5.2.15

Prvi val Windows 10 za telefone će podržavati i neke 512MB RAM uređaje

Windows 10 telefon

Veoma dobro pitanje smo često dobili da li će određeni WP8 model sa 512 MB RAM moći pokretati Windows 10 i na to smo odgovarali sa „da“ jer je prva izjava Microsoft-a bila da će svi WP8 uređaji dobiti i Windows 10. Pošto je ovo prvi val Windows Insider za telefone koji treba da uslijedi uskoro Gabriel Aul se oglasio na twitteru i odgovorio jednom korisniku na pitanje da li će svi uređaji sa 512 MB RAM dobiti i Windows 10.

 

 

Njegov odgovor je „volio bi da mogu odgovoriti, finaliziramo spisak podržanih uređaja za prvi val preview. Uskoro ćemo objaviti“

 

Nakon toga su njega još malo pritiskali sa pitanjima na Twitteru i odgovorio je „hmm, moram li? Ne mislite da možete izvući još nešto iz mene ali da imat ćemo 512MB uređaje i na prvom preview.“

 

 

 

Po tome možemo zaključiti da polako postaje ozbiljnije za uređaje sa 512 MB RAM, ipak ako želimo napredovati moraju i specifikacije malo više dati da bi sistem radio stabilno i pouzdano. Pokretanje Windows 10 na računarima sa 512 MB RAM bi bilo skoro pa nemoguće, tako da na telefonima iskreno ne znamo kako će izvesti. Pošto su Windows 10 na telefonima i na računarima isti sistem samo jedan sa Desktop-om, drugi bez, mislili smo da će biti lakše za njih da uklope sve i da radi međutim ostaje još nekoliko dana pa ćemo vidjeti šta je istina.

 

Izvor: WC

122 komentara :

  1. Nebi bilo dobro da telefoni od 512 dobiju desetku i pocnu da trzaju na tezoj app. vjerujen da vode racuna o tome

    ReplyDelete
  2. Da, to se i ja sada pitam. npr neki napredni video editor a recimo lumia 520 ima slab procesor i slab ram. razvijac ce dobiti uvijek losu ocjenu da nesto trza iako je uradio svoj posao dobro. kriv ce biti sistem i sam uredaj koji je bas low end.

    ReplyDelete
  3. mille grobar05 February, 2015

    Mislim da nisu u poziciji da se igraju sa nama koji imamo lumie od 512 rama,ako misle da napreduju na trzistu telefona...Pa ko ce onda imati windows 10,20 % onih koji imaju jace telefone? I tako misle privuci nove korisnike?Ja ne kazem da sa svojom l 625 treba da imam i mogu isto sto i oni sa jacim telefonima,ali razliku neka prave u aplikacijama,brzini...a ne u nadogradnji.Jednostavno,mislim da nemaju strateskog prostora za to...

    ReplyDelete
  4. Zasto onda jedino HTC 8s nema update, grrrrr...

    ReplyDelete
  5. Kako dobiti nadograditi windows 10,

    ReplyDelete
  6. Moje misljenje je da je tu nesto potpuno novo nesto sto ne poznajemo jer kad bi ja stavio u moj lap top 512 ram-a neznam za koliko bi podigao windows ocigledno da ce telefoni i racunari imati iste app. ali razlicite "zapremine" tako da ce i lumia 520 ispravno raditi,ako nista drugo to su moje zelje

    ReplyDelete
  7. Da nadogradnja mora doci i doci ce do kraja, ovdje se radi samo o prvom valu koji je on spomenuo. sto se tice vase recenice "treba da imam i mogu isto sto i oni sa jacim telefonima" iskreno ja to ne volim jer nije niko budala da kupi Lumia 1520 ili 930 koji su 3-4 skuplji od Lumia 520 ili 625 da bi imali isto?!
    Vi kazete da se razlikuju u aplikacijama, i evo primjer, Prognoza radi limita na WP8.0 ima problem sa memorijom na 512 MB RAM uredajima, ne dobija Microsoft lose ocjene radi toga nego ja sto sam ukinuo zadnju stranu plocica. Taj limit su digli na WP8.1 ali ne dovoljno jer opet na 512 MB uredajima radi na samoj granici.

