21.2.15

Poznate informacije o nasljedniku Lumia 630 uređaja

FEATbrandblog2Prošli tjedan smo imali vijest o mogućem Lumia 1330 uređaju koji bi trebao biti predstavljen na MWC događaju, sada su se na internetu pojavile glasine o još jednom Lumia uređaju koji bi trebao biti nasljednik Nokia Lumia 630 uređaja, a nosi oznaku RTM-1072.

 

Prema za sada poznatim informacijama RTM-1072, odnosno Lumia 640 bi trebala imati 720p zaslon dijagonale 5“, četverojezgreni Snapdragon 400 procesor, 1GB RAM memorije, 8GB interne memorije proširive s Micro SD karticama, stražnju PureView kameru rezolucije 8.7MP i prednju kameru rezolucije 0.9MP. Uređaj će još biti opremljen s baterijom kapaciteta 2500mAh, NFC-om i podrškom za bežično punjenje putem izmjenjive maske. Microsoft Lumia 640 će vjerojatno kao i dosadašnji Lumia uređaji dolaziti u Single SIM (LTE) odnosno Dual SIM (3G) varijanti.

 

Po ovim specifikacijama vidimo da je Microsoft podigao rang uređaja serije 6XX, tako da i buduće nasljednike Nokia Lumia 73X, 830 serije možemo očekivati sa također podignutim specifikacijama.


Očekivana cijena Lumie 640 na tržištu je 275USD (oko 240€), a na tržištu ga možemo očekivati vjerojatno sredinom ljeta. Uskoro ćemo više saznati na Mobile World Congress događaju koji se održava 2.-5.3.2015. godine.

 

izvor: WMPU

105 komentara :

  1. Pa to je onaj sto su pricali da je oslabljena verzija 830...skroz cudno rangiranje ako se uzme u obzir da ce ovaj uredjaj biti bolji po spec od 730 koj je jos relativno nov uredjaj...al dobro valjda oni najbolje znaju sta rade

    ReplyDelete
  2. Da, ali uvijek mogu mozda slabiji zaslon staviti sa manjom rezolucijom i ustede dosta na kvaliteti samog kucista i eto nize klase...

    ReplyDelete
  3. Nadam se da griješe u soc-u i cijeni, jer očekujem Snapdragon 410 i cijenu od oko 180€. Moja Motorola Moto G u Americi je koštala 179$ kad je izašla, a u Evropi 180€. Model je iz 2013. i ima Snapdragon 400, 1 GB ram-a...
    L740 već može koštati 240€ pod uslovom da ima SSnapdragon 610(615) i 1,5 GB ram-a sa Amoled memory ekranom od 5(5,2)".

    ReplyDelete
  4. Sasvim dovoljan procesor kad se uzme u obzir da je wp...

    ReplyDelete
  5. disqus_MpEN7yRgyj21 February, 2015

    Imala sam neki update 925. Ne vidim da se nesto promenilo 😃

    ReplyDelete
  6. disqus_MpEN7yRgyj21 February, 2015

    Ima neko ideju kako napraviti screenshoot? Ne funkcionisu stari nacini uopste :/

    ReplyDelete
  7. Vladan Vukajlovic21 February, 2015

    Hoces da kazes da volume up i power dugme vise ne fukcionise ako si na 8.1 probaj soft reset trebalo bi da radi

    ReplyDelete
  8. Pozdrav,

    Vi ste vjerovatno imali do sada WP8.0 i sada ste dobili WP8.1. Na njemu screenshot ide sa glasnoca (+) + dugmr za zakljucavanje/utkljucavanje telefona. I napisalibste da nema nekakvih promjena, a iznenadot ce te se ako povucete prstom sa vrha zaslona prema dole... :P

    ReplyDelete
  9. Griješiš. Cijena Snapdragon 410 je MS-u skoro pa ista kao i Snapdragon 400, sa tim što mi krajnji korisnici naprimjer dobijamo mogućnost pozivanja Cortane bez kontakta ruku sa telefonom (Snapdragon Voice Activation ). Danas to mogu jedino L930 i L1520.

    ReplyDelete
  10. I koliko ti puta dnevno koristiš Cortanu, ali realno? Jeste nešto novo, neobično ali dosadila je. A i nije toliko zanimljiva kad se ne može koristiti na našim jezicima. :-) A kad dođe vrijeme za to, u w10, siguran sam da ćemo imati odgovarajuće procesore...

