10.4.15

Šta novo donosi Windows 10 bild 10051 za telefone

WP Novosti Lumia 1520

Windows 10 Technical Preview za telefone u 19:00 je pušten ali kao što primjetite pojavljuje se greška prilikom preuzimanja. Microsoft je već na tome da ispravi i izjavili su da im treba par minuta. Novi bild za telefone donosi nove funkcije ali i nove bugove koje trebati svi pročitati obavezno prije nego što izgubite vrijeme sa instalacijom.

 

Ukratko šta donosi sve novi bild za telefone (kasnije ćemo i opširnije):

  • Project Spartan za telefone
  • Nove email i kalendar aplikacije
  • Nove „telefonska“ i poruke aplikacije (Da, ove funkcije su postale aplikacije koje se mogu nadograditi kroz trgovinu bez nadogradnje sistema.)
  • Novi kontakti
  • Nove mape aplikacije
  • Novi „task switcher“ (posebno za Lumia 1520 ima novi izgled sa 4 karte u na jednom zaslonu)

 

Ispravljene su greške:

 

  • Greške sa tastaturom
  • Ispravljen izgled Cortane na pločici
  • Ispravljena greška sa aplikacijom „Fotografije“ nakon pokušaja dodavanja fotografije na email, OneDrive ili Facebook.
  • Ispravljene i druge greške u pozadini

 

Poznate greške koje su ostale i nastale:

 

  • Moguće da nekada neće raditi automatsko podizanje fotografije na OneDrive kroz galeriju fotografija.
  • Office je uklonjen iz ovog bilda tako ako radite da istim razmislite hoćete li nadograditi vaš telefon. Naknadno će biti puštene univerzalne aplikacije Word, Excel, Powerpoint i OneNote za telefon koje će zamijeniti Office integraciju na telefonu. Spremite vaše dokumente prije instalacije na OneDrive ili negdje tako da se ne izbrišu tokom instalacije!
  • Čitanje SMS poruka preko Bluetooth nije moguće, tek će biti dodano kasnije
  • Nakon instalacije bilda neke aplikacije koje se nalaze na microSD kartici neće raditi i potrebna je reinstalacija istih.
  • Oko 1% tj. 1 od 100 dolazećih poziva neće zvoniti
  • Blokiranje poziva i SMS poruka neće raditi nakon nadogradnje
  • Za korisnike koji nadograđuju sa bild 9941 na 10051 postoji bug sa MMS porukama i postavke će biti izbrisane nakon instalacije. Trenutno ne postoji način da se unesu ručno te postavke i potrebno je da uradite fleširanje unazad na WP8.1 i ponovno postavite postavke za MMS kako ih želite koristiti i onda preuzmete novi bild Windows 10.
  • Nekim korisnicima „fotografije“ i kamera aplikacije (pločice njihove) na start zaslonu mogu biti korumpirane i potrebno je da ih uklonite sa Start zaslona pa ponovo zakačite.
  • Na nekim telefona radi greške sa skaliranjem tokom zvona alarma možda neće biti vidljivo „prekidanje“ istog, pa možete alarm ugasiti onda drugo metodom pritiskom na strelicu i brisanjem ka gore na obavijesti za alarm.
  • Na telefonima sa 512MB RAM aplikacije će se rušiti nasumično i greška je u kontroli memorije sistema, ne u samim aplikacijama. Ovo je bitno da korisnici znaju jer smo imali žalbe i loše ocjene korisnika sa Windows 10 već ranije.
  • Zrakoplovni naćin telefona ne može biti aktiviran!
  • Mobilni podatci (internet veza) ne može biti prekinuta!
  • Možda ćete morati zakačiti ponovno telefonsku pločicu na Start zaslon nakon instalacije
  • Insider Hub se sada nalazi na telefonima ali na nekim se neće pokrenuti.

 

Kao što svi vidite spisak grešaka prevaga i savjetujemo korisnicima da dobro razmisle hoće li nadograditi svoj telefon ili ne. Mi u svakom slučaju prije savjetujemo da ne.

 

Microsoft dodaje, ovo što trenutno vidimo je u sred razvijanja novog sistema i logične su greške prilikom korištenja. Greške se ispravljaju radikalno tek prilikom čišćenja koje se vrši pred RTM fazu tako da korisnici neka znaju unaprijed šta ih očekuje. Drugim riječima izjavili su „bild nije za svakodnevnu upotrebu i za korisnike koji će kukati oko sitnica“ razvoj ide kako ide, ne može se ubrzati proizvoljno.

 

Za instrukcije kako ipak instalirati Windows 10 Technical Preview pogledajte naš prošli članak.

 

[Dodatak 11.04.2015 - 00:11]

 

Izgleda da neki korisnici dobijaju prije Windows 10 nadogradnje WP8.1 GDR2 nadogradnju, i to nije greška kako saznajemo nego je “uslov” za neke telefone. Korisnik u komentarima npr. ima Lumia 925 i dobio je prije Windows 10 nadogradnju sa WP8.1 GDR2. Gabriel Aul je isto potvrdio i tvrdi da je to kao uslov za neke telefone da bi uopšte mogli dobiti Windows 10.

 

Na taj način korisnici mogu instalirati GDR2 nadogradnju zaobilaznim putem, a ne moraju Windows 10 instalirati. Jednostavno nakon instalacije u Windows Insider aplikaciji prebacite na “slow” tj. sporiji izlazak novih nadogradnji i ne kontrolirate nadogradnje u postavkama telefona > ažuriranje telefona. I vjerovatno ćete biti u mogućnosti ostati na WP8.1 GDR2.

 

Još nešto što saznajemo jeste da postoji još jedna nadogradnja nakon Windows 10 (bild 10051) za telefone, koja se brzo instalira i nisu u pitanju jezički faljovi i rječnici.

 

 

izvor informacija: Windows blog

231 komentara :

  1. Da li jos uvijek postoji mogucnost povratka sa Windows 10 na Windows 8.1? Lumia 920.

    ReplyDelete
  2. Da kolko znam ne samo z L920 nek i svih ostalih lumia

    ReplyDelete
  3. Sulejman Hodzic 336110 April, 2015

    Mobilni podatci se neće moći zaustaviti/isključiti, što može prozrokovati dodatne troškove koji se neće moći zaustaviti.
    Divno :P

    ReplyDelete
  4. Ja sam naveo telefon samo radi reda 😊 Uglavnom moze se vratiti?

