23.2.15

Trekstor WinPhone 4.7 HD – novi, cjenovno pristupačan uređaj za europsko tržište

TrekStor_WinPhone_47_HD_colour-1024x850-620x515U Europi se pojavio još jedan u nizu jeftinijih Windows Phone uređaja. Njemački brand „Trekstor“ je odlučio na europskom tržištu ponuditi cijenom pristupačan Windows Phone uređaj pod nazivom WinPhone 4.7 HD.

 

WinPhone 4.7 HD je jeftini uređaj simboličnog imena mase svega 99.6gr i debljine 7.5mm . Dakle, uređaj ima 4.7“ HD zaslon, četverojezgreni procesor radnog takta 1.2GHz (vjerojatno Snapdragon 200), 1GB RAM memorije, 8MP stražnju kameru s LED bljeskalicom i Dual SIM podrška, a isporučuje se s Windows Phone 8.1 sustavom. Nažalost, podaci o prednjoj kameri i kapacitetu baterije nisu objavljeni.

 

Kod ovog uređaja riječ je o „rebranding-u”, ako ste malo intenzivnije pratili ponudu Windows Phone uređaja primijetit će te da se izgledom isti uređaj nudi u Indiji brandiran kao „Xolo“ vjerojatno s istim ili minimalno izmijenjenim karakteristikama.

 

Ono što nas najviše zanima je cijena uređaja, a predviđena cijena za ovaj uređaj je 149€. Prodaja bi trebala krenuti u 3. mjesecu ove godine te bi uređaj trebao biti dostupan u cijeloj Europi.

 

izvor: WMPU

17 komentara :

  1. mille grobar23 February, 2015

    Lepo je sve to,radujem se svakoj novoj Lumiji,jedino mi se cini da se malo gube sa tim brendiranjem i nazivima..,ako ovako nastave,vise necu znati koji je koji tel i sta nudi 😋

    ReplyDelete
  2. Nije ovo Lumia... Ovo je windows phone... Ovu Marku Sam cini mi se vidjao na ram memorijama I hard diskovima na kompovima is svajcarske I nemacke... Sto se tice kvaliteta imaju GA ... Za phone ce mo tek videti...

    ReplyDelete
  3. Da da to je taj brend. Ja sam prije imao zvucnu karticu od njih. Nekada 1995-96.

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic23 February, 2015

    E ovako ako neznas -te koji od windows telefona pruza najvise a ti fino priupitas koji je najskupli u€ i samo ti se kaze ,u nas ima narodna ako neznas sta valja pitaj posto je 😆

    ReplyDelete
  5. Hehe jeste kraljevi :))). Ovaj ima HDD, drugi zvučnu iz 1995. godine hehehe (y)

    ReplyDelete
  6. Dino,nevezano za ovu temu.Molim te reci mi koja aplikacija je najbolja da se instalira za kameru,koliko toliko da popravi malo sliku,takodje me interesuje koja je najbolja aplikacija za radio,live streaming preko wi-fi?Lumia 1320
    Hvala unapred

    ReplyDelete
  7. Tunein radio, odlicna je, dugo je koristim.

    ReplyDelete
  8. Vladan Gojgic23 February, 2015

    Pre par meseci sam pitao da li nekom pucketa zvuk dok premotava video, i tada mi je Dino odgovorio da se i njemu to desavalo, ali da je ispravljeno kasnije, sledecom nadogradnjom. Bio sam strpljiv, sacekao denim zvanicni, medjutim to pucketanje nije prestalo. Cak sam se i za pfd verziju odlucio misleci da ima jos neku nadogradnju, ali ni od toga nista. Ima li ko nekakav savet jer me stvarno izludjuje?

    ReplyDelete
  9. "1Shot camera" je odlična, a i "Camera360 Sight" isto nije loša...

    ReplyDelete
  10. Vladan Vukajlovic23 February, 2015

    Pored Lumia camera ,najbolja je po mom misljenu ProShot -ali mislim da se placa ,ja sam je skinuo kad je bila besplatna

    ReplyDelete
  11. Kad se placa obicno je dobro

    ReplyDelete
  12. Kod mene se to dešava na 1320, PfD... Dešavalo se i na 920... Nikako da prestane.

    ReplyDelete
  13. Vladan Gojgic24 February, 2015

    Sad sam primetio da se i u pojedinim pesmama javlja ista stvar, u vecini je sve normalno i sve sam pustao preko music. Sad mi je bas cudno :/

    ReplyDelete
  14. Kod mene pucketa samo kad premotavam video... Postalo mi normalno...

    ReplyDelete
  15. Vladan Gojgic24 February, 2015

    Valjda ce se neko smilovati i pomoci :)

    ReplyDelete
  16. Imam i ja taj problem na L920. Ja jos uvek cekam Denim. Tebi savetujem w10 da cekas i mozda se ispravi problem. Znaci za jedno godinu i neki mesec se nadaj resenju tvog problema :p

    ReplyDelete
  17. Ista stvar i kod mene,isto L1320 i sada na denimu puketa i dalje...

    ReplyDelete

Ostavite komentar