumia 535 na sličan način ako ne postoji softverski put do poboljšanja dodira.

 

Microsoft je izdao i savjetnik kako spriječiti ovu grešku i kako je u nekim slučajevima i otkloniti:

 

  • Provjerite da nema vode na zaslonu u vidu kapljica ili slično. Izbrišite zaslon krpom pa provjerite da li radi normalno.
  • Kada punite telefon, punite ga sa originalnim punjačem, zaslon se može pokvariti ako ga punite sa punjačem trećeg proizvođaća.
  • Provjerite da li postoji nadogradnja za vaš telefon pod „postavke“ (Settings) > ažuriranje telefona (Phone Update) > provjeri na ažuriranja (check for updates).

 

Ovi savjeti možda pomognu ali vjerovatno da neće mnogo. Mi ćemo pratiti situaciju i dalje i izvještavati ćemo o ovom problemu da naši čitatelji ne bi ostali na ovom problemu bez podrške. Zaboravili smo reći da, ako dođe do opoziva uređaja mi ćemo objaviti gdje i kako da to izvedete.

 

izvor: Nokiamob, WC

74 komentara :

  1. Nema samo 535 problem sa ekranom vec i moja 735 sa povremenim snizavanjem osvetljenja iako je iskljuceno automatsko osvetljenje i stednja baterije. Ovaj problem nema samo moja 735 vec sam problem uocio i na stranim forumima za 730 i 735 verziju. Pisao sam email lumia podrsci, ali nikakav odgovor nisam dobio :(

    ReplyDelete
  2. To je nesto sto se nije smjelo nikako dogoditi ali bas nikako i ne razumijem dali to iko testira prije prodaje,,,nadam se da nece tako testirat i Windows 10

    ReplyDelete
  3. Zezas me? Ja nameravao u skorije kupiti jednu 735cu.... :(

    ReplyDelete
  4. Za ovu gresku na 535 sam cuo odavno, ali za 735 nisam!? Dino?

    ReplyDelete
  5. Zato ga nisam ni kupio danas. Iako sam znao za grešku već neko vreme, hteo sam lično da se uverim ali nije naivno uopšte. Bezveze je kupovati novi fon za greškom koja se ne da ispraviti. Ovi iz MS me neodoljivo podsećaju na poslodavce iz Srbije, koji bi malo da plate i ulože u proizvodnju a puno da zarade.! Jasno mi je da su odrešili kesu kupovinom Nokie ali ne možeš tako na tržište pored onakve konkurencije.

    ReplyDelete
  6. I ja isto nisam. Za lumia 535 se vec zna jer je microsoft sam objavio da postoji greska. ovako ako postoji na 730 ili 735 moze se odnijeti u servis ili u prodavnicu odakle je kupljen i zamijeniti...

    ReplyDelete
  7. I još nešto da dodam, kompanija Pepsi od svog prihoda ulaže 99% na reklame, promociju i osvajanje novog tržišta a 1% za sebe a i dalje zarađuje više novca od Coca Cole.

    ReplyDelete
  8. Ma i ja sam odmah na to pomislio ali je napisao da je isti problem procitao i na nekim stranim forumima pa pomislih sta je sad....to bi za microsoft bila velika katastrofa.

    ReplyDelete
  9. Evo da potvrdim da ima tu gresku da smanji svetlo posto i ja koristim L735 , ali to je samo mala razlika koja i ne smeta puno, bar ne meni, mozda ce windows 10 da ispravi to, bar se nadam!

    ReplyDelete
  10. Takodje isti problem imam i ja sa mojom 925, mada ne tako cesto..sa vremena na vreme, a najcesce se to desava kad je malo duze koristim i kad se zagreje, pa sam onda pomislio da je to mozda normalno u tim situacijama..:/

    ReplyDelete
  11. mille grobar08 February, 2015

    I meni se desava na L625,jako retko ali se desava.Meni je osvetljenje na automatici,nisam probao da ga zakucam na manuelno.