    ReplyDelete
  11. disqus_MpEN7yRgyj21 February, 2015

    Ne Dino, nisam w8, od jula '14 sam 8.1 :) nesto se izgleda poremetilo sa ovim update-om od veceras. Nism sigurna sta je tacno uradio ali screenshot vise ne funkcionise :/

    ReplyDelete
  12. disqus_MpEN7yRgyj21 February, 2015

    Upravo to!

    ReplyDelete
  13. Poenta je da je Snapdragon proizvod iz 2013. godine, i nema smisla koristiti ga u 2015. godini kad je izašao nasljednik, a za iste pare nudi jednu od mogućnosti FlagShip-a. Smisao mobilnih telefona se polako gubi, jer se ne nudi ništa novo. Ja sam androidaš i tek planiram preći na WP. Meni nema neke velike razlike između naprimjer Androida 4.1 i 5.0.1 koji koristim. Da budem malo grublji, Android 2.3 je postavio neke standarde, sve ostalo je kozmetika. WP polako stiže Android dobijajući funkcije koje on odavno ima. Koji je sledeći progresivni korak?? Jedino virtualni asistent, tako da je Cortana budućnost, jer i sam Bile Gejts u zadnjih par intervjua forsira umjetnu inteligenciju. Šta ćemo kad WP stigne Android, a to će biti sa WP10? Koji je sljedeći logičan korak??

    ReplyDelete
  14. Prije nekoliko dana sam na pojacavanje plus i ukljucivanje dobio cisti reset posto nemam drugih tastera,juce sam ponovo probao ali nije htjelo culo se samo sklec

    ReplyDelete
  15. disqus_MpEN7yRgyj21 February, 2015

    Jesi li dobio neki update ovih dana?

    ReplyDelete
  16. Ako mislis na comp sa 10-tke sam vratio na 8.1 a WP nema nista ustvari i ne treba mi napokon sve funcionira perfekt,,,nisam se trebao hvaliti;)

    ReplyDelete
  17. Pitam za WP. Ja sam dobila veceras update koji nisam trebala da prihvatim. Jel ti radi screenshoot?

    ReplyDelete
  18. Prije nekoliko dana na takav nacin mi se resetovao fon a opet juce nije htjeo samo se culi neki tonovi ali mi se "zaledio"ekran pa neznam sto je bilo,a kako mislis da nisi trebala prihvatiti update

    ReplyDelete
  19. Vladan Vukajlovic21 February, 2015

    Trebalo bi dugo da drzis power -dugme za ukljucivanje- 10-15 sekundi i to je to ,ostaju svi podaci u telefonu

    ReplyDelete
  20. Soft reset je kao da izvadiš bateriju iz telefona... Ništa ti ne obriše, sve ostaje. Volume down i power tipka i ima da radi kao tek kupljen telefon... :-)

    ReplyDelete
  21. Sad vise i ne mogu napraviti ostetio sam taster;((

    ReplyDelete
  22. Koji si ti baksuz... :D

    ReplyDelete
  23. Sad sam pogledala ..bila su dva kratka update za verziju 8.10.142263.59 . A nisam trebala jer sam ranije pravil screenshot sa v⤴ +power, a sad mi nudi samo gasenje...

    ReplyDelete
  24. Radi li ti uopšte tipka Volume+?

    ReplyDelete
  25. Da, da pojacavam mogu ali u kombinaciji sa power funkcionise..

    ReplyDelete
  26. sad vidim da sam juce napravio 12 puta screenshoot sad sam pokusao a samo mi je nudilo da iskljucim i ujedno sam i taster ostetio,ali vidim da ima objasnjenje kad se pritisnu ta dva tastera da se predje prstom po ekranu od vrha ka nize

    ReplyDelete
  27. Vladan Vukajlovic21 February, 2015

    Probaj 10-15 sekundi power dugme trebalo bi da odradi posao ako ni to nece preostaje ti samo hard reset ,ne vidim sta bi moglo da prestavlja problem ako je radilo....