    Slazem se da treba doci za sve uredaje Windows 10 ali ako pogledamo da su neki od njih stariji od 2 godine, mislim da ti korisnici su iskusili svoj uredaj za novac koji su platili sa WP8 i 8.1.

    A stateski prostor je Lumia 630, 730, 735 koji polako prestizu korisnike sa Lumia 520 i 620, 625. I plus imaju jace procesore i neki cak vise ram. tako da mene ne bi cudilo da lumia 520 ne dobije na kraju...

    ReplyDelete
  8. da, bas to za iste app mene brine. doci ce nove funkcije i nove stvari koje trebaju hardversku podrsku i znam da ce i tada korisnici "kukati" iako su telefon recimo dobili za 40€ prije 18 mjeseci :D. to je sada veliki izazov da radi na svima isto. mislim da ce raditi sistem, ali aplikacije tesko.

    ReplyDelete
  9. Nije jos niko nista rekao za 8s :) WP8.1 je HTC sam rekao da nece dobiti. postoji nacin preko preview for developers ali HTC je taj uredaj tako napravio da ne moze ni preuzeti nadogradnju 8.1. Za Windows 10 ne znam kako ce.

    ReplyDelete
  10. mille grobar05 February, 2015

    Nisi Dino pazljivo procitao moj tekst,na citat mislim...Poenta je da ne moram ja imati sve app kao i oni sa jacim tel,jer mi je slabiji procesor a i one koje budem imao,neka rade sporije ali neka rade.Tu mislim da treba biti osnovna razlika.Kao sto je sada slucaj,recimo sa kamerama,ja na Denimu necu dobiti isto sto i onaj sa l 930.

    ReplyDelete
  11. mislim da se MS nebi smio poigrati i onako sa aplikacijama ne stoimo tako sjajno jos ako postojece ili nove dobre pocnu kociti na telefonima koji se najvise prodaju onda je WP potpisao nesto lose sebi

    ReplyDelete
  12. Pijan sam pa reagujem u afektu. IOS godinama pici ko besan na 512 rama, a oni ovako? Pogotovo sto fazon 90% prodatih Lumia sa kojima raspolazu na trzistu ima toliko RAM memorije. Prvi sam ja uvredjen jer sam kupio proslogodisnji model, 630 i sada gubim podrsku! Microsoftu svaka cast, tek sad nista nevete poraditi! Bravo!

    ReplyDelete
  13. Einstei nebi bolje rekao,mada ovom izjavom ne ponizavam nizerazredne telefone i ja imam nizu klasu(morat ce nesto novo)

    ReplyDelete
  14. Da ali to sam naveo svoj eto licni problem sa 512 mb uredajima. moja app ima desetine losih ocjena za WP8.0 jer nema zadnje plocice na uredajima sa 512 MB RAM. a korisnici ne shvataju da na tim telefonima je to limit, zadnja granica sta se moze uraditi. Ili cesto citam u ocjenama za WP Novosti "spora aplikacija" nije ona spora nego su telefoni low end. Niko sa Lumia 920, 925, 830, 820, 930 1520 nije se pozalio na brzinu, vecina korisnika je sa Lumia 520. I to je cinjenica. Na Windows 10 sistem ce vise uzeti za svoju potrebe i jos teze ce biti, nece lakse.

    ReplyDelete
  15. Pa dobro sta dodje doslo je od W10 na mojoj lumiji 720, ja mislim da ce ipak to biti neki hibrid izmedju 8.1 i W10 na uredjaje od 512 mb sto i nije tako lose, pa kad se dodje do malo para kupiti jaci tj. sa vise rama. I sad ima do 200 € fon sa 1 gb rama i pristojnim procesorom.

    ReplyDelete
  16. I ja isto ne ponizavam nikoga, to je trenutno samo cinjenica koju sam iskusio na svojoj kozi sa obje aplikacije imam muku sa zaljenjem korisnika da je "spora" ili slicno dok srednje klase i vise klase korisnici se nijedan nije pozalio... A vjerovali oni meni ili ne, drugacije se ne moze kodirati da bi radila 100 tecno na svim uredajima.

