26.2.15

Nokia Lumia 920, 820, 720 i druge dobijaju Lumia Denim nadogradnju u Evropi

IMG_3909

Lumia Denim nadogradnja je posljednja oficijelna nadogradnja za WP8.1 uređaje iz Nokije/Microsoft-a. Nadogradnja donosi niz novih stvari iako korisnici vrlo brzo vole da kažu kako nema ništa novo u Lumia Denim. Prva novost koja nama pada na pamet jesu mape koje možete napraviti nativno na Start zaslonu vašeg Lumia uređaja, drugo višestruko selektiranje poziva, poruka, kontakata. Osim toga donosi i App kutak, kao i postavljanje vremena ponavljanja alarma nakon što je prvobitno zvonio.

 

Lumia Denim nadogradnja je također omogućila korištenje dodataka kao pametnih satova, dodatnih „aktivnih“ preklopa za telefon kao što to ima HTC One M8 za WP, dijeljenje interneta preko Bluetooth, VPN i još mnogo drugih poboljšanja koje nisu vidljive na prvi pogled korisnicima. Ako pratite redovno vijesti WP Novosti mi smo pisali više puta o novostima iz Lumia Denim nadogradnje i na našoj stranici uvijek možete pročitati o tome iako je napisano prije par mjeseci.

 

2630955_Lumia_Denim-wpnovosti

Da se vratimo na naslov, od jučer je puštena Lumia nadogradnja za Lumia 920, 820 i druge uređaje širom Evrope, tako je i u Hrvatskoj svaki model dobio već Lumia Denim nadogradnju osim Lumia 630 Dual Sim i Lumia 620. U BiH izgleda malo drugačije i Lumia Denim još nisu dobili Lumia 920, 820, 630 Dual Sim i Lumia 520. Nadamo se da će i oni dobiti ovih dana.

 

Za Srbiju slična slika Lumia 920 i 630 Dual Sim nisu još dobili nadogradnju ali svi ostali jesu. Ako želite pogledati spisak svih uređaja koji su dobili nadogradnju pogledajte pod ovim linkom – Microsoft.

 

Ako je vaš uređaj iz jedne od ovih država, a niste dobili nadogradnju iako piše na spisku da je nadogradnja dostupna onda ste pogrešno pročitali odakle je vaš telefon. Informacije odakle je vaš telefon dobijate iz aplikacije „dodaci + informacije“, to je sistemska aplikacija za Lumia uređaje koja nudi i uvid u proizvođača uređaja kao i za koju je državu namijenjen. Koristite te podatke i koristite Bing ili Google kako bi došli do informacije za koju državu je vaš uređaj namijenjen. Mi koliko god željeli da pomognemo svima, ne znamo ni mi na pamet svaki kod u aplikaciji dodaci + informacije.

 

Korisnici čiji su telefoni na spisku i imaju nadogradnju, a oni je ne mogu preuzeti mogu pokušati i da isključe Preview For Developers aplikaciju. Za to otvorite aplikaciju Preview for Developers i otkačite kvačicu i slijedite upute i zatvorite aplikaciju. Nakon toga bi trebala nadogradnja biti dostupna, naravno uz uslov da i na spisku pod linkom kojeg smo objavili iznad i ima nadogradnja za vaš uređaj.

 

Lumia Denim je oficijelna nadogradnja i ne morate imati strah da je instalirate iako piše kritično instaliranje ili kritična nadogradnja. Naziv „kritično“ se ne odnosi na rizik s nadogradnjom nego je po nama u pitanju greška u prijevodu, trebalo bi pisati nešto kao „neophodna“ ili „krucijalna“ nadogradnja, a nikako kritična jer to asociraju korisnici sa nečim lošim.

 

Nadogradnje za vaš telefon preuzimate u postavkama telefona pod > ažuriranje telefona > pritisnete dugme za provjeru i sačekate da preuzme nadogradnju. Za sve nadogradnje na WP8 uređajima je potrebna Wifi povezanost, nadogradnje se ne mogu izvršiti mobilnim internetom (2G, 3G ili 4G LTE).

98 komentara :

  1. Ivan Jovičić26 February, 2015

    Lumia 920 dobila update u Srbiji.