    ReplyDelete
  28. od 4 tastera sad nemam ni jedan,

    ReplyDelete
  29. Hahaha jednom si me zafrknuo :P vise ga ne restartujem

    ReplyDelete
  30. I kod mene je isto ali bez update

    ReplyDelete
  31. U pravu je ne radi ni kod mene,ustavri sad kod mene ne radi nista

    ReplyDelete
  32. Ja ti kažem šta trebaš uraditi da proradi... Ti si vjerovatno prošli put uradila hard reset jer ti se nešto izbrisalo... Soft reset ne briše ništa s telefona...

    ReplyDelete
  33. Ne mogu da vadim bateriju. Zalivena je :'(

    ReplyDelete
  34. Kontriraš mi svaki put i na kraju se ispostavi da sam bio u pravu... :-) Nisam rekao da vadiš bateriju nego da uradiš soft reset, koji oponaša vađenje baterije...

    ReplyDelete
  35. Ja sam ostao bez i jednog tastera,,,gotovo,,,telefon mi ostao smanjen do kraja ima li neko ideju kako da ga pojacam,pomagajte da nebih isao u podrum po samsung

    ReplyDelete
  36. Eno ti onaj sgs3 ispod stepenica... :D Je li problem u tipkama koje su na poklopcu telefona ili onim na telefonu?

    ReplyDelete
  37. one na telefonu oni mali kruzici svi otpali,ne mogu da ga pojacam,,,

    ReplyDelete
  38. Dali nekom app mogu da kontrolisem volumen,,,,ma gdje ste sad svi oni koji sve znate,upomoc!

    ReplyDelete
  39. Ma jok, ne znam zasto imas utisak da kontriram? Nije mi to namera.. nego ne shvatam sta trebam da uradim. Drzala sam dugo power i dok je bio ukljucen i dok je bio iskljucen..nista se nije desilo..

    ReplyDelete
  40. Ima na marketu app Volume, baš za tvoj problem... :-) Prva od ponuđenih, plava pločica, onako zgodna... :D

    ReplyDelete
  41. uh uh uh oddoh

    ReplyDelete
  42. Ne znam baš... :-) Držiš tipku za smanjivanje zvuka i power zajedno nekih 5-10 sekundi dok telefon ne počne da vibrira... Tako radiš soft reset...

    ReplyDelete
  43. ocigledno neku drugu regiu treba da podesim nema plave a i ove sto sam preuzeo nemaju veze sa volumen

    ReplyDelete
  44. Imao sam samo jedan taster za pojacavanje onda njega pritisnem noktom a ukljucivanje spojim foliom ali sad sam i taj jedini taster ostetio ali sam saznao da ne radi screenshot

    ReplyDelete
  45. Da, definitivno ne radi!
    Zao mi je sto si zafrknuo dugme :/

    ReplyDelete
  46. Ma smislit cu nesto,ja sam al Grunf

    ReplyDelete
  47. Ocigledno da ja nesto ne znam,preuzeo sam 4 app volume sve simuliraju da rade ali ni jedna da smanji ili pojaca,jel to neki vic br.17

    ReplyDelete
  48. Kod mene USA regija...

    ReplyDelete
  49. Probaj pa javi utiske... :-)

    ReplyDelete
  50. Nasao sam 5 sam instalirao navodno pokazuju da pojacavju i smanjuju ali samo na app u realnom nema tona,

    ReplyDelete
  51. Pa možeš pustit neku pjesmu i onda zaključaš telefon i opet pritisneš dugme zaključavanja pa ti se gore otvori izbornik od glazbe, zatim gore imas strelicu na koju klikneš i otvore ti se kontrole glazbe.
    U postavkama trebas uključiti da ti prikazuje kontrole glazbe pri otključavanju.

    Ova app ti na istom principu radi, samo pročitaj upute na početku.
    http://www.windowsphone.com/s?appid=aada35db-30aa-4bbb-b7c0-f1b4cfcb4de1

    ReplyDelete
  52. Zeljko ja sam ostao bez dugmadi

    ReplyDelete
  53. http://www.latinopost.com/articles/14646/20150221/nokia-lumia-940-release-date-specs-price-top-5-features-to-expect-rumors.htm

    ReplyDelete
  54. Hahaha.. Pa kako otključavaš telefon? o.O

    ReplyDelete
  55. Probala..nema pomaka. To je nesto do MS , nije do mene

    ReplyDelete
  56. Sad dobro razumijem mnoge koji se zale na market WP do sad sam bio uvjeren a sve ispunjava a situacija je sledeca od 560.000 app 6 app su volume i svih 6 sam preuzeo i ni jedna ne radi,samo da kazem ja i dalje volim WP ali ne volim ovig 6 aplikacija.

