16.2.15

Postoji način kako instalirati Windows 10 na svaki WP8

Windows 10 telefon setup

U prošlom članku smo objavili kao naslovnu fotografiju Nokia Lumia 1520 sa Windows 10. Da, iako taj model nije bio u prvom krugu podržanih modela ipak su razvijači sa xda-developers foruma pronašli metodu kako zaobići Windows Insider aplikaciju koja vrši provjeru koji model imate i po tome pušta nadogradnju Windows 10 Technical Preview za telefone.

 

Znamo da je podržana samo određena grupa telefona kao Lumia 830, 635 itd. I razvijači razmislili i koristili fiddler da uprate gdje ide zahtjev koji radi Windows Insider aplikacija i šta onda zapravo radi tokom zahtjeva. U tom procesu su uhvatili jedan .xml fajl u kojem ima dosta stavki o telefonu kao ime proizvođača ili model telefona kao RM-937 za Lumia 1520. Ima naravno pored toga još par podataka ali oni nisu toliko važni u ovom procesu.

 

Mi ne želimo ikoga nagovoriti na ili protiv ove metode, pišemo samo iz jednog razloga da javimo da je to moguće. Xda-developers forum je uvijek bio prvi sa nekim idejama ili metodama kako da se dobiju nadogradnje ranije ili kako da se zaobiđe operater ili slično. U vrijeme WP7 se to dešavalo par puta i zbog toga ne savjetujemo nikome ni ovu metodu jer mogu ostati na toj nedovršenoj verziji Windows 10. To je se desilo sa par WP7 uređaja u to vrijeme.

 

Za one koji žele znati kako izgleda kada se brikuje telefone evo fotografija ispod. Sada vidimo d aje Windows Phone zaista Windows u pozadini, sa Windows 10 su potpuno ista ta dva sistema u svom radu.

 

B9_eH9qCQAEPSUH

 

Svako ko želi više informacija o metodi kako da se instalira Windows 10 na druge WP8 uređaje može pogledati na ovoj stranici – xda-developers. Mi ipak ponavljamo da to naravno radite na vlastitu odgovornost. Do brikiranja telefona može doći i normalnom nadogradnjom isto kao i ovom, samo je razlika u tome što oficijelnu nadogradnju pokriva garancija uređaja a sa Windows Insider ne.

 

Za one koje zanima, Windows 10 je trenutno još bagovit i možete mi vjerovati da se ne isplati ovo uraditi dok ne dođe bolji build koji je stabilniji i koji će oficijelno podržavati i vaš telefon.

150 komentara :

  1. Moze li na Nokia Lumia 720 ?

    ReplyDelete
  2. Ako je win 8 ili 8.1 moze

    ReplyDelete
  3. Vjerovatno da moze na svakom WP8.

    ReplyDelete
  4. Ne kontam zasto toliko žurite... Polako...

    ReplyDelete
  5. Valjda zbog ravnoteze ,neki zure pogrijese pa kazu drugima da ne zure,

    ReplyDelete
  6. ljudska priroda je takva. da nemamo toga nikad ne bi otkrili nesto u zivotu... :)

    ReplyDelete
  7. Ja razmisljam da kupim neki telefon koji podlijeze W10 pa da se igram,nekako sam zavolio ovu Lumiu pa nebih na njoj da pokusiram

    ReplyDelete
  8. Ja sam radoznao pa sam se zajebao sad sa wp 10 :(

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic16 February, 2015

    Neka se jos malo dotegnu sarafi ,mozda sa sledecim buildom ,mada mi sve nesto sapuce instaliraj a sdruge strane sacekaj 😆

    ReplyDelete
  10. Instaliraj instaliraj ali zato spremi meze i kruskovacu,opklada je opklada

    ReplyDelete
  11. Zijad djulovic16 February, 2015

    Jes vala ,ali bez obzira na instalaciju mi cemo sjesti ABD i sazditi rakiju i meze 😊

    ReplyDelete
  12. U predhodnom clanku sam procitao skoro sve komentare i vidim da po neko od njih prosto nisu za WP ili nisu uopste za tehnologiju danasnjice. Vi koji ste cesce ovde prepoznacete ih, cak ste probali da im objasnite elementarne stvari ali...?! Izvinite drustvo malo sam pometen, ali sam morao ovo da napisem...