    ReplyDelete


  2. Imam problem sa update win. Naime kada zapocnem najnoviji update sto sam dobio sa win. 8.1 na 8.10.14234.375 pojavi se greska 8018830f pri samoj instalaciji sadrzaja dok download prodje uredu. Telefonu je puna baterija,od wifi sam udaljen par metara,restartovao sam i opet isto. Sta mi je raditi? Nokia lumia 920
    0 △ ▽

    ReplyDelete
  3. Nekako mi zao procitavsi da je poslednja nadogradnja na Windovws 8.1 zavolio sam ga i usavrsio....

    ReplyDelete
  4. Milan Đurić26 February, 2015

    Ja još od početka februara imam denim, odnosno 8.10.14226.359 update na lumia 535 DS. Da li to znači da ja neću nikakav update dobiti sada ili šta tačno? Ja ne primećujem te funkcije dodatne što su navedene kod sebe. :/

    ReplyDelete
  5. Odavno je stoglo za nl720

    ReplyDelete
  6. Potvrda za 920 u Srbiji,Mts mreza,sada mi se instalira.Samo nije htelo pod PfD ali kada se odstiklira hoce...

    ReplyDelete
  7. Isti problem kao i kod Gorana nokia 920, ako neko zna molio bih objasnjenje. Hvala

    ReplyDelete
  8. Nedavno je slican problem rijesen morala se izvaditi sd kartica

    ReplyDelete
  9. 535 je dosla standardno sa Lumia Denim i vi vjerovatno imate ove funkcije. Nativne mape npr se prave tako sto povucete aplikaciju preko aplikacije, pustite te je i stvori se mapa. Isto tako i ostale funkcije moraju biti tu, nema razlike izmedu uredaja u ovim funkcijama. Dijeljenje interneta bleutooth-om isto tako.

    ReplyDelete
  10. Posljednja sam mislio zadnja u nizu ali ne i zadnja za wp8.1. Bit ce tu jos sigurno gdr 2 i druge stvari

    ReplyDelete
  11. Milan Đurić26 February, 2015

    Za deljenje bluetoothom imam, kao i te foldere ali sve ostalo nemam. :/ Znaš li možda, Dino, koliko se čeka da bude officijalan update za touch ispravku? Ne bih ceo telefon da ispočetka podešavam pa bih sačekao ali koliko to otprilike traje? :)

    ReplyDelete
  12. Sad je malo bolje;)

    ReplyDelete
  13. Cudno da nematw te funkcije. Evo primjer selektiranja u porukama, lijevo pored poruke nozete pritisnuti u prazan prostor i selektira poruku i tako i ostale mozete. To i u pozivima radi, a i kontakte sada mozemo ali za kontakte ima dugme u traci dole gdje pise "selektiraj"

    Sto se tice nadogradnje vjerujrm da ce oficijelno uskoro stici, nece se morati dugo cekati.

    ReplyDelete
  14. Milan Đurić26 February, 2015

    WOW, ovo za poruke što se levo pritisne nisam ni znao. Baš je moćno. Hvala na ovoj informaciji. :) Odlično. :D


    Nadam se što pre da će. Doduše, čekam mat foliju da mi stigne poštom, kažu da sa njom ne baguje. :)

    ReplyDelete
  15. Denim kod L720 instaliran jos u decembru prosle godine i to nisam na PDF-u. I mogu da potvrdim sve sto je Dino rekao u vezi novih funkcija sve ima i sve sljaka samo tako.

    ReplyDelete
  16. Limia 920 nema SD karticu

    ReplyDelete
  17. Citiram "Lumia Denim nadogradnja je također omogućila korištenje dodataka kao pametnih satova, dodatnih „aktivnih" preklopa za telefon kao što to ima HTC One M8 za WP" Dino nije mi jasno sta je "pametan sat" i "aktivni preklop za telefon", moze pojasnjenje.?

    ReplyDelete
  18. Lumia 920 nema SD karticu. Kako sam video googlajuci da ovaj problem postoji vec tri godine uglavnom ga imaju Norvezani i korisnici telenor telefona kao i svi drugi ali su oni u manjem broju.

