18.2.15

Viber i dodaci + informacije imaju nadogradnje

Store picture manji

Viber aplikacija za VOIP pozive danas ima nadogradnju u kojoj nije jasno šta je novost jer razvijači nisu dodali izvještaj o promjenama. Korisnici naši javljaju da je aplikacija brža sada, ali i da ima još uvijek bagove koji su neko vrijeme već tu. Preuzmite nadogradnju za aplikaciju pa nam javite kako se vama ponaša nakon nadogradnje.

 

viber setup 2

 

Poznato je da Viber ima greške za obavijestima poruka/poziva koje aplikacija kao Whatsapp nemaju. Ne znamo do čega je da kompanija kao Viber nije do sada za WP napravila funkcionalnu app što se obavijesti tiče. Sve u svemu aplikacija jeste ok spram one verzije koju smo prije imali napredak je.

 

Preuzmite Viber aplikaciju za Windows Phone

 

Viber download

 

Dodaci + informacije

 

dodaci   informacije 

 

Sistemska aplikacija za Lumia uređaje, dodaci + informacija danas ima nadogradnju u kojoj se također ne zna šta je novo ali su prema javljanju Windows Central nadogradili verziju za „Firmware Update Notifier“ u bukvalnom prevodu „obavještajac nadogradnji firmvera“ i vjerovatno se odnosi na onaj dio koda u sistemu koji provjerava da li vaš telefon ima nadogradnju ili ne i pri tome javlja o nadogradnji korisniku.

 

Lumia dodaci i informacije

 

Preuzmite aplikaciju dodaci + informacije za Lumia uređaje

 

QR%20Extras%20Info

63 komentara :

  1. disqus_MpEN7yRgyj18 February, 2015

    Do sada je bila beskorisna bez obavestenja o pristigloj poruci. Sada se dobija notifikacija cak i kad je telefon u stanju mirovanja 😃 Bravo za Viber- napredak na WP!

    ReplyDelete
  2. Pa i nije da Whatsapp nema problema, cesto mi desava kada sam na nakacen na kucni bezicni da mi ne stizu poruke dok ne udjem u aplikaciju, pa moram da restartujem telefon ili cesce ulazim u aplikaciju.

    ReplyDelete
  3. Napravili azuriranje a ne reci sta

    ReplyDelete
  4. Ista situacija...samsung ativ s

    ReplyDelete
  5. Vjerovatno ispravke grešaka... Da je šta važnije izbacili bi listu promjena...

    ReplyDelete
  6. Da, to je dobro... Kod mene je wifi stalno upaljen i prođe poziv bez da sam uopšte ušao u app, poruke isto... Mada su prije pozivi radili samo ako sam u app i nekad onako... Sad svaki prolazi i prilično je pouzdan...

    ReplyDelete
  7. Ponadao se video pozivu...

    ReplyDelete
  8. I ja... Ćorak...

    ReplyDelete
  9. mille grobar18 February, 2015

    Meni Viber radi bez greske.Od kada sam na Denimu,stizu mi obavestenja o porukama i na sporijem internetu tj kada potrosim mesecne mb iz paketa.

    ReplyDelete
  10. Ja ga nakon ovog updatea ne mogu ni pokrenut, ostane na loading screenu i nikud vise, a prije je super radio. Obavijesti su dolazile. Htc 8s

    ReplyDelete
  11. Izbriši app pa ponovo instaliraj i radit će sigurno...

    ReplyDelete
  12. Tj.vidim sad da je proradio ipak

    ReplyDelete
  13. Treba ih streljat katastrofa steka kasni ne javlja zvukovno kad dojde poruka il poziv izbacuje van kad mi je lokacija ukljucena, probano sve i svakaj od brisanja aplikacije pa novi instal, pa soft reset pa itd itd i nis.... Jednostavno streljanje tih kaj delaju taj viber

    ReplyDelete
  14. mille grobar18 February, 2015

    A koji tel imas i da li si na Denim-u?Moja l625 spada u slabiju kategoriju i radi i viber i fb mesinger,skype...besprekorno.Bilo da sam na wi fi ili na najsporijem internetu koji ti mreza moze dati.Stizu i poruke,pozivi,sve sljaka.Cudi me da nekoj jacoj Lumiji losije radi,isti sistem a bolji cip vise ram-a...?