    ReplyDelete
  13. Ili ste strpljivi ili ste Dino :P

    ReplyDelete
  14. :P morao sam isprobati radi zajednice. Bolje ja nego neko drugi pa da znamo da li radi. I ko ce izvjestavati o Windows 10 dok Microsoft ne posalje za Lumia 1520 TP :D

    ReplyDelete
  15. Ima ih dosta. Ja sam se maloprije razocarao tako pisanjem jednom korisniku koji je ostavio ocjenu na moju app. Ono lijepo kulturno da ga pitam sta mogu ispraviti on sav drzak odgovara u stilu "udrzite se od pisanja korisnicima". mislim ko ostavi bez razloga losu ocjenu i ko instalira app bilo koju na trgovini valjda je procitao malo da ispod pise da razvijac se moze uvijek javiti da pita sta fali i da ispravi nesto... ali bas ima ljudi koji ne daju ni sebi pomoci a kamo li da pomognu drugima.

    ReplyDelete
  16. Toga ima svuda ali Balkan je kolijevka

    ReplyDelete
  17. Meni je dosla obavjest kriticno azuriranje softwera..imam lumiu 625..sta da radim?

    ReplyDelete
  18. Zijad djulovic17 February, 2015

    Svako azuriranje pise da je kriticno ,a niste napomenuli da li je zvanicno i koja vrsta ,ako je slobodno azurirajte a ako je na PFD sami ste odabrali rizik instalirajuci isti ili Insinder za 10-ku .....

    ReplyDelete
  19. Koja mi je preporuka? Da instaliram ili ne? Sta bite vi koji se razumijete malo bolje mi predlozili? I dali cu ja na l625 dobit denim nadogradnju?

    ReplyDelete
  20. Uhh... Uhvatio Sam sebe da prvo sto pogledam na telefonu kad se probudim je WP novosti... I to vec evo duzi period...

    ReplyDelete
  21. Bolje nemoj instalirati..sacekaj jos malo da dovrse to ato imaju

    ReplyDelete
  22. Zijad djulovic17 February, 2015

    Isti sam Mejsone ,malo malo pa virnem ima li sta na wp novostima ,znam da su pouzdani i korektni i sve sto preporuce za instalaciju obavezno do u detalje opisu prednosti i rizike istog ,po mom WP NOVOSTI JE JEDNA AKO NE I JEDINA koja zaista radi za wp korisnike ,svaka im cast ....

    ReplyDelete
  23. Pa zemljace valjda ide prvo kafica i uz nju polako citas novosti....

    ReplyDelete
  24. Pozdrav dragi čitatelji WP Novosti, imamo jedno malo pitanje za vas. Koliko vas koristi trenutno Lock Screen od WP Novosti?!
    Odgovorite nam u komentarima ako koristite da znamo jer je bitno pitanje. Hvala unaprijed.

    ReplyDelete
  25. Zijad djulovic17 February, 2015

    Ja koristim Željko ,da neplanirate nesto novo 😉

    ReplyDelete
  26. Lenko Britvić17 February, 2015

    Prarrim sv novosti na wp-odlićno je

    ReplyDelete
  27. A sta je sa denim nadogradnjom ta 625?

    ReplyDelete
  28. Ja ne smijem da kazem kolika je veza izmedju mene i WP Novosti,

    ReplyDelete
  29. Kriticno azuriranje je pogresan prijevod i ljudi se prepadnu. U biti je bolje da su stavili "bitno" azuriranje. Nasi prijevode sve pukvalno i zbog toga se korosnici ne usuduju da instaliraju.

    Svako azuriranje od prosle godine na wp8 je "kriticno", a to samo znaci da je potrebno sistemu i drugo da ce se samo instalirati za maksimalno tri dana.

    Svako azuriranje koje dode na WP8 oficijelnim putem tj. kroz postavke na telefonu bez preview for devlopers ili windows insider slobodno se moze svako usuditi da instalira.

    ReplyDelete
  30. MIslio sam da mi to ne treba s obzirom da su mi WP N dnevno oko 16-18 na ekranu

    ReplyDelete
  31. Vladan Vukajlovic17 February, 2015

    Prognoza na LS

    ReplyDelete
  32. Stefan Novaković17 February, 2015

    Ćao narode. Na svojoj Lumiji 830 ne dobijam Enroll. Ne znam zašto. Windows insider sam još od pojave W10 za računare. Proverio sam na sajtu MSa, Insider sam i za WP. Detaljno sam proverio sve korake, i sve je ok, sem toga što ne dobijam enroll.... :/ Neka pomoć?

