12.2.15

Windows 10 Insider preview od sada dostupan

windows 10 naslovna za telefone

Windows 10 Insider od danas je dostupan. Microsoft je zvanično pustio preview verziju za Windows 10 za telefone. Za Windows Insider Preview pročitajte prvo uslove korištenja koje možete pronaći ovdje. Zatim se prijavite kao Windows Insider na ovoj stranici. Preuzmite aplikaciju ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

Nakon instalacije se prijavite uaplikaciji sa vašim email računom s kojim ste se prijavili i na Windows Insider, i onda preuzmete nadogradnju za sistem. Toliko o teoriji, u praksi se pojavilo par grešaka tokom nadogradnje, pored toga nadogradnja je dostupna samo za :

  • Lumia 630
  • Lumia 635
  • Lumia 636
  • Lumia 638
  • Lumia 730
  • Lumia 830

izvor: Microsoft

 

Na žalost vidimo da su ispušteni Lumia 620, 520, 735, 920, 820, 930 i 1520. Uglavnom ako pogledamo svi sa brojevima *20 su izostavljeni. Dva od njih High End modeli tako da nije baš jasno zašto nije dostupna nadogradnja za njih. Kada će biti dodani ostali telefoni u ovaj krug koji mogu preuzeti nadogradnju nije jasno. Uglavnom ćemo vas obavijestiti o svakoj promjeni.

 

Ovaj članak ćemo dopuniti sa svim novostima kada budu dostupne tako da će te uskoro dobijati ovaj naslov kao obavijest na vaše telefone vrlo često. Pogledajte ispod videozapis koji je Joe Belfiore izdao za Windows Phone ekipu u kojem prikazuje neke od funkcija Windows 10 na telefonu (ironično na Lumia 1520 koji nije u prvom krugu podržanih uređaja).

 

 

Još jednom ponavljamo da mi nismo odgovorni za vaše postupke instaliranjem bilo koje nadogradnje koju mi objavimo u članku. Windows 10 je Beta verzija i ovo je prvi build dostupan. U svakom slučaju ne savjetujemo instalaciju na glavni telefon dok se ne pokaze da je sigurno za svakodnevni rad.

 

Dodatak

170 komentara :

  1. a su izabrali modele ..pihh.....cekamo prve utiske

    ReplyDelete
  2. I jos nije za dual sim telefone.

    ReplyDelete
  3. Prodajem 1520 za 830 :D

    ReplyDelete
  4. Hm,sa mojom 730 cu pricekati jos malo. Ne zurim. Ipak,ovo je prvi build.

    ReplyDelete
  5. Nedzad Pugonja12 February, 2015

    Dinio ja provjerijo nadogradnju w10 za lumia 920 ima nadogradnja.

    ReplyDelete
  6. Sigurno da ima razlog zasto ti model

    ReplyDelete
  7. Da li ce biti uskoro za Lumia 720...itd

    ReplyDelete
  8. Hm,ko to nama ima l 1520 pa se malo razocarao sa nadogradnjom koja nije stigla. ;)

    ReplyDelete
  9. 730 je dual sim phone.

    ReplyDelete
  10. Stefan Novaković12 February, 2015

    Da li si siguran? :D Pošto bih možda dotrčao do tebe u tum slučaju :D

    ReplyDelete
  11. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Ja isto heheh :D

    ReplyDelete
  12. Dali cu imati velike nedostatke ako install w10 na moju l630..jos se odlucujem dal da install ili ne

    ReplyDelete
  13. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Jedna poruka svim korisnicima :)

    Strpljen spašen! :D

    ReplyDelete
  14. E to se jos ne zna,imaces u svakom slucaju bagove,prva je nadogradnja pa ako nisi spretan dovoljno,cekaj jos koju nadogradnju.

    ReplyDelete
  15. Ima razlog.. Zele da pospese prodaju novih modela.. A mi ostali beeeee beeee

    ReplyDelete
  16. Ima, sustav se razvija za najslabije uređaje a ako na njima dobro radi onda će raditi i na jačim uređajima. Tako je do sada pravljena svaka verzija WP sustava.

    ReplyDelete
  17. ljudi,jel neko instalirao win 10?ajd napisite iskustva ako jeste!i da li postoji mogucnost vracanja na wp8.1 bez da se izgube podaci?

    ReplyDelete
  18. Neka mmi netko objasni kud se trebam prijaviti da preuzmem

    ReplyDelete
  19. Zijad djulovic12 February, 2015

    Nigdje 1020 ,niti u planiranim niti u izostavljenim ,ma ko da je bog nije dao ,moja rano ljuta 😆

    ReplyDelete
  20. Treba kupovati nove uredjaje jedna godina i zamjena ali nikako da izadje nesto od 6 inca

    ReplyDelete
  21. Mozes li to malo objasniti kako će ovo pospjesiti prodaju novijih modela?

