11.2.15

HERE mape imaju nadogradnju

here maps 2

HERE mape od Nokije imaju danas nadogradnju za sve uređaje koji koriste HERE mape kao što su WP8 ili Windows 8.1 tableti/računari. Nadogradnja mapa donosi nova poboljšanja i ispravke i za naše države. U ovoj nadogradnji ipak najviše profitiraju države kao Kipar, Zimbabve i druge koje nisu mogle koristiti mape HERE za navigaciju, od sada to mogu.

 

sing2_imp

 

Za naše države ne piše tačno šta donosi nadogradnja ali znamo da se konstantno radi na unapređenju postojećih mapa. HERE maps je odlična platforma jer i sami korisnici mogu sugerirati gdje koja ulica treba da dođe i gdje koja treba da se promjeni (naziv ili kompletno smjer/opis kolovoza). Preuzmite svoje mape u postavkama telefona ispod „aplikacije tab“ (applications) > mape (maps) > provjeri na ažuriranje (check for updates).

 

Više informacija of nadogradnji: HERE

Izvor: WMPU

39 komentara :

  1. Najbolja aplikacija...

    ReplyDelete
  2. Da, bilo je kul kad su oni na ios-u i androidu bili ljubomorni jer nisu imali here. Al nema veze, bitno da funkcionira i dalje aplikacija :-)

    ReplyDelete
  3. Nije mi bas jasno kako apdejtovati mape. Isao sam po uputstvu @Dino Borogovac, ali kod mene u postavkama (imam lumiu 730), nije takav redosled opcija. Jedino sto sam uspeo da uradim je preko same aplikacije i isao sam na update current maps?! Jel to to sto se tice update?! i jel zaista moze da se podesi 3D prikaz kao sto je prikazano na slici gore?

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic11 February, 2015

    Tako je jarane ,instalirao si sve sta treba ,i ja idem direkt preko aplikacije 😊

    ReplyDelete
  5. Zijad djulovic11 February, 2015

    Dino izbaci nam uređaje na kojima se testira windows 10 mslm da je izaslo ,znam da ima mja L1020 😉

    ReplyDelete
  6. Da, moze i tim putem. mozd asam iznad malo cudno napisao ali u postavkama telefona ima desno onaj zaslon "aplikacije" ja sam napisao aplikacije tab jer su na vrhu dva taba jdan sistem drugi aplikacije... Isi je update uglavnom ili preko app ili iz postavki :)

    I da moze se prikaz napravit iovako ali u podrzanim gradovima. u standardnoj aplikaciji mape na Windows Phone 8.1 to jos bolje izgleda nego u HERE mapama. s dva prsta se moze promjeniti ugao gledanja na mapu, ne onaj standardni zoom nego dva prsta na zaslon pa povlacenjem uz zaslon gore/dole ide "pitch" mape.

    ReplyDelete
  7. nije jos sigurno. glasina je :P

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic11 February, 2015

    http://www.nokiapoweruser.com/a-tentative-devices-list-eligible-for-first-windows-10-for-phone-preview/ a mozda i bude 😆

    ReplyDelete
  9. Nikad viska ovakve app.sad neznam dali je azuriranje ili iznova preuzimanje

    ReplyDelete
  10. Ni obris od mosta zemun-borča😊

    ReplyDelete
  11. Oprostite sto je nevezano uz post imam Nokiu Lumiu 520 i zelim uzeti 535 e sad nasao sam jednu za 900kn lik cijeni 500kn moju i da jos nadodam 400kn i da uzmem u pitanju je nova sa garancijom?

    ReplyDelete
  12. To ti je odlicna ponuda, takva je i realna cjena 535 oko 100-110 eura,moje preporuka uzimaj 😄

    ReplyDelete
  13. Sto je novo na maps?

    ReplyDelete
  14. Stigla nadogradnja na Denim za Lumia 925 Germany Vodafon. I dalje ima gresku kad se prijavim preko pfd, onda pise Cyan. Mislio sam da je to greska kad sam na pfd verziji. Da li je svima tako?

