9.2.15

Microsoft će objaviti videozapis demonstraciju Windows 10 za telefone

Windows 10 telefon setup

Microsoft, tačnije Gabriel Aul (šef Windows Insider programa za korisnike) se oglasio povodom Windows 10 za telefone u kojem je najavio demo video sa funkcijama novog operativnog sistema uz koji će vjerovatno biti i upute kako da se instalira Windows Insider program na telefone.

 

Trenutno postoji video za Windows 10 koji objašnjava funkcije za računare ali funkcije za telefone nisu dovoljno objasnili ni tokom prezentacije koju smo prenosili ovdje. Gabriel Aul je dodao na pitanje jednog korisnika, da će uz video možda pustiti i Windows 10 za telefone. Ova sedmica je tek počela tako da mislimo da će ovo isčekivanje duže trajati nego očekivano.

 

gabe-convo

 

Pogledajte ispod videozapis demonstracije Windows 10 na računaru. Dosta funkcija prikazanih tu se nalazi i na Windows 10 za telefone. U jednom djelu videozapisa vidimo i novosti kao Spartan (novi internet pretraživač za Windows 10) na računaru i telefonu.

 

 

izvor: WC

41 komentara :

  1. E dino imam windows insider i preview for developers hah da izbrisem jedan ili da ostavim imali kakvih sukoba između ta dva programa?

    ReplyDelete
  2. Au ja mogu i godinu dana da cekam win10 da sve lepo srede za lumia 630 :) Inace novi sam korisnik lumia telefona ovom OS samo app fale da bude perfektan. :D

    ReplyDelete
  3. Naravno i bez iznenadjenja radi se o gigantskom projektu i mora se cekati taman on bio i proba,to sam vec rekao ne iz znanja vec logike

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic09 February, 2015

    Ljudi imal 10-ke ja nevidim nesto mi sitna slova hahaha

    ReplyDelete
  5. ili dupla slova

    ReplyDelete
  6. Zijad djulovic09 February, 2015

    Vala bas kada zazmurim na jedno olo nekako ugajgulim ali se po 3x vracam popravljam tekst 😆

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic09 February, 2015

    Ma kada "bidne" bice ,imam ja "vakta"cekati ,barem se nadam a nade umiru zadnje ABD 😊

    ReplyDelete
  8. Bas tebe briga sa desetkom ili bez ti svako vece uzivas,dobra tvoja taktika

    ReplyDelete
  9. Sta ti fali???

    ReplyDelete
  10. Stefan Novaković09 February, 2015

    Lumia 830, free verzija u Srbiji upravo dobija konačan Denim, sa sve updateom Lumia Camera-e na verziju 5.0

    ReplyDelete
  11. Lumia 735 sa Vip Srbija ista prica. Danas popodne krenulo i za nju update denim-a.

    Poz

    http://www.microsoft.com/en/mobile/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

    ReplyDelete
  12. ...200.000 bezvrijednih app koje uz to jos i nerviraju...

    ReplyDelete
  13. Hoce li na desetki Lumia i dalje biti privilegirana sto se tice nekih programa u odnosu na druge uredaje?

    ReplyDelete
  14. Iskreno neznam koju bas ima privilegiju u odnosu na druge programe,istina je da ce imati sve sto ima kompijuter a to nije malo

    ReplyDelete
  15. Dino, evo jedne zanimljivosti koje sam upravo procitao pa me zanima sta ti mislis o ovome, znajuci da ti koristis lumiu 1520! (jedan od komentara na sajtu:)http://www.mobilnisvet.com/mobilni/3959/Nokia/Lumia-1520
    Telefon imam već 9 meseci. Malo je reći da sam prezadovoljan. Koristim ga za sve i svašta, i poslovno, i igram igrice, i za fotografije..znači full usage. Jedina mana koju sam za svo ovo vreme imao je pre mesec dana kad su mi se pojavile dve bele fleke u visini kamere na displeju, svetlije od ostatka ekrana i precnika 5-8mm. Odneo sam ljudima u PROMOBI servis u Požešku, za koje imam SAMO REČI NAJISKRENIJE HVALE, koji su kvar otklonili za nepunih 4-6 sati, zamenivši displej, i pozvali me da pokupim telefon sa servisa. Poruka za one koji imaju prvu generaciju ovog telefona je da je u pitanju dizajnerski propust, naime deo koji je zadužen za vibraciju stoji pored kamere i oslanja se na displej i nakon određenog perioda pravi ove bele fleke. Ukoliko imate sličan problem - bez panike, servis će vam zameniti displej i sve se vraća u prvobitno stanje. Osim toga - sve šljaka kao sat. Brz odziv, stravična kamera, dobra baterija i more dobrih aplikacija. Ne bih u životu uzeo android.
    Imam je u planu pazariti pa se malo informisem :)

    ReplyDelete
  16. I jeste tako. Najbolji telefon koji sam ikad koristio. I jeste moguce da ce doci do toga da se otisne zaslon na pozadinu a tu iza je vibracijski motor. Ja kad jace pritisnem svoju na nekoj tamnoj pozadini vidi se kako se panel iza presavija i udara od nesto. Ali nije ni cudo kod 6", i kod tog pritiska na zaslon iphone 6+ bi se vec savio kompletan.