    ReplyDelete
  19. Dodali su u nadogradnji mogucnost da pametni satovi (smart watches) mogu raditi i sa WP8 i slati obavijesti na sat. Kao Microsoft Band npr. Tako mogu proizvodaci napraviti za pametbe satove i WP podrsku.

    A htc one m8 ima onaj preklop i na njemu ima dodirne tacke kao i "displej" i on prikazuje npr vremensku prognozu i Cortanu kroz taj poklopac. Poklopac je od plastike ali ima rupice na sebi kroz koje se vidi zaslon i na kojem se to prikazuje. Ima i mogucnost javljanja na pozive ili odbijanja sa tim poklopcem. To su dodali u Denim tako da proizvodaci to mogu praviti ako zele. Mpze prikazati i sat kroz to kao glance screen itd.

    ReplyDelete
  20. Aaa to li je...😁 To spada u dodatnu opremu onda. Ja pomislih ima jos nesto od mogucnosti za koje nisam znao, hvala frend na odgovoru.

    ReplyDelete
  21. Nokia Lumia 1520 Hong Kong jos nista 😞😞😞

    ReplyDelete
  22. Ovo je drugi put danas da se ponadam da je 10-ka stigla.. . :)

    ReplyDelete
  23. Kakva je Nokia 630? Ima je neko?

    ReplyDelete
  24. 10-ka stize aprila ( travnja )

    ReplyDelete
  25. 1020 bht nema denima :(

    ReplyDelete
  26. Mislis na ovu testnu verziju

    ReplyDelete
  27. Ne..oficijalnu. Barem sto se tice Lumie 920

    ReplyDelete
  28. Pusti snovi...

    ReplyDelete
  29. E ovako...do bi ste dobili nadogradnju oni koji su na pfd moraju da se odjave u aplikaciji...onda ce se pojavite obavestenje da postoji nadogradnja, nakon sto se sve zavrsi pise u e&i da imate denim,posle toga se opet prijavite na pfd i vratice se na cyan u e&i...nakon toga odradite restart i pisace denim😊 to je cela mudrolija...inace na denim su presli svi drugovi koji imaju lumije(525,625,630,925,1020)...tako da i za vasu vrv postoji

    ReplyDelete
  30. Imam lumiu 1520 probao sam razne regione, i idalje mi nema update za Denim. Zna li neko sta je problem?

    ReplyDelete
  31. Nije problem, jednostavno još nema Denima za tvoj rom... I promjena regije na telefonu ti ne pomaže, ne ide to tako...

    ReplyDelete
  32. Ti si sretan dva puta se dvevno nadati😊

    ReplyDelete
  33. evo i slicica

    ReplyDelete
  34. 1320, Hungary, BHTelecom
    Denim, mnogo brži i fluidniji

    ReplyDelete
  35. Ja imam mobitel je extra...samo steta sto nema prednju kameru..al nema veze ne steka super je mobitel

    ReplyDelete
  36. Ja nisam jos uvek dobio DENIM nadogradnju.lumia 1320
    Da li moram u podesavanja nesto da izmenim?

    ReplyDelete
  37. Nista samo cekas,koliko vidim masovno Denim dolazi

    ReplyDelete
  38. Samo me interesuje da li ce ikad Samsung izdati neki svoj firmwer za Ativ S , kao i da li ce ikada pustiti Ativ SE na Evropsko trziste ?

    ReplyDelete
  39. Ja imam, u vipu uzela uz paket. Nije los telefon,ima super ekran i procesor, odlican odziv na dodir i super vidljiv u svim uslovima. Kamera je 5 mp ali nema blic pa u losem osvetljenju nisu slike bas neke i snimci su jos losiji. Preko dana su ekstra fotke. Internet explorer mi se stalno rusi kad mi iskacu reklame na toj stranici koju otvorim pa tu imam jedini konkretan problem iako nije optetecena memorija telefona. Ima 512 mb ram memorije i 8 gb interne memorije od cega je oko 5 gb slobodno, plus prosirivo sa memoriskom karticom. Zvuk je za pohvalu, bolje cujem na mobu nego uzivo haha jasniji mi je zvuk preko telefona, nema smetnji od vetra i buke iz okoline. Jeftin uredjaj a dosta toga kvalitetnog mada ima uredjaja koji imaju vise ram memorije i blic a slicna im je cena. Treba malo uporediti modele sa slicnom cenom pa izabrati najbolje za slicne pare. U Srbiji moze da se nadje od 140€ do 160€

    ReplyDelete
  40. Super radi Denim na mojoj 920 (vadafone Italy), drugu se isto update-vala 920 koja je kupljena u Mts-u Srbija ako se ne varam mislim da je mts.