    ReplyDelete
  33. Stefan Novaković17 February, 2015

    Ne koristim :/

    ReplyDelete
  34. Sinoc sam naletio na post na forumu Microsofts gdje su pricali o tome. Izgleda verzija 8.10.14226 ko je na njoj ili veci broj da ne moze nadogradnju instalirati. Kao da su kontrolirano pustali tu nadogradnju prije Windows Insider ne bi li korisnici nadogradili da iskljuce njih iz prvog kruga Windows Insider. Samo je teorija ali mislim da je to razlog. I isto rako vjerujem da ce u drugom krugu dobiti koji ce uskoro...

    ReplyDelete
  35. Upravo tako, isti slučaj... 😁

    ReplyDelete
  36. A šta tačno bude na Lock Screen kad postaviš WP novosti, kod mene je samo slika jedna te ista...

    ReplyDelete
  37. E sad sam uspeo prvi put da postavim WP novosti na Lock

    ReplyDelete
  38. Kako da "ocistim"ponudjene app za azuriranje,ne zelim ih azurirati

    ReplyDelete
  39. iskljuci backup ako na te mislios,ako sa marketa ne zelios imas u podesavanjima marketa...

    ReplyDelete
  40. Isto kao i kod mene :D WP novosti su droga! :D

    ReplyDelete
  41. slicno pitanje,nakon nadogradnje na denim na start screenu u slikama pocele su da mi se pojavljuju slike iz background ponude,koje nemam u albumima i ne mogu da ih nadjem ni sa jednim dostupnim file menagerom,ima li nacina za ukloniti ih?

    ReplyDelete
  42. Kao da nismo na istoj frekvenciji,to vec imam podeseno mada uprkos tome meni se nudi da odobrim azuriranje a ja jednostavno zelim da izbrisem broj app koje stoje na ikonici marketa,jedini nacin je da pokrenem azuriranje pa da otkazem

    ReplyDelete
  43. Isto imao rijesio ali sam zaboravio kako,nikako da se sjetim

    ReplyDelete
  44. ne razumem se u frekvencije ali ako ti je tako vec podeseno onda je normalno da te pita da manuelno dozvolis azuriranje i tako ce raditi svaki put kada bude proveravao ima li dostupnih azuriranja za aplikacije.

    ReplyDelete
  45. Da upravo tako i radi ali ako ne zelim da instaliram stalno mi stoji u ikonici marketa brojke onoliko koliko je app na cekanju e te brojke zelim da sklonim

    ReplyDelete
  46. A što nećeš da ih ažuriraš frend.?

    ReplyDelete
  47. realno verujem da ces onda stalno rucno morati da pokrenes azuriranje pa ga prekines pa mislim da tako nestaju te brojke ali raditi to svaki put ne znam bas koliko je to oduzimanje tvog vremena....

    ReplyDelete
  48. Zato sa pocetkom nadogradnje 8.1 ali i prije imao sam izuzetno dobar Skype onda je uslijedila jedno pa za dva dana drugo azuriranje i pojavili se problemi koji su me pratili sve do prije dvadesetak dana sva azuriranja sam preuzimao ali nikako dobrog Skypa,,,sad vise necu da rizikujem ili greskom azuriram Skyipe jer je perfekt

    ReplyDelete
  49. Pa jesi li uspeo da zaustavis azuriranje.?

    ReplyDelete
  50. Bolje i tako nego nezeljeno azuriranje preuzeti,sve ono sto mi radi dobro i sa cime sam zadovoljan ne zelim azurirati,,,iskustvo pokazalo

    ReplyDelete
  51. Jedini nacin pokrenem azuriranje onda ga prisino zaustavim

    ReplyDelete
  52. Mozda jedino da iskljucis live tile za plocicu...

    ReplyDelete
  53. Da to si potpuno u pravu,imao sam slicnih situacija....

    ReplyDelete
  54. Ja sam androidaš, ali redovno pratimo WPN jer se informacije redovno objavljuju, a ne nedostaje komentara kojih ima vise nego na benchmark.RS i bug.hr koji su trenutno "najjači" na exyu prostoru. Mislim da bi trebali aplikaciju isprogramirati i za Android!?