    ReplyDelete
  17. I razumio sam ja vas. nije to problem nikakav i bit ce 100% neke razlike u funkcijama i u aplikacijama. samo ne znam kako ce napraviti tu razliku i objasniti korisnicima.

    ReplyDelete
  18. Robert Nikolić05 February, 2015

    Prijatelju mob sa 512 ram ti je smola, a i ne mozes uspoređivati lumiu 630 sa npr 1120 to su dva različite klase :)

    ReplyDelete
  19. Da, ionako se ova grupa razvijaca sa kojima pisem redovno brine. jer WP8.1 je dosta korak unazad za razvijace i rijetko ko od njih je napravio 8.1 verziju svoje aplikacije. Univerzalne app zvuce lijepo ali jos imaju limite i nemaju potencijal kao 8.0 aplikacije, zbog toga su nase aplikacije jos na 8.0. Cekamo svi jos sta je sa 10 i da li ce biti bolje nego 8.0 projekti ili ne vrijedi. za sadi zgleda dobro ali vidjet cemo

    ReplyDelete
  20. IOS ima konstruisan "lagan"operativni sistem i zato tako radi android kad bi trebao raditi na Windowsu 10 trebalo bi mu 5GB Ram-a ali zato je WP na zlatnoj sredini,,,,a kakvu si podrzku izgubio?

    ReplyDelete
  21. Bas tako. i ja mislim da ce biti nesto kao "WP7.8" sto je bio na WP7, kao prelaz za korisnike na bolji uredaj. dobit ce sigurno sminku Start zaslona i to sve, ali na prezentaciji smo vec vidjeli, odvaja tastaturu od zaslona na Lumia 1520, na Lumia 520 mislim da bi to zastekalo cijeli proces da je uradio, pored toga sto je manji zaslon i nece imati tu funkciju... ali ipak.

    ReplyDelete
  22. Podrska je jos uvijek tu bez obzira na nadogradnje...

    ReplyDelete
  23. A ima ipak razlike izmedu 630 i 520. Mozd asu na to mislili da ovom izjavom. Uglavnom jos niko nista nije potvrdio. Vjerujem da ce svi dobiti kasnije oficijelnom nadogradnjom ali u kojem obimu... tu je pitanje. I zbog toga postoji Insider verzija da provjerimo kako radi.

    ReplyDelete
  24. Vec ako ima nesto viska mozl se nekako telepotovati,mislim na pice

    ReplyDelete
  25. Ako ne porade na operativnom sustavu za 512mb uređaje, MS lumia ode u zaborav gotova je.

    ReplyDelete
  26. Ni jedno ni drugo nebi se smjelo dogoditi ako mozda ne vode programeri o tom racuna vodi finansijska sluzba

    ReplyDelete
  27. Ima razlike, ali MS isto tako treba biti svjestan, da su najviše prodaje ostvarili ako se ne varam sa 520, tako da mislim da bi im ovo bilo samoubojstvo ako 520 ne bi dobila W10.

    ReplyDelete
  28. Svetu je tesko ugoditi... Stara izreka koja muci Trenutno I Microsoft... Da I'm Nisam u kozi...sto se mene tice, skupljam pare da do kraja godine predjem Sa 920 na 930... NEmogu mu odoleti.. Pa kud puklo da puklo! Nek bude I windows XP na njemu... :)

    ReplyDelete
  29. Edi Kovačić06 February, 2015

    Istina, ali lumije iz najnizeg razreda gdje je i moja 520 omaju jaaako slab procesor. I to treba uzeti u obzir isto tako.

    ReplyDelete
  30. Zna li se da li postoji mogucnost skorasnjeg ubacivanja t9 recnika i word flowa za srpski jezik? Na androidu odavno postoji t9 ...