    ReplyDelete
  41. Ja imam, u vipu uzela uz paket. Nije los telefon,ima super ekran i procesor, odlican odziv na dodir i super vidljiv u svim uslovima. Kamera je 5 mp ali nema blic pa u losem osvetljenju nisu slike bas neke i snimci su jos losiji. Preko dana su ekstra fotke. Internet explorer mi se stalno rusi kad mi iskacu reklame na toj stranici koju otvorim pa tu imam jedini konkretan problem iako nije optetecena memorija telefona. Ima 512 mb ram memorije i 8 gb interne memorije od cega je oko 5 gb slobodno, plus prosirivo sa memoriskom karticom. Zvuk je za pohvalu, bolje cujem na mobu nego uzivo haha jasniji mi je zvuk preko telefona, nema smetnji od vetra i buke iz okoline. Jeftin uredjaj a dosta toga kvalitetnog mada ima uredjaja koji imaju vise ram memorije i blic a slicna im je cena. Treba malo uporediti modele sa slicnom cenom pa izabrati najbolje za slicne pare. U Srbiji moze da se nadje od 140€ do 160€

    ReplyDelete
  42. Greskom ovde pisala odgovor pa obrisem ali je ipak ostalo tu :D sorry

    ReplyDelete
  43. Bolje je imati dobar telefon nego los

    ReplyDelete
  44. kako si odradio reset?

    ReplyDelete
  45. Da da za dodatnu opremu se to odnosi, uglavnom ima sve tu i Bluetooth LE 4.0 za spajanje na te uredaje ali eto niko ne pravi nista.

    ReplyDelete
  46. Emil Hodžić26 February, 2015

    Samo sam ga ugasio i upalio.Jel moram hard reset radit na to mislis reset?Pozdrav

    ReplyDelete
  47. regiju mozete pogledati pod "phone manufacturer" i "mobile operater" u dodaci + informacije. te dvije informacije potrazite na netu i izbacit ce vam sigurno neki podatak koji je koristan da bi znali za koje je trziste. Dosta korisnika nasih aplikacija kaze "kako ja nemam jos Lumia Denim moja Lumia [model] je iz Srbije, BiH ili Hrvatske" kad mi pogledamo malo detaljnije saznamo da je iz Madarske i onda se ne gledaju ove tri drzave za nadogradnju nego Madarska. Isto tako ima dosta iz Hong Konga ili Arapskih Emirata. T oje jednostavno taj ROM na telefonu i prema njemu se treba ravnjati.

    ReplyDelete
  48. Ne hard...drzis dugme za zakljucavanje i vol - 15ak sek dok ne zavibrira

    ReplyDelete
  49. Lumia 730 je dosla standardno sa Lumia Denim nadogradnjom tako da nje nema nigdje u vijestima za nadogradnju. Redoslijef nadogradnji nema nikakve logike kod Microsoft, radi se za sve modele i onaj koji prvi bude zavrsen i nadogradnja za njega on i dobija. Nema redoslijeda "bolji" - "losiji" telefon. Evo primjer Lumia 1520 high end model tek od nedavno ima Lumia Denim, prije njega bila lumia 630 ako ne i dva mjeseca. Tako da redoslijeda nema.

    ReplyDelete
  50. Ne radi hard reset, neće ništa promijeniti...