    ReplyDelete
  57. Zijad djulovic22 February, 2015

    Ima li ista novo ,kakvih updatea ili bilo sta na denim ,da samo nisam "rahat" neka se nesto desava 😆

    ReplyDelete
  58. Kako ovo napravi ;))) super

    ReplyDelete
  59. Ma ti se jos mucis sa ti slikanjem ekrana :)

    ReplyDelete
  60. ...ko zna mozda samo treba znati podesiti....

    ReplyDelete
  61. Upravo mi idu suze na oci od tvojih komentara. Ne znam da li su smesniji problemi koje imas ili konstatacije na te probleme. Znam da mucis muku ali ja umirem od smeha na svaki tvoj komentar. Znam da ovo nema veze ni sa clankom niti sa resavanjem problema ali sam morala da napisem.
    Izvinjavam se ako je uvredljivo ovo sto sam napisala ;)

    ReplyDelete
  62. Pa da tebi smijesno ja ni jedno dugme nemam na telefonu,probusio bateriju pa je zalio katranom,juce mi se pojavio laminat na ekranu...ali evo telefon opet mogu da pojacam i cak smanjim bez tastera,(hmm zeljko) neka,nema uvrede i ne moraju da budu na forumu samo lijepe Lumije mogu i Natase ;)

    ReplyDelete
  63. Pice od mene prvom prilikom (samo da ne bude savsko okretiste)

    ReplyDelete
  64. Hahahah pa da :) Ja to cesto koristim I ne verujem da vise ta opcija ne postoji! *_*

    ReplyDelete
  65. Market, Play.. Sve ti je to isto! Jedna u deset radi to sto kaze da radi. Ne nerviraj se, utice na lepotu ;)

    ReplyDelete
  66. Vjerovatno neki problem naisao,vec ja to nikad nisam radio ustvari neznam za sto bi to iskoristio a i da mi je trebalo ja bih drugim telefonom slikao taj telefon,nemoj tugovati doci ce ponovo to bar imas dovoljno dugmadi ;)

    ReplyDelete
  67. ha ha ali ne utice na foto schop

    ReplyDelete
  68. Zatišje neko... :-)

    ReplyDelete
  69. Kakvo zrno zatisje ostao bez dugmadi a pojavio mi se juce laminat na ekranu,dva sata sam ga skidao

    ReplyDelete
  70. Ljudi postavljaju laminat a ti skidaš... :D

    ReplyDelete
  71. Ekran se pretvorio u rustikalni laminat a ja bez mogucnosti da resertujem poslije dva sata uz pomoc alu folije izvrsio reset i sad normalno radi,da mi je bar 10 mjeseci da izdrzi,tj jos jedan mjesec

    ReplyDelete
  72. Pokloni ga nekom, možda i izdrži još mjesec jer ti očito nemaš sreće s njim... :-)

    ReplyDelete
  73. Ipak sluzio je dobro i ako budem uzimao bit ce isti ili 1520 ,nikad nisam ni imao duze telefon

    ReplyDelete
  74. Ja platila laminat mnogo skupo, kvalitetan, ti ga dobio na poklon i to u ekstra rezoluciji. Ja ne razumem sto se zalis, to je ekstra redak model telefona uz koji ide laminat i aluminijumska folija od dodatne opreme. Mislim da ce ti ovaj telefonski aparat ostati u najduzem secanju. Ja imam L630 i ne verujem da bi taj laminat tako blistao na mom telefonu kao na tvom ekranu od 6 inca :D

    ReplyDelete
  75. Nesto razmisljam bolje je imati nov i ispravan telefon nego ovakav kao kod mene,trebalo bi nesto uzeti ali nikako dovoljno inca

    ReplyDelete
  76. Ali kad se nadjem j nepoznatom gradu kao sad pa pokusam uz pomoc telefona da se orjentisem ali umjesto ulice dobijem "laminat"istina nije kriv telefon preopteretio sam ga u 24 sata tri puta ga punim,ipak moram priznati da sam zadovoljan sa telefonom i OS.probleme sam imao sa uredjajima koje tjera android mnoge sam morao hladiti u friziderj da bi mogli funcionirati

    ReplyDelete
  77. Pokusaj da se informises od prolaznika, probaj taj stari nacin orijentacije. Mene sad interesuje kako si probusio bateriju, za tastere imam neku predstavu ali za bateriju nikako ;)

    ReplyDelete
  78. Za tebe frend ima samo dve mogućnosti, 1320 ili 1520 ili da uzmeš tablet da windows OS...