    ReplyDelete
  55. Ne koristim jer svakodnevno koristim aplikaciju

    ReplyDelete
  56. Ako se brick-uje telefon, da li postoji nacin da se unbrick-uje? :)

    ReplyDelete
  57. Da li postoji mogućnost da se slike koje dobijam putem Vibera snimaju direktno u Viber folder (a ne da koristim datoteke pa da prebacujem)?
    Da li postoji app koji prikazuje slike u folderima tj. da nema opciju "sve" ili bar da se ta opcija, "sve", ne pojavljuje kao priva pri otvaranju appa.
    Hvala.
    :)

    ReplyDelete
  58. E bas me nasmeja :D

    ReplyDelete
  59. Opet se pojavile sve cetiri app za azuriranje,zna neko kako da to sklonim,i ne zelim da mi niko pa ni MS namece svoju volju

    ReplyDelete
  60. Vladan Vukajlovic17 February, 2015

    Sad sam promenio pa da vidimo kako radi :p

    ReplyDelete
  61. Vladan Vukajlovic17 February, 2015

    Mora da su bile " soft live tile"

    ReplyDelete
  62. Zavrsih u toaletu.....

    ReplyDelete
  63. Skloni plocicu Prodavnice sa ekrana. Verovatno je i ne koristis nesto preterano. Svi smo ubacili sta nam treba, nema sad neke potrebe toliko da se ide u Prodavnicu.

    ReplyDelete
  64. Možda zvuči nemoguće ali Viber ima update... :-)

    ReplyDelete
  65. zasto neke app ne mogu da skinem kao npr, mytube!, measure note ili runastic pro mi trazi pare a imao sam ga godinu dana. Cak ne pise ni da sam vlasnik kao za druge app koje se placaju.

    ReplyDelete
  66. Vidi toga se ne sjetih

    ReplyDelete
  67. Stefan Novaković17 February, 2015

    Hvala na brzom i ekspeditivnom odgovoru. Tačno je da sam na toj verziji. Čak sam počeo da smaram i Gabe Aul-a na Twitteru vezano za taj problem. Za sada nije dao neki konkretan odgovor.

    ReplyDelete
  68. I corava koka pogodi zrno,bit ce nove animacije

    ReplyDelete
  69. Edi Kovačić17 February, 2015

    Ako si instalirao denim nadogradnju to je najvjerojatnije uzrok. Meni tako nerade cak 2-je aplikacije. Kada izdaju update biti ces obavijesten od njih.

    ReplyDelete
  70. Edi Kovačić17 February, 2015

    Taj izraz unbrickuje NEPOSTOJI ! Da bi stanje vratio nazad koristi se Lumia Softver Recovery tool. Proces je jednostavan.

    ReplyDelete
  71. Edi Kovačić17 February, 2015

    Naravno, jedna od aplikacija za promjenu tema, slika u pozadini i uređivanje lock screena je upaljena. Pronađi je na popisu i podesi.

    ReplyDelete
  72. Ma nisam. Za L920 nema Denim. Citam o Win10, gdr2, a ni Denim jos nemam. Ocaj :P

    ReplyDelete
  73. Odi da kupiš app, onda će ti pisati da si već vlasnik i da možeš skinuti, bar bi trebalo...

    ReplyDelete
  74. Šta ima Vip blokira Denim, kako si? :-)

    ReplyDelete
  75. "Unbrick" izraz POSTOJI! Hvala na odgovoru... :)

    ReplyDelete
  76. Ovaj put nije tako. Rubsstic Pro sam bar 5 puta brisao i uvek je bilo ko sto kazes. Ovaj put kao da je nisam imao ranije. Teazi da platim.

    ReplyDelete
  77. Ne nemam takvu aplikaciju i ne radi se o backgroundu vec o albumu na startscreenu da prikazuje slike koje u albumu nemam,a imam ih u ponudi za pozadinu,kao kada kupis nov tel pa imas default slike,e te slike vidim na startscreenu ali ne u albumu,ni lroz file menager.

    ReplyDelete
  78. Ne bih onda znao o čemu se radi...

    ReplyDelete
  79. Vladan Vukajlovic17 February, 2015

    🚹 ili 🚺

    ReplyDelete
  80. Ja sam misli da cu moci samo da se "slikam"sa telefonom

    ReplyDelete
  81. Stefan Novaković17 February, 2015

    A evo i rešenja za sve ljude koji imaju jedan od telefona koji je podržan za W.10 TP, a pritom imaju "kinfliktni softver" (kako bi ga MS nazvao) 8.10.14226.xxx
    http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_install/i-have-a-supported-device-for-windows-10-technical/3e9df415-2f25-4ad5-a16d-cb410d45fe14?tm=1423858430346

    ReplyDelete
  82. Ja napisah da Prvo sto Pogledam na telefonu a NE prvo sto uradim ujutru... Za jutra Su mi razliciti rituali, dosta zavisi dal deca idu pre ili posle podne...