    ReplyDelete
  17. I mene to zanima...

    ReplyDelete
  18. Dali neko ima problem sa Internet Explorerom, da mu zamrzne kada swajpujem unazad. Već pola godine mi se to dešava, lumia 520.

    ReplyDelete
  19. Edi Kovačić10 February, 2015

    Meni se to dogadja najvise na ovoj stranici. Ali Dino misli da ga lazemo.

    ReplyDelete
  20. Meni se to nije dešavalo ni na jednom WP...

    ReplyDelete
  21. Nema veze sa stranicom, sa wp novostima sam sad zadovoljan, otkako su ukinuti komentari (koristim discuss) otvara munjevito aplikaciju. Eksplorer to uradi otprilike svaki deseti put kada pritisnem dugme unazad ili swajpujem unazad, nema veze koja je stranica, mislio sam da će se popraviti sa nadogradnjama ali ništa.

    ReplyDelete
  22. Da na programe sam mislio. Hvala na odgovorima!

    ReplyDelete
  23. Antonio Klapčić10 February, 2015

    Isto imama l1520,same all same all. Ali phone je stravaaaaa @_@

    ReplyDelete
  24. Imam crni 930, isti vrbac kao 1520, mobitel je nevidjeno dobar, pouzdan, brz, savrsen i najvaznije optimalnih 5 inca. To je jedini razlog sto nisam uzeo 1520, zbog nepovjerljivosti prema cvrstoci zbog velicine ekrana no siguran sam i dan danas sam kako nisam pogrijesio.

    ReplyDelete
  25. Nema sukoba, preview for developers je trenutno za wurde 8, Windows 10 je novi sistem i nece biti problema. Zbog toga imamo i drugu aplikaciju za to Windows Insider...

    ReplyDelete
  26. Molim Vas zasto se nigde ne spominje lumia 1320?

    ReplyDelete
  27. Zijad djulovic10 February, 2015

    Moja rano ljuta ,hudu L1020 niko ne pominje bas ko da ni bog nije dao a tako glatko radi bas ko "mlada prvu bracnu noc" 😞😎

    ReplyDelete
  28. Zijade odakle si?

    ReplyDelete
  29. Zijad djulovic10 February, 2015

    Olovo 😊

    ReplyDelete
  30. Vladan Vukajlovic10 February, 2015

    Pa nije bas da se ne spominje , spomene je tu i tamo neko kad kad,evo i desetka bi trebala da stigne na njega medju prvima ...
    Da li si na Cyan ili na Denim ,ja jos uvek cekam Denim ?

    ReplyDelete
  31. Edi Kovačić10 February, 2015

    Ako je bio wifi ukljucen mozda jr radio back-up podataka o spremao u oblak. Zna se dogoditi da se cudno ponasa tada.

    ReplyDelete
  32. Boris Ladišić10 February, 2015

    http://www.windowscentral.com/phone-recovery-tool-windows-10-confirmed

    ReplyDelete
  33. Boris Ladišić10 February, 2015

    Potvrđeno je da će W10 preview imati roll back funkciju.
    http://www.windowscentral.com/phone-recovery-tool-windows-10-confirmed

    ReplyDelete
  34. uuu, dobro si prosao. Meni je par puta zakucao na pocetku, dok je prikazan zakljucan ekran... jedno od resenja je da cekam da se isprazni baterija. sve radi, zvoni, stizu poruke, stizu poruke i pozivi preko Skypea i Vibera ali ne mogu da se javim jer stoji zakljucan ekran.

    ReplyDelete
  35. Posto nece skorije w10, a ni Denim, ajmo malo o igricama :p jel igra neko Age of Empires? od ms-a je. ja lud za ovom igrom. Mozda nisam realan ali za mene je ovo ubedljivo najbolja igra za mobilne.

    ReplyDelete
  36. Pa jednostavo necu ukljucivati vibraciju :D I ovako je nikad nisam koristio :D

    ReplyDelete
  37. Denim valjda za 830,neke :).

    ReplyDelete
  38. Meni se desilo pre 2-3 meseca isto tako da se ugasi sam od sebe i baterija je bila bar 70%. Tad kad se nisam slogir'o, odseko se....😁 Jedno 5 min. pokusavao da ga ozivim bezuspesno i onda uradim soft reset i onda se povrati... Tih 5 min su bili kao vecnost, bilo nepovratilo se... pu,pu...😊

    ReplyDelete
  39. Fakat, niko ne spominje 1320. Avion je, fakat

    ReplyDelete
  40. Info molim,nadogradio sam l 1020 na poslednji pvd cian denim kako god,i sada procitao sam Dinov komentar da ce se daljnje nadogradnje dobijati a da se prew for dev ne mora "iskljucivati". Sada pitanje je u ovoj fazi nadogradjivanja sta tacno znaci "iskljuciti" pvd,jednostavan - unregister- ,ili...? Hvala.....

    ReplyDelete
  41. Uradim sve korake u Windows Insideru i telefon mi se sam restartuje i ja kad pokusam da odem na phone update pise da telefon nemam nadogradnju... U cemu je problem?

    ReplyDelete

Ostavite komentar