4.2.15

Prognoza i Dropbox imaju nadogradnje

Prognoza reklama

Prognoza aplikacija danas prvi put u ovoj godini ima nadogradnju sa nekoliko novosti i dosta ispravljanja grešaka. Ispod imate spisak novih funkcija i poboljšanja koje donosi nova verzija 2.2.8.5 sa sobom:

 

Nove funkcije

 

  • Animacija snijega kada pokazuje aplikacija trenutne uvjete snijega
  • Količina padavina je prikazana sada dok pada snijeg/kiša na sve tri teme u aplikaciji na vidljivom mjestu
  • Dijeljenje trenutnih vremenski uvjeta sa drugim aplikacijama. Za to otvorite meni „...“ > podijeli vrijeme > odaberite aplikaciju na koju želite podijeliti vrijeme kao što je to OneNote, SMS (MMS), Email, Facebook, Twitter, OneDrive, 6tag, Dropbox, Messenger, Viber, Whatsapp i jednostavno sve aplikacije koje podržavaju dalje dijeljenje. Uz to fotografija će biti spremljena u galeriju fotografija. Ovu funkciju vidite ispod na fotografiji.

Prognoza(5)

  • Detaljni pregled dnevnih i po satima prognoza, pritiskom na jedan od elemenata na „po satima“ ili „po danima“ dobijate vise informacija na novom zaslonu koje vidite ispod na fotografiji.

Prognoza details

 

Druge ispravke

  • Favoriti su sada sortirani po abecedi.
  • Cijeli kod za preuzimanje prognoza je nanovo strukturiran i dosta smanjena potrošnja memorije telefona, a i internet saobraćaja.
  • Ispravke i dodaci u svih 16 jezika aplikacije
  • Promjena izgleda na zaključanom zaslonu da izgleda manje „natrpano“
  • Dodane animacije prilikom pokretanja aplikacije na sve tri teme
  • Aplikacija bi trebala sada otvarati do 4x brže nego prije

 

Poznate greške

 

Naš izvor openweathermap.org radi na velikoj reorganizaciji cijelog algoritma na svijetu koji prenosi podatke meteoroloških stanica do izvora, a od izvora do krajnjih korisnika, vas. U toj reorganizaciji pojavio se i bug koji je poznat i koji će biti ispravljen, a to je da kada pada snijeg na svim lokacijama na svijetu naš izvor će javiti „oblačno“ vrijeme. Oni rade na ispravljanju te greške i obećavaju precizniji i bolji izvor vremenskih prilika za sve lokacije na svijetu.

 

Pogledajte videozapis ispod kako će izgledati animacija kada pada snijeg. Druge animacije jesu u planu ali ne želim da se veličina same aplikacije drastično mijenja jer je 10MB dovoljno i čak previše. Druge aplikacije koje imaju animacije za uslove kao kiša, grmljavina, snijeg zauzimaju komotno 80 - 100MB, po meni to nije ok za aplikaciju ovog tipa.

 

 

Prognoza jeste plaćena aplikacija ($1.49/1.49€/9kn) ali posjeduje i probnu verziju od 7 dana gdje možete provjeriti da li vama odgovara aplikacija ili ne. Niko vas ne tjera da je platite i čak nakon isteka probne verzije aplikaciju možete otvoriti i dobiti uvid u vremensku prognozu, jedino što ne radi nakon probne verzije jesu žive pločice, obavijesti i zaključani zaslon. Nakon plaćanja te funkcije rade opet.

 

QR_Prognoza

 

Dropbox

 

Dropbox Setup

 

Dropbox je online spremište za pohranjivanje podataka svih vrsta. Od nedavno postoji Dropbox aplikacija i za Windows Phone i imala je već jednu nadogradnju, a danas dobija slijedeću sa novom funkcijom automatskog podizanja fotografija na Dropbox. Inače smo to mogli raditi na OneDrive, ali sada imamo još jednu aplikaciju na koju to možemo uraditi. Važno je samo da znate da automatsko podizanje fotografija na bilo koju Dropbox ili OneDrive važi samo za nove fotografije napravljene nakon što ste odobrili podizanje.

