11.2.15

Lumia Denim nadogradnja dostupna za Lumia 1020, 925 i Icon

Lumia-Denim

Lumia Denim nadogradnja je od danas počela malo šire za Lumia 1020, 925 i Lumia Icon (Američka Lumia 930). Ova nadogradnja nosi dosta novih funkcija, ali uređaji osim Lumia 1520 i 930 ne profitiraju mnogo od Denim nadogradnje. Denim jeste da donosi mape na Start zaslon, kao i prečice za mobilni internet ali Lumia 1520 i 930 dobijaju i nove algoritme za Lumia kameru verziju 5. S tom nadogradnjom se ne može uporediti brzina i kvalitet Lumia Camera sa onom prije Denim nadogradnje, u pozitivnom smislu.

 

Pored algoritama za kameru i mogućnost korištenja Lumia Camera 5 Lumia Denim donosi:

  • Cortanu u državama gdje je podržana (Njemačka, Španija, V. Britanija, Italija)
  • Dozivanje Cortane sa „Hey cortana“ (Samo za američko tržište/jezik)
  • Mogućnost preuzimanja narednih nadogradnja na MicroSD karticu.
  • Mape koje smo spomenuli već
  • Poboljšani Glance zaslon sa novim funkcijama postavljanja npr MSN vremenske prognoze ili MSN zdravlje aplikacije
  • Mogućnost korištenja novih verzija Lumia Storyteller i Lumia Selfie aplikacija
  • Poboljšana brzina povezivanja i surfanja na internetu
  • Instaliranje nadogradnji na telefonu se od sada može odrediti po želji, tako npr. ako postoji nadogradnja korisnik određuje u koliko sati je želi automatski pokrenuti.
  • Dodatne ispravke stabilnosti sistema, ispravljanje vijeka baterije, poboljšane obavijesti, bolja WiFi povezanost, VPN podrška, novi „App kutak“, sastavljanje i prosljeđivanje SMS poruka, zasebno vrijeme za „produžavanje alarma“ i još mnogo drugih sitnica.

 

Pored ovoga postoji i vijest da Lumia 830 korisnici također dobijaju „novu“ Lumia Denim nadogradnju. Lumia 830 korisnici su od početka imali Lumia Denim, međutim on je se kroz vrijeme nadograđivan do trenutnog oblika kojeg danas dobijaju svi uređaji, Lumia 830 prati sada te funkcije sa novom nadogradnjom i nakon nje će korisnici biti u mogućnosti da koriste novu Lumia Camera aplikaciju verziju 5.

 

Za spisak koji uređaji u ovom trenutku imaju Lumia Denim i u kojim državama Evrope pogledajte na ovom linku – Lumia Denim Microsoft (Evropa). Vaš uređaj možete tu pronaći sa informacijama iz „dodaci & informacije“ u postavkama vašeg telefona. Iz stavki „mobilni operater“ i „proizvođač“ možete lagano pronaći svoju Lumiju na tom spisku.

 

Lumia Denim nadogradnja je dostupna samo za Nokia/Microsoft Lumia uređaje. Pogledajte videozapis ispod kako se vrše nadogradnje sistema.

Hvala svima na javljanju za nadogradnje

175 komentara :

  1. Skype ima nadogradnju.

    ReplyDelete
  2. Nadogradnja Denim distupna za Lumia 925 i 1020 u BH Telecomu. Upravo skinuto

    ReplyDelete
  3. Sinoc mi se pojavila notifikacija za update, koju sam odmah instalirao, Nokia Lumia 735 :)

    ReplyDelete
  4. Mozete li mi reci, da li ce ubrzo biti dostupan denim i za 1320?

    ReplyDelete
  5. Zijad djulovic11 February, 2015

    Skinuo na L1020 hungary ali i dalje kada sam na PFD pokazuje cuan doduse sadasnja verzija operativnog sistema izgleda ovako 8.10.14226.359. Garant je ovo priprema za 10-ku

    ReplyDelete
  6. Tesko da vam to iko moze reci bez da laze.

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic11 February, 2015

    Zaboravih napomenuti da sam ove sitnice vec imao na pfd i radilo je sve glatko ali najvjerovatnije ova zvanicna verzija denima ide na "peglanje postojeceg " i primijetio sam laksu povezivost sa wi-fi a ostalo cu prouciti ujutro a.b.d. Ako se bude zivo ,a iznenadila me je ova nadogradnja reko evo ga 10-ka hahaha

    ReplyDelete
  8. sutra 10ka :P a rekli su u ovoj sedmici, i posto oni ne rade subotom i nedjeljom, to moze biti samo sutra ili u petak.

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic11 February, 2015

    Imas "rahatluk" od mene za mostuluk Dino šo se tice 10-ke ,ma rahatluk ko parmak 😆

    ReplyDelete
  10. Meni L925 prjavljuje gresku za azuriranje, i ne moze da proveri da li ima nadogradnji. Zasto?