    ReplyDelete
  12. Nikako ovo sebi nisu smeli da dozvole. Pitanje je uopste kakve panele za displej MS korisrti, a verujem da su neki ne preterano kvalitetni. Npr, na mojoj Lumii 630 se jasno pojave belicaste linije preko ekrana kad kucam na sivom, npr, kod za otkljucavanje. Isto i kod mog druga na istom telefonu, njegov iz Vipa, moj iz slobodne prodaje. Mislim, osim toga, displej radi odlicno, ali ne daje mi neki utisak kvaliteta i dugovecnosti.

    ReplyDelete
  13. Vas komentar je nekako sam se sebi suprostavlja :) "MS koristi neki ne preterano kvalitetni displej" ... "na mojoj Lumiji 630 se jasno pojave linije (greske)" - 630 je proizvedena od Nokije jos. A posto je 535 niza klasa od 630 ne treba se ocekivati nesto oblje. To sto ne daje neki kvalitet i osjecaj dobar je zato sto je low end. A MS proizvodi jos u istim pogonima gdje i Nokia i koriste jos uvijek iste dobavljace jer nemaju razlog jos da ista mijenjaju. Lumia 535 ima gresku sa zaslonom koju hardverska verzija 5.0.0.0 izgleda nema, tako da je greska "uvidena i otklonjena". Isto kao 630 i 625 ima taj nekakav "low end" displej koji ne djeluje bas kao da bi mogao dugo izdrzati.

    ReplyDelete
  14. Osvjetljenje na automatiku se i mijenja samo od sebe, tako da to nije bug nego kako okrenete telefon on nekad svijetli vise nekad manje. primjer ako hodate ulicom i tipkate na telefonu ulicna rasvjeta dok prolazite ispod nje ce na automatik osvjetljenju napraviti da se ispod svake rasvjete pojaca zaslon, a dok nje nema smanji. ist u sobi, ako okrenete u izvor svjetlosti onda ce se pojacati. To je kako radi automatik.

    ReplyDelete
  15. Potvrđujem ovo 535 jel je MS, što kaže Dino javno obelodanio da je taj bag sa touch-om popravio u sledećoj seriji.A ovde se javljau ljudi sa Lumia 925,Wtf.?

    ReplyDelete
  16. Ok.ok.... Jedna javna greska iz Microsoft-a I onda paljba po njima Kao da Su najgori. Slicno mi se desavalo na lumiji 920. Dakle osvetljenje nereaguje, pa onda kamera kad se upali nema slika I Slicno.. Sve Te stvari Sam resavao jednostavno ugasim pa ponovo upalim tel. Svi znamo Koliko Su kvalitetni Wp uredjaji posebno Nokia. Da Li se nekom desilo da zakove telefon Kao sto ostali telefoni skoro pa redovno rade? Ili Pak PC? Da Li PC Kod Kuce radi perfektno mesec Dana bez gasenja? Ima Tu dosta promenjljivih Koje uticu na rad telefona...

    ReplyDelete
  17. Ovde nas ima dosta entuzijasta koji bi rado promovisali WP u svom okruzenju kad bi nas MS platio da to radimo i to mnogo bolje nego li sto bilo ko sad radi. Moras da se druzis malo sa lumijom da bi shvatio zasto je bolji od androida a to ne zna niko bolje od nas koji ga koristimo. Mada ja to radim i za dzabe i vec sam zainteresovao nekoliko ljudi koji su odusevljeni istim. Nego ima li sta novo, makar i glasina.?

    ReplyDelete
  18. Najbolje je ne pisati o takvim stvarima,sad se mnogi telefoni pokvarise

    ReplyDelete
  19. mille grobar08 February, 2015

    Ma jasno mi je to,fotografija mi je profesija,nego mi se to desava kada telefon miruje,al opet kazem,jako retko "zatvara blendu" ali desi se.Inace,da oni koji citaju i dvoume se da li da kupe bilo koju lumiu,verujte da se na android nikada ne bih vratio! Konacno imam tel na kojem instaliram sve i svasta,nerazmisljajuci da li ce mi ponestati ram memorije i sve radi bez limita.Da ne pricam o podrsci nadogradnje,sto je misaona imenica za android.Na Lumiji apdejtujes sve a na androidu se pitas da li da uzmem najnoviju verziju fejsa recimo,a da mi tel ne zabaguje.Lumia i pisle godinu dana radi kao i prvog,moje iskustvo.Da ne nabrajam dalje,meni je ovo bilo dovoljno i presudno...