 

Preuzmite aplikaciju ili nadogradnju ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

Hvala Vladanu na javljanju

 

qr_dropbox

26 komentara :

  1. Dino,ima li neke nade da stogne windows 10 danas?:-)

    ReplyDelete
  2. Ja sam onu grafiku sa prstenovima dobro razumio,prsten po prsten...nemam pitanja

    ReplyDelete
  3. Na zalost nista, pisali smo u proslom clanku o tome da nema izgleda jos nista jer je pre optimisticna glasina bila :) ali za 8-9 dana vjerujem da ce stici. Po mojoj procjeni oko 13. 14.

    ReplyDelete
  4. svi prsteni 10tak dana. tako da od prvog puta kada cujemo za neki build ili ga ugledamo 10tak dana nakon toga pustaju za Windows Insider.

    ReplyDelete
  5. Ti znas bolje od mene....ali meni nekako nevjerovatno tri grupe radnici,os.tehnicari i MS radnici samo po tri i pol dana testiraju program a da nista drugo nebi trebali raditi to je premalo,ja racunam jos najmanje mjesec dana a ako bude ranije super

    ReplyDelete
  6. Dino, zanima me u vezi prognoze, ono za besplatnu i kupljenu verziju. Instalirao sam jos prije godinu dana prognozu, kad je cini mi se bilo samo besplatne verzije. Negdje u 8 mjesecu mi se prestao azurirati live tile, te sam bio instalirao neku drugu aplikaciju za vrijeme. Sad sam ponovno instalirao prognozu, a kako stoji da je u mom vlasnistvu, nije me trazilo da ista plati. E sad me zanima, hoce se i meni nakon tjedan dana prestati azurirati live tile, kako pise u clanku, jer nije plaćena verzija. A ne znam ni kako je kupiti kad je sustav ocitava da je vec imam u vlasnistvu.

    ReplyDelete
  7. Hvala Dino :)

    ReplyDelete
  8. Ako ste je imali instaliranu prije onda i sada imate punu licencu. I nece prestati da se azurira. To vazi samo za korisnike koji prije instalaciju kliknu na "probaj". Vi kada ste instalirali nije bilo probne verzije.

    A to mozete provjeriti i u aplikaciji ispod informacije > stanje. Tu ce pisati aplikacija je u punoj verziji. Zelenim slovima. Kada pise crvenim "probnoj fazi" onda je probna verzija.

    ReplyDelete
  9. Da li postoji sansa da Prognoza stigne I na Windows 8.1???

    ReplyDelete
  10. Da, radim na tome trenutno... na zalost ne znam tacan datum kada ce biti prva verzija jer pored toga radim i na WP Novosti univerzalnoj aplikaciji, kao i jos jednom poslovnom projektu pa teze stizem sve na vrijeme. ali u planu je svakako Windows 8.1/10 verzija.

    ReplyDelete
  11. Sjajno :) Hvala na odgovoru...

    ReplyDelete
  12. Dino mala pomoc,ne mogu da udjem u prognozu non stop aplikacija izbacuje...

    ReplyDelete
  13. Jes li uradio update na zadnju verziju? I koja je lokacija u pitanju da vidim mozda je nesto do stanice pa greska koju nisam "uhvatio" da je sada uhvatim i obidemo izbacivanje iz app...

    ReplyDelete
  14. Sve je odradjeno kao i zadnji update a lokacija je radila besprekorno i bila tacna pre dva sata je radila a sada izbacuje cak sam i vise puta restartovao telefon i nista

    ReplyDelete
  15. Nije do vaseg telefona. To je greska koja zavisi od izvora. Samo bi volio da je uhvatim na racunaru dok sam, dok je testiram u visual studio jer tada mogu zaobici to rusenje sa bug fixom. A koja je lokacija u pitanju? Da mogu ukucati i pokusati reproducirati gresku...