    ReplyDelete
  51. Mobile operater 000-33... To pokazuje da je iz Evrope. Ali nikako da pronadjem nesto blize. Rm 1040_1022

    ReplyDelete
  52. Gore sam procito da lumiu denim nema L520, ja sam na vip-u i imam denim sve radi super :)

    ReplyDelete
  53. "U -> BiH <- izgleda malo drugačije i Lumia Denim još nisu dobili Lumia 920, 820, 630 Dual Sim i Lumia 520"

    ReplyDelete
  54. RM-1040 je model 1022 je drzava i/ili operater pogledajte to na netu

    ReplyDelete
  55. Izvini,molim te,najdosadniji sam tip ovde. Uopste mi ne ide pretraga... Ne znam kako da trazim,to mi je najgore... Izvini,molim te,jos samo malo pomoci😞

    ReplyDelete
  56. Emil Hodžić26 February, 2015

    Upravo sam to i uradio.Stavio sam kvakicu na PFD i uradio to.Kad je se upalio otisao sam na Pfd i iskljucena mi kvakica sam od sebe.A u extras+info mi pise denim.

    ReplyDelete
  57. I kad ponovo ukljucis PFD opet ce ti pisati cian zato se ne muci bitno je da si dobio oficijalni denim

    ReplyDelete
  58. Ne mogu se prijavit na pfd. Kad instaliram i pokusam ne potvrdjiva mi moj microsoft racun na microsoft app i stalno mi izbaciva upozorenje sa nekim sigurnosnim certifikatom. Nista mi nije jasno wp koristim tek 2mj. Nokia 920 lumia. Prilikom azuriranja greska 801830f ili nesto tako. Ako neko zna kako nek objasni a nikad nisam instalirao pfd do danas.

    ReplyDelete
  59. Slazem se da time ali nekada ljudi nemaju dovoljno novca da kupe najbolje u tom trenutku. Ja sam recimo uvek imala najbolji telefon koji se u tom trenutku nalazio u ponudi ali vremena su se za mene (trenutno) promenila pa sam uzela najbolje sto sam mogla uz paket u vipu. Ima dosta jeftinih modela koji su za te pare i vise nego odlicni samo mislim da za slican novac ima bolji telefon od L630. Kada sam ja uzimala nije bilo nista bolje u ponudi za moj paket.

    ReplyDelete
  60. Auuu Natasa ja sam to malo drugacije mislio,,,ustvari to je bio zakljucak za mene kao neko razmisljanje ;) ali nisam mogao sam sebi odgovoriti a ti mi bila najbliza

    ReplyDelete
  61. Sa svojim mailom, koji ti je na telefonu moraš se registrovati na MS kao developer, pa tek onda se s tim mailom uloguješ u PfD aplikaciji...

    ReplyDelete
  62. Dobio denim na 920. Telenor srbina

    ReplyDelete
  63. Ovo ću da podebljam a ovo da ukosim... :-)

    ReplyDelete
  64. Hoću li ja dobit taj denim ili ne? Hongkong grad geekova i tehnologije a nema jos Denim.

    Se moze kako drugacije napravit update?

    ReplyDelete
  65. Evo i ovog SS-a

    ReplyDelete
  66. Udavio sam @Dino Borogovac,pa stoga MOLIM ostale forumase za tu malu pomoc. RM 1040_1022 oznaka telefona,mobile operater 000-33. Uopste ne mogu da nadjem nista blize,da znam za koji je region predvidjen fon. Znam samo da je za Evropu,po ovom 000 broju.
    i jos jedno pitanje,da nadovezem na ovu pricu... I ukoliko saznam za koju je drzavu predvidjen,jel u tom slucaju moram da promenim "region",restart fona pa da proverim za update!? Znam ja da je sama lumia 730 dosla sa lumia denim,ali je izasao mali update,znam jer sam uporedio verziju na mom fonu sa verzijama koje su izasle za neke drzave,na sajtu microsofta.
    Nadam se da ce neko uspeti da mi pomogne..

    ReplyDelete
  67. Nocas sam malo i ja trazio ali ne nadjo,mozda neka mogucnost da je Holland,ali i bez znanja kome pripada rom kad bude bio predvidjen za tvoj telefon dobit ces ga bez ikakvih podesavanje regije,jezika,melodije....

    ReplyDelete
  68. Jos uvek ne mogu da update novu verzuju Denim jer pri pripremi instalaciji mi prijavljuje gresku 8018830f. Dodje do 12%raspakivanja i onda izbaci gresku

    ReplyDelete
  69. Mozda nekome pomogne jer vidim u zadnje vrijeme mnogi imaju problem sa Microsoft nalaogom tako se desi i meni u toku noci nisam mogao azurirati app trazi password nije prvi put da trazi medjutim ovaj put ne prihvaca,probam na PC isto nepoznata lozinka,ni sam neznam sta sam sve pokusao zbog mnogih pokusaja na compu mi skoro sve blokirano negdje oko 6 ujutro bez ikakvog reda upisivanja lozinki upisem i od Skype koju sam u toku dana zamijenio i za cudo taj pssword prihvati...ima jos ali mi necete vjerovati...