    ReplyDelete
  31. Android na W10, jedan OS na drugi, sigurno nisi to mislio.!? Hteo si reci da samsungov S5 sa 3 gb rama i onakav procesor i W10 na sebi bi sigurno bio pravi dzepni racunar ali pravi.!! Steta dobar telefon (S5) ali pogresan OS...😁

    ReplyDelete
  32. Da,sad vidim sto sam napisao i nasmijah se,nesto sam listao na netu i ujedno pisao i napravi gresku,,,kada bi Android bio mocan da sve postigne sto moze WP onda bi uredjaju trebalo 5GB rama,nedavno sam kupio s4 i vec drugog dana "zaledi"ekran vec isporucen

    ReplyDelete
  33. Pa kukat će neko ko ima 520 već godinu, jer nije dobio isto što i neko sa 1520... Tehnologija leti, svi ganjaju profit pa i MS, dajući prioritet novim telefonima i nemogućnošću dostave svih funkcija starim... Nebitno, dal namjerno ili ne... To Samsung ili Sony radi već godinama i to su činjenice... Ako se ganjaju najnovije fore i fazoni u svijetu telefona logično je da se ima noviji telefon majku mu... I opet će kukati oni sa 520 jer nisu dobili isto što i oni sa 1520... :-)

    ReplyDelete
  34. Dta je sad ovo? Pa ovde je 100 puta napisano da svi dobijaju 10ku!

    ReplyDelete
  35. I sada niko ne spori to :P samo pricamo sta bi bilo kad bi bilo ;) i objasnjavamo najlosiji scenariji a to je sa neki sa 512MB RAM ne dobiju. Primjer radi HTC 8s ili Lumia 520.

    ReplyDelete
  36. Zbog, onako :) Ipak postoje Lumije kao Lumia 535 koja je Microsoft Lumia 535, quad core procesor i 1GB RAM. ona po prodaji ide polako ali sigurno na prve pozicije tako da Lumije ne idu po meni u zaborav...

    ReplyDelete
  37. I da, tek sada pod Microsoftom sep rodalo 10 miliona Lumia, veliki broj njih je Lumia 535 tako da nista protiv Nokije ali ide ka boljem a ne losijem za sad.

    ReplyDelete
  38. Ma svi će dobit w10, nije vrijedno rasprave... Ono u što sam 100% siguran je da će izgled na svim telefonima biti isti, kažu šminka, mada je više od toga... Nije za očekivati da će sve klase dobiti iste opcije, nije ni logično... Tako je oduvijek, u svemu...

    ReplyDelete
  39. Nisi razumio... Pitao sam ga zbog čega bi MS Lumie išle u zaborav... Nema smisla da idu, o tome se radi... :-) Čuj 535 da ide u zaborav, ono, zašto bi...

    ReplyDelete
  40. Red je da svi dobiju! Jesu slabi uredjaji ali prica je isla da svi dobijaju i bezobrazno je da sad nekog namagarce. Ruzno je sto se sad nesto prenemazu, bice, bice za neke. Cesto sam ovde pisao njihove izdaje korisnika i nista me ovo ne iznenadjuje. Ja im nista ne verujem. Pod svojim imenom imaju samo l535 koja je sa 1gb RAM-a i zabole njih da se zezaju sa modelima fabrike koja vise ne postoji. Ipak nije slucajno prosle godine prodato milijardu i cetrdeset dva Androida, s Wp svega 38 miliona.

    ReplyDelete
  41. Kvantitet nije kvalitet a od tih milijardu androida mali je procenat telefona koji rade besprijekorno... I u ostalom čovjek je rekao da će i 512 dobiti w10 i čemu negativa i pesimizam...

    ReplyDelete
  42. Slazem se jeste ruzno, a isto tak ose pitam da li je svaki Android dobio podrsku i nakon 2 godine? moramo gledati na to da su dosta lumia telefona skoro do dzaba prolazili, slicni Android telefoni ne vjerujem da imaju kao sto su Lumia 520 sa WP8.0 na 8.1 pa sada ipak na 10. bilo kako bilo dobit ce 10. niko za sad nije rekao da nece, ali kazem i ako bi bilo da ne dobiju nije razlog za kukanje niti je propast.

    ReplyDelete
  43. Ma abdroidasi imaju sve! Wp jos uvek nije dostigao nivo Abdroida od pre 2 godine. Office je blago receno jadan. Na marketu nema zamene. Jedini izlaz je dobijanje 10ke i tog novog offise-a. Na Androidu ima tona toga, besplatnih i placenih. Ne treba njima azuriranje kao nama.