    ReplyDelete
  20. mille grobar08 February, 2015

    ...ipak,treba skrenuti paznju ukoliko se primeti neki nedostatak,radi razmene misljenja i iskustava i eventualnog necijeg resenja i pomoci.To je meni i poenta ove stranice.

    ReplyDelete
  21. Koliko dugo ako miruje? Nakon 15-20 sekundi se zaslon sam spusti na slabije osvjetljenje prije nego sto se zakljuca. Je li to mislite?

    ReplyDelete
  22. Ja sam to par pita imao na lumia 925, dva ili tri puta dok je na punjacu i dok ga koristim. Taj Displej panel je od Samsunga i plus AMOLED i kazu da "je to normalno za amoled" on ima cak crne fleke na sebi, mislim svaki amoled ima. Po mraku se najbolje vidi da crna pozadina ima na nekim djelovima jos tamnije mrlje. To je greska AMOLEDA direktno, Nokia tu nije mogla nista. Svi imaju to.

    ReplyDelete
  23. Morali smo. Ne bi da kasnije neko kaze "vi ste nas nagovorili na lumia 535", a usput amo napisali da se moze rijesiti ili zamjenom uredaja ili pri kupovini da provjere ili displej ili hardverski broj... Ali slauem se ispade sada kao da samo Lumia 535 u zadnjih 10 godina ima gresku fabricku. Ima to i iphone 5 i 6 i samsing galaxy s 5 samo sto ne objavljuju ovako kao Microsoft...

    ReplyDelete
  24. Tko proizvodi taj i griješi. Uređaji se intezivno testiraju prije puštanja u prodaju ali očito da se neke pojave ne mogu predvidjeti.
    Ovako otprilike testiranje izgleda i danas.
    https://www.youtube.com/watch?v=WMzDZalwv8w

    ReplyDelete
  25. mille grobar08 February, 2015

    Ne.Sedim na stolici,drzim tel u ruci i listam neku stranicu,znaci
    skrolujem je na svakih tri,cetiri sekunde i onda odjednom spusti
    intenzitet svetla na ekranu,dodirnem ponovo ekran-ostane isto.Pomerim
    tel malo levo desno,gore dole i ponovo se posvetli...Kao da registruje
    neku promenu svetla i odreaguje,bez obzira sto je u istom polozaju u
    ruci a svetlo u sobi mi je konstantno,niti se s prozora probija
    sunce,pa da ga neki oblak zatamni,zima je :)

    ReplyDelete
  26. Naravno da se to kod svakog desava nedavno je pisano da kod Androida se pojavile greske ali google nema namjeru ispravljati jer je velika serija uradjene zatim mnogi mijenjaju romove tako da je to nemoguce ispraviti u clanku nisam nasao n izvinjenje mada mozda je i napisano nisam precizno citao

    ReplyDelete
  27. Ima i tu dosta istine. Svaki proizvodac ima greske u produkciji samo ne objave ovako nego cekaju da im korisnici vracaju telefone. Suti se. Evo sjecam se iphone 5 da je imao veliku gresku na kameri i fotografije su ispadale ljubicaste, ne malo nego bas ljubicaste kao obojene. Uz to je imao ogroman "glare" direktno preko stakla objektiva se prikaze sunce i pokvari fotografiju. To npr lumia 920 nije nikad imala uz iste uslove da je fotografirala. Ali Apple je na tu gresku izdao sada citajte svi pazljivo "savjetnik kako da se pravilno koristi iphone!" Oni su tu gresku okrenuli i rekli svim kupcima "vi ne drzite telefon dobro tokom fotografiranja i radi toga je greska." Hahahahah znaci od svojih kupaca pravis budale javno. Microsoft ovdje objavio da postoji greska i da rade na uklanjanju za postojece uredaje a novi vec nemaju gresku. Tako da ja kao kupac potencijalni bi rekao hvala. Sacekao bi kupovinu 535 dok ne dode verzija 5.0.0.0 ili dok se ne izda softversko rijesenje ili zamjena uredaja. Do tada ima 25 drugih Lumia modela koje mogu doci u obzir za kupovinu.