    ReplyDelete
  11. Ovo "hey cortana" jel moze na svaki fon koji je na region USA ili samo za odredjene modele tj. jace.?

    ReplyDelete
  12. Da li svima posle ove zvanicne Denim nadogradnje, kada se prijavite na pfd i dalje pise Cyan?

    ReplyDelete
  13. Samo za odredene, mislim 1520 i 930. Ali nisam siguran, mozda i 830.

    ReplyDelete
  14. Nema za 925 (mts)

    ReplyDelete
  15. Zijad djulovic12 February, 2015

    Da i u mene je tako ,nosikiriki 😊

    ReplyDelete
  16. Zijad djulovic12 February, 2015

    Napuni bateriju i pokusaj ponovo ...

    ReplyDelete
  17. Zijad djulovic12 February, 2015

    Ma ja mi balkanci odmah se odnekle pojavimo cim se dijeli sta đaba ,u ovom slucaju denim 😅

    ReplyDelete
  18. Uspeo sam iz treceg puta, i sad instalira videcemo sta. Sve vreme je na punjacu 60% bat.

    ReplyDelete
  19. Ti sad to ja uradio prije 2 mjeseca

    ReplyDelete
  20. Zijad djulovic12 February, 2015

    To buraz sve ce to biti ok i kada instalira uradi mu "mali reset" da se sve slegne i dodje na svoje mjesto ,ono tipka - za glasnocu zvuka i tipka gasi pali istovremeno dok ne zavibrira pod prstima ,ma ima da pici 😊

    ReplyDelete
  21. Nisam znao za to. znam da se pali kad se sam iskljuci kada mu nestane baterija sva tri dugmeta. A koje ddugme za pojacavanje ili smanjivanje zvuka?

    ReplyDelete
  22. Zijad djulovic12 February, 2015

    Dugme za smanjivanje zvuka i dugme za gasi pali ,pritisni iatovremeno i cekaj 15-tak sekundi ,kada zavibrira pod rukom pusti ali to odradi kada se instalacija potpuno zavrsi i sve dodje na svoje mjesto ,to ja iz iskustva a isto sam ovdje procitao i poslusao i nisam se pokajao ,tel nije da radi ma leti buraz eto ti 😊

    ReplyDelete
  23. Hvala. Jeste Denim, sad mi je izbacio kod sistema i poklapa se.

    ReplyDelete
  24. Ja ove sve funkcije vec imam al mi jos pise lumia cyan (Lumia 625)

    ReplyDelete
  25. Dino bilo bi dobro da odma daju punu verziju w10 a ne beta verziju, vjerojatno ce imat puno bugova tako da vrijedi cekat kraj godine za punu

    ReplyDelete
  26. Bilo bi dobro, ali da mogu oni izbaciti "zadnju verziju" mislim da bi i oni ustedjeli dobrog novca s tim i ne bi se mucili sa beta verzijom.

    Kako sam ja procitao, moze biti bagova, ali i ne mora. Nasao sam jednog Microsoft radnika na Twitteru koji je objavio kako na Lumia 630 radi tecno bez problema Windows 10. Tako da vjerujem iako postoje bugovi da ce ih oni ispraviti sto prije.

    ReplyDelete
  27. Za tvoj jos nema Denim.

    ReplyDelete
  28. Gde si ti ceo dan.? Jel imas jos onaj problem da ti sat okrece naopako na glance screen.?

    ReplyDelete
  29. Tu sam ja ali vas samo gledam,,,rijesio sam to sa glance mada ponekad se ponovo javi ali odmah saniram

    ReplyDelete
  30. Skype,skype qik i WP novosti imaju nadogradnje

    ReplyDelete
  31. A tim postupkom jel se brisu podaci sa telefona,ili?

    ReplyDelete
  32. Restarujes ga kao sto bi komp restartovao

    ReplyDelete
  33. Sve u svemu,za 830 nema nista... Doduse Hong Kong...

    ReplyDelete
  34. Jos onda sam hteo da ti kazem ali se uhvatimo druge teme pa zaboravim. I ja imam isti problem i jos ga imam ali ga popravljam stalno i to zbog igrice "Beach Buggy Rasing". Igrica je vrh i dok je ne predjem celu ne diram je... A popravljam tako sto udjem u "Angry Birds Rio" sacekam da ucita i izadjem i problem resen.

    ReplyDelete
  35. To je lepo cuti da W10 radi dobro na L630, posto ima 512 mb rama. Ne znam samo sta je bitnije za W10 da li je to ram memory ili procesor...?

    ReplyDelete
  36. A kad ce Denim za 1320? :-(

    ReplyDelete
  37. Da li znaci kad telefon poseduje "ClearBlack display" ima "glance screen", ko zna neka napise...?