    ReplyDelete
  44. Boris NevermorE06 February, 2015

    Dobit ce svaki naturalni WP8 uredjaj, samo sto zavisi sve od RAM-a i procesora, tako da slabije telefone nece moc uzivat u svim W10 blagodetima, jer je logicno, da ne objashnavam sad sta i kako, jasno vam je.

    ReplyDelete
  45. Boris NevermorE06 February, 2015

    A sta vas boli k*rac sta imaju androidi i iSranja i jesmo mi iza njih il ne? Kad ste vec odabrali ovu platformu sigurno ste vec znali sta vas ceka i sta imate na raspolaganju. Jeste sretni sa izborom telefona i platforme? Ako je odgovor DA, onda uzivajte u tome sto ste drugaciji. A ako odgovor je NE, onda izvolite, predjite u Android i iOS redove.
    Ja imam Samsung ATIV S i8750, jos kad je bio na WP8 GDR2 bio sam srecan, kad sam dobio GDR3 jos vise sam bio srecan, a kad sam najzad dobio oficijalni MS 8.1 + oficijalni Samsung firmware, nakon sto sam vec bio na WP8.1 Update 1 (GDR1), nikad nisam bio sretniji u zivotu o izboru telefona kojeg cu da koristim.
    "Al Android flagshipovi su vakvi onakvi, ne znam ti kakvi".... boli mene uvo za njih, ja uzivam u mom izboru. :)
    Da citiram jednog mog friend-a iz engleske (zakoreli Android fan koji sad koristi Lumia 1520 i nikad nije bio sretniji): "There is no the best phone, it's just the one that works best for you".
    Hvala na paznji. :)

    ReplyDelete
  46. To ja uvijek govorim. Kupio sam Lumia 920 nakon htc 7 pro i bio zadovoljan sa svim. Svakom nadogradnjom sam bio vise zadovoljan. Korisnici cesto znaju brzo reci "zakinuti smo" iako nakon dvije godine ce dobiti update. A svako je znao sta kupuje bas kao sto kazes. Svako od nas. I mi kada nesto pricamo i opisujemo na stranici ne lazemo korisnike. Nikad nismo nesto napisali a da nije bilo tako pa da moze neko reci vi ste nam rekli na wp novosti tako...

    ReplyDelete
  47. Boris NevermorE06 February, 2015

    hvala na razumevanju Dino :)

    ReplyDelete
  48. Zato android sa 512mb radi tako kako radi,koci do zla boga i baguje. Dok svaki WP leti u bilo kom obliku i treba sacuvati tu tradiciju.

    ReplyDelete
  49. Boris NevermorE06 February, 2015

    Tacno :)

    ReplyDelete
  50. Boris NevermorE06 February, 2015

    Cisto ono da vidite koliko ja nevolim Winfows Phone-a, lol
    ATIV S i8750 - Lichni telefon
    Lumia 930 - Radni telefon
    Lumia 630 - Jer sam tako hteo i uzeo je :)

    ReplyDelete
  51. Dino,taj razvijač neće ni dati mogućnost da njegova app radi na Lumia 520, kao što je bilo i do sada.A kao drugo, L520 ima jači čipset od Microsoft Lumia 535, (koja sem većeg RAM-a nema nijedne druge prednosti).A,ako Windows 10 može da radi na jednom, radiće na svim 512MB ostalim smartphones sa WP8/8.1 platformom.Preko prvw sigurno, kao i do sada...

    ReplyDelete
  52. LOL, kada je izašao L1120? Ne drži nas u neznanju...
    Ja sam isto načuo da će uređaji sa 512MB dobiti posebnu verziju OS-a, "Windows Phone 8.5"

    ReplyDelete
  53. Ma koči i laguje "iPhone 4s" kao lud, na "iOS 8" .Nemojte ljudi da vam Jabučari prodaju *uda za bubrege."Apple" je jedna velika šminkerska firma za hipstere, a koja ostvaruje nenormalan profit uz pomoć dobrog styling-a i kvalitetnog markentinga.

    ReplyDelete
  54. Živ bio gdje naču? Daj link, nešto... Ja to prvi put čujem a mislim da sam prilično upućen...

    ReplyDelete
  55. Pre bi rekao "Windows Phone 8.5", nego "hibrid" i taj naziv OS-a postoji, ali samo kao koncept.

