25.2.15

Nadogradnja za Disqus, WhatsApp i WhatsApp Video Optimizer aplikaciju

IMG_2330Disqus, WhatsApp i WhatsApp Video Optimizer za Windows Phone uređaje su dobile nadogradnje na novije verzije. Osim redovitih ispravaka grešaka ovim nadogradnjama aplikacije su unaprijeđene i s nekim novim funkcijama.

 

Disqus

 

Prije nekoliko dana Disqus aplikacija je u 2.5 verziji dobila dosta novih funkcija i poboljšanja, ovaj put aplikacija je nadograđena na 2.5.2.0 verziju u kojoj su uglavnom riješene greške koje su uočene od zadnje nadogradnje.

 

Promjene u novoj verziji Disqus aplikacije su:

  • Omogućen je pregled komentara na koji odgovarate
  • Ispravljena greška gdje je tekst išao ispod tipkovnice ako ste pisali dugi komentar
  • Ispravljena greška gdje se rušio pozadinski zadatak ako je istekla prijava u aplikaciju
  • Riješen problem gdje odjavljeni korisnici nisu mogli pokrenuti Disqus iz druge aplikacije
  • Dodan Turski jezik

 

clip_image001[1]

 

WhatsApp Video Optimizer

 

WhatsApp Video Optimizer aplikacija za smanjivanje veličine videozapisa koju smo vam predstavili u jednom od prošlih članaka, je dobila nadogradnju kojom su postavke aplikacije obogaćene s dosta novih funkcija.

 

Aplikacija je nadograđena na verziju 1.2.0, a novosti u ovoj verziji su:

  • Možete poslati glazbu preko WhatsApp aplikacije
  • Dodana mogućnost odabira izlazne datoteke u koju aplikacija sprema obrađeni video
  • Moguć odabir željene rezolucije videa
  • Dodana mogućnost odabira maksimalne veličine datoteke
  • Dodana mogućnost odabira bitrate-a videozapisa
  • Dodana mogućnost odabira bitrate-a audiozapisa
  • Ispravke grešaka

 

qr-WhatsApp-VIDEO-Optimizer[4]

 

WhatsApp

 

WhatsApp aplikacija je također nadograđena ali u popisu promjena nije navedeno o kakvim se promjenama radi pa pretpostavljamo kako se radi samo o ispravcima grešaka koje su se pojavljivale u radu aplikacije.

 

QR_WhatsApp_2014

 

Nadogradnje za ove tri aplikacije možete preuzeti klikom na slike ili skeniranjem QR kodova.

43 komentara :

  1. Primetio sam promenu na whatsapp-u,npr na statusnoj traci kada recimo stigne poruka od Dino B. Pise: 'Dino B. Poruka od Dino B.' Zanimljivo :D.

    ReplyDelete
  2. Dobra aplijacija za smanjivanje, može se koristiti i za viber.

    ReplyDelete
  3. Znaci Ryan je me poslusao oko greske sa Disqus :P rekao je da ce ispraviti ali ovako brzo nisam ocekivao. Disqus postaje sve bolji

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic25 February, 2015

    Nevezano za temu ,u druga je nadogradnja odnosno nadogradnje isle do 8.1 cuan i tu je zapelo ,naime ap koje se trebaju doinstalirati iz prodavnice stale su ,trazi ms nalog ,on ga ima ali zabiravio lozinku ,ja mu napravio oulokoom nalog sve ok ali nece da poveze naloge gugl out i Ms nalog koji je prvi napravljen na fonu tj .......@live.com i stalno trazi samo sifru od tog naloga ,pokusao sa posalji kod ali jok ,trazi da posalje kod na prvobitni ms live.com sta da radim ,resetovao bih ha ali ima fotke od 3 godine od djeteta i nezeli ih izgubiti ,pa trazim savjet posto se radi o L 830 da rekoh kopiram fotke na memorisku ,izvadim je iz fona i uradim fabricke postavke a zatum ubacim memorisku da li ce je prihvatiti i to ,ima li kakvo dtugo rjesenje ili ... Hvala unaprijed na savjetu 😞😊

    ReplyDelete
  5. Zijad djulovic25 February, 2015

    Da dodam nema tog boga da posalje kod nece pa nece trazi nekakve provjere te kako ime te koje je lozinke kuco te svasta nesta pa ce kao poslati nakon provjere nakon24 sata ,ja pokusao na komp ma jok ms se zainadio neda pa bog a prije toga odradio par abdejta dok nije stigao do 8.1 cuan i zapeo ko mazga ko da je moj drug odnosno ja koji mu to kao radim provalili u bijelu kucu bog ih popiso da prostite 😞

    ReplyDelete
  6. Jesi li probao preko kompa da ga prijavis na taj live nalog i da ides na zaboravljenu sifru, i ako ima povezan neki drugi mail sa tim poslace mu adresu za resetovanje sifre na taj povezani mail, ili ako nema povezan drugi mail sa tim probaj onda da ides da nemas nista od navedenog i popuni obrazac koji ti izbaci i dobices tu adresu za resetovanje sifre na taj mail koji upises u tom obrascu. Meni je tako uspelo nekoliko puta kad mi se desavalo da sam zaboravljao sifru.