    ReplyDelete
  16. U pitanju je Kursumlija - Srbija

    ReplyDelete
  17. Sad cu simulirsti tu lokaciju na racunaru i pokusati pronaci gresku. Vjerovatno je do izvora koji samo ako jedan znak posalje pogresno aplikacija ga ne zna procitati i srusi se, sada moramo vidjeti dta je tacno u pitanju jer tu moze biti 100 razlicitih stvari koje nisam mogao sve pokriti do sada. Ispravit cu to

    ReplyDelete
  18. Evo pokusao sam simulirati lokaciju i dobio podatke sa tu lokaciju. na mapi se vidi i gdje sam odabrao lokaciju. izgleda da je bila samo trenutna greska, je li mozete otvoriti aplikaciju sada?

    ReplyDelete
  19. Naj gore je sada sto ne mogu da vidim postavke u aplikaciji i mozda je nesto do njih pa se desilo tako... Ako je nesto odma bi ispravio ali eto i emulator nije nasao gresku u debuggingu, a tu inace vidim svaku sitnu gresku kada se desi i mogu je "uhvatiti" i ispraviti.

    ReplyDelete
  20. Hvala Dino na pomoci ali problem je resen jer sam prognozu reinstalirao. Sve pohvale za tebe jer svakom clanu ovog sajta i foruma zelis da izadjes u susret i problem resis zato ti zelim puno uspeha u daljem radu i sa novim aplikacijama. Pozdrav za tebe i sve clanove ovog sajta....

    ReplyDelete
  21. Dino, imam ovaj problem prilikom instalacije prognoze. Imao sam je ranije, placenu verziju, pa sam uradio MSTER RESET, i pokusao ponovo pa mi izbacuje ovo pre nego krene da skida aplikaciju... nadam se da nije izolovan slucaj... hvala na odgovoru

    ReplyDelete
  22. Dakle sansa za gol, ali stativa i jbg :), jedina solucija koliko mi deluje realno je da downgrejdujem sistem na 8.0, zatim se logujem na drugi username ili account, pa da platim, msm ako sam iole skontao resenje, zar ne? Hvala ti

    ReplyDelete
  23. Postoji solucija da pokusate ovako, klikom na link da otvorite ponovo Prognozu. Ako se pojavi try i buy vi idete na platiti jer ste je imali ranije i trgovina ce dozvoliti cesto da se instalira besplatno. Pisat ce samo "vi ste imali ovu app vec instaliranu..." I ide install kao i obicno. Samo nemojte na try jer ce onda trgovina zamjeniti vasu licencu od besplatne verzije (koja je puna licenca) sa probnom a tu nema spasa ni od MS-a. http://www.windowsphone.com/s?appid=462ab4e3-9a07-4e5d-b5ff-4606a1b6d5fe

    ReplyDelete
  24. Ili jos jedna mogucnost, otvorite windowsphone.com na vasem racunaru, ulogujete se sa istim emailom kao na telefonu i u trazenje ukucate Prognoza. I preko web stranice kliknete install. Tu nema taj bug. Osim ako je licenca prepisana sa probnom e onda ce pisati try i buy.

    ReplyDelete
  25. Boris Đukić13 February, 2015

    Uradio, kupio, instalirao :) sredjeno, hvala za sve :D

    ReplyDelete
  26. Aleksandar06 March, 2015

    Dino, izvini sto te ponovo gnjavim sa aplikacijom Prognoza, dopisivali smo se pre 15 dana, dao si mi link za on line placanje, ali...verovatno sam nedovoljno racunarski nepismen i neuspesna procedura non stop, i trial mi istekne. Molim te ako ti nije problem u aplikaciji se pominje vaucer, da li to otkljucava aplikaciju i da li mi mozes poslati mailom pa da platim na neki staromodan nacin. Verovatno je glupo pitanje, ali...nisam toliko upucen u sve te zavrzlame, a aplikacija je neponovljivo dobra..Moj mail je aleksandar.tomic.74@gmail.com. Hvala ti jos jednom i izvini

    ReplyDelete

Ostavite komentar