    ReplyDelete
  56. To je dobro pitanje, makar za naše jezike.Tu stock kayboard nisu menjali od 2012.

    ReplyDelete
  57. Ivan Petričušić06 February, 2015

    Djelovati ce za mobe sa 512 mb rama,
    Ja svoj pralaptop sa 1.4 ghz i 512 mb rama pokrecem desetku bez prloblema

    ReplyDelete
  58. Jao Dino popizdeo Sam! Pomagaj! Rasturise me od zezanja ovi androidasi.. Pre neko vece igrao drugar drzavno prvenstvo u bilijaru. Skupili se mi u kaficu da gledamo preko njihovog sajta live stream, medjutim Kod njih cepa slika full, a Kod mene Nista...probao Sam svasta.. Najbolji rezultat do kojeg Sam doso je sneg na ekranu...

    ReplyDelete
  59. Nevezano za ovu temu ali vezano za windows 10 tp, objavljeno je da je na store beta izasao word, excel... Pokusao da instaliram ono samo stoji ni makac, a imam pravi program office 2013 aktiviran, da li mu to smeta ili nesto nije uredu sa app?

    ReplyDelete
  60. mille grobar06 February, 2015

    Microsoft Surface Lumia koncept je telefon i računar http://www.b92.net/tehnopolis/vesti.php?yyyy=2015&mm=02&nav_id=955274

    ReplyDelete
  61. Da, ali koncept nije vijest. Na svijetu mnogo koncepta ima, a Surface telefon koncept se pojavio odma sa Surface 1 i do danas korisnici mastaju o tome.

    ReplyDelete
  62. Ja kako znam ne smeta office 2013. Api ima problem sa novom trgovinom store (beta) ni ja ne mogu preuzeti ni jednu app. Mogu preko starog store...

    ReplyDelete
  63. kao nešto su popravljali ali izgleda da nisu još sredili
    https://twitter.com/joebelfiore/status/563452359892688899

    ReplyDelete
  64. Sa WP8.1 trebao bi live stream raditi. Ako ima snijeg ima neki i signal.

    ReplyDelete
  65. WP8.1 cyan.. Lumia920.. Nije mi toliko hitno. Mislio Sam da SI se vec susretao Sa takvim problemom I da imas neko brzo resenje...

    ReplyDelete
  66. To je samo koncept, još od prošle godine.Ne bi ja ovde postavljao linkove, sem onih sa nekog relevatnog sajta.A zna se odprilike koji su to provereni izvori...

    ReplyDelete
  67. Ovo je samo prva preview verzija. Mozda sledeca ukljuci vise modela, sacekajmo ne budimo nestrpljivi, jos nije izasao oficijalni W10 za telefone, izacice krajem godine, do tada imaju fore. Ako moja L630 ne dobije W10 nikada sledeci telefon ce mi biti android i tacka. Ne volim kad neko ne ispuni obecanje.

    ReplyDelete
  68. Ostaje nam da čekamo da srede to.

    ReplyDelete
  69. Ja ne kontam u cemu je problem ovde!? Zar vi ljudi ne umete da procitate
    naslov clanka!? Ja razumem vas koji imate te slabije telefone ali evo i ja da kazem par reci...Lepo je napisano da ce cak i neki telefoni sa 512mb
    rama moci da instaliraju W10tp da bi mogli da testiraju telefone tj
    w10tp!? To ne znaci da nece svi telefoni sa wp8 i 8.1 dobiti w10
    nadogradnju! Vec po mom misljenju smatraju da ta w10tp verzija ne bi
    radila i obavljala osnovne funkcije telefona na tim nekim hardverski
    slabijim telefonima, i iz tog razloga nece da puste jednostavno da se
    telefon ne bi urusavao i aplikacije i ostalo....prostije receno nece da
    se cimaju oko toga jer ce svakako svi wp8.0 i wp8.1 telefoni dobiti
    nadogradnju na windows 10 u sta sam ja licno 100000......0000% siguran
    kao sto sam i bio siguran da ce svi u ono vreme uredjaji sa wp8.0 preci
    na wp8.1!

    ReplyDelete
  70. To onda što si rekao za wp8.5 je čista glupost, samo usput si svjestan toga? Sam to kažeš...