    ReplyDelete
  83. Da ako koristis live tile za fotografije pojavljuje se taj "slideshow" sa pozadinama, ako hoces da promenis da ti ih ne prikazuje idi u fotografije pa u podesavanja i promeni podesavanje za plocicu pocetak. :) Nadam se da sam pogodio sustinu tvog pitanja, ako pak mislis kako te slike skroz da maknes sa telefona to vec mislim da ne mozes nikako.

    ReplyDelete
  84. Vjeruj ili ne meni ne moze nakon hard reseta da instalira Prognozu. Moju aplikaciju :D i platio sam je vec ali mi ipak javlja store error 80004005. Tu gresku su korisnici javljali progle godine, a evo i ja je sad imam. Na vlastitoj app. A Microsoft kaze to ce se samo ispraviti, a znam da nece. Postoji nacin kako da se rijesi. Cak dva nacina. Jedan je da pokusas preko racunara na windowsphone.com se prijaviti i instalirati sa racunara na telefon. Ako to ne radi onda ako prikaze kupi opciju kliknes na kupi i trebalo bi pisati da moze instalirati besplatno. Microsoft zna za tu gresku i ne zele da je isprave. Ja sam izbrojao neki dan i imam preko 30 x 1 zvjezdicu sirom svijeta radi te greske trgovine. Najgore je oni kazu da ne mogu izbrisati te ocjene jer su kao misljenje korisnika. A prvenstveno misljenje nastalo greskom trgovine, a ne aplikacija... Polako me to pocinje nervirati jer oni ovako zaraduju duplo, a razvijaci i korisnici su donji.

    ReplyDelete
  85. Upravo sam to hteo da ih izbrisem skroz nekako to je bilo pitanje. Dobio sam ih sa denim nadogradnjom tada je pocelo. Hvala svima na sugestijama i pomoci...

    ReplyDelete
  86. Ok. Nego kada ćeš da častiš za i7 procesor.

    ReplyDelete
  87. Znaci ti spavas...

    ReplyDelete
  88. I meni je takav error od ljeta za hd 8.1 tiles a extra app 😩

    ReplyDelete
  89. Kako su prošle pločice 😊

    ReplyDelete
  90. Edi Kovačić17 February, 2015

    Probaj ovo. Obrisi aplikaciju skroz, ukljucujuci i podatke sa mikro sd kartice za taj program. Naime upravo zbog tih repova ponekada misli da je aplikacija jos uvijek instalirana.

    ReplyDelete
  91. Lumia 1320?

    ReplyDelete
  92. Da i to je drugi put takav pad

    ReplyDelete
  93. Bez brige, meni je pao 3 puta direktno na plocice.. Izdrzljiv je to telefon :D

    ReplyDelete
  94. Za sat vremena Kod Jove. A moze I sutra... :) moze kad Oces...

    ReplyDelete
  95. Uh burazer zimi Znam da zakovem do 12... Leti po 6 sati maximum dnevno...

    ReplyDelete
  96. Auuu pa toliko bebe spavaju,;)

    ReplyDelete
  97. Eh ja sam to odavno probao;)

    ReplyDelete
  98. Kako to postaviti i kako to funkcionira? Hahahah

    ReplyDelete
  99. Evo sad sam stavio ali mi dode slika od vipa na lock screen

    ReplyDelete
  100. U svakom slucaju oni se ne mrdaju. Poslao sam preko 300 emaila vec sa zahtjevima korisnika da isprave tu gresku. Ali nista. Oni tu vide "moguci dupli profit" jer misle da ce korisnici opet platiti aa niko nike budala, evo ja ne bi za svoju sada opet platio :D a za mytube je vec bilo prije dva tri mjeseca isto tako i razvijac nije znao sta da radi. Isti je bilo i sa Metrotube prosle godine i januaru nekad, a i angry birds. To sam sve nasao dok sam trazio rijesenje i mislio da je do mene. Medutim veliki bug trgovine.

    ReplyDelete
  101. I zaboravio sam nesto ima negdje u pravilniku pise da korisnik ima pravo da instalira aplikaciju odredenu na do 5 uredaja. Sada zvuci ovo glupo ali mozda je to pravilo krivo jer misli da je vec na 5 instalirana? Isti slucaj je i kod mene ja sam jedno 4-5 hard reseta uradio i sad nece da mi preuzme Prognpzu (e moja app i platio je cak nekad davno :( ), i nece mi lock screen changer isto platio nekad prije dvije godine.