    ReplyDelete
  38. Pozdrav Dino i ekipa, molim vas za pomoć, sinoć mi je krenula nadogradnja na Nokia Lumia 925 (koju sutra nosim u Sarajevo na servis jer se stalno gasi) i onda stala kod "problem sa aplikacijom EXTRAS+INFO,( prevedena na srpski), ponudilo mi se da aplikaciju izbrišem i instaliram ponovo ili da kupim, ja izbrisao i nigdje ne mogu naći u trgovini da instaliram. Mislim da mi se nije ništa instaliralo novo zbog toga i da je i dalje CYAN!!? Može li se ova aplikacija skinuti i kako? Pozdrav

    ReplyDelete
  39. mille grobar12 February, 2015

    Pisao sam pre neki dan o kolegi koji je zeni uzeo l735 koji fabricki dolazi sa denimom a nije imala precicu za mobilni internet,posle sinocnog apdejta sistema,dobila je (msm precicu 😉 ).

    ReplyDelete
  40. info molim,nadogradio sam L 1020 prew for dev i da li mi je isto potrebno dalje za wp 10 ili mogu da se iskljucim, ako ko zna? zunam za insajder tako da nisam siguran.... hvala

    ReplyDelete
  41. ako si radio nadogradnju preko prew for dew onda pise cian kada se iskljucis pise denim...

    ReplyDelete
  42. Nisam radio preko prev

    ReplyDelete
  43. ‚rekao bih da je extras info sistemska aplikacija da ne postoji nacin da se instalira posebno.....ali nov sam i ja u ovome......izgleda da nisi updejtovao nista a ako ima problema sa softverom imas nokia software updater ili nokia recovery tool da ga vratis na pocetak pa tada radis update.....ali informisi se vise...

    ReplyDelete
  44. Ne briše se, to je soft reset, hard reset ima drugi postupak, njime se briše ali možeš namjestiti da se sve vrati sa one drivea.

    ReplyDelete
  45. Uspesno instaliran Denim na 925.1 i u opcijama stoji denim...

    ReplyDelete
  46. evo link
    http://www.windowsphone.com/hr-hr/store/app/dodaci-informacije/2377fe1b-c10f-47da-92f3-fc517345a3c0

    ReplyDelete
  47. Kod mene neke app se ne podnose da su zajedno instalirane ponekad je dovoljno jedni izbrisati a nekad 2-3 jos ni sam neznam koje su aplikacije

    ReplyDelete
  48. Nadogradio Lumiu 830 na denim pre 2-3 dana, Bosanka regija,osim sto imam kameru i ostale stvari, primetio sam da je telefon malo brzi i to se peimeti u otvaranju nekih app i ovako kada se cacka.Mogu reci svaka cast Microsoftu na nadogradnji 😄

    ReplyDelete
  49. Pa udjes u jednu malo pogledas i izadjes i proveris glance, ako je ok ides sledecu i tako sistemom eliminacije dodjes do krivca...:))

    ReplyDelete
  50. Meni ne uspijeva napraviti nadogradnju na Denim (Lumia 925) Kada pokušam ažurirati telefon pokaže mi poruku telefon ažuriran i to je to. Na službenim stranicama piše da ima nadogradnja denim za hrvatsku.

    ReplyDelete
  51. Nije bas tako ponekad izbisem jednu app iskljucim ukljucim opet suprotno ekran sacekam desetak minuta ponovo iskljucim ukljucim i ekran ispravno stoji a nekad i ne stoji ispravno ,onda ponekad moram izbrisati dvije app i odmah se ekran ispravi,znao sam po cijelu noc da brisem iskljucujem ukljucujem....

    ReplyDelete
  52. Po čemu primjetiš da se ne podnose?
    Teoretski, to se nebi smjelo događati jer svaka aplikacija radi u tzv. sandbox-u i ne može jedna utjecati na drugu.

    ReplyDelete
  53. Jesi li provjerio za koje tržište je tvoj uređaj?

    ReplyDelete
  54. Brat moj sta da ti kazem, ima jedna poslovica koja kaze: ne j..be lep nego uporan. Tako da ces naci resenje siguran sam...

    ReplyDelete
  55. Nisam. Kako to provjeriti ?

    ReplyDelete
  56. sad nemam problem ne instaliram nove app...vec nisam cuo za tu poslovicu,,,znaci da sam ja dobar **bac ;))

    ReplyDelete
  57. Instaliram jednu app i sve ok.instaliram jos jednu onda mi se ekran tj.glance okrene suprotno uzmem i deinstaliram prvu app glance se vrati o normalan polozaj i ako mi se iskrivio sa drugom app

    ReplyDelete
  58. Izgleda da si postigao odredjeni nivo... :)))

    ReplyDelete
  59. Postavke>extras+info> pogledaj šta piše za "manufacturer name" i "mobile operator"

    ReplyDelete
  60. Ahaa, ja sam pomislio da recimo instaliras jednu aplikaciju i onda ti se neka druga aplikacija ruši pri pokretanju ili tako nešto..

    ReplyDelete
  61. Ne ,to nisam imao

    ReplyDelete
  62. elmir hatunic12 February, 2015

    Isto je i kod mene se desilo,ja sam resetovao telefon i sad je kao zmaj

    ReplyDelete
  63. elmir hatunic12 February, 2015

    Ama dobio si denim samo resetuj telefon i toje to

    ReplyDelete
  64. Manufactor name
    RM-892 apac hong kong.....
    Mobile operator
    000-HK

    To je očito odgovor na moj problem 😊

    ReplyDelete
  65. Sinoc nadogradio denim na l925 do sad sve radi kako treba nema nekih problema ,mada ni sa cyan nisam imao.svidjela mi se mogucnost foldera na pocetnom zaslonu.

    ReplyDelete
  66. Izgleda da imam Lumiu koja nije za hr tržište.
    Manufactor name
    RM 892 apac hong kong...
    Mobile operator
    000 -HK

    ReplyDelete
  67. Meni na Lumia 1020 jos uvijek nema update... :S

    ReplyDelete
  68. Ako ti piše DENIM onda je potpuna samo si ju dobio ranije s PDF nego ekipa bez njega

    ReplyDelete
  69. ClearBlack je kontrast ekrana,a glance screen su software mogoćnosti.Neznači da ima

    ReplyDelete
  70. Doso je update Lumia denim za Lumiu 630 HRV ujutro sam azurirao.

    ReplyDelete
  71. ne i kada se iskljucim ctoji mi cyan,trazim odgovor ne znam sta je,proverio sam sve se slaze ,jedino moguce sto mislim da je sto za ovo podrucje Srbija nije predvidjen Dnim update za L 1020 mozda to ,ako neko zna vise da me uputi?

    ReplyDelete
  72. ClearBlack i glance nisu povezani.

    ClearBlack je neka vrsta filtera/sloja preko zaslona koja eleminira efekt zrcala kad je zaslonsko staklo izloženo svjetlosti pa je automatski lakše čitati nego na običnom zaslonu.

    Glance je povezan sa tipom zaslona, recimo L930 ima tip AMOLED zaslona koji ne podržava (za sada) Glance, dok L925 ima vrstu AMOLEDa koji podrzava Glance.

    ReplyDelete
  73. Lumia 630 SRB, takodje

    ReplyDelete
  74. Hvala Zeljo i ja sam malo guglao i video da to nije isto a hteo sam zapravo da saznam ima li L730 glanc...na zalost nema.

    ReplyDelete
  75. Hvala Miki...pozz

    ReplyDelete
  76. Hvala Željko, sad je sve ok, Denim je :). Pozdrav

    ReplyDelete
  77. Čekaš update za Hong Kong i to je to... :-) Bar nisi vezan za operatera...

    ReplyDelete
  78. Jesi li uradio factory reset?

    ReplyDelete
  79. Nisam, misliš da bi trebao? Volume- i dugme paljenje? Pozdrav

    ReplyDelete
  80. Pa ako te telefon zeza, obično factory reset to riješi...

    ReplyDelete
  81. 1020 L iskljucen pfd pa regularno nadogradjen sa Denim... Srbija....

    ReplyDelete
  82. Leopold Stotch12 February, 2015

    Tako će i biti valjda će ga i oni uskoro dobiti. Hvala 😊

    Luka

    ReplyDelete
  83. Dodatak: Ocekuje se da ce biti pusten u 13:16 po njihovom vremenu, znaci u 19:16 po nasem. Preostaje nam da cekamo :)))

    ReplyDelete
  84. Ja sam se samo izlogovao,iskljucio sa ,pfd i regularno nadogradio,mislim da isto mozes i ti i ostali.... L 1020...

    ReplyDelete
  85. pozdrav imam problem izasao mi je update za lumiu 925 i sve sam odradio kako treba azurirao itd ali u postavkama i dalje pise Cyan .. jel neko zna o cemu je rijec ?

    ReplyDelete
  86. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Iskljucio sam pfd,restartao mob i probao ponovo i kaze da nema updatea.
    Btw, verzija os-a nije 14226 vec drugi broj sto znaci da nije oriđiđi Denim.
    E sad,vjerojatno zatp jer je HONGKONG verzija i morat cu cekat o kraja svog zivota da se updatea -_- joj hong kong joj

    ReplyDelete
  87. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Ne mora znacit jer je u jednom clanku spomenuto da nakon cyan updatea,kad maknes pfd pise denim,ali je samo naziv a ne pravi denim.

    ReplyDelete
  88. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Objasni malo bolje,hoces? Sta si sve napravio tocno. Simplefy!