    ReplyDelete
  15. NL 820 da i na denimu sam, sve ostalo dela super osim tog jeb.... vibera

    ReplyDelete
  16. Vladan Vukajlovic18 February, 2015

    Kod mene Viber i posle updatea radi normalno L1020 - Denim

    ReplyDelete
  17. Meni Viber radi normalno od predposljednjeg updata, prije toga je bio totalno nepouzdan ,notifikacije nula ,da neradi poziv kad si online ,mad se nadam da ce brzo i video poziv da dodje, bio sam se sad ponadao da je to al nista .

    ReplyDelete
  18. Ja isto mislio 😒

    ReplyDelete
  19. Ja isto mislio 😒

    ReplyDelete
  20. Zijad djulovic18 February, 2015

    Da i u mene je posle denima osjetna razlika ,stikla i kada potrosim "brzi"int ko doksa ,isto L1020

    ReplyDelete
  21. Ja na svojoj l630 nevidim nikakvee promjene na viberuu sve isto i opet obavijesti nw dolaze

    ReplyDelete
  22. Lumia 625 od updatea svaki out kad udem u viber mi javi onaj ops doslo je do pogreske pokusajte kasnije..i onda idem korak nazad i radi normalno..poruke kasne sada a prijevje bilo sve ok

    ReplyDelete
  23. Nema Live tile u ovom novom update

    ReplyDelete
  24. Sad ne primam pozive al primam poruke. A do danasnjeg updatea je sve radilo kao nikad dosad..al sve ja to mogu shvatit al kako svi imaju drugacije simptome,to mi nije jasno,ovom ne radi ovo,ovom ono,pa cak nekima i sve radi,kako je to moguce??

    ReplyDelete
  25. mille grobar18 February, 2015

    E to i meni nije jasno 😊 Cak ima ljudi sa istim modelima telefona a app im se ne ponasa isto???

    ReplyDelete
  26. Radi se o tome da nemamo svi isti internet... Plus zavisi koliko je opterećenje servera...

    ReplyDelete
  27. mille grobar18 February, 2015

    Znam,al meni radi i na sporom internetu a ovde ljudima ne radi ni na wi fi?! :P

    ReplyDelete
  28. Znam brate... Meni recimo prolaze pozivi i na edge a da ne pricam na 3g ili adsl... U glavnom u zadnjih pola godine samo jednom su notifikacije kasnile... Ja sam zadovoljan...

    ReplyDelete
  29. Ja nedavno odgovorih na postavljeno pitanje zasto ne zelim neka azuriranja,kad mi jedna app dobro radi i zadovoljan sam nikad je ne azuriram

    ReplyDelete
  30. Жељко Јанковић18 February, 2015

    Mudro zboriš Woody. Zašto ganjati nadogradnje non-stop.

    ReplyDelete
  31. Poslije nadogradnje 8.1 i prvog azuriranja Skypa izgubio sam sve notifikacije na toj app ni sam neznam koliko azuriranja je bilo ali Skype ne radi proslog mjeseca iznenada Skype pocne raditi normaln i zasto vise da ga diram kad je dobar,isto sam imao i Viber ispravan ali ja kao majmun sve uzmen sto mi se nudi i zato sam nemam VIber

    ReplyDelete
  32. Upravu ste svi, ako nesto radi treba i ostaviti. Ali ima tu i mana, evo primjer WP Novosti je danas milion puta bolja app nego sot je bila prije 2 godine, a i tada je radila dobro. Ne znaci da ostajanje na dobrom je uvijek i najbolje za korisnika.