    ReplyDelete
  5. Znaci ja imam win 10 kako da apdejtam na noviju verziju

    ReplyDelete
  6. kroz azuriranje telefona kao i do sada. postavke telefona > azuriranje telefona.

    ReplyDelete
  7. da, postoji onaj program za racunare koji vraca na prethodnu verziju sistema.

    ReplyDelete
  8. Auuuuuuuuu nisam toliko ocekivao.Ali ja mislim da ce to Microsoft sve da popravi,ali opet potrebno je vreme.

    ReplyDelete
  9. Kada se očekuje Izlazak W10 za telefone? Mislim Update za regularne korisnike. Bio sam na Preview, ali sam se vratio na stari dobri, pouzdani 8.1

    ReplyDelete
  10. Je li neko uspeo sa instalacijom, još uvek #server error

    ReplyDelete
  11. Da li je onda sve obrisano? Znam da ste pisali ali, izvinjavam se, jako me mrzi da trazim po komentarima :-)

    ReplyDelete
  12. Odem tamo stisnem.cekam i pise mi da je azuriran a nije

    ReplyDelete
  13. Kod mene je nekim cudom prosla i pise da priprema instalaciju...

    ReplyDelete
  14. Stefan Ivanović10 April, 2015

    Ovi su luđi od Belfiorove frizure, pa pola stvari ne radi jbt. Ja ću preskočiti ovaj build do nekog upotrebljivog. Duplo duži spisak problema, što se kaže veća dara nego mera.

    ReplyDelete
  15. Uh super, iako kažu da nije za svakodnevnu upotrebu ipak ću instalirati ovo bez obzira što nemam rezervni mobilni...pa šta bude....samo da proradi server...

    ReplyDelete
  16. Na ljeto izlazi i za tel i za kompjutere.E sad kog mjeseca ne zna se.

    ReplyDelete
  17. Download and install the preview only if you:

    -Aren't installing it on your primary phone. If you have a backup phone, that's a perfect candidate for Technical Preview.
    -Want to try out software that’s still in development and like sharing your opinion about it.
    -Don’t mind lots of updates or a UI design that might change significantly over time.
    -Really know your way around Windows Phone and feel comfortable
    troubleshooting problems, backing up data, or restoring your original
    operating system if something goes wrong.

    We're not kidding about the expert thing. So if you think APN is a
    cable news network, Technical Preview may not be right for you.

    ReplyDelete
  18. al iz prve ili je i tebi prvo prikazivalo gresku?

    ReplyDelete
  19. Dakle, nema šanse da se idem ovime igrat..... Denim je super.

    ReplyDelete
  20. Stefan Ivanović10 April, 2015

    Ajde! Pa i do sad sam koristio sve PfD od prvog dana dostupnost za moj tel, kao i W10 na PC, isto i dok W8 bio beta, ali nikad nisu izbacili nešto ovako nedovršeno. Nek vam je sa srećom ko se za ovo odluči, ja ću ipak sačekati nešto upotrebljivo.

    ReplyDelete
  21. Preview i Insider su kao dan i noć (dan = Preview). Ni približno ista stvar.

    ReplyDelete
  22. Preview i Insider su dva različita svijeta.
    Preview je skoro gotov sustav sa nekim sitnim manama, nešto kao Beta verzija sustava..
    Insider je sustav koji je još u procesu izrade, znači u Alfa verziji/fazi i svakakve greške se mogu očekivati.

    ReplyDelete
  23. Mene licno Ni jedna mana NE odbija... Ako je Samo to sto Su napisali onda CE biti super. Opet kazem za mene licno...

    ReplyDelete
  24. Verujem da one osnovne funkcije, pozivi i sms rade, ostalo će biti brzo

    ReplyDelete
  25. A do sad je bio samo jedan preview bild za telefone i on nije bio bolji od ovoga. Ovaj jeste da ima listu novih bagova ali bolje se da koristiti telefon nego na prvom bildu. I to je ono sto i mi kazemo bolje je sacekati oficijelnu verziju jer internet se ne moze ugasiti, niko ne zeli dodatne troskove. posebno oni koji nemaju neki flat rate.

    ReplyDelete
  26. Zar neki operater na Balkanu nudi mobilni flat rate data? Nije mi poznato... ma čak ni igdje...

    ReplyDelete
  27. Pa skoro da je tako, ja imam 2GB po punoj brzini 3G,a kad to potrošim samo mi smanje brzinu interneta bez extra troškova
    Vip Hr

    ReplyDelete
  28. A dobro, to 'skoro' imam i ja... ne računam pužev mobilni internet kao flat rate, iako "tehnički govoreći" on to jest.

    ReplyDelete
  29. Win10 konacno i okej je sve to ali ovaj bild donosi vise gresaka nego sto ispravlja tako da iako sam jedva cekao da izadje za moju L525 preskocit cu ga i sacekat nesto stabilnije.ovo nije moje ocjenjivanje windowsa, taj sistem je vrh svih vrhova za mene :D

    ReplyDelete
  30. Pa dobro i to je vrsta flat rate. "niska rata" ipak i ono kada smanje nije ograniceno. Zbog toga i smiju zvati flat rate. inace nije ni jedan kod nas to si u pravu. Mozda ima ali da ja ne znam,

    ReplyDelete
  31. Da li ti rade osnovne funkcije, pozivi i sms...?

    ReplyDelete
  32. Jeste, potpuno, ali ako ti je uključen backup za sve, sve se vraća kako je i bilo, radio to 2x i OK

    ReplyDelete
  33. Pa zato sam i tako napisao,to kao je "flat rate" kako kaže operater jer nemoraš pazit na promet nema veći troškova...mada to nije to,jer kad smanje brzinu nemožeš skoro ništa... Nego da te pitam jesi uspio skinut desetku i jel ide na L1520 ili imaš neki drugi za to?
    Ja sam probo par puta,al još uvijek neće

    ReplyDelete
  34. da, uspio sam nekako instalirati i preuzeti instalaciju dok je bila navala ona, prije nego sto su oborili servere. Sada Microsoft popravlja gresku koju su imali korisnici i od trebali su do sada pustiti opet. I da maloprije sam procitao, ko je imao "hakiranjem" onu proslu verziju, mislim onim zaobilaznim putem na uredajima koji nisu bili podrzani on mora vratiti na WP8.1 sa onim recovery tool pa opet instalirati Windows 10 ali ovaj put normalno.