    ReplyDelete
  89. Ja sam update na lumia Denim Nokia Lumia 720 ;)

    ReplyDelete
  90. Pozdrav ljudi. Korisnik sam Lumije 925 i evo danas sam je prebacio na Denim misleci da ce to resiti problem koji se ranijr javljao ( na cyan-u) Ne radi mi voice recording tako da ne mogu da saljem voice messages na viberu, ili kada razgovaram ne mogu da stavim telefon na zvucnik. Ima li ko slicnih problema/resenja

    ReplyDelete
  91. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Ajde ako ikome stigne za l1520 neka pise na svakoj temi u wp novosti :D

    ReplyDelete
  92. Izlogujes se sa telefona sa prew for dew,onda uradis update i sve bi trebalo da bude ok,tako sam ja uradio posle visecasovnog istrazivanja i nema greske..

    ReplyDelete
  93. Antonio Klapčić12 February, 2015

    Znaci odlogiram se ili ulogiram u pfd?

    ReplyDelete
  94. Odlogiras sa telefonske aplikacike prew for dew,tada radis update...izlogujes,odjavis....kao kada si se prijavio za program preko aplikacije sada se odjavi,disable.....

    ReplyDelete
  95. ja imam 925 i nemam tih problema nisam imao ni na cyan ni na denim ne znm do cega ti je ... LP

    ReplyDelete
  96. Posle dugog vremena u zaboravu Nokia Icon dobila Denim. Za sada je sve ok, telefon ima bolji prijem signala u Srbiji(retko kada sam imao 2 crte na 3g), i malo duže trajanje baterije u odnosu na DP, a zamerka mi je jer je telefon izgubio clear black pozadinu. Naime pozadina u meniju i na Start-u je na Black-u bila potpuno crna, sada posle Denima je nekako braonkasto i dosta loše izgleda. Takodje nema tap to wake, dok 930 ima.

    ReplyDelete
  97. To mi vise djeluje na neku hardwersku gresku sa micro il zvucnikom.

    ReplyDelete
  98. Clear Black je tehnologija ugradena u staklo zaslona, ne moze se onda izgubiti nadogradnjom. Clear Black je drugo ime za polaziracijski filter, medijski trik da ne bi pisali polarizacijski filter koji vec postoji u fotografiji decenijama.

    Sto se tice tap to wake Lumia Icon tu funkciju nije ni imala isto kao ni Glance zaslon.

    ReplyDelete
  99. Tap to wake ima L930 na Denim-u, a isti su telefoni. Nisam znao za to o clear black tehnologiju, no ono što je stvarno problem je ta užasna boja pozadine.

    ReplyDelete
  100. Tehnicki nisu isti telefoni. Icon ima oznaku 929 dok Lumia 930 - 930. Jesu isti po izgledu ali imaju malo razlicitu tehnologiju. A priznajem da su boje na AMOLED zaslonima cudne, ja sam imao 925 sa AMOLED zaslonom i iskreno, nikad vise. Mnogo nedostataka zaslon ima spram LCD koji ima 1520.

    ReplyDelete
  101. Pa i u pravu si, jesu čudne. Razlika je valjda samo u mrežnom delu, tj. nešto je zbog verizon-a i njihovog 4g drugačije, valjda.

    ReplyDelete
  102. Pedja Djokic13 February, 2015

    Pozdrav svima,postao od prije 20 tak dana korisnik po prvi put WP tačnije nokia lumia 830.Jako sam zadovoljan baterijom i brzinom telefona sinhronizacojom. pratim teme "iako se tu svirku nerazumijem baš" ali ajde.S obzirom da sam prešao sa je... androida koji ne dam me je izjedao baš baš restetovanje zabagovanje kontakte dok otvorim treba 1 min.

    Ocjena od 1do 10 8.50 ali mislim da će se to ispraviti u win10 ubuduće ali ok.

    sad jedno pitanje što se tiče updejta :) na mom telefonu piše sledeće:

    ver.op.sis 8.10.14157.200

    br.rev.firm 02040.00005.14372.54001

    br.revhard 1.0.0.0

    da li je ovo zadnja verzija )

    mreža Mtel.ba

    a ovo sam našao sad na netuLumia 830Country variantDenim8.10.14226.35902040.00021.14521.55002

    Pozdrav još jednom svima Peđa Banjaluka

    ReplyDelete
  103. kako na vasem DENIM lumija telefonu da dobijete CORTANU u dva koraka upravo isprobano i radi L1020m mislim da je za sve . radi samo na engleskom za sada verujem,podesavanja cete naci u settings - applications.... uzivajte i isprobajte deluje ok!

    Step 1 – Change the region in settings to ‘United States, English’ and reboot.

    Step 2 – Change the language to English (United States) from settings and reboot once more.

    ReplyDelete
  104. Na mojoj lumiji imam Denim i nisu iste oznake kao kod tebe

    ReplyDelete
  105. Nokia 925. Ponudjen mi je update. Ne znam da li da ga instaliram. Sta se dobija,a sta se gubi? Ima neko iskustva o Denim nadogradnji na N925?

    ReplyDelete
  106. Dino, pimozi! :)

    ReplyDelete
  107. Da Lumia Denim se dobija mnogo, prvo sto mi pada na pamet su mape na start zaslonu. Sve u svemu dosta popravki i sitnica. Nista nece biti uklonjeno nadogradnjom tak oda se nista ne gubi. Neki javljaju potrosnju baterije nakon svake nadogradnje ali mislim da je to vise subjektivno misljenje nego objektivno. I da je upitanju vijek trajanja same baterije a ne od nadogradnje.

    ReplyDelete
  108. Dobiješ toliko toga a ništa ne gubiš... Ne boj se, slobodno instaliraj i uživaj... :-)

    ReplyDelete
  109. Hvala :)... a sta je sa tom pozadinom o kojoj pricaju da nije ok i sa tap to wake funkcijom, da li ona ne postoji vise u Denim verziji?

    ReplyDelete
  110. Tamara, radi sve bez problema, nemas brige. Takodje imam Lumiju 925 i pre koji dan sam odradio update na Denim i telefon radi savrseno bez ikakvih problema.

    ReplyDelete
  111. To znaci da tap to wake radi i na Denim? :D

    ReplyDelete
  112. Tako je, radi tap to wake normalno, i ne postoje nikakvi problemi sa pozadinom. Instaliraj slobodno, neces se razocarati, moze samo da te iznenadi :) Uz to posle nadogradnje se oseti da telefon radi fluidnije i brze, uz to jos dobijas i par sitnica tako da..

    ReplyDelete
  113. Mnogo hvala svima na pomoci i strpljenju! :D

    ReplyDelete
  114. Ja sam ponovo dobila Cyan update. Da li je to moguce?! :/

    ReplyDelete
  115. Leopold Stotch14 February, 2015

    Stigao update i za nas iz Hong Kong-a 😊 upravo sam napravio update. Sve radi odlično.

    ReplyDelete
  116. Eto radosti za nas Hongkongđane... :D Uživaj...

    ReplyDelete
  117. Cini mi se da si i ti HK

    ReplyDelete
  118. Pa da... Zato i kažem nas Hongkongđane... :-) Samo ja odavno imam Denim na svojoj 1320 na PfD... Eh, ne znam šta bi se desilo ako isključim PfD i nađem kakav update... Hipotetički...

    ReplyDelete
  119. Probaj i onako ces uskoro ici na 10 neka se nesto desava danas sam gledao oglase da nesto kupim samo da bih instalirao W10

    ReplyDelete
  120. Gledao sam i ja i za nekih 80 eura može se kupiti nova 630... Koliko sam vidio
    s njom se može preuzeti w10... Sviđa mi se dizajn iako je 512, nekako mi je baš zapela za oko... Ne treba mi sekundarni telefon ali eto, razmišljam i sekunda mi treba... :D

    ReplyDelete
  121. Isto mi ne treba imam ih dovoljno samo zbog desetke,vidjecu neznam ni ja

    ReplyDelete
  122. Jesi sigurna? Idi u podesavanja telefona pa u ekstra+informacije i proveri dal ti pise cyan ili denim.

    ReplyDelete
  123. Koliko se sjećam prilikom nadogradnje na Denim imaju dva updatea, jedan manji, koji pripremi podlogu za onaj glavni... Probaj update još jednom, ne vidim drugo logično objašnjenje...

    ReplyDelete
  124. Do sada je bio samo jedan . Stvarno sam mislila da je Denim O_O

    ReplyDelete
  125. Meni za volju probaj update još jednom uradit, provjeri molim te... :-)

    ReplyDelete
  126. Probala jos tri puta i nista :D

    ReplyDelete
  127. A znaš li za koje je tržište telefon? Koji je ROM?

    ReplyDelete
  128. Imam Lumiu 1020 ali nisam jos dobio Denim update. Zna li neko u cemu je problem?

    ReplyDelete
  129. Odi u extras+info i vidi šta piše pod Manufacturer name i Mobile operator...

    ReplyDelete
  130. Manufacturer name: RM-875_eu_euro2_332

    Mobile operater: 000-33

    ReplyDelete
  131. Manufacturer name: RM-875_eu_euro2_332

    Mobile operater: 000-33

    ReplyDelete
  132. Nisi vezan za operatera, što je dobro... E sad, ROM je europski ali ne znam koja regija... Možda Dino zna, sačekat ćemo njega... :-) U glavnom dobit ćeš ovih dana...