    ReplyDelete
  79. A u kom si gradu trenutno...?

    ReplyDelete
  80. Al' nekako mu 1520 ne ispunjava drugi uslov-zaobljene ivice. :D

    ReplyDelete
  81. I ja isto tako... U prosjeku 2-3 mjeseca imam telefon i idem dalje. Ovu 1320 imam desetak mjeseci i zamisli, sve tipke... Plus radi besprijekorno... :D

    ReplyDelete
  82. Otvorio sam nokia kameru medjutim zablokirala je prije nekoliko mjeseci i nije bas bila stabila to sam mogao rijesiti soft resetom ali sam imao slobodnog vremena pa da nesto dogadja pokusao sam izvaditi bateriju i ako je bila zamivena prilikom pokusaja napravio sam rupicu a iz nje se pocelo dimiti nasao sam malo katrana istopio i nasu unutra i sad je sve ok.

    ReplyDelete
  83. Zijad djulovic22 February, 2015

    Woody jarane ti kao ono "doslo je vrijene eto bolje je imati nego nemati" ,a kada nije ,malo sale nece nijome skoditi ,bice telefona jarane ,neka smo mi zdravi i zivi 😊

    ReplyDelete
  84. Zijad djulovic22 February, 2015

    Zatisje pred buru ,garant 😉

    ReplyDelete
  85. Kupicu ovaj 940 sto "Rajs" ostavi link prema njemu neke 2018/19 godine... :((

    ReplyDelete
  86. Neki dan poslie pocetka godine sam u Novom Sadu stime da sam tri puta isao na put i racunam da cu ostati do kraja ovog mjeseca u N.S

    ReplyDelete
  87. Kojim se poslom bavis druze pa si u Novom Sadu.?

    ReplyDelete
  88. Stvar je u tom da u nekom smislu i nisam poslovno u N.S.inace nebih mogao danju i nocu da piskaram na WP N. u sustini ovdje mi je poslovni saradnik sa kojim pravim dogovor a mislim da smo ga vec zavrsili u vezi nekog posla koji se treba raditi negdje u EU.

    ReplyDelete
  89. Mogao bi i u Beograd da svratis kad si vec tu na jedno druzenje... :)

    ReplyDelete
  90. Bio sam u BG ali mi tamo ni telefon ne pomaze da se snadjem;)

    ReplyDelete
  91. Dogovorimo se kad da dodjes i ja te sacekam na stanici...odemo negde na pice i malo da vidis grad, ako imas vremena.

    ReplyDelete
  92. OK.ali ne obecavam

    ReplyDelete
  93. Jesi li gledao mozda cene lumija u Novom Sadu, ima li za tebe nesto.?

    ReplyDelete
  94. Hvala sto si to uradio zbog mene :) Hoces li mi odati tajnu na koji nacin ti to funkcionise? :)

    ReplyDelete
  95. Ima lumija 1520 zaboravih cijenu ali stalno mislim da nije malo zastario model

    ReplyDelete
  96. Gde brate moj zastareo model: 2 gb ram, Snapdragon 800 Quad-core 2.2 GHz procesor, 20 MP kamera, 6.0 inca ekran...

    ReplyDelete
  97. To ujeda Woody, jos je zver od moba i to kad metnes W10... idi bre... :)

    ReplyDelete
  98. E to volim da cujem a ujedno i prvi put da neko tako kaze,i ja mislim da je telefon top bez obzira na godinu patentiranja

    ReplyDelete
  99. Sad sam probao da nadjem na netu nema drugog nacina osim volume up i power dugme. Ne znam sta bi moglo da bude da nece, hoce nekad telefoni da zabrljave i to resis u vecini slucajeva soft resetom, (volume -)
    i (power dugme) zadrzis istovremeno dok se ne ugasi i pustis.

    ReplyDelete
  100. Top nego sta, to bljuje vatru i kad stavis W10...

    ReplyDelete
  101. Ja vjerujem da ce tako i da bude posto sam vezan za 6 inca

    ReplyDelete

Ostavite komentar