    ReplyDelete
  22. cuti dobio si juce denim:D

    ReplyDelete
  23. http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/02/12/announcing-the-first-build-of-windows-10-technical-preview-for-phones-2/

    ReplyDelete
  24. Zijad djulovic12 February, 2015

    Dobio sam ja denim na PFD prije 2 mjeseca 😅

    ReplyDelete
  25. epa onda ti nista ne preostaje nego da cekas ko i ja:D

    ReplyDelete
  26. nervira me Windows opcenito predstavili su za sve sisteme i za pc i za telefon a jos nista nisu zvanicno napravili , prvo nek naprave sve kako treba i nek onda objave i puste u update !

    ReplyDelete
  27. izleteo sam iz klonje kad sam procitao ovo. Da li iko ima info o L630? da li su zastupljene obe verzije (dual i obicna) ili samo jedna?

    ReplyDelete
  28. Predstavljanje bi značilo službeno/zvanično.. ovo je test, ni Windows 10 za PC nije došao do krajnjih korisnika, još je u fazi testiranja

    ReplyDelete
  29. Jel instaliro ko win 10

    ReplyDelete
  30. Nema te sta nervirati jer je ovo dobrovoljno i ljudi koji zele pomazu Windows-u u razvoju novog sistema tako sto dobijaju prve verzije da prijavljuju pogreske.

    ReplyDelete
  31. EDIT: Nemam strpljenja da cekam, poceo sam skidati update. Pozelite mi srecu ljudi :)

    ReplyDelete
  32. Javi nam kako radi da znamo

    ReplyDelete
  33. mislim da je samo obicna...jer ne radi dual apcija za sada na w10

    ReplyDelete
  34. Ribolov Kraljevo12 February, 2015

    A za L625, ona nije 20?

    ReplyDelete
  35. na 70% sam. Posto sam se logovao na insider, dobio sam dve opcije za "enroll" - brzu i sporu. Izabrao sam brzu sto znaci da cu dobijati nove stvari medju prvima ali normalno sa vise bagova.
    Kada skinem i rebootujem, odgovoricu na ovaj post - na 90% je.

    ReplyDelete
  36. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Evo zasto nije islo za high end,u slici ispod je objasnjenje.
    http://s14.postimg.org/i5nmwm91d/wp_ss_20150212_0004.png

    ReplyDelete
  37. Milan Đurić12 February, 2015

    A Microsoft lumia 535 se ne spominje? Mada nemam dva telefon pa neću testirati, čekaću snimke na youtubeu. :)

    ReplyDelete
  38. Ok javi ako ima puno bagova ako nema i ja cu sebi install ps koju lumiju imas?

    ReplyDelete
  39. Nokia Lumia 630 single SIM. download je prosao bez problema, instalacija ide ok za sad - na 60% sam.

    ReplyDelete
  40. Javi obavezno i meni je dual sim. Mada mogu i ja komotno posto maltete ovu drugu karticu i ne koristim.

    ReplyDelete
  41. Super imam istu lumiju...obavjestavaj me o svakoj promjeni hahaha..

    ReplyDelete
  42. Nedzad Pugonja12 February, 2015

    Windovs insider.

    ReplyDelete
  43. A lumia 1320...sta je s njom

    ReplyDelete
  44. super,uz tebe smo brate...ajd pisi sta je i kako:-)

    ReplyDelete
  45. Meni jos nema denima na 1020

    ReplyDelete
  46. Meni jos nema denim na 1020

    ReplyDelete
  47. Da li je neko instaliraooo? Kako se pokazao?! Ja nisam siguran dal osmah da instaliran ipak bi sacekao da ga malo usavrse :) ali ako je neko instalirao mogao bi da kaze kako i sta :)

    ReplyDelete
  48. L630 izasao mi je build I samo mi se telefon restartovao...

    ReplyDelete
  49. Ii imali kakvih novostii jesi uspjesno install

    ReplyDelete
  50. Mali update, instalacija tece lepo do 69%, tu usporava i vuce se do 77%. Stoji 4 minuta, pomera se na 78% i skace na 85% potom klizi do 100% Ovo pisem ako neko krene da instalira da se ne preznoji :)

    Priprema za install gotova. Windows 10 Technical preview for phones (9941.12498). Krece pravi install :D

    ReplyDelete
  51. Upravo sam instalirao na L630 i evo bez problema za sad, puna nobih stvari uglavnom dizajn je promenjen, sve je kao na slikama koje su izlazile ranije. Imapar opcija da se izaberu pre instaliranja, jedna da se dobijaju redji buildovi a stabilniji a druga da se cesce dobijaju. Ja sam se prijavio za ovaj cesci pa cemo da vidimo kako sve to napreduje. :)

    ReplyDelete
  52. Isto L630 - doduse ja sam kod "zupcanika" :)

    Da li je sacuvao ista od podesavanja kod tebe, WiFi na primer i slicno?

