21.2.15

Disqus aplikacija ima nadogradnju

Disqus Setup

Disqus je platforma koju mi koristimo za komentiranje na našoj stranici jer predstavlja ne samo odličan sistem komentiranja nego i druženja korisnika koji komentiraju i uz to povezuje komentare svakog korisnika širom weba što prelazi granice samo jedne stranice ili bloga i po nama je to odlična ideja. Danas Disqus ima nadogradnju i vi bi je trebali preuzeti ako koristite našu aplikaciju WP Novosti i ako kativno komentirate jer će vam trebati uskoro malo više i upoznajte se s njom ako je ne koristite do sada. Disqus aplikacija je brži način da ostavite komentar na svaki naš članak nego otvaranje članka u aplikaciji i skrolanjem na dno i čekanjem da se učitaju spori Disqus komentari u aplikaciji.

 

 

Disqus Screenshot WPN

 

U aplikaciji su spori samo zato što su optimizirani za web stranice, a ne za aplikacije i malu potrošnju. Novu verziju WP Novosti koju trenutno testiramo će biti sa komentarima i koristit će Disqus aplikaciju za to. Trenutno testiranje je pokazalo da je to najbrži način da ostavite vaše mišljenje i nastavite sa životom bez daljeg ometanja brzo i efikasno.

Da se vratimo na Disqus aplikaciju, nove funkcije ov verzije 2.5 su:

  • Novi izgled i funkcije komentiranja koji omogućava i „pregled“ nacrta komentara da li je ok prije nego što ga objavite, to posebno važi za fotografije koje dodajete ili linkove.
  • Da iznad smo spomenuli sada, fotografije je moguće dodavati od sada iz aplikacije ali trenutno je samo ugrađeno traženje pomoću Bing pomoću kojeg ćete naći fotografiju željenu. Za podizanje fotografija sa telefona razvijači Disqus aplikacije čekaju da Disqus promijeni svoj kod u pozadini na serverima koji će to tek omogućiti. Nakon toga će biti moguće podizanje fotografija direktno iz foto galerije sa WP8.1 uređajima.
  • Komentari ostaju spremljeni iako zatvorite aplikacije bez da ih prethodno objavite.
  • Aplikacija se brže otvara.
  • Popravljen je način prikazivanja sadržaja.
  • Ispravljena greška gdje nema komentara koji su tek objavljeni.
  • Dodan brojač fotografija u komentarima da znate koliko je fotografija postavljeno već u pojedinom komentaru.
  • Ispravljena greška dugmeta za logout.
  • Ispravljene greške gdje fotografije nisu mogle biti prikazane.

 

Nama je posebno drago da se Disqus platforma dalje popravlja. Preuzmite aplikaciju Disqus i isprobajte je odmah na našoj stranici.

 

Disqus aplikacija za WP8.1

 

QR_Disqus_for_Windows_Phone

48 komentara :

  1. Stigao je novi update za windows insoder

    ReplyDelete
  2. Objavili smo clanak i o tome http://www.wpnovosti.com/2015/02/nadogradnja-za-telegram-messenger-beta.html

    ReplyDelete
  3. Meni bas i ne radi najbolje jer se logira vjecno..i kad izadjem pa oper udjem u tipa vasu aplikaciju ipak sam prijavljen

    ReplyDelete
  4. off topic.... dobio sam neki update 3 mb L 1020 da ne znas o cemu se radi,nisam primetio nista samo brightness jaci i brze radi tel? hvala...

    ReplyDelete
  5. Vladan Vukajlovic21 February, 2015

    Kod mene nema update,mozda je neka zakrpa ako je od operatera ili jezicki update...