    ReplyDelete
  35. Aha,ma nisam imao onu prije nisam htjeo "zaobilazit" al sad ovu hoću da probam kako se ponaša i šta sve nudi

    ReplyDelete
  36. Zaboravi sam pitat sad s ovom današnjom nadogradnjom w.novosti jel ispravljena ona greška s obavijestima ...?
    Da uključim ponovo obavijesti,ovako mi bez veze neznam kad dođe novi članak

    ReplyDelete
  37. Evo ja je jos isprobavam, promjene su tu. email i kalendar nema vise onako kako smo poznavali. Ove trenutne zamjene meni ne pasu nekako. Email mislim sada novi Outlook mail ta app nije jos ni blizu gotova. isto i kalendar. ali oni su to namjerno napravili da korisnici koriste ove dvije verzije da bi oni znali sta dalje raditi i praviti u njima. Kalendar nema live tile, ili ga ja ne nalazim :P

    Dialer radi onako kako su neki korisnizi zeljeli, kao kucas ime na tipkama i on izbacuje iz imenika imena koja pocinju tako. Ili cak kucanje broja kao pocetni brojevi mreze + neki broj on izbaci onda rezultate sa brojem i iznad ime, veoma pametno rijeseno. a instantno pokazuje rezultate i to je dobro. Dialer se moze i "spustiti" radi obljeg pregleda ima rucicu kao i action center pa se psusti dole i ostane keih mozda 1 cm vidljiv samo, radi boljeg pregleda. Mislim oni su mislili na sve samo grube gresk esu ostavljali koje mogu ispraviti kasnije.

    Kao kipar, pocne grubo i onda se baci na fine detalje :D ugrubo ovo ce biti potpuno novi sistem, u detaljno ima jos dosta posla.

    ReplyDelete
  38. da da :) zaboravio sam obavijestiti korisnike, a ima interne poruke u aplikaciji. slijedeci put cu poslati kruznu poruku. I maloprije sam napisao kako kalendar nema live tile, izgleda da ima ali mu treba malo da se pokrene :) sada je kao ok. i jos jedna cool stvar u kalendaru ima kao brojevi trenutne sedmice na vrhu kao 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. i kako ispod skrolamo taj broj se pomjera ali nekako mi nedostajao puni prikaz mjeseca kad odjednom povucem prstom dole taj red sedmice i pojavi se cijeli kalendar :) dobar dizajn ali ipak daleko od produktivnog kalendara. ali sve ce to doci na svoje, uglavnom je poptuno novi kalendar. i sve ostalo je novo. SMS poruke, pozivi... ima jedan bug i zasto ne pisem novi clanak, ne rade mi screnshotovi :( pise greska prilikom pravljenja screenshota. tako da morat cu fotografirati :P

    ReplyDelete
  39. Ovo su neke kope i špade ili? :) Da, obavijesni bug je ispravljen, sad radi ok :)

    ReplyDelete
  40. Wtf "kope i špade ili? :)"
    Nekontam

    ReplyDelete
  41. Ti u "kope" (obavijesni bug), on u "špade" (Windows 10 TP), svatko svoje tumači :). Uglavnom, možeš ponovo uključit obavijesti nakon nadogradnje aplikacije :) Dalmatinci bi me razumijeli :)

    ReplyDelete
  42. Sad sam uključio i vibraciju u app-u i gle čuda sve ok više ne trese onako ludo

    ReplyDelete
  43. vibraciju nisam popravio :P ali imam ideju kak ose moze potpuno popraviti. vjerovatno znam gdje je bug. ali to u narednim verzijama sa malo vise funkcija kao prozirni live tile itd. i iskljucivanje fotografije na sirokom live tile kada stigne obavijest itd. to planiram uskoro

    ReplyDelete
  44. Umesto Windows 10 ja dobio GDR2 ili update 2. Taman prosao na Windows insider, mislio da mi skida 10-ku, kad ono iznenadjenje. Sad mi ne dozvoljava Insider dalje... Mada ni ovo nije lose. :) Lumia 925

    ReplyDelete
  45. Molim?! :) Jesi li to na Insideru ili na Preview4D? Da nisu stavili GDR2 na PfD?

    ReplyDelete
  46. Da Gabriel aul je to potvrdio kao neki teleofni moraju imati "podlogu" GDR 2 da bih instalirali Windows 10 :) neobicno ali istinito. Neki korisnici kazu ako ne valja Windows 10, vrate se unazad sa recovery tool i instaliraju onda nadogradnju na GDR2 bez cekanja :P i blokiraju dalju nadogradnju Windows 10.

    ReplyDelete
  47. To bih mogao probat sutra ili prekosutra... Ako mi ponudi 10.x..nešto to je Win 10, a ako Insider bude nudio 8.15 to će valjda bit 8.1 GDR2. Vidjet ću sutra.

    ReplyDelete
  48. Na insajderu. I Kod mene na l920 Instalirao gdr2... Super je! Sad me malo opet koci server za 10 - u... Bice valjda veceras a ako NE, onda sutra lagano... :)

    ReplyDelete
  49. Pa, ja bih se usudio staviti GDR2 a 10 ne... vidjet ću što bude...

    ReplyDelete
  50. Isprobao sam malo GDR2 i moram reci da mi se dopada. Sve lepo radi, setings je bas sredjen, lepo je sve sortirano, ima mogucnost pinovanja stavki iz setings. Sad mi skida 10-ku da probam, ali se vrlo verovatno vracam na 8.1 Update 2. :)

    ReplyDelete
  51. Pa da... Kako ti odgovara Tako I uradis... Ja imam za komp 3 bekapa... Win7, win8.1 I danas uradio na 10 ovaj 10051.... Za sad 10-ka radi bez greske Tako da brisem bekap za sedmicu... Videcemo kako CE se ponasati ova insider10-ka za phone Ali ja Sam nesto ubedjen da nece biti problema I potrebe za vracanje na 8.1...