    ReplyDelete
  53. elmir hatunic12 February, 2015

    Jeli iko instalirao wp10 hajde ljudi javite se

    ReplyDelete
  54. Jesi primjetio neki bag

    ReplyDelete
  55. E da, koliko ti je trebalo za instalaciju sistema, posle download-a i pripreme?

    ReplyDelete
  56. ajde ako ti nije tesko proveri kako rade neke osnovne aplikacije

    ReplyDelete
  57. Meni na L630 došao Denim upravo.... Vipnet HR

    ReplyDelete
  58. Mene samo zanima da li si sa "Win10" dobio blic i pomoćnu kameru.? ;)))
    I neka objave još za L520, (kažu biće za sve 512MB aparate).

    ReplyDelete
  59. brate,jel zavrsilo?kakva je situacija?

    ReplyDelete
  60. Stefan Ivanović12 February, 2015

    Evo jedno konkretno pitanje, jesu li ugradili pretragu u Clendar app konačno da se ne zlopatim sa Bing pretragom kalendara koja je, malo je reći, nepraktična? Da li su makar Bing pretragu kalendara šta poboljšali ako nisu ugradili pravu u kalendar? Pod tim mislm pretragu sastanaka i događaja koji su se desili u prošlosti kao i onih koji nisu deo samo outlook i lokalnog kalendara već i ostalih sinhronizovanih kalendara tipa FB i google koje trenutno ne izlaze u bing pretrazi

    ReplyDelete
  61. Ja sam prije 2 tjedna stavio regiju na sad i dobio update i nove igrice u trgovini

    ReplyDelete
  62. Iiii jel valja w10 imali bagova??

    ReplyDelete
  63. Ee jel mi moze neko reci jel to i za lumiu 630 dual sim

    ReplyDelete
  64. Kakve igre si dobio? Jesu dobre ili

    ReplyDelete
  65. Ne..za dual sim jos nije dosao morat ces cekati jos

    ReplyDelete
  66. Da, ima i dobrih koje nemozes nac pod hrv regijom, stavi si regiju pod SAD i vidit ces

    ReplyDelete
  67. A to sam si stavio davno hehehe

    ReplyDelete
  68. Vladan Vukajlovic12 February, 2015

    Ja sam zvanicni Denim dobio juce i za sad je sve ok i na mestu -L1020-VOD_De

    ReplyDelete
  69. dodajem na tekst i L 1020 nespomenuta od Microsofta!!

    ReplyDelete
  70. Zašto bi baš nju spomenuli? Je li ona vrijednija od nečije xy Lumie?

    ReplyDelete
  71. PRVI UTISCI:

    Dizajn je po meni minimalno promenjen u ovom build-u.
    -Za sada je sve stabilno, mogu da pozivam i primam pozive.
    -Viber - njakao sam ga 15 minuta, na WiFi-u nisam imao ni jedno kasnjenje, sve poruke su mi stizale na vreme nebitno jel zakljucan ili sam u nekoj drugoj aplikaciji.
    -Skype radi. Nisam jos proverio da li radi ono skype dopisivanje iz poruka, ovi sto su online ugl izbegavam a zena mi posle vibera ne da svoj telefon.
    -Ikonica za settings je veca kad je u live tile-u i nije ostra kao npr store. Cudno je to sto je muljavija kad je manja.
    -Postoji "delay" u odnosu na Denim sto se tice brzine ulaska u nativne aplikacije. Npr ulazim u telefon i treba mu nekih 0.5 sekundi vise.
    -Kada sam na start screen-u i zakljucam telefon, kada pritisnem dugme da ga otkljucam prvo mi trepne start screen (0.2 sek) i zatim se pojavi lock screen.
    -Iz lumija kamere ne mogu da pristupim pojedinacnim socivima. Iz obicne mogu bez problema.
    -Alarmi su mi izbrisani(kao i sto je pisalo), a sada kada udjem u alarm imam odmah opcije i za svetski sat, stopericu i tajmer. Ne mogu da se setim dali je tako bilo i na 8.1 denimu?

    Kraj prvog dela.

    ReplyDelete
  72. izostavljena je i u tekstu,a nije receno da je vrednija od bilo cije lumije vec da je izostavljena!