    ReplyDelete
  133. Hvala na informaciji. Pozdrav. :)

    ReplyDelete
  134. I meni isto tako -.-" i isti je telefon.

    ReplyDelete
  135. RM892 Madjarska. Proizveden u Kini :D

    ReplyDelete
  136. Sve je to iz Kine... :D Dobro, to znači za Mađarsko tržište... A šta ti piše u extras+info pod Mobile operator? To je veoma bitno... :-)

    ReplyDelete
  137. To znači da je telefon country variant... Sad evo gledam, za tvoju 925 HU ima dostupan Denim... Čudno...

    ReplyDelete
  138. Pa ne znam..mozda se to desilo jer sam odlagala ceo dan update? :\ Sta predlazes da uradim? Imas neku ideju?

    ReplyDelete
  139. Nema veze što si odlagala... Piše li "your phone is up to date" ili nešto drugo?

    ReplyDelete
  140. Da, pise upravo to! Stvarno ne znam u cemu je fora :)

    ReplyDelete
  141. Nemam više ideja... Osim da uradiš soft reset i onda da probaš...

    ReplyDelete
  142. Haris Adnan Salioski15 February, 2015

    Zdravo Instalirao sam LUMIA DENIM pa nemogu si naci APN postavke jel mi moze iko kako pomoci i srediti to ?? Hvalla pozz

    ReplyDelete
  143. Misliš li na postavke za mobilni internet?

    ReplyDelete
  144. Lumia 1020 iz Mobisa BHT preuzet.. Međutim osim live foldera nista novo mogli ubacti jos par noviteta ali nista sta drugo ocekivati od microsofta.

    ReplyDelete
  145. Kako mozete biti tako negativni? Jeste li procitali spisak novosti Lumia Denima? Iznad je samo mali dio a na nasoj stranici ukucajte Lumia Denim u trazenje pa ce te vidjeti da je nadogradnja vise nego "samo mape".

    iskreno se pitam sta korisnici nekada ocekuju da nadograde WP8.1 i odjednom imaju iOS? I izgled i funkcije i sve od iOS ili Android? Da ste malo vise pratili WP on je u zadnje dvije godine dobio vise funkcija i noviteta nego oba ova vodeca OSa.

    ReplyDelete
  146. Pozdrav voody postoji li kakv mail da te kontaktiram u vezi lumie 830?


    pozdrav

    ReplyDelete
  147. ynoscon@gmail.com

    ReplyDelete
  148. Prije 2 godine smo imali Nokia! Odlicno su radili svoj posao sad je preuzo Microsoft. Pa nije to vise to! Mogli od Nokie uvijek ocekivati nove funkcije poboljsanja. Uzet primjer Nokia Camere i app Za Cameru Sight 360 pravo cudo koliko je brza kod slikanja otvoranja cak i auto fokus ima jos dodatne mogucnosti... Opremaju samo 930 i 1520 u nadi da ce tako vise prodati a ostale korisnike ostavljaju na cijedilu

    ReplyDelete
  149. Prebaci na USA REGION sve prebaci na USA dobivas denim sa kortanom

    ReplyDelete
  150. To je previse subjektivno misljenje po meni. Evo i zasto (volim i ja Nokiju da se ne razumijemo pogresno) ali, nakon kupovine Nokije nista se nije pogorsalo cak sta vise poboljsalo je se. Kamera na Lumia 1520 i 930 su uslovljeni sa novim procesorima, ti procesori imaju te mogucnosti od kako su dosli na uredaj sam, to je Snapdragon i predstavio i opisivao prilikom predstavljanja Snapdragon 800 procesora. On sam kosta vise nego Lumia 520 cijela. Kako bi vi htjeli da unaprijede onda Lumia 520?! Ona i drugi modeli imaju onoliko koliko novca plate korisnici.

    A drugo da Microsoft ne unapreduje je isto pogresno, odakle Lumia Storyteller, gestures app, lockscreen aplikacije i sve to?! Ok Nokia je pocela Storyteller ali Microsoft napravio jos boljom.

    I zadnji argument ako je Microsoft tako los i ne radi svoj posao kako to da mjesecima nakon preuzimanja Nokije i dalje se Lumia telefoni prodaju eksponencijalno vise nego pod Nokia vodstvom?! Primjer zadnji kvartal prodano preko 10 miliona Lumia uredaja. Microsoft je preuzeo prije tog kvartala Nokiju.

    Sto se tice kamere sight 360 i Lumia camera verzija 5 Lumia camera je bolja. Ne moze nijedna palikacija izvuci ono i popraviti sto korisnik sam ne zna. Ja cu sa Nokijom Lumijom 800 ili 710 napraviti dobru fotografiju zato sto poznajem fotografiju. Ai sto tako i na 1520 ili 930. Funkcije i poboljsanja stizu i iz Microsofta samo korisnici to ne zele da vide pa zatvore oci...