    Ako ne uspe nista od toga, onda ne preostaje nista drugo sem hard reseta, jer samo taj mail sa kojim je prvi put prijavljeno na telefon je validan tj glavni i ne moze da se zameni bez hard reseta.

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic25 February, 2015

    Hvala jarane trazio je i nudio mi taj obrazac međutim kaze dobicete za 24 sata i jos nesto posto on nema gugl nalog sta mislis da pisaljem svoj i da na isti posalju sifru ????

    ReplyDelete
  8. Pozdrav
    Evo upravo sam zavrsio ono rizicno azuriranje softwera..dobio san denim nadogradnju na l625..mislio sam da je to za win10 pa :)

    ReplyDelete
  9. Dobro tih 24 su mislim okvirno vreme, ja sam poslao uvece a u toku noci sam dobio odgovor.

    Nije bitno koji mail upises, dal je guglov ili majkrosoftov, bitno je samo da bar na njemu znas sifru :D

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic25 February, 2015

    E hvala jarane 😊

    ReplyDelete
  11. Ma nista, tu smo da se pomazemo. :) Javi dal je uspelo.

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic25 February, 2015

    Nece premalo podataka ,nista samo hard reset....😞

    ReplyDelete
  13. Denim dobijas na azuriranje telefona a W10 na Windows Insider

    ReplyDelete
  14. Poslije ove nove nadogradnje whatsapp mi neradi kako treba nedolaze mi poruke na vrijeme znaju kasnit i 1h.

    ReplyDelete
  15. Posle update Whats App na mojoj Lumia 735 kasne notifikacije i posle soft reseta :-(

    ReplyDelete
  16. Jel ima neko problem sa messengerom ovog tipa? Ne mogu da ga pokrenem, a kad ga izbrisem ne mogu da instaliram ponovo...

    ReplyDelete
  17. Dali je neko dobio potupuni Denim za 1520 u Srbiji..?

    ReplyDelete
  18. A nisam ja to znao..zadovoljan sam nekim novim stvarima koje pruza denin i sve radi perfektno..

    ReplyDelete
  19. Reinstaliraj app...

    ReplyDelete
  20. Ima negdje prije mozda 15-20 tema sve je ispisano sto se dobija sa Denimom,ustvari ako samo rednovno pratis WP Novosti nece biti za tebe tajne iz svijeta Microsofta :)

    ReplyDelete
  21. Objasnio... :-)

    ReplyDelete
  22. Tako ce se nauciti da redovno cita;)

    ReplyDelete
  23. Decode error i zaustavi se youtube?

    ReplyDelete
  24. Lumia 920 konacno dobila oficijalni Denim za podrucje De

    ReplyDelete
  25. Meni je sve u redu sa WA.

    ReplyDelete
  26. Nemoj ga navlačit da se navuče na tu napast :D

    ReplyDelete
  27. Molim vas za pomoć. Kada uđem u ažuriranje softvera piše mi " da li da preuzmem kritično ažuriranje" nokia lumia 920.

    ReplyDelete
  28. Preuzmi, naravno... To je zvanična Denim nadogradnja. Neka ti baterija bude više od pola napunjena i to je to. Užvaj!

    ReplyDelete
  29. Što piše kritično?

    ReplyDelete
  30. Mislim da je to do prevoda na naš jezik, više bi odgovaralo 'važno' ažuriranje, kod nas je riječ 'kritično' više povezano sa nečim negativnim. ("on je u kritičnom stanju")...

    ReplyDelete
  31. Već smo obrazložili da nije prevedeno prikladno. Slobodno preuzmi.

    ReplyDelete
  32. Kad preuzmeš javi nam utiske... :-)

    ReplyDelete
  33. Ona se izvukla, šta ćeš, jadno muško...😊

    ReplyDelete
  34. Da li ima nesto novo na ovom zvanicnom Denim apdejtu u odnosu na onaj koji smo dobili jos pre par meseci preko PFD-a ?

    ReplyDelete
  35. Nokia lumia 820 - Poland t-mobile jos nema Denim :D Strpljenje je majka mudrosti :D

    ReplyDelete
  36. Haha meni to vec mjesecima baca..naravno ne stalno neko svaki 50ti video..vec navikao odavno hahaha

    ReplyDelete
  37. Zasto jednostavno ne skinete pfd i preko njega kad ste svi toliko nestrpljivi..ja ga koristim na 625 vec 3 mjeseca a vi cete prije 10tku dobiti nego denim

    ReplyDelete
  38. dobio sam samo neki messaging +...koji ne znam ni cemu sluzi :)...kad ima normalan messaging

    ReplyDelete
  39. Meni prvi put juce,neda Google a dobio je savrsen Skype

    ReplyDelete
  40. Ma nisam ja nestrpljiv, iskreno imao sam pfd, ali posto imam samo jedan windows phone mnogo mi trosio bateriju na pfd, mozda su vremenom to sredili ali sad je vec kasno, cekam zvanicnii :D

    ReplyDelete

Ostavite komentar