    ReplyDelete
  73. Sve radi bez problema, wifi ok, samo kao sto je neko naisao ima malo delay i cini mi se za nijansu sporije radi u odnosu na denim.
    pozivi i poruke rade normalno, apdjetuje se kao i do sad nista posebno. Podatke nisam izgubio tako da preporucujem da probate. :D

    ReplyDelete
  74. Zijad djulovic12 February, 2015

    Oprosti Željko ali svakom svaciji fon je vazan ,kao i meni L1020 koja zaista nije spomenuta u gornjem tekstu niti da dobija a bogami niti da ne dobija w10 ,tako da je gore navedeni gosn u pravu i ti kao jedan od razvijaca wp nebih trebao ponizavati nijedan aparat pa ni L1020 koja je vrh za fotke a ni ostale karakteristike iste nisu za zanemariti ,jos jednom izvini ali samo sam iskren 😊

    ReplyDelete
  75. Неки контекст на зашто смо изабрали ово и није највишим телефоне попут 930 / Ицон или 1520. : Имамо функцију која ће бити Наскоро називом " подела шивење " који ће нам омогућити да подесите динамички ОС партицију да створи простор за инсталл процес да би могли да ажурира ОС на лицу места . Док се то долази у , морали смо уређаје који су подешени од мобилних оператера са довољно величине ОС партиција да дозволи надоградњу на лицу места , а многи од већих телефона имају веома уске ОС партиције .

    Имајте на уму да то не значи да ће Виндовс 10 , заузимају више простора на диску него Виндовс Пхоне 8.1 , то је самофункција процеса надоградње у овом тренутку . Кадафункција партиција шивење заврши , много више уређаја ће бити подржани . "

    " Neki kontekst na zašto smo izabrali ovo i nije najvišim telefone poput 930 / Icon ili 1520. : Imamo funkciju koja će biti Naskoro nazivom " podela šivenje " koji će nam omogućiti da podesite dinamički OS particiju da stvori prostor za install proces da bi mogli da ažurira OS na licu mesta . Dok se to dolazi u , morali smo uređaje koji su podešeni od mobilnih operatera sa dovoljno veličine OS particija da dozvoli nadogradnju na licu mesta , a mnogi od većih telefona imaju veoma uske OS particije .

    Imajte na umu da to ne znači da će Vindovs 10 , zauzimaju više prostora na disku nego Vindovs Phone 8.1 , to je samo funkcija procesa nadogradnje u ovom trenutku . Kada funkcija particija šivenje završi , mnogo više uređaja će biti podržani .
    microsoft objavio a google preveo objasnjenje za ostale modele telefona

    ReplyDelete
  76. Jel ti se mobitel zagrijava

    ReplyDelete
  77. azurirao sistem na sta? sta si skidao denim update ili wp10?

    ReplyDelete
  78. Imam lumiua 630 DS napravim sve na insider i piše rebooting i restartira sve isto kao prije

    ReplyDelete
  79. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Skidao sam windows insider ali nisam instalirao windows 10, posle mi je stiglo obavestenje da imam novo azuriranje ja sam azurirao i posle jedno pola sata kada se azuriranje zavrsilo telefon je poceo sam da se pali i gasi a ja nista ne mogu da uradim

    ReplyDelete
  80. Ja na 630 bogu hvala nisam imao nikakvih problema a i na ms sajtu su naveli da do sada nije brikovan ni jedan tel. E sad, kazi nam dokle ti je stigla instalacija - download, pripremanje za install, sama instalacija, azuriranje i migracija podataka ili posle svega toga?

    ReplyDelete
  81. Ostavi ga nesto odradjuje

    ReplyDelete
  82. Jesi siguran da je sve kao pre?

    ReplyDelete
  83. moguce je da nesto radi ne bih da ti dajem neke ideje jos,sacekaj pusti ga da odradi svoje.

    ReplyDelete
  84. Valjda ce i L920 kroz koji dan dobiti nadogradnju :(

    ReplyDelete
  85. Nikola Nikolic12 February, 2015

    azuriranje se uspesno zavrsilo i naravno telefon se restovao posle azuriranja ali se i dalje resetuje

    ReplyDelete
  86. Nikola Nikolic12 February, 2015

    vec ceo sat? ne znam stvarno

    ReplyDelete
  87. Znaci ispise goodbye, ugasi se i dokle onda stigne?

    ReplyDelete
  88. Sve ok ali mi je malo nejasno, svi se hvataju tipa "nije moj nije moj", kako koja nadogradnja dolazi.. Nije bio cilj ponižavanje, to što L1020 nije gore na popisu, kolega se valjda zeznuo pa zaboravio napisat. Ako je rečeno svi wp8, onda nema iznimke, logično da će tu biti i L1020
    Svakome je njegov najvrijedniji pa tako u dotičnom njegova L1020, samo sam onako prokomentirao. Nema ni L535 koja ima kvalitetne predispozicije.
    Nije namjera ponižavanje već samo zapažanje, ispričavam se ako sam nekoga uvrijedio.
    btw. Hvala za titulu razvijača wp8 iako nisam još :P

    ReplyDelete
  89. Kad sam Denim preuzimao vise od jednog sata se ukljucivala iskljucivala nesto pokretala pa opet iskljucivala...mislio sam da je gotova ali ipak se zavrsilo ispravno,od toga zakljucujem da sacekas jer sve sto uradis poremetices instalaciju,nedavno jezike za cortanu instalirala je lumija 8 sati i svo to vrijeme su stajali samo zupcanici

    ReplyDelete
  90. Zijad djulovic12 February, 2015

    Pa eto mozda i budes razvijac A.B.D. A mislio sam jedan od razvijaca ap wp novosti ali eto ja te unaprijedih 😃

    ReplyDelete
  91. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Ne pise goodbye, nego se telefon upali, lockscreen je upaljen ali ja ne mogu ni da otkljucam telefon niti bilo sta da radim, tako je oko 10 sekundi upaljen lockscreen i onda telefon kao da se ne gasi, posto kada se gasi pise goodbye(pozdrav) vec se odmah pali i pise ono nokia pa windows logo i opet lockscreen i sve u krug

    ReplyDelete
  92. Dodavacu ovde sve sto zapazim, trenutno to da je tastatura izmenjena, dobili smo onaj mali dzojstik, u pejzaz modu se ne siri do krajanego taman do mesta gde mi padaju palcevi, jako precizna i brza. Ne verujem da je ovo neki placebo efekat, ovo bukvalno klizi...
    Cini mi se da su animacije nesto "krzavije" ali nista alarmantno. Sadupam ali ako su radile u x frejmova sad rade u 90% toga...
    ko ne prati od pocetka, pisem o nokia lumiji 630

    ReplyDelete
  93. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Nadam se da si upravu

    ReplyDelete
  94. Jos jednom, tastatura razbija koliko je bolja....

    ReplyDelete
  95. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Ali tacno uvek nesto ovako mora meni da se desi pa to ti je, samo da ne daj Boze crke a nov telefon nema 2 meseca...

    ReplyDelete
  96. Nikola kazi mi kako je proslo posto imam isti telefon :D

    ReplyDelete
  97. Procitao sam i ostale tvoje komentare slicno sam imao a znao sam da sam nemocan pa sam ga ostavio otisao sam nekoj obavezom kad sam se vratio tel.ok zelim da i kod tebe bude tako

    ReplyDelete
  98. To je jednao od vrlo vaznih stvari a nikako se nespominje

    ReplyDelete
  99. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Oko sat

    ReplyDelete
  100. Lumia 630. Recimo ja azuriram na taj insider jer je moguce vratiti se na denim?

    ReplyDelete
  101. Mnogi bi da to znaju,sad od tebe cekamo odgovor

    ReplyDelete
  102. Nikola Nikolic12 February, 2015

    Tako je i meni bilo restartuje telefon pa je posle sve isto kao pre u opcijama pise windows 8.1 sve potpuno isto imam isti telefon, ako ti izbaci da azuriras telefon ne bih ti preporucio jer sam ja moj azurirao i od kada se azuriranje zavrsilo telefon se sam resetuje vec ceo sat.

    ReplyDelete
  103. Zasto bas ova grupa uredjaja, mnogi se pitaju. Zato sto im je zajednicko da imaju isti procesor. Moje misljenje. Ocigledno ima dosta problema, zato treba probati samo na sekundarnom telefonu, nikako na glavnom, dok ne izadje stabilnija verzija. Malo strpljenja.

    ReplyDelete
  104. Da postojo recovery tool samo ne znam jeli jos izasao

    ReplyDelete
  105. Da rekli su da izbacuju i recovery tool za povratak na 8.1 u slucaju recimo previse bugova.

    ReplyDelete
  106. Ima recovery u opcijama. Nisam probavao doduse.

    ReplyDelete
  107. na telefonu,u wp10 softweru?

    ReplyDelete
  108. Izasao je recovery tool koji radi preko PC-a, evo i linka ka njemu http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-backup-restore

    Uglavnom najpametnije je uraditi backup pre instaliranja win10 pa ako nesto ne bude u redu sa 10-kom jednostavno se vratititi na 8.1 sa ovom alatkom i odraditi restore podataka. :)

    ReplyDelete
  109. vidi,kljucna rec je IZOSTAVLJEN,i zadrzimo se na tome,niko nije pominjao manje ili vise vredne aparate..... svakako je jasno da ce svi dobiti pre ili kasnije update.

    ReplyDelete
  110. Ima li neko informacije hoće li i 1320 biti uključena u ovaj update

    ReplyDelete
  111. Mislim da hoce, trebalo bi verovatno svi Lumia telefoni da budu ukljuceni. Verovatno ce se sa vremenom prosirivati lista uredjaja koja je podrzana.