    ReplyDelete
  28. Hvala puno Dino na odgovoru, sad mi je lakse kad znam da to nije problem do moje Lumije a vec je pocelo pomalo da me zabrnjava. :)

    ReplyDelete
  29. Da,ali koliko vidim testiraju samo izdrzljivost telefona sto je i jako bitno ne vidim da neko dotakao ekrana naravno znam da jeste ali nije prikazano,ipak izuzetno mi je krivo i zao sto se to dogodilo

    ReplyDelete
  30. Da, to je do amoleda definitivno, isti slucaj sam imao sa mojom nokia 700com davnih dana :D Rado je se secam, mali, tanak, sofisticiran mobilni :D

    ReplyDelete
  31. Slazem se s tobom Zeljko ali ovo testiranje izvodi nokia i svi znamo kako su njihovi aparati izdrzljivi a sad je to druga kompanija i nova pravila poslovanja. Ne sumnjam da su ih testirali ali su verovatno pozurili da sto pre izbace svoj model i malo paznje obratili na izradu kvaliteta uredjaja sto trziste ne prasta...

    ReplyDelete
  32. Dobro, ovo su i stari telefoni pa ekran i nije toliko bitan, bitnije je da su tipke izdržljive. Bio je negdje video i sa testiranjem Lumia telefona ali sad ga ne mogu naći. U svakom slučaju, testiranja Nokia uređaja su intezivna kako mehanički tako i softverski. A i činjenica je ako netko ima problem sa telefonom i ima garanciju da se uvijek nađe riješenje (popravak ili zamjena uređaja).

    ReplyDelete
  33. Ali proizvodni pogon isti, isti patenti, tehnologija, sve.. Dobar dio ekipe koja radi na dizajnu i projektiranju uređaja je ostao isti. MS zna da mora zadržat istu razinu kvalitete, jer to je zapravo glavni adut Microsofta, sada već bivše Nokie.

    ReplyDelete
  34. Volio bih kad bi se naslo neko rijesenje za te telefone ljudi su nekad ne tolerantni ili energicni i brzo mijenjaju OS

    ReplyDelete
  35. Slažem se, vjerujem da je i MS-u u cilju da pruži što bolje korisničko iskustvo. Naći će riješenje jer ipak su to korisnici platili, a zadovoljan korisnik je najbolja reklama.

    ReplyDelete
  36. Dobro si rekao "dobar deo ekipe je ostao" ali dovoljno je da se promeni recimo poslovodja koji dobije instrukcije iz vrha i eto belaja. Mada oni te displeje dobijaju od drugih pa i nije sve do MS, sto treba uzeti u obzir...

    ReplyDelete
  37. Off topic, Lumia 630 dobila Denim, juce je pusten update za nas region. 😃

    ReplyDelete
  38. Ne mora se promijeniti poslovođa, imaju granice tolerancije na kojekakva oštećenja, samo je pitanje koliko će ih visoko odnosno nisko postaviti. Viša tolerancija, manja kvaliteta i cijena proizvodnje. To vrijedi i obratno, niža tolerancija viša cijena i viša kvaliteta.

    ReplyDelete
  39. Ja sam samo pomenuo da imam taj problem na 735 sa osvetljenjem. Inace to me nije odvratilo niti ce u buducnosti od Nokia (Microsoft telefona). Koristio sam i ranije Amoled ekrane na drugim telefonima i nisam imao tu gresku tj dimming. Dakle telefon nije pokvaren vec jednostavno ima serijsku gresku. Nadam se da se to moze softverski popraviti ukoliko nije problem same tehnologije naravno. Pozdrav

    ReplyDelete
  40. oce li taj Denim? ako je Edijeva teorija tacna...sta ako izvadim karticu i odem na ažuriranje telefona? :)

    ReplyDelete
  41. Dino, moram reći kako si me sada zbunio sa ovim kako je 535 niža klasa od 630. 535 ima veći zaslon, 2 kamere, bljeskalicu...

