9.2.15

Prvi val Windows 10 za telefone uključuje vjerovatno Lumia 1520, 1020 i HTC One

windows 10 naslovna za telefone

Microsoft priprema još izlazak Windows 10 za telefone koje namjeravaju pustiti još u februaru. Za danas je bila glasina da će pustiti prvi val Windows Insider-a za telefone međutim ispostavilo se kao pogrešno. U jednom od zadnjih članaka smo objavili kako će u prvom valu dobiti određeni uređaji Windows 10 i među njima i 512MB uređaj/i.

 

Prema pisanju Windows Central preko internih izvora javljaju neke od uređaja koji će vjerovatno biti u prvom valu za Windows Insider, a to su Lumia 1520, Lumia 1020 i HTC One M8 for Windows jer se oni nalaze u internom testiranju kod Microsofta, naravno to nisu svi telefoni koji su na testiranju. Očekuje se također u prvom valu da će biti uključeni i Lumia 930 kao i 830.

 

Uz to Windows Central prenosi neke detalje o Windows Insider za telefon koji se neće svidjeti nekim korisnicima i koji će ih odvratiti od nadogradnje kada bude dostupna. Bitno je napomenuti da je Windows Insider drugačiji od Preview for Developers, ovdje se radi o ne dovoljno testiranom operativnom sistemu za koje su Windows Insider-i dobrovoljci koji će isprobavati sve i javljati greške ili preko „feedback“ aplikacije ili drugim putem.

Zbog toga što je ovo tek početak Windows 10 na telefonima za očekivati je da ima bug-ove. Windows Central prenose kako su ti bugovi:

  • Brže pražnjenje baterije i grijanja telefona uz osnovne stari kao pozive.
  • Animacije još nisu tako tečne
  • HTC One ne može da sakrije softverske tipke iako to može na WP8.1
  • Glance zaslon ne radi na Windows 10 (barem za HTC One, za ostale nije potvrđeno)
  • „tihi sati“ gase alarme iako to ne trebaju da rade

 

image_thumb9

 

Sve su ovo bugovi koji će se ispeglati vremenom i na koje smo trebali računati. Ovo je samo trenutni spisak a vidjet ćemo naravno još koju grešku kada svi Windows Insideri preuzmu Windows 10 na svoje telefone. Da li još uvijek želite testirati Windows 10 na vašim telefonima ili su ovakve greške za vas previše?!

 

Napomena:

 

Windows 10 za telefone je beta program pomoću kojeg Insideri koji to žele dobijaju verzije operativnog sistema, ranije nego što će biti javno pušteni u svrhu testiranja istih. Pitanja kao „zar će prije Windows 10 stići nego Lumia Denim“ su sama po sebi nelogična jer je Lumia Denim oficijelna nadogradnja koja zavisi od mnogo faktora, a Windows Insider beta program.

 

Također mi ne znamo tačan datum izlaska Lumia Denim za vaš uređaj, da to znamo objavili bi još u decembru spisak uređaja i datuma javno i ne bi sigurno krili to od vas. Nadogradnje na WP nisu kao red vožnje da bi se mogao tempirati i uskladiti, to korisnici moraju da znaju.

 

Još jedna važna napomena dok nije izašao Windows Insider za telefone, svako odgovara za svoje postupke, mi nismo odgovorni ako instalacijom Windows Insider-a na vašem računaru ili telefonu nešto ili potpuno ne radi.

 

Radi čudnih komentara na naš članak kako se mi ograđujemo (naravno da to radimo) od svake odgovornosti i kako ne radimo svoj posao dovoljno profesionalno evo izvinjavamo se zato što smo zaboravili dodati uslove korištenja Windows Insider programa koje smo objavili prije dva dana u jednom članku. Uslove korištenja možete pogledati ovdje. I naravno da nismo odgovorni za vaše postupke.

 

Izvor: WC

28 komentara :

  1. Samo se vi ogradjujte...
    Mislim da bi najbolje bilo da malo cutite, dok ne dobijete pouzdane informacije...
    Ovako zvucite kao blic.rs

    ReplyDelete
  2. Mene samo zanima da li postoji mogucnost da se mobilni ne upali ili tako nesto slicno?

    ReplyDelete
  3. Onda ne moraju ni da ga puštaju ako misle samo par ovih telefona. Ko je lud da instalira na glavnom telefonu od 400e. Fora je da se instalira na slabijim telefonima i proba.

    ReplyDelete
  4. Maa ja vise nisam siguran dali da install w10 insider....vise bi volio da oce doci denim za moju lumiju 630

    ReplyDelete
  5. Neces bas puno dobit sa denimom na 630

    ReplyDelete
  6. Zelis da se ne upal???

    ReplyDelete
  7. Bas tako. Ako nije na preview for developrs onda hoce ipak par novih stvari, ali jeste na preview onda nema nista novog.

