4.2.15

Windows 10 build 9926 ima novu nadogradnju preko Windows Update

Windows 10 hero picture

Windows 10 build 9926 za sve korisnike koji su na Technical Preview preko Windows Insider programa ima nadogradnju koja donosi prvu zakrpu nakon instalacije build-a 9926. Zakrpa donosi mnogo ispravki i poboljšanja „ispod haube“ i vrijedi je preuzeti. Nadogradnju za Windows možete preuzeti preko Settings > Update & recovery > Windows Update > check for updates. Možda će te više puta morati kliknuti na check jer se nakon instalacije build-a 9926 pojavila greška da postoji novi build 9935 koji možete preuzeti međutim on jos nije bio za windows Insider krug nego za uži krug Microsoft testera.

 

Više informacija šta donosi ova zakrpa možete pogledati ovdje.

 

Izvor: WC

31 komentara :

  1. Zijad djulovic04 February, 2015

    Preuzeo ali i dalje je build 9926 ,medjutim interesuje me sta mu je seting>system >about >windows edition-windows 10 pro tehnical preview , activation-windows is not activazed ,mada sve radi ko doksa 😊

    ReplyDelete
  2. Hocemo ali kada bude vrijeme za Windows Insider za telefone. Za Windows Insider na racunarima nije potrebna ta aplikacija nego samo da preuzmete ISO na insider.windows.com. A kada bude oficijelno isazao update za telefone mi cemo to objaviti naravno.

    ReplyDelete
  3. Imam Lumiu 520 i pise mi da nemam update jel to samo kod mene il se jos nekom desava???

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic04 February, 2015

    Mislis na PC ili fon glede desetke ????

    ReplyDelete
  5. Kada ce update Denim za lumiu 630 Ds za vip ako znate?

    ReplyDelete
  6. Ako nemate licencirani Windows ne ispalti vas se preuzimati Windows deset jer ce vam trajati samo mjesec dana i cak ako se i vratite na prijasnji OS opet ostaje mjesec dana,izvor:iskustvo,i ako sam u servisu instalirao

    ReplyDelete
  7. Da Windows build ostaje isti, ovo je samo zakrpa za bugove koje mogu i ovak orijesiti bez novog build-a. Sto se tice aktivacije ako je Windows prethodni bio aktiviran i ovaj ce, meni je Windows 10 aktiviran jer je i Windows 8.1 bio.

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic04 February, 2015

    Hvala Dino na brzom odgovoru 😊

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic04 February, 2015

    Pa ponovo insataliras i to je to ,poklonu se ne gleda u zube 😉 poenta je u tome sto "hoblam"mahalu ko ono ja prvi imam 10-ku hehehehe

    ReplyDelete
  10. Dvoumim se da li da instaliram windows 10 TP? Je l' utice na igrice kad se instalira i na neke programe ili sve sljaka kao na 8.1.

    ReplyDelete
  11. Na to tesko vam neko moze odgovoriti. to morate sami vidjeti. Kod mene Windows 10 technical preview radi ok, ali sam cuo da kod nekih ne radi i zato ne savjetujem nikome do consumer preview verzije. Ona ce isto nekad u proljece.

    ReplyDelete
  12. Tako i treba nismo mi uzalud Windowsci

    ReplyDelete
  13. Ako mislis na Windoss 10 jos nema ali zato kad bude cut ces forum ce naveliko o tome pisati

    ReplyDelete
  14. OS je dobar ali mislim da radi sa nekim nedostatcima i sa nizom snagom vratio sam se na 8.1 sacekat cu zavrsnu verziju

    ReplyDelete
  15. Ribolov Kraljevo05 February, 2015

    Meni još uvek nema taj update.

    ReplyDelete
  16. Molim Vas,znam da nije tema ova ali imam NL1320..Cyan..i da li flow word tipkovnica dolazi uz Denim ili bi je tribala imat vec na svom mob...Neznam sta triba napravit za ju aktivirat,...ako ne spada pod Denim...please pomoć...

    ReplyDelete
  17. Pretpostavljam da trebate word flow za naše domaće jezike, na žalost oni nisu podržani.

    ReplyDelete
  18. Nevezano za ovu temu,Dino,koji je najbolji softver za kameru?Imam lumiu 1320.

    ReplyDelete
  19. Fred O' Farich05 February, 2015

    Malo off topic, ne znam dal je itko vidio, al dosle su preview touch verzije worda, excela i powerpointa, ali problem je sta se nalaze u Store (beta), a meni on nikako ne radi. Neki su pisali da su nakon jucerasnjeg update-a, mogli to instalirat, al ja i dalje ne mogu. Eto toliko, pozdrav :-)

    ReplyDelete
  20. Kako da instaliram windows 10 na moju lumiu 630

    ReplyDelete
  21. Sinoć prebacio se na UK dobio cortanu nesto najbolje do sad sto je napravljeno

    ReplyDelete
  22. Edi Kovačić05 February, 2015

    Denim ce na vipu biti pusten kada ga prestanu blokirati. A pitanje je hoce li ga uopce pustiti. Nisu oprostili cyan.

    ReplyDelete
  23. Edi Kovačić05 February, 2015

    Predji na tcom i denim je tvoj. Ovo samo pokazuje da si budala koja sponzorira vip.

    ReplyDelete
  24. Edi Kovačić05 February, 2015

    Jos nis nikada cuo da je netko kupio windowdphone kojo mu je radio samo 1 mjesec.

    ReplyDelete
  25. Samir Omerović06 February, 2015

    evo novih glasina oko win 10 http://www.neowin.net/news/windows-10-build-10009-images-leak-online-shows-new-icon-updates

    ReplyDelete
  26. Prebacio na UK ali kako da instaliram cortanu. Hvala

    ReplyDelete
  27. Pozdrav, novi sam ovde, imam lumiu 535 duos, extra je, ali ne znam kako da instaliram cortanu i win 10. Hvala. Baki

    ReplyDelete
  28. odeš na promjeni jezik i onda dobiješ cortanu al moraš sve promjenit na UK ili united states al bolje UK

    ReplyDelete
  29. Nakon sto si presao na uk morao ti se mob restartirat i onda regiju prebaci na uk i kad si restartirao trebas dobit cortanu vec u mobitelu. Cortana se ne moze skinit ona automatski dolazi sa denimom.

    ReplyDelete
  30. Kupio sam Lumiu 735 iz UK i koristim VIP mrezu u HR na denimu sam ali nemam u notifikacijama precac za mobilne podatke,da li mogu updejtovat preko recovery toolsa posto vidim da ima nova verzija softvera?Hvala

    ReplyDelete

Ostavite komentar