    ReplyDelete
  42. Ja sam dao mjesec dana do probne verzije a do 11 mjeseca punu verziju,vidjet ce mo.....

    ReplyDelete
  43. Dual sim ili single ?

    ReplyDelete
  44. Edi Kovačić08 February, 2015

    Ja sam rekao da bi trebalo sraviti karticu od t-mobilea. Oni naveliko davaju denim.

    ReplyDelete
  45. Ja dobih Denim prije 2 mjeseca mozda i vise tako da sam za njega i zaboravio a meni od prije dvadesetak dana proradio Skype potpuno ispravno tako da i nisam napet u iscekivanju W 10

    ReplyDelete
  46. Ne bi trebali sada da grese. Imaju jos vremena da se poprave zato nek navale punom parom pa nek se srede.

    ReplyDelete
  47. A u pravu si,da bi da dodje taj denim...

    ReplyDelete
  48. Ide Denim samo izvadis karticu i ide :P zlatna medalja za onog momka.

    ReplyDelete
  49. Jeftiniji je 535 i jeste on o ako kao 5" zvuci bolje ali meni nije. Kvalitet je na strani 630.

    ReplyDelete
  50. To je onda greska. Ja ne razmisljam puno nikad u takvim situacijama. Ide u servis na garanciju i neka rijese. Do sada sam isao uvijek ka boljem telefonu mislim po cijeni, od 920 na 925 pa na 1520 i ako noviji model i skuplji jos ima greske gdje onaj jeftiniji nije imao ja reklamiram. Nisam vise platio da bi imao losiju stvar. Tako savjetujem svakome, ko ima garanciju neka je koristi maksimalno.

    ReplyDelete
  51. Edi Kovačić08 February, 2015

    Ovu gresku nece se moci hardverski rijesiti. Pustili su mobitele u prodaju sa greskom pa su kupci sada sami krivi. A gdje je tu sada jamstvo i garancija ??? Bezobrazno, nema sto.

    ReplyDelete
  52. Edi Kovačić08 February, 2015

    Milim da je dual. Kao i lumia 535 u hrvatskoj jos nitko ne prodaje mono sim uredjaj.

    ReplyDelete
  53. Ko je sad rekao da ovo ne spada u garanciju? :) ovo je slucaj za garanciju. Samo sto Microsoft moze totalni opoziv da uradi, znaci odes i zamjenis 1:1 za novi ispravan uredaj. Mada je vise vjerovatno da ce dobiti novi zaslon u servisu ko ima ovu gresku. Sve je to besplatno i pod garancijom...

    Uglavnom niko nije rekao da nije :)

    ReplyDelete
  54. Praksa do sada je 0 jer nije bilo od postojanja WPa ali moguce da ce doci sada do toga. U takvom slucaju moze biti djelimicno tj. da u servisu besplatno korisnici dobiju ispravni displej panel, gratis naravno. Ili u najboljwm slucaju da zamjene taj uredaj za novi ispravni 1:1 to cemo pratiti pa javiti korisnicima sta i kako, mi savjetujemo da se korisnici jave prodavacu/proizvodacu direktno jer tako ce oni znati koliki je problem u stvari, a ovako samo ako napisu kod nas u komentarima nece im pomoci...

    ReplyDelete
  55. I zaboravio sam reci da se to desilo nedavno da nam je neko pisao za app da ima ona bug i da samo se pritisne unutar aplikacije neki dio koji korisnik i nije pritisnuo. Meni to nike bilo prvo jasno jer takvi bugovi ne postoje softverski, ali se nisam usudio reci tom korisniku da mu je do telefona :) medutim evo ispostavilo se da jeste...

    ReplyDelete
  56. Zijad djulovic08 February, 2015

    Za sutra u 18 h sve spremno ,grickalice ,flasa rakije ,napeta "gevera" u iscekivanju 10-ke 😎

    ReplyDelete
  57. Sve dobro osim grickalica,ma kilo pecenih pilecih krilaca res pecenih da hrkaju...