    ReplyDelete
  52. Ne mogu da izdrzima da se ne javim,ja imam mobilni internet neogranicen i brz

    ReplyDelete
  53. Što ukinoše kockasti izgled people aplikacije?

    ReplyDelete
  54. L1020 dobio GDR2 8.1 810 15116.125 mrak ,ma odo ja i na 10-ku pa sta bog dadne ,ali ovaj gdr2 je mrak 😊

    ReplyDelete
  55. Šta ima u gdr2?

    ReplyDelete
  56. Zaboravih napisati da sam bio na PFD a znao sam bogami da pfd nije beze tu 😉

    ReplyDelete
  57. meni je izasla neka opcija insider fast, da li zna neko sta je to ? lumia 925

    ReplyDelete
  58. Dino,sta je sa ovom tvojom aplikacijom WP novosti?Udjem u nju i nakon nekog vremena pise mi Out of line:1 i izadje iz aplikacije. 😒

    ReplyDelete
  59. Maloprije sam dobio neki update kao neka priprema za insider, instalirao se jako brzo ali sve je ostalo isto. Nakon toga sam uspio uci na insider i odradio sam potrebne stvari u insideru i onda mi se telefon restartovao. Nakon sto se ponovo upalio otisao sam n phone update ali nista, nema nikakvog update. I sad kada god odem na insider bude mi isto nakon postavljana telefon se reatartuje i opet nema nista na phone update. Da li neko zna u cemu je fazon?

    ReplyDelete
  60. Objasni malo, kako, kod koga itd? Hvala.

    ReplyDelete
  61. Probaj soft reset. U isto vreme pritisnes tipke volume down i power i ne pustaj dok se ne resetuje.

    ReplyDelete
  62. Kada odes na insinder i fon se restartuje e onda idi u normalno azuriranje telefona i krenuce instalacija 10-ke

    ReplyDelete
  63. Svasta nesta novoga

    ReplyDelete
  64. To ti je da ce ti stizati brže nadogradnje 10-ke prije zvanicne verzije😊

    ReplyDelete
  65. evo uspio sam, uglavnom reset moba i kad dodje da ukucam pin svaki put zablokira i ponovo reset i udjem direktno u meni onim win prozorom i u opcijama disable pin hah, ali moze uspjelo je idem sad provjeriti ostale stvari ako bude gresaka javim :D

    ReplyDelete
  66. Da gdr 2 je dostupan na pfd za neke uređaje kao podloga za w 10😊

    ReplyDelete
  67. Nemam mira, idem pogledat... još jednom da utvrdimo,misliš sigurno na PfD ili na Win Insider?... ajd' idem gledat...

    ReplyDelete
  68. Dozvoljava ti insinder dalje ali moras ici na insinder prijava fazoni i to i kada se ugasi pa upali idi na normalno azuriranje i instalirace 10-ku😊

    ReplyDelete
  69. Ne razumijem, kliknuo sam na slow update i telefon se samo restartovao, nema nigdje nikakve instalacije, isao sam provjeravao update pise da je up to date ?!

    ReplyDelete
  70. Meni nema i ne pokreće se 😐

    ReplyDelete
  71. Odradi reset i nastavice ,najvjerovatnije preopterecenje servera 😊

    ReplyDelete
  72. Znam da ima u Srbiji,Bosni,C.Gori.Kosovo.Slovenija,mozda i drugim zemljama ali nisam informisan,50€ kosta za godinu dana pa trosi koliko hoces i spajaj koliko hoces uredjaja,ima tu i besplatno neograniceni pozivi i poruke i naravno sve legalno,ja to ne pribavljam ali imam br.telefona od koga sam kupio karticu,u koliko se nije nesto izmijenilo jer ja dugo ovo koristim kad sam u Balkanskim zemljama,u HR sam koristio neke povoljnosti T.Mobile tako da mi to nije trebalo pa neznam za HR,cini mi se da jedna kartica pokriva mnoge zemlje samo je potrebno aktivirati

    ReplyDelete
  73. veljačaaa11 April, 2015

    evo odradio sam sada update na GDR2 ali nakon toga mi mi nigde ne nudi update na win10...

    ReplyDelete
  74. Ja ću preskočit 10, a GDR2 mi se upravo instalira :)

    ReplyDelete
  75. OD cega je skracenica pfd 😊 ?

    ReplyDelete
  76. Preview for Developers :)

    ReplyDelete
  77. veljačaaa11 April, 2015

    procitao sam ove nedostatke i u principu me nista ne pogadja preterano, sad Dino je rekao da je ovaj build dosta upotrebljiviji tako da sam hteo isprobati na par dana da vidim dal mogu normalno da funkcionisem ali mi se ne da izgleda..:(

    ReplyDelete
  78. Jel sad GDR2 ide normalno preko stavke azuritanja telefina kod 8.1,Ili samo ko je instalirao W.insider?

    ReplyDelete
  79. Samo tko je instalirao WI i prihvatio uvjete koristenja istog.

    ReplyDelete
  80. moje iskustvo L525 instalacija uspela iz nekoliko pokušaja ali kad je sve završeno 85% svega najpotrebnijeg NE radi, nema tastature tako da ništa ne može da se uradi, paketni podaci su uključeni i ne mogu se isključiti jer Settings ne radi, wifi ne može da se uključi jer nema tastature za unos šifre, telefon i SMS ne rade, potpuno brikovanje telefona, sam se gasi i ništa ne može da se uradi sem vađenja baterije i tako svaki čas, na kraju Nokia REcovery Tool i vraćanje na staro, ali mnogo staro pa idu svi update-i i cela gnjavaža koja traje celu noć, razočaran sam i mislim da je sramotno što su pustili ovako nešto u promet, možda nekome sve radi, videće se kasnije statistike koliko je uspešno ovo bilo, GRRRRRR

    ReplyDelete
  81. Sudija Dredd11 April, 2015

    O meni isto. Lumia 1320.