    ReplyDelete
  6. Dali razvijac ima razloga da ugasi aplikaciju i ako je dobro ocijenjena

    ReplyDelete
  7. Ima vise razloga. Npr za igre moze biti razlog da mu je licenca istekla. Nor xbox live igre su licenci dobile titulu xbox live i ona istice. Ako razvijac ne produzi tu licencu Microsoft uklanja tu igru. Samo jedan primjer. A drugi primjer moze biti da postoji ogroman bug sa aplikacijom i razvijac ne zeli losu kritiku i sakrije aplikaciju u trgovini dok ne rijesi bug. Treci razlog koji mi pada na pamet je ovaj sto trenutno imaju neki korisnici sa nasim aplikacijama gdje izbaci store error 80004005 microsoft godinama ne rijesava taj bug a korisnici na nama ispuste cesto nezadovoljstvo i ja razmisojam da povucem sve aplikacije ako ne rijese taj bug.

    ReplyDelete
  8. U wp svetu sve ide u nazad. Najave su dovre, ali obhave lose :P dusqus je pre imao da se izabere region i tu se vide popularne adrese ili pretraga. Gde je sad to? I sta bi sa Denim nadogaddnjom? Kakve su sanse da do kraja 2015. dobijemo Denim?

    ReplyDelete
  9. Microsoft je pustio nadogradnju denima...to sto ti ne dolazi je do tvog operatera

    ReplyDelete
  10. Radi se o Srpskim novinama Blic nisam puno koristio vise gledao rasporede i redoslijede naslova i cinilo mi se da je dobro napravljena,danas sam je htjeo otvoriti i vidim da je ostala na datumu zadnjeg pregleda 13/02 poslao sam mail razvijacu odmah mi je ljubazno odgovorio objasnio da je app ugasena i da nece biti u funkciji,bas cudno.

    ReplyDelete
  11. Nada zadnja umire:)

    ReplyDelete
  12. Edi Kovačić21 February, 2015

    Za denim odi na microsoftovu stranicu i tamo provjeri dostupnost za svoj mobitel. Također procvjeri imas li dovoljno prostora na mobitelu.

    ReplyDelete
  13. A jel moze neko da mi objasni kako to da kad se na sajtu microsofta ukuca lumia 730 Dual sim nema tog modela,a izasao pre 6mes telefon?! Samim tim ne mogu ni pitanje da im postavim vezano za pomenuti model,a kamoli da vidim za nadogradnju denima.

    ReplyDelete
  14. Kako da nema Lumia 730 na stranici? Evo link do nje na stranici
    http://www.microsoft.com/en/mobile/phone/lumia730-dual-sim/

    ReplyDelete
  15. U aplikaciji Disqus ? Ja ne vidim da nesto fali. Vidim jos uvijek kategorije pod trcom ikonom na vrhu, zadnja je profil, prva i druga su objave. A prilikom logina pita te sta zelis da pratis. Ne znam to za drzave itd. Ne sjecam se te funkcije.

    Sto se tice Denim ona je vec napolju ali ti znas to vec :) samo onako pitas. Vecina telefona vec dobija Lumia Denim. Mozda neki operateri jos koce ili kao t-mobile iz njemacke nece ni izdavati Lumia Denin korisnicima...

    ReplyDelete
  16. Da,@dino,znam da je tako ima. Ali kada sam pokusao da posaljem pitanje microsoftu sta se desava sa nadogradnjom za 730,treba tamo da se unese zeljeni model,ja trazim i niiiiiigde nema pomenutog modela. I kako da im postavim pitanje?😊

    ReplyDelete
  17. Kes vlada svijetom. Niko ne zeli besplatno da radi, a ko zna mozda blic nije platio dalji razvoj ili kako si se dogovorili vec... A ako blic direktno pravi sa vlastiti razvijacima app onda je razlov mozda neki bug koji nisu mogli/htjeli ispravljati jer app nike donijela rezultate zeljene... Odrzavanje aplikacije inace je besplatno. Update se ne placa, a razvijacki racun za wp aplikacije je sada neogranicen vremenski tako da se on isto ne placa naknadno.