    ReplyDelete
  58. Zijad djulovic08 February, 2015

    Ma mi to pecenicu nazivamo grickalice od milja heheh

    ReplyDelete
  59. Zijad djulovic08 February, 2015

    Oko 23 h Dino ce nesta izpaciti ,zato me neces veceras zeznut ,taman legnem a mob zavibrira brr brr ,reko eno ga wp novosti ,nesta izbaci ,ustanem i citam a zena "ma lezi šejtane pa citaj ujutro ali jok ,ne mogu zaspati dok ne "razoputrim" o cemu se radi ,sve kontam nesta o 10-ki ,aman sto postado ovisnik ovog windowsa , ma jebes kokain spram wp 😆

    ReplyDelete
  60. Zijad djulovic08 February, 2015

    Ugasi blic ,bice cistije 😆

    ReplyDelete
  61. nije moja. ali ima ova ogromna plocica. to je kao emulator koji imam i ja ali ja nemam taj SDK... vidjet cemo koliko je istine iza ovoga.

    ReplyDelete
  62. Zijad djulovic08 February, 2015

    Pred nama je A.B.D. mslm da ce sve proci glatko ,vazda sam optimista 😊

    ReplyDelete
  63. Hvala na odgovoru.
    Svakako cu prijaviti prodavcu,radi evidencije...
    Steta je sto ovo nisu testirali ni par dana prije izbacivanja telefina na trziste.Vjv ce se naci puno ostecenih kupaca.

    ReplyDelete
  64. E to mi treba...sta mislite kad ce izaci Lumia 535 kod vas npr? Ja sam iz Srbije i kontaktirao sam Telenor nas i rekli su da ce izaci 535 kod nas samo malo da se strpimo...verovatno cekaju 5.0.0.0 verziju pa ne znam dokle cu moci da cekam (nestrpljiv sam u pm)

    ReplyDelete
  65. Nije POTVRĐENO, ali čitajuć na forumu, jedan lik je kupio L535 Single SIM, 3.0 verzija i kaže da nema nikakvih problema. Mozda je greska samo kod dual sim. Opet ponavljam, to nitko od odgovornih nije potvrdio, samo komentar na forumu.
    Nadalje, nema operater pojma o 3.0 ili 5.0 verziji, on samo pošalje narudžbenicu i dobije to što oni pošalju xD

    ReplyDelete
  66. Pa strucnjaci, kakvo je vase iskustvo, da li se opredijeliti za 535 ili 630, vidim da ova druga ima bolji cipset i gpu, a opet na strani prve je ram i blic (vise kao lampa), koliko je to pesudno ako wp radi glatko i na jdnom i na drugom, nekako mi ova 535 pimamljivija (naravno ova verzija sa ispravnim tacom) , a i cjenovno pristupacnija ako se ne varam!?

    ReplyDelete
  67. Gdje mogu da vidim koja je Hardware verzija lumie 535? Postavke...info...jel tu pise?

    ReplyDelete
  68. pogledao sam gore postavljeni video isječak, tako da sam odgovor dobio tamo!

    ReplyDelete
  69. Ko moze da mi objasni kako da apdejtujem da imam 5.0.0.0 hardware revision? Na lumiji 535....

    ReplyDelete
  70. Znaš li ti šta je hardver?Kako misliš da on može da se updejtuje

    ReplyDelete
  71. cekaj ,oni kad ti poprave mobitel tebi se garancija ponistava? ili to traje odredeno vrijeme ma koliko god puta da se pokvari? i dali ja mogu mobitel iz VIP-a koji sam narucio online odnijet u vip trgovinu ili moram poslat postom to?

    ReplyDelete
  72. Vecina trgovina preuzima uredaje i na licu mjesta. A garancija se ne ponistava ona vazi dok traje za neodreden broj gresaka na telefonu. Ako korisniku ispadne telefon ili bilo kakvom drugom krivicom korisnika dode do kvara onda ne vazi garancija.

    ReplyDelete
  73. ok hvala puno na inforamciji

    ReplyDelete
  74. Ma znam,moram kupim novu plocu i eto hardver zamenjen :D ali cuo sam kao ima neki update 5.0.0.0 ... sad kamera nece da mi se upali..nzm koji mu kurac vise!

    ReplyDelete

Ostavite komentar