    ReplyDelete
  82. Jel se može preko onog programa,preko računala vratiti na wp 8.1

    ReplyDelete
  83. ponovo idi na insinder ima jos jedan update i sve radi ,ja isto odradio doduse svu noc,ali kada odradis na insinderu idi u postavke i uradi uobicajeni update i sve ces dobiti 😎

    ReplyDelete
  84. GDR2 upravo sletio na moju Lumiu. Win10 definitivno preskacem za sada. Nakon sto sam procitao sve moguce o novom TP sto je napisao dobri nam mestar Dino, ali i Windows Central Blog, pa komentari i utisci korisnika...jednostavno se ne isplati. Za sada je jos uvijek puno previse problema za svakodnevnu upotrebu. Drugi telefon za eksperimentiranje nemam. A "glad" za novostima sam namirio s Gdr2 😊. Win10 nastavljam koristiti jos uvijek samo na laptopu. Za fon cekam stabilniju verziju.

    ReplyDelete
  85. kada se resetuje na insinderu idi na normalni update na fonu i da znas imaju 2je nadogradnje u mene upravo spreha ko doksa ,prvo gdr2 zatim na insinder pa ap na fonu ponovis 2x i radi ko doksa.......

    ReplyDelete
  86. Neoplantius11 April, 2015

    Nravano. Upravo sam odradio. Ali ću opet pokušati 10-ku ubaciti na skroz resetovan telefon. Svakako će na kraju vrnuti se na Win 8.1, ali da vidim ima li razlike.

    ReplyDelete
  87. Hvala,morat ću se vratiti jer ovo sve nekako na pola radi i često blokira glavni meni

    ReplyDelete
  88. Evo mojih problema. Ne mogu dobiti ni GDR2 ni Windows 10. Isto tako se desi i kada Insider Slow odaberem, radio sam i soft reset ali nista. Da li je neko imao slican problem i da li neko zna kako ga rijesiti?

    ReplyDelete
  89. Trebam pomoc nmg unjeti pin u telefon svasta pokusavam al nece -.-

    ReplyDelete
  90. nemoj ga ni kucati uradi onu precicu do menua klikom na windows prozor i idi tamo u opcije i ukini ga i meni je isto bilo kad treba pin svaki put zamrzne

    ReplyDelete
  91. instalirao sam win 10 verzija 10.0.12534.56 i kad udjem u insider ima ona opcija slow - fast da li je od toga nesto potrebno raditi ?

    ReplyDelete
  92. Ja sam htio instalirat GDR 2 , i stavim na slow al onda mi uopce nema nadogradnje

    ReplyDelete
  93. Isti problem imam i ja , ali neznam resenje

    ReplyDelete
  94. meni posle gdr2 krenula 10/ka i onda u nekom trenutku samo crn ekran... mrtav... hehehe ... ali sa recovery tool-om evo vracam 8.1...
    cekam da zavrsi bekap , da odradim neke poslice i onda krecem ponovo...
    videcemo kako ce biti drugi put...

    ReplyDelete
  95. jel mi mozes samo napisati di je to za ukidanje trazim al nmg naci xD

    ReplyDelete
  96. bojan ativ s11 April, 2015

    Kod mene na ativ s odradio na slow,posle toga skinuo neki update ali nista vidljivo.

    ReplyDelete
  97. Tastatura ne radi?! E sad moram biti malo stroziji sorry ali jesmo li vas sve upozorili? Evo za ostale sve primjer da Windows Insider nije za svakodnevnu upptrebu.

    A to oko "sramote" necu dalje da ulazim. Korisnici su plakali da Mocrosoft pusti, sada placu sto je beta verzija i nepredvideno ne rade neke funkcije. Evo ja tipkam i kod mene radi tastatura tako da to nije bug koji je svima isti. Vjerovatno nije ni testiran za taj uredaj mnogo, ali to je sto su korisnici trazili.

    Ponavljam ovo nije ni beta verzija, na nekim zaslonima ima lijepo u cosku znak alpha i beta kao znak da se tu jos mnogo treba raditi. A i ostali zasloni i funkcije su prije beta verzije. Zbog ovakvih izjava su bila nasa upozorenja. Nije jednostavno za svakodnevnu upotrebu. Ovo je test program gdje se ugrubo uradi sistem i neke funkcije i testiraju, na kraju te funkcije ce izgledati i ponasati se skroz drugacije nego danas jer su jos u razvoju.

    ReplyDelete
  98. Taj update je mozda GDR2. Provjerite u postavkama u informacijama broj verzije operativnog sistema. Jer Ativ S nije ni podrzan u Windows Insider tako da ne moze ni dobiti 10, ali moguce da dobije GDR2

    ReplyDelete
  99. Ja izbjegavam W10 i @ Lumia i @ PC. GDR2 je dovoljan.

    ReplyDelete
  100. Sto se tice PC, ne moras izbjegavati. Stavi na dualboot i nemas brige. Kod mene je tako i sve sljaka bez problema. Mozes dici i virtualku, ali mozda bolje ne, jel s dualbootom ces ipak moci bolje dozivjeti Win10 nego s virtualkom.

    ReplyDelete
  101. Neoplantius11 April, 2015

    Ne vredi. Vrćem na 8.1. I na čistoj instalaciji simptomi koje je Kokobill opisao, samo je kod mene L620.

    ReplyDelete
  102. Ja nisam. izgleda odmah ide na 10.

    ReplyDelete
  103. odes u settings-system-phone i imas dole sim security

    ReplyDelete
  104. Makar da GDR2 instaliram ali nece ni on. Sve sam pokusavao, soft reset, deinstalirao pa ponovo instalirao Windows Insider, ponovo se prijavljivao ali sve uzalud.

    ReplyDelete
  105. U tome slucaju, strpljen, spasen, rekao bi nas narod 😊

    ReplyDelete
  106. Insider slow znaci malo kasnije dobiti nadogradnju, ako hocete sada nadogradnju morate ici insider fast. I tek nakon instalacije GDR2 mozete se vrastiti u Windows Insider aplikaciju i zatim prebaciti na slow. da ne bih primili Windows 10. Ali pazite jer ne znamo tacno ko dobija GDR2 a ko 10, nekima direktno ide na 10.