    Isti slucaj i sa Prognozom, primjer da je prije trosila oko 100kb po skidanju jedne prognoze, danas je to ispod 30kb, 1.03 sekundi traje otvaranje aplikacije a prije je bilo 4-5 sekundi. Nove verzije uvijek imaju nesto novo sto korisnici ne moraju da vide da bi osjetili da je bolja app. A treci primjer je da se npr Prognoza rusila na starijim verzijama od prije 2-6 mjeseci koje su izlazile, sa novom verzijom 2.2.8.0 pogledajte kako izgledaju kresevi ispod u razdoblju zadnjih par mjeseci mjeseci, uz vise korisnika nego na pocetku statistike. Znaci veci broj korisnika a samo 1/4 kreseva nego na pocetku godine. Ovo korisnici ne vide ali primjete. Svaka app ima kreseve i greske koje nisu ni vidljive i kada razvijac smanjuje te greske korisnici ce biti zadovoljni. A ako korisnik ne zeli pola godine da instalira nadogradnju onda nema ni pravo da se zali na cudan rad aplikacije :P

    ReplyDelete
  33. Da, samo sto ljudi malo okrecu. Nije do nadogradnje sto ne stizu obavijesti neke aplikacije. Svaka app kao Viber, Whatsapp, Skype ima serverski dio koji radi notifikacije. Znaci koliko god ovamo bilo nadogradnji aplikacije ako taj serverski dio koji salje notifikacije korisniku nije ok i ako je preopterecen onda ne pomaze ni najbolje kodirana app.

    ReplyDelete
  34. Marljivih i pouzdanjih razvijaca aplikacije ja azuriram,na tvoje app comentari su izuzetno pozitivni ali Skype,Viber...svi znamo sto se o njima pise i da su azuriranja sa rizikom

    ReplyDelete
  35. Svi mi koji ne dobijamo notifikacije od nekih app direktno optuzujemo tu aplikaciju,mi smo samo potrosaci i ne razumijemo se u razvijacke tehnologije;)

    ReplyDelete
  36. Ma kakve veze ima internet,na svim ostalim platformama radi bez greske,mislim nikad ne bi od windowsa,nema tih para,samo mi nije jasno kako ne mogu napravit stabilnu app svima,il bude ok dok ne dodje nadogradnja a onda nekom smrkne,nekom svane

    ReplyDelete
  37. Nemoj mijesati Windows sa losim radom pogotovu Vibera,dobro ga poznajem

    ReplyDelete
  38. Ima i te kakve veze... Pitaj nekog sa androidom kako radi Viber, ne fanboya nekog nego prosječnog korisnika... Ja ženu zovem na SGS4, telefon do telefona, plus u app je i ne zvoni... Ona mene zove, ja nisam u app i zvoni... Kako se ne mirite s tim da je sve do loše veze i zavisno od opterećenja servera... Meni su samo jednom kasnile notifikacije i to je bilo za Božić, poveži sebi...

    ReplyDelete
  39. Prije oko 8 mjeseci imao sam neku mogucnost da pratim parametre potrosnje interneta i baterije koristeci WP Novosti...od tog datuma do danasnje dana bilo je azuriranja i svako sam prihvatio i na svakom azuriranju bilo je uocljivo poboljsanje to je app bez rizika ali recimo ako neke aplikacije osciliraju drasticno za mene je to app sa rizikom

    ReplyDelete
  40. U zadnjih nekoliko mjeseci bio sam u cetiri zemlje EU koristio 4G signal ali svejedno Skype nema notifikaciju

    ReplyDelete
  41. Sto bi rekli u narodu nesto si "ubo"

    ReplyDelete
  42. To se slazem. Za Viber cesto je bio slucaj da korisnici moraju nakon nadogradnje da urade reinstalaciju i to nije bas pijepo cuti. Ni za korisnike ni za sistem. Odma ce se povezati evo na Windows moraju app da se reinstaliraju. To jeste malo bezveze ali zato ja ne koristim takve aplikacije :P svaka ima zamjenu i nijedna nije vjecna.

    ReplyDelete
  43. Ja ništa ne selektujem, stavim na automatsko i šta bude- bude...😊

    ReplyDelete
  44. Ne znam,samo znamnda mi je skoro mjesec dana radilo sve perfektno,a jucer update i ne radi,nez. Al dobro,nije mi toliko ni bitan al volio bi da radi ispravno 😊

    ReplyDelete
  45. A dobro,ja se nadam da ce to popravit napokon i da ce svima radit dobro,a i skype da ce na 10 biti pravi

    ReplyDelete
  46. Na compu nema problema sa Viberom a kako kazu i na telefonima cemo imati isti program znaci jedino moramo sacekati

    ReplyDelete
  47. I hope so 😁

    ReplyDelete
  48. Nevezano za temu, postoji li ikakva mogucnost da se deinstalira onedrive ili da se izbrise moj profil sa njega. Nesto razmisljam ako budem prodavao telefon sve moje slike i videozapisi ce ostati na tom telefonu.

