25.2.15

Microsoft Lumia 535 će uskoro dobiti novi firmver za ispravljanje grešaka dodira zaslona

Lumia_535_Press

Nedavno smo pisali o Microsoft Lumia 535 tj. prva Lumia pod Microsoft brendom koji ima greške zaslona koje su nosile oštre kritike za sobom nakon što se proširila vijest. Microsoft je od tada reagovao već dva puta i pokušao riješiti grešku softverskim nadogradnjama što nije donijelo velike rezultate. Međutim od danas je dostupan novi firmver na serverima nadogradnji koji će vjerovatno biti pušten uskoro OTA (over the air) nadogradnjom (tj. preuzimanjem na standardni naćin). Za sada možete ga preuzeti preko Lumia Software Recovery koji će fleširati taj novi firmver na vaš uređaj. Pri tome će izbrisati sve podatke sa telefona ali kako izgleda ovaj firmver rješava probleme sa dodirom koje je imala Lumia 535.

 

lumia-535-update_thumb

Mi nismo provjerili da li zaista i ispravlja grešku ili su to samo pogrešna javljanja. Korisnici koji ne mogu čekati mogu preuzeti Lumia Software Recovery ovdje. I preuzeti novi firmver za Lumia 535 preko tog programa za računare. Uz taj novi firmver i verzija operativnog sistema je skočila za par brojki i nosi novi broj 8.10.14234.*, a prije toga je imala 8.10.14226.*.

 

Za one koji žele ovaj firmver dobiti regularnim putem tj. standardnom nadogradnjom morat će malo sačekati dok Microsoft ne pusti oficijelno nadogradnju.

 

izvor: Windowsmania.pl

45 komentara :

  1. Nadam se da ce ovog puta resiti problem u potpunosti.

    ReplyDelete
  2. A ako neko nema problem sa tacom da li treba da preuzme ovo

    ReplyDelete
  3. Ne, jer nema nista novo osim vjerovatno te ispravke. I svakako c edobiti tu nadogradnju kasnije oficijelnim putem. Ovo preko Lumia Software Recovery preporucujemo korisnicima samo ako ne mogu cekati, ali tada kao sto smo napisali brisu se svi podaci na telefonu. Uglavnom ako nemate problema onda sacekajte oficijelnu nadogradnju...

    ReplyDelete
  4. Dino da li se pojavio proble sa ekranom i na seriji 5.0.0.0?

    ReplyDelete
  5. Dino, aplikacija Windows novosti mi ponekad "puca" prilikom čitanja vesti, vraća me na početni ekran. Doduše koristim neplaćenu verziju, je li to zbog toga?

    ReplyDelete
  6. To je vjerovatno radi nacina citanja clanka. Prebacite u postavkama na "novi nacin citanja" i otvorite clanak i nece se rusiti vise. Koji telefon imate? Da li je mozda sa 512MB RAM?

    ReplyDelete
  7. Da 625 sa 512ram-a.

    ReplyDelete
  8. Mislim da je ovaj problem prisutan samo na telefonima kod kojih je hardware revision number 3.0.0.0... U 5.0.0.0 toga nema.

    ReplyDelete
  9. Da, to je simptom manje RAMa ali se moze zaobici u postavkama wp novosti kao sto sam napisao. Jeste da nema komentara u novom nacinu jos ali ce biti uskoro.

    ReplyDelete
  10. Nista bolje sa zaslonom

    ReplyDelete
  11. Hvala... Ta informacija mi je trebala...

    ReplyDelete
  12. Nenad Čupković25 February, 2015

    Generalno kažu da je bolje, čekam da prijatelj instalira večeras, pa javljam... 1.79GB

    ReplyDelete
  13. Da li je neko instalirao novo
    azuriranje,ima li poboljsanja?

    ReplyDelete
  14. Nenad Čupković25 February, 2015

    Instalirano ažuriranje, po njemu je mnogo oblje odrađeno, uno fluidniji odziv i on tvrdi da su boje malo naglašenije, boje live tile... :D

    ReplyDelete
  15. Razočarat ćeš se jer navodno problem nije riješen...

    ReplyDelete
  16. Banalno zvuci,ali vecina problema sa tachem su mi nestali kada sam stavio zastitnu foliju na displej. Nema vishe ghost tacha,brkanja slova i sl,iako na tach testu daje iste rezultate. Jos uvijek je sporiji odziv nego bi trebalo i nema neku precinost, ali telefon se definitivno moze koristiti bez problema. Nadam se da ce ga novi firmware popraviti do kraja.