    ReplyDelete
  112. Jedno pitanje, jesi provalio da li postoji neka opcija za live tiles da se odredi njihova providnost tj dal moze da se menja stepen providnosti?

    ReplyDelete
  113. Ja ostajem na denimu l630 dok ne dodje oficial win10 dobro uradjen. Ne volim beta verzije nicega a kamoli OS.

    ReplyDelete
  114. Kao što rekoh, 99% da je greškom izostvaljen na popisu u ovom tekstu, svakom se događa greška pa tako i kolegi Dinu. Ako je jasno da će svi dobiti update, ne vidim razloga za paniku.

    ReplyDelete
  115. Evo jedan dobar preview win10 gde mogu da se vide malo bolje promene u samom os-u. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=gwNAGnaw1nQ

    ReplyDelete
  116. Ljudi neka vam je sa srecom W10 i u zdravlje da se sluzite...😊

    ReplyDelete
  117. sada izvini ali ko panici,pomenuo sam da je taj tel izostavljen ti me pitas zasto bas taj pominjem,da je meni vredan jer je moj,i sada neka panika!!!??

    ReplyDelete
  118. Mene interesuje da li ce uraditi jednu malu stvar. Ne volim kad mi delivery reports stize kao redovna poruka,i zvuk i u inbox. Mogli bi to popraviti da delivery report se samo pojavi i nestane(kao na obicnim nokia telefonima).

    ReplyDelete
  119. sada izvini,ali ti mene pitas zasto pominjem taj tel,pa kao svi se hvataju za svoje komentarises,i sada neka panika!!?? a pomenuto je naglasavam da je izostavljen nista vise od toga!!!

    ReplyDelete
  120. Pitanje o vrijednosti nije bilo strogo ciljano na vrijednost uređaja, mogao sam postaviti i pitanje "je li taj ljepsi?". Nadam se da kužiš bit izrečenog.
    Izostavljen.

    ReplyDelete
  121. ne,zato sto nije bilo na mestu,aludirao sam na tekst ne na aparate ili pozurivao update...

    ReplyDelete
  122. Sto da se ne isplati, ako te je strah ti onda sacekaj par meseci da se malo slegne sistem pa onda instaliraj. Videli smo da W10 donosi dosta lepih stvari...

    ReplyDelete
  123. Ne znam woody frendu,samo vidim da mi fluidnije radi a sve je isto 😁 ja sam mislio da je denim 100%,iako vec imam denim samo pise da je cyan,tj imam funkcije denima,al sad sam mislio da je to i sluzbeno,kad nista 😂 al brzo je isao update,brze nego obicno

    ReplyDelete
  124. Da nije neki jezik za Cortanu,

    ReplyDelete
  125. Prvi macici se u vodu bacaju,tako da je za mene instalirati win10 cista ludost. Sacekacu ja nekih sest meseci ili koliko god treba i kad bude redovan update instalirati win10. Necu da moj uredjaj bude test masina. 🙈🙉🙊

    ReplyDelete
  126. Bravo, to su nase rijeci. Onaj ko zeli biti tester neka izvoli ali vidjeli smo nakon update-a sirom svijeta mnogo ljudi "kuka" i dalje zasto nesto fali, ne radi ili nije po njihovom ukusu. Kao da je to finalni proizvod. To nisu pravi testeri kako je zamisljen Windows Insider program. tester ce sutiti o greskama na Twitteru i facebooku ali ce ih prijaviti pomocu tipki "glasnoca dole i paljenje/gasenje".

    ReplyDelete
  127. Dušan Begović13 February, 2015

    Valjda hoće. Na sajtu Windows Phone-a u delu za sugestije je to predloženo i ima baš dosta glasova na taj predlog. Moramo da sačekamo malo pa ćemo videti. Ja se iskreno nadam da će uvesti. Pozdrav :D

    ReplyDelete
  128. Da li Cortana postoji na odredjenim telefonima ili na svim. Ja imam L925 i ne posedujem je iako imam Denim.

    ReplyDelete
  129. https://m.youtube.com/watch?v=hDLMkCzmfnw how to upgrade your phone (630, 730, 830 only) odgledajte pa ko se odluci neka proba ali na sopstveni rizik. Sve ce to doci na svoje mesto samo malo strpljenja molim...pozz

    ReplyDelete
  130. jesi podesio uk regiu i jezik

    ReplyDelete
  131. Nisam toliko razocaran. Ja imam strpljenje ogromno.

    ReplyDelete
  132. Na svim telefonima, samo podesi postavke regije i jezika na US ili GB

    ReplyDelete
  133. Nisam puno cito ni trazio pa ne znam dali pise negdije, zanima dali mobilni internet radi odnosno pozivi i poruke?

