13.2.15

Kako se vratiti sa Windows 10 Technical Preview za telefone na WP8.1

Windows 10 telefon setup

Za korisnike koji se odluče na nadogradnju sistema na Windows 10 Technical Preview za telefone postoji i način kako da se vratite bez problema na prijašnji build tj. WP8.1 sa svim postavkama i podacima koje ste i imali prije nadogradnje. Za povratak na WP8.1 potreban je računar koji može instalirati slijedeći program, zove se Windows Phone Recovery Tool i možete ga preuzeti sa ovim linkom. Instalacija i sve ide veoma jednostavno, nakon toga priključite telefon i imate izbor da vam izbriše sve s telefona i vrati na standardni WP8.1 ili da koristite Backup koji ste (nadamo se svi) napravili prije nego što ste nadogradili na Windows 10.

 

Windows-Phone-Recovery-Tool-1

 

Backup sistema na WP8.1 se radi u postavkama telefona pod „sigurnosna kopija“. Nakon toga sve sistemske postavke kao i aplikacije su spremljene u kopiju u oblaku koju možete kasnije povratiti ako bude problema. Pored toga spremljen je i raspored na Start zaslonu kao i sve druge sitnice u sistemu. Jedino što fali u toj sigurnosnoj kopiji jesu vaši lični podaci kao fotografije, dokumenti, muzika i drugo.

 

Da li ste uradili već nadogradnju na Windows 10 Technical Preview za telefone? Da li imate probleme ili je sve išlo glatko? Pročitajte i naš prvi članak o objavi Windows 10 za telefone od danas, u njega ćemo povezati sve nove članke vezane za Windows 10 Technical Preview koji ćemo redovno postavljati na prvo mjesto članaka da budete uvijek u toku.

17 komentara :

  1. Samir Omerović13 February, 2015

    Dobio sam denim lumia 630 kupljena u bh teleconu 😃😃

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da vratim na win8.1 upadate 1.
    http://prntscr.com/64k5b7
    http://prntscr.com/64k5er



    Kada je radio update na win10 tehnical mnogo puta se restartovao.
    Ali kad se upali mogao si par sekundi cackati po njemu. I ja kliknuo da vrati na fabricki i sad mi je win10. Ali sa dosta gresaka.

    ReplyDelete
  3. Edi Kovačić13 February, 2015

    Trebas instalirati Lumia Recovery Tools na svoj pc. Kada ga instaliras prvo pokreni progtam, tek zatim spoji kabel na svoj mobitel. U programu ces lako naci koji je zadnji firmware za tvoj mobitel. Mozda nece biti denim ali cyan dobijas sogurno nazad.

    ReplyDelete
  4. Hvala, uspeo sam nekako da vratim na cyan.

    ReplyDelete
  5. E druze, ja i ti imamo isti problem, WIN10 je naj veca glupost, bar za sada nisam ni ja trebao da ga instaliram i mene se te osti desavalo dog ga nisam resetovao i onda je poceo normalno da radi, ali Windows 10 nije dobar sa dosta bagova i dosta usporava telefon ne znam sta da radim i ja ne mogu da vratim na WP 8.1 update, trazi mi da potvrdim svoj indetitet na neki E-mail, sto nikad ga nisam video ni cuo, niti mogu na ta e-mail da se ulogujem ko zna ciji je.....mnogo ima gresaka. Tek treba oni da ga usavrsavaju.

    ReplyDelete
  6. Bez ljutnje vi ako ne znate sta je Windows Insider i ako ne znate sta je verifikacija emaila i uz to jos najgore ne znate ni ciji je to email! Onda iskreno za vas nije Windows 10. Ovo je beta verzija i niste trebali se ni igrati s tim jer vam moze pokvariti telefon i necete ga moci popraviti. Windows Insider ima bagove, naravno ali kako mozete nazvati sranjem nesto sto je tek nastalo?! Jeste li svjesni uopste sta je Windows 10 Insider za telefone. O da je to iskorak potpunog spajanja Windows Phone-a sa tabletima, racunarima i svim drugim uredajima na Wondows platformi.

    Eto ako je ti sranje volio bi vidjeti ko to na nasim prostorima zna napraviti slicno sranje ja bi bacio svoju Lumiju od zid i uzeo taj sistem.

    Imate u ovom clanku kako se vraca na WP8.1 i najbolje nemojte instalirati Windows Insider i Windows 10 dok ne bude oficijelno. I svim ostalim koji to zele neka procitaju, iskreno vas to molim, procitajte uslove koristenja Windows Insider verzije! Molim vas to sve kao najbolje prijatelje, ne budite naivni.

    ReplyDelete
  7. Dino, bez ljutnje i sa duznim postovanjem, kupi telefon pa ga bacaj koliko ti je go volja, ali ja ne mogu, nisam toliko imucan da bih se toliko razbacivao, ali oke hvala ti u svakom slucaju. :) Lako je pricati ti znas, sto bi prodavao sabanima svoje fore i faznoe, slazem se...ali onda niste trebali onda da pravite ni vaj sajt '' aplikacuju '' kakogod ....ako tako postupate sa svojim fanovima, korisnicim viste tu da pomognete, a ne da nam odg tako agresivno. :) pozzz :)

    ReplyDelete
  8. Edi Hvala ti ko bratu evo skinuo sam, sad mi trenutno skida videcemo da l' ce raditi, hvala ti u svakom slucaju kralj si! :) hvala bogu da hoce neko da pomogne na vom sajtu, a da ne mora da izrazva svoju agresivnost i ostalo. :)

    ReplyDelete
  9. Svako sa ove stranice rado pomaze

    ReplyDelete
  10. Pomozi Boze nemocnim !!!

    ReplyDelete
  11. "...sto bi prodavao sabanima svoje fore i faznoe..." U kom ti vremenu zivis,vrijedjajuci vlasnika stranice ti si svakog clana ovog foruma povrijedio,ovo je forum prijateljstva i druzenja,i ovo nije seoska trznica na stranici ima kodeks ponasanja.

    ReplyDelete
  12. Ma uzalud si ti onoliko pisao upozoravao,nekad negdje je uzalud govoriti

    ReplyDelete
  13. Nista tu nema agresivno ako se ne razumijete u fiziku ostavljate svoje prste od nje i pocinjete sa laganim predmetom. A vi ste na temu odgovorili kako se vratiti sa Windows 10 Insider koja nije za igranje i za one koji ne znaju osnove sa svojim telefonima. Mi jesmo tu da pomognemo, ali ne kada nas ne slusate pametne savjete. Zasto bi onda pomagali?!

    Napisemo lijepo u clanku da Windows 10 nije za korisnike koji se ne razumiju u flesiranje telefona i da je rizik i da nije za pocetnike, a vi ne znate ciji je email na vasem telefonu i hocete isprobati nesto za napredne i zalite se onda kako je "sr..." neciji rad?!. Da ste pokvarili telefon mi bi garant bili krivi za to. Zbog toga sam "agresivan" jer pokusavam da objasnim a korisnici opet po svom i jos se ljute na mene? :)

    Pored toga vidio sam vasu ocjenu za nasu aplikaciju. U ocjeni spominjete rusi se na aplikacija na Windows 10. To je isto da kazete VW da im slabo radi VW Golf 9 koji ne postoji. Windows 10 jos nije za siru javnost, niti su razvijaci dobili alat za Windows 10 s kojim bi napravili aplikacije 100% funkcionalne.

    I sta je tu agresivno kada j avama zelim objasniti da prvo citate jer ovo sve je pisalo u clancima?!

    ReplyDelete
  14. Nista tu nema agresivno ako se ne razumijete u fiziku ostavljate svoje prste od nje i pocinjete sa laganim predmetom. A vi ste na temu odgovorili kako se vratiti sa Windows 10 Insider koja nije za igranje i za one koji ne znaju osnove sa svojim telefonima. Mi jesmo tu da pomognemo, ali ne kada nas ne slusate pametne savjete. Zasto bi onda pomagali?!

    Napisemo lijepo u clanku da Windows 10 nije za korisnike koji se ne razumiju u flesiranje telefona i da je rizik i da nije za pocetnike, a vi ne znate ciji je email na vasem telefonu i hocete isprobati nesto za napredne i zalite se onda kako je "sr..." neciji rad?!. Da ste pokvarili telefon mi bi garant bili krivi za to. Zbog toga sam "agresivan" jer pokusavam da objasnim a korisnici opet po svom i jos se ljute na mene? :)

    Pored toga vidio sam vasu ocjenu za nasu aplikaciju. U ocjeni spominjete rusi se na aplikacija na Windows 10. To je isto da kazete VW da im slabo radi VW Golf 9 koji ne postoji. Windows 10 jos nije za siru javnost, niti su razvijaci dobili alat za Windows 10 s kojim bi napravili aplikacije 100% funkcionalne.

    I sta je tu agresivno kada j avama zelim objasniti da prvo citate jer ovo sve je pisalo u clancima?!

    I ovdje ima i sabana ponekada ali oni lijepo citaju, informiraju se i na kraju kada oitaju imaju postovanje kao i svako drugi i pitaju kulturno a vise u jednon komentaru oblatili i Microsoft i sve korisnike koji su na Windows Insider i sada i nasu stranicu. Nema smisla.

    Ovo je upozororenje da rjecnik malo skratite od sada jer cemo poceti sa brosanjem komentara i blokiranjem. Nije ova stranica i aplikacija tu da neko blati nas rad

    ReplyDelete
  15. I tekst boldiran da se lijepo vidi. A ne iskreno, sutra je u nasem emailu, ocjenama, komentarima kritika kako smo mogli to dati korisnicima, a vidite oni na svoju odgovornost bez ikakvog znanja se pustaju u avanturu koju ne bi iskusni sa WP uradili.

    Koliko eto vas ima ovdje i mogu instalirati Windows 10 i nisu to uradili jer su vidjeli da je bagovit i da moze pokvariti telefon. Korisniku je dosta to samo kao prijetnja da moze pokvariti telefon. Ja sam ga instalirao samo da bi imali clanke o Windows 10 iz prve ruke a ne da prenosimo. U svakom slucaju mi smo jos uvijek tu da pomazemo kako znamo ali ne kada neko blati od do i zeli pomoc.

    ReplyDelete
  16. Nenad Bjelic11 April, 2015

    nemogu da se vratim na wp8,1 uradio sam sve krene instalacija i pise to na slici a kad idem na moj tel nije pronadjen on vrti vrti i vrti i nista nenadje

    ReplyDelete
  17. Katastrofa win 10.da Sam bio Na ovoj stranici nebih nikad.evo I pisem Sa preki njega nemozes Ni pisatibda valja.imenik se rusi nemizes Na I jontakt.kamera katastrofa.spor do bola.zamrzne cesto.da deinstaliras nesto I nemozes.da prebacis Na pocetni zaskon ne prebaci.baterija ide brzo a znate kaki Na lumiji baterija drzi.da ne nabrajam.katastrofa.jeli moguce vratiti Na 8.1 da nebude problems.hvala.akonste uspijeli Sta procitati I slova zezaju

    ReplyDelete

Ostavite komentar