    ReplyDelete
  17. Pa dobro,ako je i malo bolje to ce biti super,ja i nemam puno izrazen taj problem sa tachom pogotovo od kad sam stavila mat foliju...a,ako je sa svakim azuriranjem vidljiv napredak jednog dana ce sve biti ok😉

    ReplyDelete
  18. Da.I meni je folija rijesila dobar dio problema. Posto tel nema anti glare premaz i plus su stavili preveliku osjetljivost..na ovakvom hardveru je to cini mi se losa kombinacija..Folija je bas ublazila efekte..Samo jos da malo brzi odziv ima i to je to:)

    ReplyDelete
  19. A pojedini kažu da se problem manje primijeti kad se stavi mat folija i kad se u postavkama isključi povećanje prikaza... Probaj isključiti ako ti je uključeno.

    ReplyDelete
  20. Jel zna neko da li je resen problem? Meni samo ponekad zasmeta kad hocu da zumiram stranicu na webu...ovako nemam toliko problema sa zumiranjem slika npr...

    ReplyDelete
  21. Da li si pokusavao Multitouch test sa tim novim updateom? Meni je samo mali problem sa touchom ne primecuje se toliko u radu ali eto kad npr idem na net i hocu da zumiram tu nastane problem jer kad god hocu u fullu da zumiram do kraja ono jednostavno vraca na obican view stranice.

    ReplyDelete
  22. Instalirala sam azuriranje i ne primecujem nikakvu razliku.

    ReplyDelete
  23. E onda zovemo servis....

    ReplyDelete
  24. Evo malopre mi je stiglo i neko azuriranje preko preview for developers i...ne znam,sad mi je sve mnogo fluidnije,bolji je odaziv ekrana u celini.

    ReplyDelete
  25. Daj nam reci dal ti touch sad radi ok i dali mislis da je roblem u samom ekranu ili je bila stvar do softwera?

    ReplyDelete
  26. Touch bolje radi,ali greska nije skroz otklonjena sto se da videti na touch testu,samim tim se lako dolazi do zakljucka da je problem u ekranu. Ova prva serija ima gresku i to je to,stoga ko zeli ovaj mob neka uzme onaj sa hardverom 5.000 i bice prezadovoljan,mada i ova verzija 3.000 moze da se koristi bez smetnji u radu...

    ReplyDelete
  27. Ako ti imas verziju 3.000 i budes je nosio u servis,javi sta si uradio.

    ReplyDelete
  28. Kod mene je bolje kod je ukljucen screen magnefier,kad je iskljucen onda malo trza pri skrolovanju gore dole.

    ReplyDelete
  29. Kontaktirao sam VIP (gdje sam mob kupio) i rekli su mi da se javim Mobis-u. Poslao sam im mail i sad ćemo vidjet kaj će odgovorit.
    A da je greška u ekranu, je. Malo je vani vlažno i možeš zaboravit da ćeš sms napisat samo tako.

    ReplyDelete
  30. valjda ti je obrnuto to?

    ReplyDelete
  31. Pa svima je bolje kad je iskljucen,a meni je kad je ukljucen😉mozda je tako zbog azuriranja,ko ce ga znati.

    ReplyDelete
  32. Bit će još jedan update, odnosno fix za touch ovih dana, za 535... :-)

    ReplyDelete
  33. Nenad Čupković28 February, 2015

    Zumiranje nisam probao, ali se vidi značajno poboljšanje, nisam baš imao vremena da se igram, jer je telefon od mog druga...

    ReplyDelete
  34. Prilično... :-)

    ReplyDelete
  35. Daj mi recite da se gubi garancija ako updateam lumiu 535 preko Lumia Software Recovery?

    ReplyDelete
  36. Ne, jer je Lumia Software Recovery oficijelna alat za vracanje firmvera ili u trenucima kada postije greske... Ovaj program vam samo instalira najnoviji softver ali brise sve s telefona.

    ReplyDelete
  37. Super. Puno hvala na brzom odgovoru.

    ReplyDelete
  38. To bi bilo zgodno. Od kuda ti ta informacija? :D

    ReplyDelete
  39. Bio članak na wcentralu ali nije prošao zapaženo jer su brzo izbacili još par zanimljivih članaka...

    ReplyDelete
  40. Stigao update...blago je fluidniji,mada na tach testu i dalje ima iste greske. Vise ga je popravilo stavljanje folije nego ovaj update haha. Mada se sve skupa moze koristiti prilicno normalno(bar kod mene da)

    ReplyDelete
  41. Dostupan je update OS-a za 535... :-)

    ReplyDelete
  42. Mobitel i dalje ima hardversku grešku i to je jednostavno tako. U ponedjeljak ga nosim u Mobis da mi ga zamjene ili da zamjene ekran (to nek' oni sami odluce).

    ReplyDelete
  43. Nenad Čupković12 March, 2015

    Nisam...

    ReplyDelete
  44. Eto, bio mob na servisu i zamjenili mi ekran. I sad to radi kak se spada :D:D:D

    ReplyDelete

Ostavite komentar