    ReplyDelete
  151. Lumia 1020 je flagship. 925 je flagship..((( Pogledaj applikaciju za kameru sight360 uvjeri se sam da je moguce... ))) dugo sam cekao Denim osim zivih plocica na folderima, live tile Store ne mogu pronaci noviteta, ne mogu otvorti Dodaci i malo je telefon Bugav kao da sad laga malo...

    ReplyDelete
  152. Jbte imam nl 830 denim i neradi mi lumia camera instaliram je i kad tapnem na nju uđe i samo izađe iz aplikacije .....

    ReplyDelete
  153. Pedja reci mi jesi li deinstalirao i ponovo instalirao cameru?

    ReplyDelete
  154. Razmisljam i sad se sjetih da je bilo takvog problema i bio je vezan za regiju,,,pokusaj staviti regiju usa.uk.hr sr....

    ReplyDelete
  155. Jesam sve sam pokušao nešto koči ali nemam pojma šta...

    ReplyDelete
  156. Prije nekog vremena neko je imao je sa foruma slican problem i sjecam se da je nesto oko regiona morao da podesi,,,danas sam nasao neke teme gdje se pise o telefonima kao sto je tvoj i svi vec tvornicki instalirani sa Denimon nemaju kameru tvrde treba da se doinstalira ali nikako nisam razumio sta

    ReplyDelete
  157. Ajde ljubim te na prodavnicu i vidi sta piše pise nesto za l 830 ali nemogu provaliti šta trazi neki update vazduhom ? :-(

    ReplyDelete
  158. Hadži Dalibor Jerinić22 February, 2015

    Za pola sata instalirao denim na 1320. Mob radio ok cca 2 dana,a onda je stao.
    Plavi ekran sa tužnim smajlijem i amin.
    Radio sam recovery na cyan jedno 3 sata - jedva je mobilni komp prepoznao.
    Zaključak: nikakve nadogradnje dok se ne uvjerim da je to stabilno.

    ReplyDelete
  159. Oficijelna Lumia Denim nadogradnja je provjerena i ako je se kod vas pojavilo onda mi je zao ali vracanje na Cyan nece pomoci jer taj plavi ekran nije do Lumia Denim. I ako ste toliko dugo vracali vjerujem da nesto hardverski cak nije sa telefonom.

    Iskreno Lumia Denim je provjerena nadogradnja i to vam se moze desiti i dok igrate igru na lumia cyan tako da ako je radila dva dana ok nadogradnja Lumia Denim onda nije do nje ta greska. Inace bi odma nakon nadogradnje se to pojavilo ili cak sta vise tokom nadogradnje.

    ReplyDelete
  160. Hadži Dalibor Jerinić23 February, 2015

    Neće da bude da je hardverski jer sada (kao i prije nadogradnje) mob radi normalno.

    ReplyDelete
  161. Razumijem vas, samo hocu da kazem to se moze desiti uvijek. Nevezano za Lumia Denim. bluescreen je greska jer je to ipak Windows na telefonu. I rijetka je, i kazem samo da ako se dogodilo tesko je reci da je do te nadogradnje iako tako trenutno izgleda.

    ReplyDelete
  162. Da li je stigao kome u Srbiji denim za 620? Meni jos nije :(

    ReplyDelete
  163. Pozdrav,
    znate li nesto o L1020 EOL ? end of life sta bi to trebalo da znaci? hvala

    ReplyDelete
  164. Može se protumačiti na različite načine.
    1. slučaj u kojem EOL (end of life) označava da se uređaj prestaje proizvoditi i samim time isporučivati prodavačima, što znači da se na tržištu mogu naći samo zalihe uređaja.
    2. slučaj bi bio da uređaj neće dobivati nadogradnje. Znači unaprjeđenje OS-a niti sigurnosnu podršku koja traje duže. Update OS-a ima podršku oko 2 godine možda i malo duže, dok sigurnosna podrška traje 4 ili 5 godina.

    L1020 se već prestala proizvoditi dok softverska podrška još traje

    ReplyDelete
  165. Ukoliko bude slucaj br 2. Ako prestane da se obajvljuje novi softver, hoce li biti zatvorena i trgovina, hoce li biti dostupne nove app ili igre

    ReplyDelete
  166. Ne, dokle god razvijaci prave aplikacije za WP8.1 tj Lumia ce dobiti i Windows 10, onda ce i trgovina biti dostupna. Tu se samo radi o podrsci u slucaju greske softvera ili slicno. podrska proizvodaca itd. Nakon isteka tog vremena mogu reci "taj uredaj nije vise podrzan" i oni ne gube vrijeme na odrzavanje istih nego se fokusiraju na nove uredaje.

    ReplyDelete
  167. Aha, zahvaljujem na odgovorima malo sam se bio zabrinuo :D

    ReplyDelete

Ostavite komentar