    ReplyDelete
  107. Komedija, isto kao da je neko upozoren da ne pretčava autoput sa deset traka, ali eto, adrenalin ga tjera, pa kad završi u bolnici - kuku lele...

    ReplyDelete
  108. Bad tako Dino, sto su trazili to su i dobili. Citam komentare i ne mogu se nacuditi sta sve ljudi pisu, i pored svakodnevnog pisanja i upozoravanja da ovo uopste nije stabilna verzija i da je jos u beta fazi i na pola izrade, vidim da dosta njih je ocekivalo vec gotovu 10ku, ispeglanu i da radi ko sat, mislim stvarno..i onda pljuju po MS-u i svakom jer nije tako. Treba shvatiti da ovo nije finalna verzija i official update i da sigurno nije ni nalik bivsem pfd-u gde su se dobijale donekle ispeglane nadogradnje. Svako moze da proba ovo, ali ako se desi neki problem ne treba kriviti MS, nego sebe jer je znao(valjda) u sta se upusta zbog svoje nestrpljivosti.

    ReplyDelete
  109. Problem je sto nikako ne mogu da dobijem update hah. Isao sam na fast, on se restartuje i u phone update nema nikakvih azuriranja, samo pise da je telefon up to date. Ludilo hah.

    ReplyDelete
  110. Danijel Dimitrić11 April, 2015

    isti problem i na mojoj L920

    ReplyDelete
  111. Upravo instaliran gdr2 na L930

    ReplyDelete
  112. I kako ti se cini, ima sto novo?

    ReplyDelete
  113. Dobio gdr2, kasnije win10 odbio

    ReplyDelete
  114. Moras na fast staviti

    ReplyDelete
  115. Šta mi je činiti? L920 neće da nastavi instalaciju, prekine se kod onih prebacivanja podataka.. probao sam soft reset, vraća ga na step 1/6 i tako u krug.

    ReplyDelete
  116. Kako je meni islo...Dakle prihvatio sam insider fast i dalje pratio upute insider aplikacije do gotovo samog kraja. Kada je ostao jos onaj zavrsni korak, da prihvatim, kvacica ( done ), nisam naravno pristao i zatvorio sam aplikaciju. Nakon nekoliko minuta, telefon je javio da imam dostupan update. Provjerio sam, ali sam za svaki slucaj stisnio link show more. Tu mi je pokazao da je u pitanju win 8.1 update 2. Oznaka 15116, ako se ne varam. To sam instalirao i nakon sto je sve bilo gotovo, nakon nekoliko minuta fon se sam restartao i onda je pokazao da opet ima dostupan update. Sve ponovio i vidio da je sad u pitanju win10. To sam odbio i to bi bila cijela moja odiseja, hehe. Da napomenem, automatski download mi je bio odchekiran.

    ReplyDelete
  117. hahhaha ovo nisu istine prvo me zeza pin a sada nakod sta se mob sam resetiro nece mi sim karticu prepoznati koja ******* matreina xD

    ReplyDelete
  118. Meni u postavkama ima naslove kao nekakve kategorije i na start zaslonu dolje desno nije samo strelica nego piše sve aplikacije,a ostalo mi je sve isto.Ako kasnije primjetim šta novo javim

    ReplyDelete
  119. Pozdrav svima. Instalirao sam WI na L925 da bih instalirao gdr2. Prijavio se sa windovs nalogom ali nemam opciju za Insider Slow, samo Fast. Da li neko moze da mi pomogne ili ostavi neki link sa uputstvom? Hvala :)

    ReplyDelete
  120. Antonio Klapčić11 April, 2015

    Meni isto samo Fast,sta to donosi??

    ReplyDelete
  121. Pokusavao sam to vise puta dok nisam odabrao opciju fast ( da dolaze brze nadogradnje ), pregledao, vidio i vratio se na 8.1 :)

    ReplyDelete
  122. WP 10 donosi.

    ReplyDelete
  123. Dino izvini , ali ovoga puta nemogu da se slozim sa tobom.. naime... rekli su da ce biti bagova, a ovo bre brate nemoze ni da se pozove sa telefona... ni ujednu aplikaciju nemoze da se udje a kamoli u podesavanja.. lepse radi ona aplikacija koja pokazuje kako izgleda win10 i instalira se za minut a ovo izgubis 2 dana i nista.. sad bi neki rekli nije ta i ta verzija i td ali posto sam insajder i zelim da ucestvujem u napredku os-a daj mi makar neki os koji moze makar da se pokrene.... neverovatna neprofesionalnost! duboko sam razocaran... svima koji poseduju l920 duboko savetujem da nepokusavaju sa win10.. za sad moze samo ovaj gdr2...

    ReplyDelete
  124. Hvala postupuo kao i ti i uspesno dobio update2.

    ReplyDelete
  125. kad prvi put pokusa da podigne win10 onda se desi da telefon ne reaguje nista.. crn ekran.. slucajno sam provalio da kad te ljudi zovu njima tamo zvoni... na pc povezes i on ga vidi normalno.. posle reseta putem volume- i power on pokrene desetku u kojoj ama bas nista nece.... nemoze da udje ni u jednu app a kamoli u windows insider...

    ReplyDelete
  126. Da podelim neka iskustva sa vama. Imao sam sledece probleme, ali i resenja:
    1. Instalacija ide glatko sve do trenutka kada pocne da "migrira" podatke i zaglavi se na koraku 17. Telefon postaje "mrtav", ne reaguje ni na sta pa ni na punjac. Tu jedino pomaze "soft" reset, zatim se vraca gde je stao i zavrsava instalaciju.
    2. Sad smo u Windowsu 10. Ne radi tastatura, nece da otvori setings niti bilo sta drugo. Resenje je "hard" reset. (iskljuci se telefon, zatim se ukljuci i odmah drzi volume down dok se ne pojavi znak "!", onda redom pritiskaju tasteri: Volume up, volume down, power, volume down i uredjaj se vraca na fabricka podesavanja.
    3. Ponovo smo u 10- ki i sada sve radi kako treba, ali ne naravno kao u 8.1., ali to nismo ni ocekivali. Moramo biti zadovoljni jer smo dobili priliku da testiramo.
    4. Uzivajte u svom osvezenom uredjaju kao sto ja uzivam sa svojom Lumia 925.

