7.4.15

6tag, OneDrive i Vine imaju nadogradnje

Store novi Setup

Danas imamo par aplikacija koje imaju nadogradnje, a koje mi pratimo i o kojima smo pisali recenzije. 6tag je jedna od njih i danas donosi samo mali bug fix za postavljanje cijele fotografije na Instagram bez rezanja u format 1:1. Pored toga nema naznaka da je još nešto novo u ovoj nadogradnji. 6tag je inače veoma dobra zamjena za oficijelnu aplikaciju Instagram (koja nema redovno nadogradnje).

 

Preuzmite 6tag aplikaciju ovdje.

 

QR%206Tag

 

OneDrive

 

OneDrive Setup

 

OneDrive je Microsoftova platforma za online skladištenje podataka koje ima svaki korisnik Microsoft emaila kao hotmail, outlook ili live. Uz Windows Phone možete dobiti dodatne pogodnosti i proširenje memorije na OneDrive ako odobrite spremanje fotografija sa telefona na vaš OneDrive. Tako su neki korisnici sa tim pogodnostima dogurali do 200GB online spremišta koja vjerovatno nikada neće napuniti. Današnja nadogradnja OneDrive aplikacije za WP ne donosi nove funkcije ali zato ispravke grešaka i optimizacije.

 

Preuzmite OneDrive aplikaciju ovdje.

 

QR_OneDrive

 

Vine

 

Vine screenshots

 

Da dobro čitate, Vine aplikacija nakon dugo vremena ima nadogradnju. Vine je Twitterova aplikacija i pokušaj stvaranja nove platforme za korisnike koji će umjesto pisanjem izraziti svoju kreativnost u videozapisima od 6 sekundi dužine. Današnja nadogradnja Vine aplikacije za Windows Phone donosi novi interfejs snimanja videozapisa kao i promjenu vizualnog izgleda u aplikaciji kada pregledate Vine-ove drugih korisnika.

 

Pored toga možete u aplikaciji slati privatne poruke od sada kao i određivati boju profila po vašoj želji. Ono što je možda najvažnije u ovoj nadogradnji jeste da postoji mogućnost direktnog podizanja videozapisa iz galerije u Vine aplikaciju za dalju obradu kao i nove notifikacije koje trebaju biti tačne i bez kašnjenja.

 

Preuzmite Vine aplikaciju za WP ovdje.

 

Vine qr kod setup

6 komentara :

  1. Posto je Vine updateovan valjalo bi Twitter update neki ocekivati :)

    ReplyDelete
  2. metalpirat07 April, 2015

    sta se ovo desava citam da nas novosti

    Net Applications: Windows Phone pao na svega 2,57 odsto globalnog tržišnog učešća

    Kada su rivalske platforme u pitanju, Net Applications tvrdi da je Android i dalje neprikosnoven u segmentu mobilnih operativnih sistema, sa učešćem od 47,51 odsto. Sledi ga iOS sa 41,97 odsto, dok je BlackBerry iza Windows Phone-a sa 1,01 odsto tržišnog učešća.

    Ako je ovo tacno microsoft mora mnogo da se potrudi kako bi ubedio ljude da treba preci na sam windows. Mislim da se dosta trude i ali sporo reaguju oko novog sistema. dok oni izbace nov sistem ljudi su vec preuzeli nove telefone sa drugim sistemima. Da se ne lazemo i andoid vise nije kao sto je bio pre nekoliko godina i vise ne radi onako kljakavo kako je pre radio. Mada iskreno i sam microsoft ne uziva u svemu tome da bude svima njima rival. On se namerno sma povuko odavno iz cele te price i sada samo odrzava. Da nije bilo microsofta neke od tih kompanija ne bi ni postojale sada. A drugo microsoft od svakog prodatog telefona zaradi dosta, i Apple i Google placaju microsoftu dosta.

    Da je zelepo da udje u pricu mobilne telefonje ne bi ovako sporo reagovao, ne bi ucestvovao u pricu da podigne Apple na noge i ne bi odustao od peglanja win 6.5 vec bi usavrsavao sistem i obarao rekorde.

    Dosta sam razocaran kada vidim da drugi napreduju a kada je win phone upitanju uvak ostane ona prica bice i za njega, kada niko ne zna i tako ostane.

    Videcemo sta ce da se desi na ovom polju, mada mi ne mirise da ce uspeti mnogo da se probije i kada bude izbacio windows 10. Mora ce neko cudo da se desi pa da krene u ozbiljnu trku.

    ReplyDelete
  3. Slažem se s onim da MSFT kupi pare od svakog prodanog telefona, to stoji. Znam da je tržišni udio bitan radi aplikacija, razvijatelja i toga... no, iskreno, meni pomalo i paše biti na platformi gdje nije većina ljudi :) takav sam, valjda, i uživam na svojoj Lumiji. Naravno, kako sam rekao, ni jako mali udio isto ne valja...

    ReplyDelete
  4. Ima evo neki novi zanimljivi retweet pa bi bilo i to dobro imati :D

    ReplyDelete
  5. Bokifireman08 April, 2015

    I ja se slazem sa Metalpiratom oko vecine stvari a isto tako i sa tobom Gorane da nisam kao drugi da trce na android valjda volim biti drugaciji,zao mi je sto Microsoft nije od Nokie preuzeo i HERE maps,da bude unikatan po tom pitanju a nazalost i druge platforme sad imaju mogucnost preuzimanja,najvise sam volio sto na drugim platformama nije bilo navigacije koja je mogla da parira Here Drive.Imam prijatelje koji imaju S4 i Iphone 5 koji se hvale ima ovo ima ono ali nikako nisu mogli da nadju besplatnu navigaciju a da je dobra, a ja im pokazem Here drive na mojoj skromnoj Lumijci 620, a onda mene pa pitaju mozemo li mi skinuti tu navigaciju sto ti imas,a naravno ja cvjetam i dam im odgovor Ne moze.Znam neko ce reci pa oni to rade zbog profita a ko im pravi taj profit vec mi krajnji korisnici i naravno ako korisnik nije zadovoljan svi znamo sta bude na kraju.

    ReplyDelete
  6. 'Lumijici...' 😊 i ja često koristim tu riječ u deminutivu. Slažem se i za here, ali nije ni Nokia od jučer.

    ReplyDelete

Ostavite komentar