    ReplyDelete
  18. Na kojoj tacno stranici? Ja savjetujem kontaktiranje direktno preko supporta i bez unosa nekog modela ili slicno postavite pitanje. Mada vam odma mogu reci da odgovor onaj koji zelite necete dobiti. Ne znaju ni oni kad cs tacno koja nadogradnja za koji model i gdje u svijetu... To zavisi od onih koji to pregledaju za svaku drzavu i operatera su to drugi ljudi tako da to uganjati je nemoguce. Odgovor ce biti u slijedecem stilu "hvala na javljanju... Kao sto znate Lumia Denim nadogradnja je vec pocela i izlazi za Lumia uredaje provjerite na ovoj stranici vas uredaj.... Pa link"

    Nakon toga vi njima opet napisete email i napisete da pise tamo na link Lumia Cyan. Oni ce na to odgovoriti "onda ce nadogradnja doci uskoro". Tako da mozete ustediti vremena jer oni ne znaju odgovoriti zadovoljavajuce da budes na cisto sa nekom informacijom.

    ReplyDelete
  19. No money no honey...

    ReplyDelete
  20. Ja sam za to da se svako ko ima volju i potrebu javi MS ja rednovno saljem izvjestaje koliko sam zadovoljan sa lumijom i...znam da je mala mogucnost ali mozda nekad neko i primijeti da i na Balkanu imaju svoje vjerne potrosace koji se interesuju za rad Microsofta

    ReplyDelete
  21. Da :) mada oni znaju otprilike koliko imaju korisnika vec po aktiviranju samih uredaja. I ako neko npr stavi email ili regiju na drugu drzavu kao US oni po lokaciji vide gdje koliko ima korisnika. Mislim da znaju oni dosta o nama. Primjera radi ja saljem i tastaturu sa rijecima koje unosim i oni se tamo pitaju "sta li ovo pise" ali eto svaki detalj njima znaci da mogu poboljsati uslugu. Zato je kod mene raport i sve to ukljuceno. A ne strahujem od koristenja lokacije kao mnogi na nasim prostorima. To je bas cudo ovdje ali iskreno koliko ljudi prvo sto radi iskljuci lociranje. Kao da su spijuni pa niko ne smije znati gdje su :P ili radi baterije iskljuce. Meni je to npr osnova na pametnim telefonima, koju god app danas otvorimo njoj treba lociranje. Mape, vremenske prognoze, vijesti cak kao MSN vijesti koje prepoznaju gdje si i ponude po tome vijesti te drzave (ako postoje)...

    ReplyDelete
  22. Razmisljam pitam se pa neznam,davanje ocijena,comentara,pitanja,sugestije....vidim da neki pisu engleskim a neki nekim od domacih jezika cak sam vidjeo sugestije nekih comentara da bi trebali pisati svojim jezikom,,,sto se dogadja sa pitanjem ili sugestiom kada stigne na adresu MS na Hrvatskosrpskobosanskom jeziku

    ReplyDelete
  23. @Dino...pokretna enciklopedija😁.
    Hvala.. A koliko se secam,sajt je microsoftov,oficijelni... I kada sam isao na support,izaberes opciju kakva ti podrska treba,tako sam i izabrao podrsku vezano za update i tako nesto... Tu trazi da unesem model telefona i tada se javilo to da lumie 730 nema.

    ReplyDelete
  24. Pocetkom 2011 godine Facebook je ubacio dva cookies-a i poslije deinstaliranja facebook-a oni ostaju u kompiuteru i prate svaku aktivnost i lokaciju korisnika,isto tako i google za njega ne treba nista ni reci on je duh u nasim domovima,,,a da da se vratim na MS vjerujem da ima baza podataka koliko ima akivacija u regionima ili zemljama ali recimo jedan prosijecan Austrijanac koji ima WP on nije zaludjen kao sto smo mi na nasim regionima ili jedan nijemac nece proveti noc pored compa i cekati hoceli neko nesto novo reci za WP pogledajmo Zijad,Nihad,Woody i mnogi drugi mi volimo svi srcem WP i samo javljanjem MS mozemo ih alarmirati da je to nas stil i zivot ,mozda se smiluju i recimo posvete se Cortani domaceg jezika,,,,ehhh ja i moje zelje...;)

    ReplyDelete
  25. Ta Blic aplikacija je bila nezvanicna aplikacija, i kako je sam razvijac spomenuo u jednom od komentara, od pocetka razvijanja je bila suocena sa problemima i blokadama od strane samog Blica (preuzimanje vesti sa servera, nemogucnost prikaza komentara unutar same aplikacije itd.). I naravno na sve to su usledile negativne ocene i komentari korisnika koji to nisu mogli da shvate.