    ReplyDelete
  127. Bokifireman11 April, 2015

    Ni ja na 620 nemam gdr2 odma na 10 ali kad je instalirao nista ne funkcionise,ajmo na factory reset pa jovo nanovo ali sta cu kad bubice ne daju mira :)

    ReplyDelete
  128. Ima li jos neko problem sa kamerom posle instalacije wp10? L1020

    ReplyDelete
  129. Ponavljam komentar, da ga nemoras traziti. Kako je meni islo...Dakle prihvatio sam insider fast i dalje pratio upute insider aplikacije do gotovo samog kraja. Ti nemoras birati, vec ti je na fast opciji. Kada je ostao jos onaj zavrsni korak, da prihvatim, kvacica ( done ), nisam naravno pristao i zatvorio sam aplikaciju. Nakon nekoliko minuta, telefon je javio da imam dostupan update. Provjerio sam, ali sam za svaki slucaj stisnio link show more. Tu mi je pokazao da je u pitanju win 8.1 update 2. Oznaka 15116, ako se ne varam. To sam instalirao i nakon sto je sve bilo gotovo, nakon nekoliko minuta fon se sam restartao i onda je pokazao da opet ima dostupan update. Sve ponovio i vidio da je sad u pitanju win10. To sam odbio i to bi bila cijela moja odiseja, hehe. Da napomenem, automatski download mi je bio odchekiran. Sve sto ti mogu jos reci, DOBRO PROCITAJ jos jednom i budi pazljiv. Upravo mi je jedan komentator javio da mu je ovo pomoglo, pa probaj...samo pazljivo!

    ReplyDelete
  130. L930.... Dakle prijavio se na kompu u insider, skinuo ga na mob, prijavio me automatski, otisao sam pod azuriranje tamo mi je sad nesto instaliralo bilo kao neki update..., i NIŠTA ali baš ništa se nije promjenilo a on je nešto instaliro.... wtf, sad sam zbunjen

    ReplyDelete
  131. Identično sam postupio i gore je GDR2, ali sada me ne prestaje daviti za W10 build :(. Ako netko zna može li se, i kako, to sada maknuti, javite. Hvala.

    ReplyDelete
  132. Probaj maknuti Insider app. Nesto slicno pise i na Nokiamobu u zadnjem postu. I meni pise da je dostupan novi update za download (win10), ali ne smeta me, necu ga downloadati 😉.

    ReplyDelete
  133. Jesi siguran da je instalirao, da nije samo download napravio, pa ceka tvoju potvrdu za instalaciju? Ako je tako, prvo provjeri na linku show more, sta je, da ne bi win10 dobio, a ne zelis ga.

    ReplyDelete
  134. Da, znaci prijavio sam se na kompu na insider.windows, bla bla, skino na mob aplikaciju, sve potvrdio i otiso na fast, mob se rebooto i otiso sam onda pod azuriranje telefona i on je odma naso neki mali update to je skino i instaliro nije pisalo nikakva verzija ni sto ni zasto, ja sam klikno ok instaliraj, vrtili se kotacici i kad je zavrsilo apsolutno se nista nije promjenilo, ostalo je update 1 i sad kad idem opet provjeravat i dalje pise da imam najnovija azuriranja a gdr 2 ni u panju...., shit

    ReplyDelete
  135. Sta pise, koja azuriranja? Tebe zanima da pise 8.10.15116.125 to je GDR2

    ReplyDelete
  136. ne samo kamera nego i sim karticu mi nece ucitati nakon sto se sam reseto steka sve nezz sta da kazem

    ReplyDelete
  137. Zadnje mi je 8.10.14219.341

    ReplyDelete
  138. To nije "ništa" već je to WP 8.1 GDR2, odi u postavke i vidjet ćeš da su nešto drugačije, onda odeš u "O telefonu" i pisat će ti WP 8.1 Update 2 :)

    ReplyDelete
  139. Ma vraga Goran, i dalje je 8.1 Update

    ReplyDelete
  140. Da, GDR1, hmm. Ne znam sta bi rekao, ti si prvi koji je prijavio ovakvu situaciju.

    ReplyDelete
  141. Čudno, da.., ali šta se onda instaliralo mi isto nije jasno....., ako za lumiu 930 nema wind 10, vec samo gdr2, a meni se instaliralo a opet nije gdr2 ni wind 10, o bože ko me tero da to radim...

    ReplyDelete
  142. ako je tako onda idem po treci put da probam... :)

    ReplyDelete
  143. Da, dobro pitanje. Cuj, ako mob radi i nemas problema, dobro je. Fantomska instalacija 😊

    ReplyDelete
  144. To se i meni desilo s 930..bas sam se ponadao gdr2,a ono nista.

    ReplyDelete
  145. cek jesi i ti nesto instalirao a zapravo nisi nista?
    ja neznam ni sam sta bi sad.....

    ReplyDelete
  146. Ja sam probo na svoju 930 i nešto mi je instaliralo ali nemam i dalje gdr2..., nemam pojma

    ReplyDelete
  147. Eno ti dolje u komentarima korisnik pod nikom "seb". Ima isti problem kao i ti. A "zijad" tvrdi da je za neke uredjaje GDR2 dostupan preko PfD-a. To on tvrdi, ne ja. Mozda ti pomogne, pa vidi.

    ReplyDelete
  148. Ma možda se samo z(a)bunio, mislim da imamo isti uređaj, a ja sam jučer gledao na PfD, tamo nema ničeg, čak sam i obrisao. GDR2 sam skinuo sa WinIndisera.