    ReplyDelete
  49. Ne trebaš brisati OneDrive, samo napravi Hard reset telefona prije prodaje i ništa neće ostat u telefonu. :)

    ReplyDelete
  50. Ja ili neznam koristiti Ali nemogu video poziv uspostaviti

    ReplyDelete
  51. Dajte ljudi, budite iskreni, imam windows phone 2 godine, trenutno imam 3 lumie i jedan android u kući, ali treba biti pošten pa kazati, da nije čudo ovako mali udio windows platforme u mobilnom društvu! Zašto? Zato što nisu sposobni dovesti u normalno stanje najpopularnije aplikacije? Viber, gledam i čudim se!, android aplikacija nema problema, sa druge strane Viber ne zvoni na lumijama , nema uopće notifikacije za poziv, i to se ponavlja i ponavlja, pogledajte internet, pun, krcat problema oko notifikacija? Zaista je windows obećavajući, ali sa ovim problemima kod najpopularnijih aplikacija , zaista nema šanse,Znam sada će neki reći , namjesti ovo, namjesti ono, gospodo, sve je namješteno kako treba, ali viber jednostavno ne zvoni na windows paltformi, odnosno ne radi kako treba! Treba reći istinu, android je tu zaista manogo bolji...

    ReplyDelete
  52. Griješiš junače...

    ReplyDelete
  53. aplikacija mora da radi u pozadini da bi notifikacije radile kako treba. Toga kod wp nema, kod Androida ima. Zato sto rade u pozadini dogadja se da ponekad koci i treba jaci hardver i vise rama. Ipak smo mi pametniji i smejemo im se sto im fon ponekad stucne, dok nas wp glatko ne radi nista :p

    ReplyDelete
  54. udruzili se svi operateri u evropi i resili da puste Denim za l920 :)

    ReplyDelete
  55. Ti izgleda i dalje imaš problema sa Viberom...

    ReplyDelete
  56. Kako to griješim? Pogledaj malo internet! Ne znam za tebe, ali ja imam priliku imati lumia 920, lumia 630 i lumia 1520, te galaxy neo, još NIKADA se nije desilo da nema zvona na galaxy, dok se na windows phone, mora pomoliti da zazvoni...
    Pogledaj malo internet. osim toga nisi me demantirao, intrnet je pun pritužbi na ove stvari, treba biti pošten i reći...

    ReplyDelete
  57. Pa greska je jer niko ne spominje kako radi Viber, jedino sto se cita je kako ne radi jer nema smisla pisati ako radi :) to zeli reci. Evo npr meni Viber zvoni. Oduvijek, samo ponekad nike zvonio ali za to nije bas aplikacija kriva nego servis na serveru Vibera. Nema to veze sa WP ili sa Androidom. Za notifikacije ima servis koji je na serveru Vibera i koji izgleda veoma je ogranicenza WP korisnike. Serveri za obavijesti nisu isti za WP i Android, za WP izgleda da su ograniceni kapaciteti jer i imaju manje korisnika. Kako npr Skype radi a isto je VOIP aplikacija?! Znaci nije do WP jer su oni ponudili za razvijace super mogucnosti da aplikacija zazvoni kada i treba. A Viber sto to nike ili primjenio kako treba ili su im serveri za WP stvarno tako slabi i ograniceni to je njihov problem.

    Slazem se jeste problem i za WP ali zasto bi se vise WP poturao kada razvijaci ne zele da naprave sa odlicnim alatom nesto dobro za svoje korisnike od kojih bi profitirali, zaboravljamo da Viber isto ima zaradu od aplikacije!

    ReplyDelete
  58. Slazem se...kod mene radi oduvek...

    ReplyDelete
  59. RJEŠENJE kašnjenja notifikacija (zvona) na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber". Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.
    Vidim da se slabo ko razumije u Widovs smartphon

    ReplyDelete
  60. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber". Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.

    ReplyDelete
  61. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber", tu mozete u drugi kvadratic staviti Skype. Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar