20.2.15

Nadogradnja za Telegram Messenger Beta, Windows Insider i Prijenos mojih podataka aplikaciju

IMG_4313Nekoliko aplikacija iz Windows Phone trgovine je nadograđeno na novije verzije. Ovim nadogradnjama su aplikacije dobile ispravke grešaka i dodane su neke nove funkcije.

 

Telegram Messenger Beta

Telegram Messenger aplikacija je nadograđena na 1.4.0. verziju i ovom nadogradnjom je riješen problem blokiranja aplikacije prilikom registracije/prijave korisnika. Uz to, dodano je odvajanje podijeljenog sadržaja po datumu što bi trebalo olakšati snalaženje u sadržaju koji ste podijelili preko aplikacije.  

 

QR_Ngram

 

Prijenos mojih podataka

Nadogradnjom na 6.1.1.1 verziju aplikacija je uz ispravke grešaka dobila mogućnost prijenosa SMS i MMS poruka sa uređaja na SD memorijsku karticu i sa SD kartice na uređaj.

 

qr-transfer-my-data-300x150

 

Windows Insider
Windows Insider aplikacija je također nadograđena ali ne znamo kakve su promjene napravljene ovom nadogradnjom. Pretpostavljamo da se radi samo o općenitom ispravljanju grešaka.

 

qr-phone-insider[4]

 

Nadogradnje za ove aplikacije možete preuzeti klikom na sličice ili skeniranjem QR kodova.

39 komentara :

  1. To kolega! :P a mislim da Windows Insider nadogradnja zatvara onaj hack da nepodrzani uredaji mogu instalirati Windows 10. Ali nisam siguran...

    ReplyDelete
  2. Ni jedna app od interesa... Ali neka se nešto dešava... :-)

    ReplyDelete
  3. To bi bilo bas dobro!! Cekamo razvoj situacije.... Probao sam da instaliram wp10 preko xda i savetovao se tamo ali nisam uspeo,samo me se restaetuje telefon ( 1020) i dalje nista a sve korake uspesno obavi...

    ReplyDelete
  4. Mislim da update za windows insider stvarno blokira onaj hack, a ja taman jucer prije nadogradnje stavio W10 na svoju lumiju 920 i ono jedini zakljucak je da je jos stvarno prerano za donosenje zakljucka, jer je stvarno prerani build, al mislim da ima potencijala. Svidjaju mi se prozirne plocice da se vidi pozadina kroz njih, tipkovnica s precisnim kursorom, organizirani settings menu, iako je jos sve u neredu. Nadam se da se nece odustati skroz od svajpanja i pivota, a cekam i univerzalne aplikacije koje jos nisu u ovom buildu i spartan naravno. Bugova naravno ima koliko hoces, back tipka ne radi uvijek, animacije su spore i trzave, al recimo notifikacije za poruke, mejlove i instant messengere rade. Ne azurira mi Bing wallpaper u zakljucanom zaslonu, a nije moguce postaviti npr. mail i sms quick status notifikacije. Battery Saver nema postotak na plocici, a Data Sense takodjer ne radi.

    ReplyDelete
  5. Slazem se. Jos je prerano za bilo kakve ocjene. Ali i meni se svida u kojem pravcu ide. Sada ce WP konacno biti kompanjon racunaru kojeg smo uvijek i htjeli. I meni isti battery saver ne pokazuje nista kada se otvori. Mislim nema aplikacija. I jos nesto sam primjetio. Dosta aplikacija se sada gasi tipkom unazad dok su one npr na 8.1 ostajale zamrznute u multitaskingu. Mozda je to cak i bolje rijesenje jer postoji start tipka za one koji zele ostaviti aktivnu app.

    ReplyDelete
  6. Znači živ si... :D

    ReplyDelete
  7. NEVEZANO ZA TEMU
    Jucer mi se pojavio update za igru Minion rush i poslje updatea igrica je nestala s moba tj instalirana je ali je mob ne prikazuje,igra je spremljena na sd karticu ali nikako nemam pristup njoj,ali pojavila mi se neka obavjest za igru i pomocu nje sam usao u nju,,pokusavao sam svasta ali nista ne uspjeva. Ako je neko ima slican problem neka javi ako zna kako ga rijesiti,unaprjed hvala.

    ReplyDelete
  8. E da, zaboravio sam to napisat da se app gase, a ne ostaju u pozadini. Al htio sam te nesto drugo pitat vezano za UI: meni se isto više sviđa svajpanje I pivoti, od ovog hamburger menija I po meni su oni prilagođeniji radu na smartfonu, da ne posežeš prstom na vrh ekrana nego, dok je kod laptopa drugačije. Zanima me da li je moguće napravit univerzalnu aplikaciju za kompjuter I smartfon, koja će se razlikovat samo u tome da je kod smartfona UI orijentiran na pivote, dok na kompjuteru može bit I na hamburger, ćevape I šta ti ja znam sve ne, jer mi nije toliko bitno :-) Možda je glupo pitanje, al eto zanima me, jer znam da si ti programer :-)

    ReplyDelete
  9. Da, moze se razdvojiti UI. U sustini on i jeste odvojen samo je logika aplikacije tj kod u pozadini isti. Ali UI moze biti drugaciji i ja se slazem da se mora prilagoditi nekako. Ima tu jos opcija koje cemo vidjeti. Ima hamburger meni ovaj koji se otvara pomoci "..." na dnu u aplikacijskoj traci, ili svajpanjem na stranu se otvara to bi bilo dobro rijenenje. Taj meni da bude dio pivota. Kao prvi pivot je hamburger a ostali su i dalje pivoti a aplikacija da se otvara automatski na drugi pivot koji predstavlja glavni zaslon aplikacije... Ima tu rijesenje ali vidjet cemo kako se odvijati za telefon. Na lumia 1520 je uglavnom ne humano koristiti hamburger meni sa jednom rukom.

    ReplyDelete
  10. Onda se slazemo....ajd vidit cemo sta ce bit....ima jos puno događanja vezano za Windows 10, valjda cemo na kraju bit zadovoljni :-)

    ReplyDelete
  11. Al ovo naprvu sliku moj drugar Jasmin Krivokapic?

    ReplyDelete
  12. Nevezano za temu...de mi recite jel kad kome posivila pločica i neda se otvoriti...konkretno facebook mi je posivio i nemogu ništa sa njim šta da radim da deinstaliram pa ponovno probam ili?? Hvala 😊

    ReplyDelete
  13. Može malo objašnjenje kakvi su to pivot i hamburger menui?
    Hvala
    :)

    ReplyDelete
  14. Ne znam. Moj je telefon na slici pijevo su kontakti i na slicj su par priajtelja a desno sam ja. :)

    ReplyDelete
  15. Pivoti su trenutno stanje na wp8 cak i wp7 gdje "brisemo" na stranu zaslon i dobijemo novi zaslon aplikacije. Kao kod nas u wp novosti aketualni clanak > svi clanci > informacije. Dok hamburger meni je kao OneDrive aplikacija trenutno. Koja ima dugme preko kojeg se dode do tih stranica koje su do sada bile na ovim pivotima. Problem je u tome sto to na racunatu moze s mise ili tabletu na dodir. Taj meni se nalazi na vrhu lijevo. A recimo na telefonima tesko je da se dokuci. Do sada je WP imao prednost spram Androida i iOS bas radi toga sto mozemo brisati na stranu, ali izgleda Microsoft zeli da priblizi izgled i osjecaj aplikacija onima na iOS i Androidu sa tim hamburger menijem. Hamburger se zove jer ima tri/cetiri crtice vodoravne. Uglavnon vidjet cemo sta ce biti Windows Insider je tu da sugeriramo i crtamo onako kako zelimo to ce uticati na krajnju odluku Microsofta.

    ReplyDelete
  16. Iako kako vidim, na One driveu se i dalje može "brisanjem" pomicati između datoteka, fotografija... dok je u onoj kockici sa crticama samo da se može dodati poslovni račun i piše tvoja email adresa.

