26.2.15

OneDrive aplikacija ima novu nadogradnju sa dobrim funkcijama

OneDrive Setup

OneDrive je Microsoftova aplikacija za online spremište vaše na koje možete postaviti automatski fotografije, dokumente i drugi sadržaj sa vašeg Windows Phone-a, kao i sa računara. Na Windows Phone 8.1 došla je tek funkcija podizanja raznih podataka sa telefona jer je omogućen tzv fajl menedžer. Sada imamo nadogradnju OneDrive aplikacije koja će nam omogućiti da se prijavimo sa više OneDrive računa u aplikaciji, to je moj kriteriji broj 1 bio za ovu aplikaciju jer kroz vrijeme sam promijenio email i podatke sam ostavio na starom OneDrive i ne želim ih prebacivati ili slično jer tamo imam dovoljno memorije koja je dobro došla. Prelaskom na novi email i WP8.1 OneDrive aplikacija se isto promijenila i izbacili su bili login zaslon te je OneDrive automatski bio vezan za Email telefona kao proširena memorija telefona.

 

To podržavamo jer se tako OneDrive baš koristi kako i treba, ali na žalost neki korisnici kao i ja imaju više OneDrive računa i nisu imali mogućnost da im pristupe kroz aplikaciju. Od danas je znaći i to moguće.

 

OneDrive-PIN-setup-for-Windows-Phone

 

Pored toga ima još jedna nova zanimljiva funkcija, a to je postavljanje PIN koda na OneDrive pristup. Tako vam niko ne može ući na telefonu u OneDrive aplikaciju i pregledati stvari.

 

Albums-for-OneDrive-on-Windows-Phone

 

Zadnja novost u ovoj nadogradnji jeste „pravljenje“ i dijeljenje albuma. Microsoft to objašnjava kao novi pristup i da ti albumi nisu samo nove mape stvorene na OneDrive nego su više interaktivne i izgledaju baš kao fotografski album. Ta strategija se ogleda i u Windows 10 pristupu sa novom foto galerijom koja je prisutna kao aplikacija i na računaru, i na telefonu.

 

Nadogradnja možda još nije stigla do svih regija tako da znate ako nema još nadogradnje aplikacije da će biti u roku 24 sata.

 

Preuzmite OneDrive aplikaciju / nadogradnju ovdje.

 

QR_OneDrive

29 komentara :

  1. Kako se postavlja lozinka na one drive..pokusavao sam nesto,ali nikako da mi se pojavi onaj prozor da unesem sifru..hvala unapred i pozdrav

    ReplyDelete
  2. Zijad djulovic26 February, 2015

    Wp novosti placena verzija neradi ,ili je do mene ili ... Izvini Dino samo da javim 😁

    ReplyDelete
  3. Emil Hodžić26 February, 2015

    Kod mene par aplikacija ne radi kako sam izvrsio update.Ne radi mi my notes,wp novosti pose samo instaling i Surfy isto pise instaling.

    ReplyDelete
  4. kod mene radi, u cemu je problem? je li ne mozes nikako da otvoris?

    ReplyDelete
  5. Nakon updatea na Lumia Denim sve se aplikacije ponovo instaliraju. zbog toga su "prozirne" na start zaslonu ili zamagljene. Je li to mislite? Nakon toga moraju raditi...

    ReplyDelete
  6. Zijad djulovic26 February, 2015

    Otvorim ali samo crni displej ,pokusacu promijeniti regiju pa ti javim....

    ReplyDelete
  7. Lumia 630 denim. Dino prekida se app pomoc? I na cyan mi se crash app.

    ReplyDelete
  8. Emil Hodžić26 February, 2015

    Ne ne znam za to.Sve su se ponovo instalirale.Al ove dvije wp novosti i surfy uopste ne reaguju kad hocu da ih otvorim.Cak ih nema ni u downloads da se instaliraju ponovo kao sto znaju.Cekat cu jos malo,ako nista izvrsit cu uninstal pa ponovo inst.Pozdrav

    ReplyDelete
  9. Nema regija s tim veze. aplikacija mora da radi. Imas li internet na telefonu?!

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic26 February, 2015

    Wp radi ,deinstal pa instal ali onedrive jok ,da li da postupim isto ,strah me izgubicu onih 200 gb 😆

    ReplyDelete
  11. Neces nista izgubiti, to je pripisano na tvom emailu tj OneDrive racunu. :)

    ReplyDelete
  12. Emil Hodžić26 February, 2015

    Da bas tako sto kazes.I prije sam radio update al ovo mi se jos nije desilo.Al et valjda dodje sebi pa ss zavrsi to i instaliranje.

    ReplyDelete
  13. Zijad djulovic26 February, 2015

    Trenutna verzija 4.6.0.0 onedrive i nema nadogradnju a nemoze se deinstalirati ...

    ReplyDelete
  14. Ova nadogradnja mislim da se odnosi na onesafedrive.

    ReplyDelete
  15. Slobodno nam vjerujte ako napisemo nesto onda je tako :)

    http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/02/26/update-for-onedrive-app-for-windows-phone-brings-a-few-new-features/

    ReplyDelete
  16. Wp novosti. Posle 2-3 min se jednostavno crash app. :(

    ReplyDelete
  17. Možeš da deinstaliraš "OneDrive".Promeni datum na telefonu za 100 godina unapred, npr. 26.02.2016 god. i pokušaj da otvoriš aplokaciju.Ponudiće ti opciju uninstall, (posle samo vratiš datum na auto).