    ReplyDelete
  134. podrzana je i lumia 730 dual zar ne? :D

    ReplyDelete
  135. Tvoje misljenje nije ni vazno a pogotovo ovde ljudima koji vole i zele da se upoznaju sa sistemom Windows! Zato tvom komentaru ovakvog tipa ovde nije ni mesto.....ne znam sta si ocekivao od beta verzije ako si je uopste i install? I bas me zanima sta si hteo da kazes ovim tvojim komentarom!? Ajde objasni molim te meni i ostalima ovde sta si ti sad iskomentarisao ovde!?

    ReplyDelete
  136. i pogledaj ovu dvojicu sto su mu lajkovali komentar!? da li je moguce da postoje ovakvi likovi!? :D

    ReplyDelete
  137. Plocice nemaju postavke za dalju prozirnost, na zalost. Ali mogu dodati ako mi sugeriramo svi zajedno neki nacin postsvki i za to. Da odredimo prozirnost a neka oni odrede koja je najniza granica, npr 10% vidljivost, a sve inzad mozemo postaviti.

    ReplyDelete
  138. Korisnici ne shvataju. Mi muku mucimo sa ljudima koji ne razlikuju beta tj sada Windows Insider od oficijelne nadogradnje. Ili Denim (oficijelna nadogradnja) ne razlikuju mnogi od preview for developers. Kazu cesto "sve je isto nista se nije promjenilo". Problem je sto ljudi ne citaju sto mi pisemo. To je fenomen svigdje u svijetu, procitaju naslov i to je to. Mozda i prvu recenicu pa komentare.

    ReplyDelete
  139. Ne znam, ja volim da cackam nove stvari, pa i na svoju stetu. Na androidu sam promenio nekih 40tak ROMova a od toga sam s nekih 15 bio od samog starta razvoja. Sad, bio sam toliko uspesan (ili neuspesan kao tester) da jos nista nisam brikovao.
    Sva ova prica oko WPa i MSa mi je zapravo gotivna i svideo mi se nacin kako MS pristupa svemu (daleko od toga da su savrseni ali G mi se popeo na onu stvar).
    Sve sto sam juce pisao ovde pisao sam i MSu ali mnogo opsirnije (bez uvrede :) ).
    I ne, ne glumim neko "vise dobro" - radim to prvenstveno zbog sebe jer zelim da uredjaj koji gotivim (veoma gotivim) bude dobar, funkcionalan i "up to date" (nesto sto me strasno nervira kod Androida i Google-a...

    ReplyDelete
  140. E da, procitao sam da je nekima posle instalacije ostao stari start screen (isti kao na 8.1). U tom slucaju samo resetovati telefon i dobicete onaj od Win 10ke...

    ReplyDelete
  141. Prateci reakcije corisnika koji su vec instalirali W10 po meni ovaj prvi val nije ni dostigao beta verziju nesto kao pred beta , vjerujem za mjesec dva da ce ispraviti te pocetne nedostatke,,,

    ReplyDelete
  142. Stigao i meni apdejt. Velicina preko 800mb, Samsung S4. Da l je Android 5, ne znam, videcu :P

    ReplyDelete
  143. Nikola NIkolic13 February, 2015

    ejj imam isti telefon i meni se isto desava od sinoc, jel si uspeo nesto da uradis? Molim te odgovori mnogo bi mi pomoglo

    ReplyDelete
  144. Nikola Nikolic13 February, 2015

    kako da to uradim ne kapiram ajde ako mozes obijasni mi malo bolje molim te

    ReplyDelete
  145. Vec od juce cekam od tebe comentar

    ReplyDelete
  146. Za mene nema ni Denim ni w10 ( l920) , zato se i ne javljam. Moje misljenje je da je w10 ok. Sa ovim promenama koje su ubacili sam zadovoljan. Sad kako ce sve to da radi....ziv nisam, pola me nema :P

    ReplyDelete
  147. Za W10 ne treba se zagrijavati treba vremena i za beta verziju jer to jos nije,a Demin mislim da je doslo vrijeme kad bi ga svi trebali imati,meni je poslije 6 mjeseci Skype proradio savrseno nema greske a nesto mi se juce desilo napisao sam ali nikad niko mi nece vjerovati u vezi Skype

    ReplyDelete
  148. Red je da postanu ozbiljni. Prosle su godine, nema vise izgovora mlad sistem itd. Neka nam ponude pun sistem, a ne kao ep8.1 prepolovljen pa nam posle precicu za internet poturaju kao napredak. Vidim da su u w10 ubacili stopericu, file explorer ide uz sistem itd. Mozda ovo nisu neophodne stvari ali treba ih imati ponudjene pa kome treba taj ce i da koristi. U marketu ima gomila nekih stoperica i explorera sto se placaju. Sad i za dzabe da ponude sumnjam da bi bile interesante nekome.