    ReplyDelete
  17. Zijad djulovic20 February, 2015

    Dino de obraduj raju ,onedrive dodijeli jos 100gb prostora ,maloprije gledam i dropboks prislonio jos 100gb sada imam 230gb prostora na onedrive ,vjerovali ili ne ,Dino izbaci jarane i uputi raju kako i sta 😉

    ReplyDelete
  18. Zijad djulovic20 February, 2015

    Samo nebo je granica za skladistenje materijala hehehe

    ReplyDelete
  19. Ja pomisli da je na slici Hari Varesanovic iz mladjih dana

    ReplyDelete
  20. budi iskren i reci koliko si tog gigantskog prostora do sad iskoristio

    ReplyDelete
  21. Zijad djulovic20 February, 2015

    Woody 8gb iskreno ,doduse precistio i ono ko sto smatram da je ok uskladistio 😃

    ReplyDelete
  22. Mislio sam na izgled tog menija samo, u OneDrive ima ipak pivot i brisanje na stranu ali recimo nova fotogalerija na Windows 10 nema. Ima taj hamburger meni. Meni licno ne smeta razvoj dalji ali treba prilagoditi da nije korak unazad. U fotogaleriji Windows 10 je smjestno albumi, kolekcije, mape i postavke i ok lijepo su rijesili kada seo tvori taj meni mozes ga ukloniti brisanjem ali nema da ga dovuces brisanjem. Ne lumija 1520 je patnja doci jednim prstom do toge lijevo ako drzis u desnoj ruci, dok je na WP8 i 8.1 dole sav taj meni i postavke i sve, a brisanjem se dolazi do albuma itd. To se mnogima ne svida kako je u 10.

    ReplyDelete
  23. Odlicno,zasluzeno si dobio dodatak,ja sam zauzeo prostora ukupno 2.4MB

    ReplyDelete
  24. Zijad djulovic20 February, 2015

    Pa volim fotografiju ,snimati i tako a lovac sam ,znas kako to ide a ova 1020 zdere gige za dorucak jarane ...

    ReplyDelete
  25. Imas dobar uredjaj i dobru kameru steta bi bilo da ne koristis,vec kod mene se nesto izmijenilo neznam kako ni da provjerim koliko ja imam prostora,prije sam znao sad na taj nacin ne ide

    ReplyDelete
  26. Jel mi netko moze objasniti zasto mi u trgovini ne pokaze igru asphalt 5...a kad idem app social pokaze mi i otvori u trgovini...ali mi pise sa igra nije dostupna u mojoj regiji zasto too?? A regija mi je na USA

    ReplyDelete
  27. Zijad djulovic20 February, 2015

    Probaj na drugu regiju ,nije bogom dato da samo USA uziva privilegije svega i svacega ...

    ReplyDelete
  28. Evo sad sam probavao mjenjati regije al opet istto..dali je moguce da je do operetera

    ReplyDelete
  29. Zijad djulovic20 February, 2015

    Pa na kraju krajeva asfalt 5 je zastarjeo po mom ,zasto neinstaliras asfalt 8 i uzivaj 😊

    ReplyDelete
  30. Zijad djulovic20 February, 2015

    7mica se placa a imas 8micu free ali oko 77mb cini mi se ali je mrak jarane

    ReplyDelete
  31. Uhuuu odo probatt :D

    ReplyDelete
  32. Zijad djulovic20 February, 2015

    Udji brate u prodavnicu i na trazilici ukucaj asfal i ima da padnes pa zicagu sta sve mai 😆

    ReplyDelete
  33. Jao... Daj nekako da ti posaljem sliku drugara is bosne.. Kao blizanci... Posumnjao Sam da he on .... :)

    ReplyDelete
  34. Da, s tim da po preuzimanju igra zauzima 1,5 GB... :-) Ja ju imam i odlična je...

    ReplyDelete
  35. Uff previseee..jel znate jos koju igru

    ReplyDelete
  36. Zavisi šta te zanima... Od vožnji meni je dobra Angry Birds Go, s njom ubijam vrijeme ovih dana... Dead Target isto, kalaš nosim zombije kosim... :-)

    ReplyDelete
  37. A inace igram sve sto mi je zanomljivoo ahhaha probat cu to sa zombiem

    ReplyDelete
  38. Stefan Novaković21 February, 2015

    Ako je posivela, onda nije ni instalirana. Idi na Store i ponovo instaliraj.

    ReplyDelete

Ostavite komentar