    Kao sto je Dino ovde spomenuo nekoliko puta, nijedan razvijac ne voli da dobije takve reakcije korisnika, a pogotovo ako to radi cisto iz entuzijazma a ne zato sto je placen da uradi tu aplikaciju. Steta, ta aplikacija je bas bila lepo dizajnirana i u pravom duhu WP-a.

    ReplyDelete
  26. Znaci to je,nisam bas nesto koristio mjesecno nekoliko puta ali mi bilo cudno da je ugasi a nekako mi djelovala lijepo

    ReplyDelete
  27. Ljudi pomagajte.Kupio sam novi hdd i na njega uradio sistem.Na starom sam imao dvije particije pa sam htio da izbrisem staru C particiju.To sam uradio u Disk Managementu isao Na D particiju na extend volume i obrisao sam C ali mi trazi sad da formatiram D a na njoj mi sve slike itd da ne nabrajam.

    ReplyDelete
  28. Pa nemoj otici ce sve

    ReplyDelete
  29. Pa znam ali mi ne da da otvorim samo trazi da formatiram

    ReplyDelete
  30. ja mislim da bi trebao da napravis ponovo C particiju ,nesto mora formatizirati

    ReplyDelete
  31. Uradio sam ja sistem na novom hdd i sad na njemu imam dvije particije ali sam stari htio samo da objedinim u jednu tj da izbrisem c a ostavim d i kad sam to uradio pokazuje mi sad jednu particiju ali trazi da je formatiram da zavrsi cijeli proces

    ReplyDelete
  32. kad izbrises C izbrisao si i sistem sad trazi da ga ponovo instaliras a instalacija zahtjeva formatiziranje

    ReplyDelete
  33. Lose sam postavio pitanje. Pre he bilo odes u Region, tamo izaveres nor, Srbija i tu izbaci listu srpskih sajtova. Sad da l su to samo najpopularniji koji koriste disqus ili svi nisam siguran. Sad ta opcija u Disqus app nema ili se ja ne snalazim.

    ReplyDelete
  34. Napravio sam ponovo C i nju PC vidi koliko ima prostora a opet D ne mogu da otvorim pise D is not accessible The parametar is incorrect.Dali da formatiram ovaj D pa da probam sa nekim programom vratiti fajlove

    ReplyDelete
  35. Dino,nisam bas najbolje razumeo prvu recenich u drugom delu teksta.

    ReplyDelete
  36. Ako na C nemas instaliran Windows ne mozes otvoriti,medjutim postoji neki virtuelni Windows na CD ubacis u comp i on simulira operativni sistem sve mozes normalno da radis povadis failove i posle formatiziraj ili sta god hoces,nisam neki strucnjak ali mnogo puta sam tako spasavao sa HD,a vracanje fajlova samo sa licenciranom verzijom mozec sve povratiti

    ReplyDelete
  37. Imam ja sistem ali na novom Hdd i on radi otvaram i C i D particiju na novom disku Ali ne mogu da otvorim na starom disku D particiju ustvari ona nije vise D sad je K posto je na novom D.Na njoj mi pise da je File sistem RAW a ostale su NTFS

    ReplyDelete
  38. Kao da se nekako ne razumijemo,ti si izbrisao na starom HD particiu C s time si obrisao i operativni sistem a bez njega ne mozes D otvoriti,morao bi ponovo instalirati windows naravno na C ili naci taj CD virtuelni win.i naravno on ti trazi da formatiziras priprema za instaliranje W.