    ReplyDelete
  18. Zijad djulovic26 February, 2015

    Nema sanse ,ko uspije deinstalirati onedrive ima od mene đaba telefon a drugo nisam procitao teks gornji i najvjerovatnije moja regija nema jos nadogradnju onea ,a sto se tice datuma dao si mi ideju ,pokusacu u druga prevariti fon u vezi onog naloga ,nesto cu ispetljati 😉 hvala drug...

    ReplyDelete
  19. Do sutra ujutru ce biti novi update koji ce to pokudati da rijesi. Ako i tada se rusi onda koristite "novi nacin citanja clanaka" u postavkama wp novosti aplikacije. Dok ne izdamo novu app uskoro koja nece imati te probleme.

    ReplyDelete
  20. Zijad djulovic26 February, 2015

    Dino napisi da cu dobiti na lotu ziv bio 😆 nebil bolan i mene guja ujela ,sala ,nadam se da nezamjerujes 😊

    ReplyDelete
  21. Nije mi jasno zasto ljudi koriste ovo internet skladistenje podataka, ukoliko imaju mesta na svom mobilnom telefonu...Em se sporije pristupa tim podacima, em je uvek potreban interne za pristupanje, em je nesigurnije...kao i sto se veoma cesto desi da tako neki sajt bude meta hakera pa sve izadje na videlo...a na ovakve sajtove ljudi znaju da kace i svakakve privatne slike, kao i neka vazna dokumenta...meni je na lumii 920, sasvim dovoljno 32 gb koje imam...odnosno 26-27 sa sistemom...

    ReplyDelete
  22. Stefan Ivanović27 February, 2015

    Super stvar za PIN, ostaje još da probam albume kad budem imao vremena. Valjda će omogućiti PIN i za Athenticator aplikaciju. Sutra ističe ona ponuda za 100GB na 2 godine besplatno, pa ko nije uhvatio još, sad je pravo vreme. Mora proxy da se stavi na USA, ostavio sam IP i port na onoj vesti od pre par dana u vezi sa ovih 100GB, pa pogledajte koga interesuje.

    ReplyDelete
  23. Sve bitne dokumente i slike sto mi znace nesto cuvam na OneDrive! Godinam je tako i nikakvih problema nisam imao. Vece su sanse da ti crkne hard, da izgubis ili crkne telefon, CD je verovatno najmanje pouzdan nacin za cuvanje podataka. Tacno je da trazi internet, ali u 2015 se podrazumeva da imas internet. Internet je ljudsko pravo :D kada neko kupi tv ne pitas ga da l je u boji, normalno da jeste. Pre par 10ak dana resetovao fon i zaboravim da vratim bas sve sto je bilo ranije. U vozu, put traje 8 sati i bas tad mi naidje da pogledam neki pdf. Voz ima wlan, ja imam OneDrive i nema problema. Mreza me je upozorila da budem ljubazan i ne koristim net za prenos velikih podataka, samo za mejl, piruke i obicne web steane. Naravno, skinuo sam pdf od 14mb.

    ReplyDelete
  24. Bas tako. Od kako koristim OneDrive ni jednom nisam nesto izgubio. Pored toga kao backup sluzi svojoj svrsi odlicno. Jeste da hakeri mogu svasta, ali sigurnosnu vezu kao OneDrive sumnjam. Isto tako i oko ostale sigurnosti Microsoft se bori protiv svih i cak protiv NSA i ostalih. Ne dozvoljavaju pristup nikakvim podacima korisnickim i oni su jedina firma koji nije dala pristup od ovih vecih.

    Tako da OneDrive prije SkyDrive jeste bilo cudno koristiti ali sa WP8.1 i novitetima postao je prosirena memorija telefona na koju mozes racunati i na racunaru i tabletu istovremeno.

    ReplyDelete
  25. Mozes li tacno opisati sta treba urediti. Stavio sam ip adresu neku usa, proxy promenio i nista. Koji proxy si stavio i u kom pretrazivacu

    ReplyDelete
  26. Kao i uvek opet polovicno resenje od ms-a. Super je to sto su stavili pin zakljucavanje, ali iz galerije moze da se udje na sve albume u OneDrive i gledaju slike.

    ReplyDelete
  27. Slazem se. u WP8.1 postoji to ogranicenje, dok Windows 10 ima onu foto app novu koja je ustvari OneDrive koji prikazuje samo fotografije i albume zbog toga postoji i ova funkcija u OneDrive koju sunazvali albumi. Oni ce se prikazivati u toj novoj foto app kao albumi i tada mislim ako bude pin kod neki na albumu ili uopste na onedrive onda nece ni prikazati te fotografije. na tome sada rade. samo kada cemo mi to vidjeti uzivo i funkcionalnoj verziji bez bugova tome se ne nadam prije ljeta.

    ReplyDelete
  28. Ima jos jedna nelogicnost. Kada stavim sifru na zakljucan ekran i kada stigne neko obavestenje ( nisam probao bez obavestenja) moze da se spusti ona roletna. Cemu onda zakljucan ekran? Znaci dovatim ti telefon, posaljem poruku, spustim roletnu i mogu da ti vidim sva obavestenja, ko ti je slao poruke i procitam pocetak, ko te je zvao. Po meni su i ovde zeznuli stvar, sumnjam da ovo treba ovako da funkcionise.

    ReplyDelete
  29. Odsad 100% ,do mene je priznajem gresku😊 ,malo je kasnio update pa sam posumnjao ali nece se vise ponovit.

    ReplyDelete

Ostavite komentar