    ReplyDelete
  102. Postavi se u postavkama telefona i onda otvoris wp novosti aplikaciju. Ona ce onda prikazati zadnja tri clanka plus ce pisati tu broj novih clanaka npr kad dobijes obavijest imas i na lock screen. Pisat ce "broj novih clanaka (pa broj)" plus naslovi zadnja tri clanka.

    Pored toga ima i umjesto kalendara da je postavis na dno, da pise naslov zadnjeg clanka. A ima i broj onaj skroz na dnu sa ikonom gdje ce pisati broj novih clanaka. Ali to rijetko ko koristi. Samo ne znamo koliko korisnika koristi lock screen, a to nam je bitno da saznamo. Ali iskreno nam svi recite jer nema svrhe da kazete da koristite a ne koristite :P vise ce pomoci istina. Hvala jos jednom :)

    ReplyDelete
  103. Evo ja sam si postavio i ostavit cu...izgleda mi korisno ako hocu neku novu temu samo naslov procitati netrebam ulaziti u app :)

    ReplyDelete
  104. Ne verujem da je do toga. Najstarija app koja se placa mi je MeTweets i ona radi. Mislim da je ona jos iz vremena wp7,5. Sumnjam da je problem do linkova! Pre jedno mesec, dva bilo je azuriranhe za mytube! Ja he nisam moga skinem iz Prodavnice. Skinuo sam je preko linka koji su ostavili kao QR kod na wpcentral-u.

    ReplyDelete
  105. Samir Omerović17 February, 2015

    Viber ima nadogradnju 😎

    ReplyDelete
  106. mille grobar17 February, 2015

    Ima li cega novog,epohalnog? :P

    ReplyDelete
  107. Boban Jolić17 February, 2015

    Jedno pitanje. Naravno, nema bas neke veze sa temom:)
    Sta fali nasem sistemu pa ne mozemo da gledamo neke tekme sa live streamova na netu. Probao sam na nekom krs androidu i hoce. Dino verovatno zna:)
    I dal ce se to nadomestiti u w10

    ReplyDelete
  108. Istina samo istina i nista vise

    ReplyDelete
  109. Vjeruj da nisam puno gledao, ali ništa epohalno... :-)

    ReplyDelete
  110. Ako postavim WP Novosti MS weather necu imati na glance?

    ReplyDelete
  111. Ja sam sklonio Novosti zbog glance prognoze ali danas sam opet postavio i sviđa mi se kako izgleda... Naravno, kad bi dnevno bilo više nekih vijesti pa da se ažurira svako par sati bilo bi super... Vidio sam malo tvoju i Dininu dopisku na tviteru ali ne sve... :-) Znam samo da se radi o lock screenu... :-) Eto od danas je WP Novosti na LS... :-)

    ReplyDelete
  112. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V5xm7jojQqE

    Kako lepo radi w 10 na l 1520,za koju ima jos vise mogucnosti.... pogledajte

    ReplyDelete
  113. Jest danas krenulo... :-) extras+info ima update...

    ReplyDelete
  114. Pa to samo kod tebe ja nista nemam

    ReplyDelete
  115. Narode,je li neko imao iskustva prilikom apdejta sa ovom greskom? U pitanju je 620,skine apdejt,prilikom pripreme za instalaciju dodje do 14% i pojavi se ova greska 8008830f

    ReplyDelete
  116. Zijad djulovic17 February, 2015

    Prevari mob ko i ja ,ides u postavke prodavnice kliknes dvatriput "provjeri azuritanja" zatim izadjes i vratis se na preuzimanja i ono stikla ,i u mene kao i u nihada danas 5azuriranja 😉

    ReplyDelete
  117. O zivote,i to malo aplikacija sto imamo moramo na prepad da ih preuzimamo

    ReplyDelete
  118. Nije na prepad, ja stalno tako radim... Nekad samo od sebe pokaže na tile da ima update ali većinom ne... Ja svaki dan provjerim u postavkama ima li šta... :-)

    ReplyDelete
  119. Zijad djulovic17 February, 2015

    Da ti pravo kazem Nihade to sam nekada i procitao kada si nekome davao savjet i ja to uveo u praksu ,znaci lafa ti 😉

    ReplyDelete
  120. Evo otkrio sam bug u Viberu... Imaju kao nove slike za chat pozadinu... Mislim da ih ima 5 i sve su sive, plus ni jedna se ne može koristiti...