    ReplyDelete
  8. Naravno. Ali pise iznad "u prvom valu" ovo je tek pocetak. i pored toga pisali smo jucer da ce biti i za uredaje sa 512MB RAM, to su ti jeftiniji telefoni. Uglavnom svaki WP8 ce dobiti Windows 10 ako zeli na testiranje, samo ne sada odmah.

    ReplyDelete
  9. A necu dobit puno al vise nego sta sad imam

    ReplyDelete
  10. postoji. telefo nse moze pokvariti. ali iskreno.

    ReplyDelete
  11. Postovani, mi se ogradujemo jer znamo da korisnici ne citaju ni ovo sto mi pisemo i sto je tacno, a kamo li da citaju uslove koristenja. Da li su procitali uslove koristenja koja mozete naci ovdje https://insider.windows.com/Home/TermsOfUse

    Onda nas sigurno ne bi uporedivali sa trac portalom jer mi radimo nasu zadacu prije nego sto ista objavimo. lijep pozdrav.

    ReplyDelete
  12. Ja sam najbuciji bio protiv Denima medjutim ispostavilo se poslije Denima i nekoliko azuriranja aplikacija telefon radi tako dobro da me W 10 interesuje samo kao radoznalost,i ako za moj model uz Denim nije predvidjeno poboljsanje kamere vec samo brze pokretanje ja garantujem da su fotografije i snimci daleko bolji nego prije Mr.Denima

    ReplyDelete
  13. To za Denim tvrdim i ja sa Lumia 1520. Fotografije sa onim modusom HDR su dosta bolje, a tek kada ukljucim bljeskalicu, onda malo je smanjim u intenzitetu i fotografije postaju profesionalne kao sa DSLR. Naravno ne moze biti isto ali je dosta dobar kvalitet za telefon. Jucer sam uporedio u normalnim uslovima i pored Sony Xperia Z2, i Lumia 1520 ima naravno vise detalja, bolju boju i vise ostrine u fotografiji iako oba imaju 20mpx. oba namjestena da izvuku max iz fotografije.

    ReplyDelete
  14. Tako je i najavljeno od MS

    ReplyDelete
  15. Zijad djulovic09 February, 2015

    Woody pogodih ja u prosloj novosti za HTC ,l1520 i 1020 😉

    ReplyDelete
  16. Ti nesto vracas uz mucenicu sto bi rekao Izet,,,

    ReplyDelete
  17. Lumia 625 ima update za Denim al neće mi ucitat u update phone-u jel ima neka caka da ju napravim pa da prebacim se na denim? Tmobile croatia fino pise da ima denim.

    ReplyDelete
  18. Ako je vas telefon i na njemu ROM od T-mobile hrvatska onda mozete preuzeti nadogradnju. Jeste li provjerili u dodaci & informacije apliakciji sta pise pod mobilni operater i proizvodac?

    ReplyDelete
  19. Oprostite na izražavanju, ali moram reći: koji debil
    :D

    ReplyDelete
  20. Mnogo puta nam je bilo prebaceno u proslosti nesto od korisnika koji npr prvi put posjete stranicu, prvi put koriste aplikaciju ili nesto. Nama kritika jeste vazna, posebno ako je na mjestu, ali ako nije ignoriramo jednostavno. Ili odgovorimo kao sto sam ja ispod. Jer mi da smo tu da "cutimo" mi ne bi uopste pisali clanke...

    ReplyDelete
  21. Jesam i dalje cyan

    ReplyDelete
  22. Samo uz WI FI se preuzima ne moze mobilni internet,iskustvo

    ReplyDelete
  23. Jesam na wifi al nista. Stalno prikazuje phone is due update i nista nema dalje nikakvog update.a besmisleno

    ReplyDelete
  24. Kada sam ja preuzima isto na pocetku nista se nije dogadjalo ja ga ostavim tako ali poslije nekog vremena pokrene se poslije se nekoliko puta zaustavljao ali kasnije sve zavrsi

    ReplyDelete
  25. Neznam dali to znate i radite ali ako kliknete na profil Z,Majstorovica odvet ce vas do jedne web stranice a ta stranica izravno vodi do fantasticnih fotografija ispunjenih toplinom,nostalgiom,suvremenom umjetnosti....

    ReplyDelete
  26. Treba podrzati vise low end uredjaja, ipak je Nokia Lumia 520 najprodavanjiji wp ikada, treba joj odati pocast :D Ne treba Windows 10 da radi samo na flagship modelima...

    ReplyDelete
  27. Ako si na "pfd" i imas poslednju nadigradnju vec imas denim, samo treba da se odjavis u "pfd" i u "extras + info" pisa ce ti Lumia Denim.

    ReplyDelete
  28. Windows10 phone preview dostupan za neke Lumia uređaje.

    http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-faq-right-for-me-phone

    ReplyDelete

Ostavite komentar