    ReplyDelete
  149. Slazem se ali kao sto sam rekao W10 bit ce za MS jedan veliki skok ili korak unazad vjerujem da se ne smiju igrati, prije nekoliko dana su uzeli ogroman kredit neznam ni kako se pise ta cifra to treba vratiti a moze se samo ako budu napredovali u operativnim sistemima

    ReplyDelete
  150. Ako sad kiksnu, nesta ce :)

    ReplyDelete
  151. Vrlo rizicno mada mislim sta cu i ja poslije,Android nikako ostaje IOS ili neki novi kineski OS ali naravno ocekujem krajem godine da ce se znati i naravno ocekujem ipak da ce MS ovog puta vrlo ozbiljno shvatiti situacilu

    ReplyDelete
  152. Ugasiš telefon. Držiš dugme za paljenje sve dok ne zavibrira. Kad zavibrira jednom onda pritisneš dugme za smanjivanje tona (ovo veliko dugme donji deo) onda će se pojavizi kao neki znak uzvika preko ekrana. Onda pritisneš sledeću kombinaciju tastera... dugme za pojačanje jednom, zatim dugme za smanjivanje jednom pa onda pritisneš taster za paljenje jednom i onda još jednom pritisneš dugme za smanjivanje tona. Pojavi se zupčanik odradi i kasnije podesiš telefon iz početka.

    ReplyDelete
  153. Stavio sam windows 10 sve se promijenilo samo mi pozadina ista kao i na w8.1

    ReplyDelete
  154. Prijavio sam se za preview 10 ali umjesto njega dobio sam denim nadogradnju ...

    ReplyDelete
  155. Sada trebate odraditi sve nadogradnje koje su dostupne da bi dosli do Windows 10.

    ReplyDelete
  156. Upravo podesio na region UK i jezik ostao srpski i pojavila mi se Cortana, kaze jos uvek ne znam vas jezik(ja mu kazem sto ne naucis, a ja tvoj moram ahhahaha),

    ReplyDelete
  157. ja sam je pitao se ozenim sa njom ona kaze "zar ne mislis da je prerano"cekaj malo kod tebe musko,meni se ipak vise svidja djevojka izuzetno ljubazna

    ReplyDelete
  158. W10 je odlican,jucer sam ga stavio,samo sto se malo vise pregrijava!

    ReplyDelete
  159. Dobio sam azuriranje windows 10 ali kada se zavrsila instalacija telefon nije mogao raditi .....tj. Stalno se restartovao cijeli dan dok nije prestao da radi ....pa sam se vratio na cyian ...koristim lumiu630 dual sim ne vjerujem da cu ponovo pokusati w10 dok ne izadje malo bolja verzija

    ReplyDelete
  160. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Molim vas treba mi velika pomoć jučer ujutro došla mi je poruka za update.Pošto se telefon u tom momentu punio ostavio sam ga na punjacu da radi update.Mobitel mi je lumia 1320 na W 8.1.I znaci od jučer ujutro na mobitelu se vidi samo crna pozadina i dva bijela zubcanika kako se okrecu.Molim vas pomozite treba mi savjet dali je normalno da ovo ovoliko dugo traje(update)-vec 25 sati znaci on update-a molim vas pomozite neznan smijem li ga izgasit-upalit dirati uopće

    ReplyDelete
  161. Nije bas normalno ali bilo sto da uredis prekinuces proces koji je zapoceo ja bih ostavio ostavio,morat ce zavrsiti

    ReplyDelete
  162. Ivan Prskalo15 February, 2015

    Izvadio sam punjac iz njega nastavili su se zubcanici okretati sve dok se nije istrosila baterija.Ponovo sam ga stavio punit pokaze se nacrtana baterija sa crvenim unutra to je trajalo nekih pola sata i umjesto da se ukljuci normalno opet su se pokazali zupcanici.Molim vas jako vas molim da pomognete,jer sta vise vrijeme prolazi brinem se sve vise i vise.

    ReplyDelete
  163. Nije normalno ali jedno je sigurno telefon se nece ostetiti,provjeri dali ruter salje wifi signal,ako ipak odlucis da nesto preduzmes napravi reset on bi trebao da vrati na predhodno stanje telefon

    ReplyDelete
  164. Je li sada sve rešeno ili i dalje neće?

    ReplyDelete
  165. imam nokiu 520 i pokušala sam instalirati ovo i sada mi se telefon gasi, a čim ga upalim on mi pokazuje zupčanike koji se okreću... pokušala sam da ga restartujem preko dugmića nije išlo... šta mu sad raditi?

    ReplyDelete

Ostavite komentar