    ReplyDelete
  70. Edi Kovačić27 February, 2015

    Dali imas slobodno dovoljno prostora ? Podaci za ovu nadogradnju idu na telefon, ne na karticu. U najgorem slucaju moze se lako update preko Lumia Softvere Recovery programa.

    ReplyDelete
  71. Imam vise nego sto mi treba. Lumia 920 ima 32gb prostora od toga za slobodno koriscenje imas oko 27gb ili tu negde. Ja u mom tel. Imam par fotografija,jedan mp3 koji mi sluzi za ton poziva,sah igricu,dnevne novone tako da imam oko 23gb slobodnog prostora. Nadam se da je to dovoljno. Inace ljudi su probali i sa hard resetom pa se isto desavalo. Problem se vuce vec tri godine a microsoft ne preduzima bas nista u vezi ovog problema.

    ReplyDelete
  72. Bolje ja nego tigar ili lav :D

    ReplyDelete
  73. Antonio Klapčić27 February, 2015

    Svi odgovori na tvoje muke su ti ovdje
    https://dev.windowsphone.com/en-US/OEM/docs/Customization/Registry_values_for_carrier-unlocked_phones

    ReplyDelete
  74. Ovo je katastrofa s ovom greskom vidim da i ti gorane nisi uspio nista napravit. Bio sam spreman na hard reset ali necu jer kako ti kazes ni to ne pomaze. Ovako ce bit kad dodje wp10 jer oni su izgleda zestoki radnici a na pfd nisam nikad bia prijavljen a sad i ne mogu jer neki bug je i kad se zelis prijavit na pfd prejo ms racuna. Ovaj microsoft vjerovatno vuce porijeklo iz crne gore.😁 a vidim da i dino nezna kako ovo rjesit a covjek je expert za wp.

    ReplyDelete
  75. I ako ko zna moze li se greska 8018330f rjesit preko lumia software recovery ispraviti volio bih da javi ili ovi sto su dobili denim uzivaju u nasim mukama.

    ReplyDelete
  76. Mislim da je greska u preuzmianju podataka. Prije je pomoglo kada se izbrise Internet Explorer cache, to se radi u IE > postavke > brisanje... Drugo sto moze pomoci jeste postavke telefona > memorija ili sporemiste memorije (kako vec pise na nasem jeziku) > temporerni podaci ili ostali podaci da se izbrisu, nakon toga ugasiti/upaliti telefon i ponovno preuzeti nadogradnju.

    ReplyDelete
  77. Evo ovako stoje stvari. 000-33 i 1022 su oznake za Evropski ROM tj da ne podleze nijednoj drzavi. On se na zalost ne nalazi ni na spisku tamo koji mi objavimo. Razlog ne znamo. Ali moze dalje pomoci ako saznamo Product code telefona, on se nalazi na kutiji telefona ili ako ukljucite u Lumia software recovery kada se prikljuci telefon negdje tu pise "Product code"

    evo i link to programa http://download.fds-ncom.nokia.com/supportFiles/phones/files/recovery/NokiaSoftwareRecoveryToolInstaller.exe

    ReplyDelete
  78. ja sam morao da unninstaliram Extra+Informacije i tek onda sam mogao da instaliram Update, posle sam opet instalirao Extra+Informacije i sve radi

    ReplyDelete
  79. Kako deinstaliras exstra i infor ? Hvala svima ma pomoci ako bude od pomoci javim.