    ReplyDelete
  71. hahaha....e slatko sam se nasmejao sad :D Ovo je inace moj komentar koji sam greskom obrisao ali je on samo presao u Guest verziju, tj ne moze da se obrise ili? :D dugo sam vec bez windows telefona pa nisam upucen u ove "inovacije" :D

    ReplyDelete
  72. Može se obrisati, zašto se nije obrisao to ne znam xD

    ReplyDelete
  73. Sta je sa messengerom nemam nikako pristupa od juce nemoze se otvoriti

    ReplyDelete
  74. Kad je dobar tex i kad se obrise nesto kasnije se prikace:)))

    ReplyDelete
  75. Nevezano za temu, od juce ne mogu apdejtovati aplikacije iz prodavnice.. Javlja se greska 80073cf6 nakon instalacije... Da li je jos neko primetio ovaj problem? HTC 8x na wp 8.1 je u pitanju.

    ReplyDelete
  76. Vladan Vukajlovic06 February, 2015

    Moja preporuka (kad izadje ) Lumia 1030 + tvoja 1320 savrsena kombinacija :D

    ReplyDelete
  77. Nije glupost, nego mogući koncept, (a ima različitih ideja).
    Ni u MS-u ne znaju šta će na kraju staviti na ove naslabije Lumie.

    ReplyDelete
  78. Jesi li siguran da MS nekoliko mjeseci prije zadnje verzije Windowsa IKAD ne zna šta će sa slabijim Lumiama? Znam... I nadam se da znaš šta je koncept...

    ReplyDelete
  79. Kako Su menu ovde pojedinci smesni.. Znaci isto Kao kada bi kupili golfa 1 I ocekivali da ima motor I da IDE Kao golf 6 to nece da moze.. Onda za vas nije windows phone nego android. Koji ima milion verzija a svaka baguje.. Od mene toliko.. A sada cao zdravo

    ReplyDelete
  80. ...Windows 10 ili Volkswagen pitanje je sad?;)

    ReplyDelete
  81. Kod mene nema nikakvih problema.takođe vijest je da je izašao novi zvanični htc apdejt firmvera i bootloadera za htc8x pa probaj apdejtovati mozda ti rijesi problem.interesantno da nema ovdje još vijesti o ovome a promptno se obavještava o svim detaljima i obavještenjima na milion verzija nokie tj lumije.

    ReplyDelete
  82. Uradili bi mi rado, ali gdje je oficijelna vijest od HTC povodom toga?! Objavili smo nedavno da HTC 8X dobija WP8.1 update 1 oficijenim putem. Ko koliko pravi buke toliko se i cuje. Trenutno HTC, na zalost, ne cujem.

    ReplyDelete
  83. Ako hoces obrisat cemo :) nije nikakav problem.

    ReplyDelete
  84. Ma jok ne smeta mi :D

    ReplyDelete
  85. Sve sam gore napisao, ali ti izgleda ili ne čitaš ne kontaš.
    Niko od nas ne zna kakav je novi softwer jedne Lumie 520, npr.

    ReplyDelete
  86. Pa bravo, niko od nas ne zna... U MS znaju sigurno... Nema potrebe da išta bude drugačije na 520 od ostalih osim onog što hardver ne dozvoljava... Ne lupajte bezveze...

    ReplyDelete
  87. Ne vezano za temu: Molim vas ako neko moze pomoci..imam lumia 630 cyan i nezeli mi azurirati software na denim dali netko zna zasto i kako/

    ReplyDelete
  88. Edi Kovačić07 February, 2015

    Ovako: Izvadis vip karticuvi bacis je u smece. Stavis t-mobile karticu (moze i simpa) i Denim je kroz par minita tvoj. Nema drugog nacina.

    ReplyDelete
  89. Edi Kovačić07 February, 2015

    Golf 6 rabbit. Edicija. Ha ha

    ReplyDelete
  90. Pa ti još uvijek nisi shvatio da to nema veze sa karticom...

    ReplyDelete
  91. Neće da ti ažurira jer Denim nije dostupan za rom koji je na tvom telefonu a nisi nam rekao koji je...

    ReplyDelete
  92. LOL!!
    Ovo što si napisao nema veze s vezom, pitam se kako si došao do takvog zaključka..