    ReplyDelete
  39. Znaci moram opet na stari HDD instalirati sistem ili taj virtuelni iako imam sistem na novom HDD.Ja sam bio foratirao stari C prilikom instalacije sistema i kad se sistem podigao ja sam normalno ulazio i u stari C koji je znaci bio prazan nije vise bilo sistema na njemu i na D sam normalno ulazio ali sam htio da izbrisem C particiju na starom da mi ne stoje dvije particije bezveze i kad sam to uradio ne mogu vise da otvorim D.

    ReplyDelete
  40. Sad te razumijem ti obadva HD imas prikopcana na comp,sa novog HD ne mozes uci u stari HD po mojoj pretpostavki trebao si prvo C formatizirati pa izbrisati ga njega jos uvjek negdje malo ili vise ima i to sprecava Windows sa drugog HD da udje u stari D ,ja toliko znam

    ReplyDelete
  41. Neki most izmedju dva HD-a si time uklonio,vjerovatno to se moze rijesiti ali moras imati volju i da te to zabavlja moze potrajati a mozes rijesiti brzo.

    ReplyDelete
  42. To sam i namjeravao sam sto nisam prvo kopirao tu sam ae zafrkao.Miali sam da ne treba posto sam i peije tako pravio nove particije i brisao samo sto je sad nesto krenulo naopako jbg.

    ReplyDelete
  43. @dino...
    Kontaktirao sam microsoft,odgovorili mi kako je lumia 730 dosla sa preinstaliranim denimom. Pa zar i 735 nije dosao sa preinstaliram,i dobio nadogradnju? A znam da je dobio nadogradnju jer lik neki na nekom forumu rece da je dobio...

    ReplyDelete
  44. Edi Kovačić22 February, 2015

    Da rascistimo neke stvari odmah. 1. Da li je tebi stari ili novi disk glavni ? 2. Ako je novi disk glavni onda stari disk nema i nemoze imati oznake c i d ! 3. Nikada ama bas nikada se nebrise prva particija na disku jer se gube svi podaci pohranjeni na njoj ! Uvijek se krece od druge. Sada si sjebao stvar, sa te se particije nema sto spasavati.

    ReplyDelete
  45. 1. da na novom disku mi je sistem
    2.i nisu vise na staro C i D vec K i J.
    nego sam tko ih ovde navodio
    3. Stari C sam formatirao pri instalaciji i nakon instalacije je bio prazan a na starom D su mi bile slike muzika igrice itd.Pa sam njega izbrisao u Disk manageru i htio da ga objedinim sa D starim.I prije sam radio doduse kao sto ti rece nisam nikad C brisao vec D sam sto mi je sad sve bilo na D pa mislio da moze i tako.Uglavnom sve sam pokusavao i na kraju morao formatirati Stari D.
    SAVJET prvo kopirajte na drugi disk pa onda spajajte .
    Hvala vam na trudu.

    ReplyDelete
  46. 2 Pitanja...
    1) Da li postoji opcija pracenja wp novosti u ovoj app, i ako ima, kako...?
    2) Od kako sam instalirao windows 10 preview ne radi mi vasa app, resenje?
    Hvala unapred! :)

    ReplyDelete
  47. Da, ako otvorite komentare u nasoj app na dnu imate one stare komentare, tu u Disqus komentarima ima opcija za pracenje wp novosti.

    Sto se tice WP Novosti na Windows 10, Windows 10 nije jos oficijelan, greske koje postoje su radi djelova aplikacija koje nisu jos podrzane na Windows 10. Kada dobijemo alat za razvijanje aplikacija za Windows 10 ispravit cemo to do tada ne savjetujemo svakako korisnicima da instaliraju Windows Insider tj. Windows 10 na telefone. Postoje to potpuno novi sistem koji Microsoft tek mora adaptira na sve funkcije koje koriste trenutne aplikacije na WP8. Na zalost mi tu nista ne mozemo bez alata kojeg ce Microsoft izdati tek krajem aprila.

    ReplyDelete

Ostavite komentar