    ReplyDelete
  121. I nestale su... :S

    ReplyDelete
  122. Windows 10 solidno radi i na Lumia 520:

    https://www.youtube.com/watch?v=UbaguxrrXsY#t=313

    ReplyDelete
  123. sada sam probao priznajem fino i zanimljivo deluje dodajem da radi i sa ukljucenim glanc screenom nocni mod tekst u plavoj boji ( boja po izboru ) i to bas estetski lepo meni izgleda,ne znam da li se updejtuje tako, verujem da da...

    ReplyDelete
  124. Ma nije to prepad, jednostavno ručna provjera ažuriranja jer trgovina provjerava jednom dnevno ažuriranja.

    ReplyDelete
  125. Sad je jasnije

    ReplyDelete
  126. Da, da. To se azurira kada i live tile. Sve u isto vrijeme. To postoji vec dugo u app ali nismo znali da li iko koristi. :)

    ReplyDelete
  127. A sto bi proveravao svaki dan rucno. Namestis na automatski i zavrsis posao...

    ReplyDelete
  128. Vjerovatno si čuo za izraz "ćeif"... Meni ćeif ručno, šta mogu... :D Ili merak, isto je to...

    ReplyDelete
  129. Iskreno nisam ni proveravao moze li to i sta slicno,jer kako su vec navodili zbog Vaseg pravovremenog obavestavanja i azuriranja novosti i novina na ovom polju uz kafu,dorucak,kafu,rucak,pivo,vecera,povecerje i uza sve to koristim Vasu aplikaciju,tako da jos i za background,mmm ne znam..... Ako dozvolite jedna ideja,mozda da je integrises sa prognozom eee to bi mislim bingo bio..... Samo pomisao.... Svakako sve najbolje u daljem radu....

    ReplyDelete
  130. Samo neka se nesto dogadja ;)

    ReplyDelete
  131. Pa da... Ja lagano uz jutarnju kafu ručno provjerim i ako ima 2-3 ja sretan, dan će biti lijep... Ako stavim na automatsku provjeru, prođe sve to bez mog znanja... O tome se radi, ćeif... :D

    ReplyDelete
  132. Da,tako i mister Bean sebi salje novogodisnje cestitke,,,ma salim se imam i ja svoje rituale

    ReplyDelete
  133. Kod mene se kaže ćef, ako druže moj kad te ne mrzi...😊

    ReplyDelete
  134. A ko odgovori na moje pitanje??
    😏

    ReplyDelete
  135. radi se o volji web razvijaca. oni koriste formate koji su prosireni za live stream dok WP koristi cudne formate to moram priznati koji nisu "popularni". Ali sve to ide na bolje kao sto vidimo da VLC aplikacijom, ona moze da rad ilive stream VLc media sadrzaja s neta direktno u app. dovoljno je samo da imate app instaliranu i ako je format za VLC plejer on ce poceti streaming. sa Windows 10 nedavno je Microsoft objavio da projekt Spartan tj. novi web preglednik ce imati vise podrzanih formata i live streaming su demonstrirali da veoma dobro radi. U nekim testovima cak tecnije nego na Chrome.
    I zaboravio sam jos jedan primjer, neki dan je kolega Zeljko gledao 4K video mislim na Youtube i to sa IE nije kocio dok je sa Chrome kocio. Dokaz da se IE dosta poboljsao, a u Windows 10 cemo imati odlican IE tak oda vjerujem streaming i takve stvari ce biti vecinom podrzane.

    ReplyDelete
  136. E ljudi ovako, do sada sam pisao sa telefona, a sada ni ne mogu da otvorim aplikaciju "WP novosti" zato sto sam instalirao Windows 10. :) Dakle imam lumiu 630 gde sam update novi bild i zato jedan savet od mene, ( Ako hocete da vam telefon radi kako treba, da ne baguje, da sve radi PERFEKTNO! onda zaboravite WIN10, zato sto je jedna velika glupost, ako hocete bas da ga skinete tj. update windows, onda to uradite za GODINU dana kad ga budu usavrsili i radio kako treba! Ovako, kada sam instalirao WIN10 telefon nije hteo da se ukljuci do kraja, znaci stoji sat, vreme, datum...i samo od jednom se resetuje, i tako je jedno milion puta, dok ga nisam restartovao, kada sam ga resetovao, onda je tek proradio, ali iskreno nisam zadovoljan moja ocena za taj glupi WIN 10 je (0) Prvo mnogo bagova, ne radi kako treba uspori rad, pojacava mi svetlo kako on hoce na telefonu na displeju BAR MENI, ima tu dosta bagova, e sada mene zanima kada ce izaci novi UPDATE za WIN10 pa da skinem da mi radi bar malo bolje, jer ne mogu i ne znam kako da vratim na WP 8.1 ???????? Hvala unapred. :)

    ReplyDelete
  137. Pozdrav,

    Objavili smo nedavno clanak kako da se vrati na WP8.1 sa programom od Microsofta. Novi build-ovi za telefon ce otprilike stizati mjesecno, znaci uskoro. Joe Belfiore je pitao cak nedavno javno da li je bolje cesce da pustaju update za Windows Insider ali s manje promjena ili kada se sakupi malo vise da puste... Izgleda odlucuju jos o tome.