    ReplyDelete
  80. Ako neko zna kako mogi izbrisat privremenu memoriju nek mi kaze jer normalnim putem ne moze. Pise izbrisano i opet ostanen nekih 25mb. Pokusao nekoliko puta,tako da Dino tvoj savjet o brisanju privremene memorije ne mogu odradit jer i dalje nema pomoci opet ista greska i nece instalacija da krene. Nije mi jasno da se ovakve djecje bolesti dogadjaju windowsu. Ako neko zna kako ovo popravit bit cu zahvalan. Pozz

    ReplyDelete
  81. Ja sam uspeo da resim taj problem preko lumia softvare recovery. Jednostavno skinete taj program,update preko njega,pa kad sve zavrsi ponovite update preko moba i to je to. Upozorenje: Svi podaci se gube kao da ste vratili na fabricko podesavanje.

    ReplyDelete
  82. Sve mi je istalirano kako treba i sve radi ok samo sam primetio sada kada udjem u prodavnicu i u rublike "najbolje besplatne aplikacije" kao i sve druge stoje prazne. U prodavnici nemam nista sem predloga. U cemu je sada problem?

    ReplyDelete
  83. Ja sam preko pdf se prijavia i imam nativne mape i ostalo ali u extra i inf mi pise lumia black

    ReplyDelete
  84. U trgovini isto kao kod tebe

    ReplyDelete
  85. Trgovina ima nesto problem danas. I u mene je tako a mislio sam da je samo kod mene. Ni trazenje po imenima ne radi. Mislim pronade ih dok tipkas ali zatim nista... Ni ime razvijaca ne radi, inace se moze ukucati dino borogovac i izbaci moje aplikacije ali ni to ne radi...

    ReplyDelete
  86. Skinio nadogradnju al u extra & info opet piše cyan

    ReplyDelete
  87. I meni pise cyan al glavno da je denim 😁. Napokon sam i ja uspia sa black na cyan i onda na denim. Preko pfd odradjeno. Pozz svima

    ReplyDelete
  88. Ponovo klikni na update moba i prepravice ti se u Denim ili upali i ugasi i bice ok

    ReplyDelete
  89. Hvala Dino,sad vidim da svi imamo isti problem,onda ce se brzo resit.

    ReplyDelete
  90. Svuda i svi pisu da je lumia 730 dosla sa lumia denim,kao i 735,s tim sto je 735 dobila nadogradnju a 730 nije.

    ReplyDelete
  91. Update-ovao sam Lumiu1320 regularno, kada mi je ponudio update na Denim, pre jedno 2 nedelje. Juce sam uradio hard reset i sada mi u extras +info pise da je na Cyan, mada imam Cortanu, foldere.Pokusavao sam sa brisanjem temp fajlova, gasio telefo, sve kako ste pisali, ali i dalje stoji Cyan. Ima li pomoci? Da napomenemm da pfd nisam nikada instalirao. Rom je Hungary.

    ReplyDelete
  92. I meni je tako bilo onda sam preuzeo azuriranje koje je sam ponudio extra info i odmah se promijenilo u Denim

    ReplyDelete
  93. Od kako sam dobio denim baterija na L920 je katastrofa skinem ga s punjača i preko noći za 6,5 sati bateria spadne za 55% bez da se išta dira a ako koristim tel još gore.
    Punim ga 3-4 puta na dan, dok sam bio na PDF sve bilo ok...neznam više šta da radim.
    I prije mi se dešavalo poslje nadogradnje sistema da se brzo praznila baterija al se stabilizira nakon dva tri dana,al sad je prošlo 7-8 dana pa ništa,baš sam testiro napuni do 100% i nakon 7 sati ode 55 % baterije a u apu ušteda baterije nije prikazano šta toliko pojede bateriju, sve aplikacije su 1% potrošnja...

    ReplyDelete
  94. Ja ti preporučujem da uradiš factory reset i sačekaš 5-7 dana pa ćeš vidjeti napredak... I ja sam istu situaciju imao dok nisam uradio ovo što ti govorim...

    ReplyDelete
  95. Ma nije ni to rješenje poslje svake nadogradnje sistema hard reset pa ponovo instalitat aplikacije pa sto k...ca dok sve naštimam kako je bilo eto nove nadogradnje, i opet ajmo Jovo nanovo... 😠

    ReplyDelete
  96. Gde si nasao ponovo da instaliras ekstra+informacije?

    ReplyDelete
  97. http://www.wpnovosti.com/2015/03/prognoza-sonic-dash-i-dodaci-i.html

    ReplyDelete

Ostavite komentar