    ReplyDelete
  93. Idi u extras + info i vidi šta piše pod "mobile operator" i "manufacturer name" pa nam napiši ovdje

    ReplyDelete
  94. Dobro ram, to nije bitno... Odi u extras+info pa vidi šta piše pod Mobile operator, pa nam reci...

    ReplyDelete
  95. Bitno je nešto napisati... :-)

    ReplyDelete
  96. E Željko, I dont always throw my Vip sim... But when I do, I get Denim... Hahahahaha... Morao sam. :D

    ReplyDelete
  97. Sta na kraju mogu imati denim ili ne

    ReplyDelete
  98. Sta na kraju mogu imati ili ne

    ReplyDelete
  99. Možeš imati samo trebaš sačekati dok ne bude dostupan za tvoj uređaj kod tvog operatera.

    ReplyDelete
  100. Naravno da možeš, samo se strpi dok ne bude dostupan... I ne slušaj Edija, on neke stvari kaže samo da bi nešto kazao... :-)

    ReplyDelete
  101. Uradjen je oficijelni apdejt kod mene. Mislim da cu morati raditi hard reset, tako sam pronasao na forumu o ovom problemu.

    ReplyDelete
  102. Hvala punoo :D

    ReplyDelete
  103. Edi Kovačić07 February, 2015

    Nazalost ja sam u pravu. Kako to onda da OPET vip nema nadogradnje nito nakon 2mjeseca ??? A t-mobile je zavrsio sa isporukom denima svim svojim korisnicima u hrvatskoj. Da imam 140kuna u đepu odjebo bi vip zauvijek.

    ReplyDelete
  104. Pa nebitno je koja ti je sim kartica sve dok telefon ima rom od Vip mreže, kako ne razumiješ? Ja sam ugovorom vezan za BH Telecom a rom na telefonu mi je za Hong Kong i čekao sam Denim za taj rom i dočekao...

    ReplyDelete
  105. U ostalom posudi od nekoga sim i nadogradi Denim kad si tako mudar, e moj ti...

    ReplyDelete
  106. I onda ce tek da vidi belaj :P da opet nesto nece :D

    ReplyDelete
  107. Kao da je prespavao kad se ovdje objašnjavalo u vezi nadogradnje...

    ReplyDelete
  108. Ni u tmobile-a nema Denim za L630.. Očito i oni blokiraju

    ReplyDelete
  109. Nažalost, najgore je to što ti misliš da si u pravu, nakon toliko priče i objašnjenja o nadogradnjama...

    ReplyDelete
  110. Ja imam lumia 630 i azurirao sam na denim. Ali sam stavio lokaciju amerika i reset telefon na moju trenutnu lokaciju

    ReplyDelete
  111. Dobro, nema veze promjena regije... To ne mijenja rom na telefonu... Vjerovatno ti je country variant, odnosno pod mobile operator piše 000... Ako nije, onda je operater za tvoj rom već pustio Denim...

    ReplyDelete
  112. Edi Kovačić09 February, 2015

    Evo i nešto novo a našao sam na internetu. Pa da se malo prolista: http://www.nokiapoweruser.com/microsoft-reconfirms-windows-10-for-phones-for-512-mb-devices-including-lumia-520-with-the-known-caveat/#comments

    ReplyDelete
  113. Da li nakon radjenja hard reseta sistem ostaje na 8.1 ili se vraca na 8 kao kada je telefon kupljen? Znam da se aplikacije gube i sl, zanima me iskljucivo za sistem ako neko zna :) .

    ReplyDelete
  114. Ostaje na 8.1 nekoliko puta sam radio

    ReplyDelete
  115. Ok, hvala brate woody...Moram uraditi hard reset, nece aplikacije da se apdejtuju, konkretno UC browser. :)

    ReplyDelete
  116. Ne razumijem zasto ti treba UC samo klikni na sliku na onom linku gdje koju sam ti ostavio

    ReplyDelete
  117. Ne vidim nikakvu sliku... UC mi treba jer mi taj browser najvise odgovara, samo je poceo da mi baguje, pa sam ga deinstalirao, a ne mogu sad da ga reinstaliram.

    ReplyDelete

Ostavite komentar