    ReplyDelete
  138. Pozdrav,

    Objavili smo nedavno clanak kako da se vrati na WP8.1 sa programom od Microsofta. Novi build-ovi za telefon ce otprilike stizati mjesecno, znaci uskoro. Joe Belfiore je pitao cak nedavno javno da li je bolje cesce da pustaju update za Windows Insider ali s manje promjena ili kada se sakupi malo vise da puste... Izgleda odlucuju jos o tome.

    A sto se tice WP Novosti app ona radi i na Windows 10. Provjereno. Ali Windows 10 ne treba zaista koristiti jer jeste bagovit i moze pokvariti telefon.

    ReplyDelete
  139. Ma kakvi, nema sanse da se otvori upravo pokusavam, nemam razloga da lazem, pokusao sam da ga vratim pomocu backup, ali kada trebamm da ukucam e-mail da potvrdim svoj indetitet, uopste nije moja e-mail, nego tamo neka deseta, na koju se menmogu ulogovvati, da li postoji jos neki nacin da se vrati na WP 8.1 update bio bih vam zahvalan ako mi pomognete...

    ReplyDelete
  140. Pa kako ste koristili do sad telefon sa necijim emailom a da nije vas?! Kako ste placali aplikacije i dobijali emailove? Tude emailove dobijali? Svaki WP ima email svog klijenta i prilikom kupoprodaje polovnih telefona prijasnji korisnik treba uraditi hard reset, a novi treba unijeti svoj email. To su osnove pametnih telefona. Ko se upustio bez znanja o tome u Windows Insider je veoma naivno postupio.

    ReplyDelete
  141. Koristio sam sa mojim e-mailom telefon je kupljen nov nije polovan, i sad kad treba da potvrdim svoji indetite on mi trazi neki drugi, a kako ne znam.

    ReplyDelete
  142. Ulogujte se na racunaru na svoj email i u postavkama ima sigurnosni email koji sluzi kao provjera. On trazi taj email. Njega je i naveo tu u toj poruci sa ****dioEmaila@blabla.com vi potvrdite da ste to vi i gotova stvar. Jer ako ste samo vi vlasnik emaila na telefonu onda znate i koji je taj drugi email.

    ReplyDelete
  143. Nikola Konjatić18 February, 2015

    I kod mene na L620 ne ulazi u WP Novosti, a prognozu nece ni da instalira. Isto iskustvo imao sa onstalacijom i restrartima neprekidnim. Nemam glance ekran, precicu za mobilni net opet nemaju u notikaciji, osvetljenje ekrana takodje samara... Ne preporucujem definitivno!

    ReplyDelete
  144. Ima jedna mala stvar koju si izostavio.Dosta tih live stream-ova koristi Adobe flash.Imaš na Store raznih nekih flash player-a, ali slabo je to.
    U suštini, ista stvar kao i kod iPhone-a...

    ReplyDelete
  145. Logicno da neke aplikacije nece raditi na nepodrzanim telefonima. Lumia 620 nije jos podrzana na Windows 10. A i aplikacine su pravljene sve za WP8 i 8.1 niko jos nema alate za razvoj aplikacija za 10ku. Tako da, upozorili smo na to.

    ReplyDelete
  146. I zaboravio sam napisati jer vidio sam o vadu ocjenu. Ne mozete unositi u ocjenu aplikacije da ona "ne radi na windows 10" kada razvijaci nemaju ni alat za razvijanje za Windows 10 plus imate uredaj koji jos nije podrzan na Windows 10. Kako tu razvijaci mogu popraviti nesto?! WP Novosti je optimizirana za WP 8 i 8.1. Kada izade alat za 10 bit ce i za 10. I do tada svakako obicni korisnici ne bi trebali instalirati Windows 10 jer ispadne situacija ovakva da se zale korisnici na aplikacije na sistemu koji jos nije podrzan...

    ReplyDelete

Ostavite komentar