    ReplyDelete
  15. Vladan Vukajlovic11 February, 2015

    SKYPE & SKYPEQIK

    IMAJU NADOGRADNJU!!!!😎

    ReplyDelete
  16. Neeee,Skype ne diram ni za sto poslije mnogo mjeseci radi perfekt

    ReplyDelete
  17. ivan85 NL92511 February, 2015

    Odlicna nadogradnja...dugo sam cekao ovako nesto, sada je i moje mesto kompletno odradjeno, svaka ulicica je ucrtana... I ne vezano sa temom, danas mi je napokon stigao Denim na Lumia 925 (VOD_IT), iako na microsoft-ovom sajtu jos uvek ne pise to...

    ReplyDelete
  18. Stoji to ali ti nece uzeti Lumiu 520 u zamjenu za taj od 800.U zamjenu je uvek skuplje,najbolje kupi za kess za 800kn,a taj 520 Lumiu daj nekom od svojih 😄

    ReplyDelete
  19. Imam l925 i danas sam vrsio provjeru azuriranja telefona i ima za preuzet vjerojatno denim al kad stisnem da preuzme azuriranje pise mi "preuzeti kriticno azuriranje putem wifia" eh sad to kriticno me malo muci sto da radim???

    ReplyDelete
  20. Jel i tebi pisalo kriticno azuriranje kad si iso azurirat telefon ?? Posto imamo iste uredaje :)

    ReplyDelete
  21. Samo instaliraj. Kritično, to znači da će se ono instalirati u određenom periodu htio ti to ili ne. Napravi backup i instaliraj, bez straha

    ReplyDelete
  22. Napisat će, tek je pušteno, treba dok osvjeze tablicu

    ReplyDelete
  23. Ok,jel bas moram sigurnosno kopiranje radit ili ne??

    ReplyDelete
  24. Ja bi ipak napravio, neće biti na odmet a to je svega 10-15 minuta posla

    ReplyDelete
  25. Kod mene ima. :)

    ReplyDelete
  26. meni ne, ne dolaze notifikacije za poziv i poruke, isto kao i viber. vidjet ću sad nakon nadogradnje

    ReplyDelete
  27. oko pola godine nisam imao od Skype notifikaciju morao sam nositi drugi telefon samo da zazvoni onda na lumiju pricam iznenada jednog dana poslije Denim-a poce raditi bez i najmanjeg problema a koristim skype mnogo

    ReplyDelete
  28. ajde neko strucniji da mi objasni...kako ga ja nemam? :D

    ReplyDelete
  29. Jesu li vam mape aktuelne? i aplikacija takoder? I da, uz WP8.1 je dosla nova here maps. Jeste li mozda na 8.0?

    ReplyDelete
  30. sad sam obrisao i instalirao opet srbiju i stigao je most...nemam pojma sto ga nisam dobio posle azuriranja:D

    ReplyDelete
  31. Edi Kovačić12 February, 2015

    To unaci da se update za telefon preuzima preko wi-fi mreze. Znaxi, puna baterija i malo strpljenja je sve sto ti treba.

    ReplyDelete
  32. Edi Kovačić12 February, 2015

    Dok god budu prodavali sa hardverskom verzijom 3.00 ja lumia 535 nekupujem.

    ReplyDelete
  33. Edi Kovačić12 February, 2015

    Niste ista mreza.

    ReplyDelete
  34. Mala pomoć oko upisanih ( opisanih ) favorita u zbirkama. Web stranica ima mogućnost detaljne pretrage istog,ali uz pomoć browsera na PC-u.Stalna veza sa internetom.
    Problem je to isto na mobitelu direktno u aplikaciji HERE, jer nije " politka " izdavača, a i sam dodatni program ,kažu povelik.Dakle.bilo je već upita i kometara,ali ipak
    IMA LI NEKA MOGUĆNOST PRETRAGE VLASTITH OPISA FAVORITA ?

    ReplyDelete
  35. Ja sam 8.1 zašto bi imalo veze od mreže, kad sam ažurirao preko WI-FI?

    ReplyDelete
  36. ivan85 NL92512 February, 2015

    Jeste... Samo napred :)

    ReplyDelete
  37. E znas kolko mene to zanima sta ces ti kupiti da mi nisi reko ja nebi mogao veceras zaspati.

    ReplyDelete
  38. Ma razmislio sam i prodam ovaj za 500 kn i kupim sa parama bas ja osobno odem u t com kupim parama i to je ok a ne ovako to je malo i zeznuto jer nikad neznas zasto bas on to prodaje.😁

    ReplyDelete
  39. Mislim da ima novi most u Beogradu.

    ReplyDelete

Ostavite komentar