    ReplyDelete
  149. Dijelimo misljenje, ali eto, tako kaze, pa rekoh, nek' isproba sve opcije

    ReplyDelete
  150. Da.sve isto kao i kod tebe

    ReplyDelete
  151. Ah, evo jos ljudi sa istim problemom, ocito da onda nisam ja samo crna ovca :=)

    ReplyDelete
  152. Pozdrav svima,naime ja sam rano jutros instalirao win10 i iskreno,nije se dobro pokazao na mom telefonu.U pitanju je Lumia 620.Nije mi prepoznavao sim,pola programa nije radilo,ali ok ajd reko da se vratim na 8.1.Instalirao Windows recovery,pratio sve po uputstvu kad na nekih 30% prekine mi se instalacija.Probao jos jednom,sad preko Nokia care suite i isto,Na kraju sam zavrsio sa tim da telefon nece da mi se upali,sto znaci da je mrtav...ima neko iskustva sa slicnim? Znam da cu morati da ga nosim u servis,nego da li mu ima spasa uopste sada?

    ReplyDelete
  153. Nema tu izvini, svako ima pravo na misljenje :)

    Ali evo kod mene radi, i ko je sada u pravu?! Problem je sto ta recenica "neprofesionalnost" ili "sramota" i druge recenice kao "kako ih nije sram ovako nedovrseno" pa ljudi shvatite da je Insider tu da se zavrsava a ne da ga mi dobijemo gotovog. Nije ovo da mi probamo i kazemo sta nam se svida po izgledu ili kako je animirano, ovo je da kazemo sta ne radi i da se popravlja, a ne danas da javimo i ocekujemo sutra da je popravljeno. U pitanju je pravljenje sistema.

    A aplikacije koje "samo pokazuju" kako nesto izgleda to je samo izgled, cak nema ni sve funkcije i samo je mazanje ociju, ta app mozda iznosi par MB a sistem iznosi 1-2GB tu je rzalika. Svako moze napraviti app da izgleda po zelji i da se ponasa a da napravi da to funkcionira kao sistem to ne moze svako i tu se korisnici zalete i kazu kako ih nije sramota.

    Po meni je veca sramota pljuvati a upozorenja su korisnici dobili. Insider nije za korisnike! tako da kazemo i iskren da budem. Mislim da Microsoft ovo nije trebao ni dozvoliti korisnicima otvoreno. Trebali su napraviti pravilo, ko ima aplikaciju na trgovini moze prisustvovati, ko nema nista. I ti koji nemaju neka cekaju preview for developers i oficijelnu verziju.

    Ovako ispade kao da je Microsoft krs od kompanije kako citma iz komentara u komentar, a ovo je smao uvid u ono sto razvijaci rade svaki dan. Ja napravim app krs, ne radi ni jedna funkcija kako treba i onda prije oficijelne verzije sve to sredim i korisnici budu zavdovoljni a nisu ni imali uvid u ono sta je bilo prije, ovdje korisnici imaju uvid i pljuju?! Cemu to?!

    Mislim odes u restoran i odes u kuhinju gledati kako kuhar kolje tvoj rucak i kazes mu gadi mi se to nije to profesionalno ili nesto. To je kako proces ide svidjelo se to korisnicima ili ne. Ovo sve se inace odvija iza kulisa i korisnici dobiju gotovu nadogradnju koja radi. Tako da ko god se zali poslie meni nije jasno.

    Znaci ako ja napisem upozorenje nemojte se bacati sa zgrade ipak ce neki uraditi?! i onda mene kriviti sto am reko nemojte :D

    Ponavljam da kod svakoga nesto drugacije ne radi, ali zato je Insider tu, ko zeli da pomogne ko ne zeli neka ceka. Nema ni godina kako je veci update 8.1 stigao i ljudi su se vec zasitili i ocekuj uda je 10 sada perfektna. Tako stvari ne funkcioniraju na zalost.

    I jos nesto, imamo svi feedback aplikaciju na Windows 10, u nju mozemo unijeti sve sto zelimo i ko zeli da pomogne neka tu unese svoje misljenje i zelje i cak screenshotove mozete okaciti da pokazete gdje sta nije ok. I Microsoft kao i do sada ce to rijesiti do oficijelne nadogradnje, to nije uopste upitno. Oko profesionalizma ili ne u to ne ulazim jer 99% nasih korisnika nikada nije programirala i ne zna kako se odvijaju te stvari tak oda mislim da oni i nemaju pravo pricati o profesionalizmu. (bez ikakve uvrede bilo kojem korisniku).

    ReplyDelete
  154. :( to je zalosno cuti, iskreno. zao mi sto ste u mukama takvim. Ovu poruku vasu bi trebali svi korisnici vidjeti kao upozorenje.

    Jedino rijesenje jese Recovery tool i uz to da se ne isprazni baterija. To je veoma bitno. Stavite ga na punjac, drzite tipku za gasenje sa volume - 10-15 sekundi, ako zavibrira telefon postoji spasa.

    ReplyDelete
  155. Na lumia 735 nema gdr 2, odmah instalira 10tku.

    ReplyDelete
  156. Dino, ja imam 930 i htio sam gdr2, na kraju se instaliralo nešto, ali ja nemam ništa..., što bi to moglo biti?

    ReplyDelete
  157. Meni isto bilo tako....ekran crn,ali kad drzim vol down i power,telefon zavibrira,ali ostane crn ekran...probaj sa Lumia Recovery Tool...jer probao sam sa windows rec tool nije htelo...samo ovaj lumia,probaj mozda uspe kao meni :D

    ReplyDelete
  158. Meni je izmedu GDR1 i sada 10 bio prije mejsec isto tako update za koji nikad nismo otkrili sta je. Korisnici mi nisu vjerovali cak :) a bilo je par dojava na internetu da je tako bilo.

    ReplyDelete
  159. Da, za "starije Lumia uređaje" treba koristit LSRT, a za "novije" je WPRT, to i piše na Microsoftovoj stranici odakle se skidaju ti alati.

    ReplyDelete
  160. Da Windows Phone recovery tool je ako se vec nalazite na 10, a posto je nekome stalo tokom instalacije onda bi trebao koristiti Lumia recovery tool. Mada vjerujem da su isti ili 90% isti ali mozda ima i razlike. I obavezno uraditi update lumia recovery toola ako postoji.

    ReplyDelete
  161. eto vidis... na 1520 radi.. nas nekoliko sa 920 ima i kod svih neradi, a na youtube ima snimak 920 radi i to jos pre mesec-dva... znaci tamo neki lik koji prica engleski kao ja moze da napravi na l920 da raDI WIN10 meni microsoft da neku vrljavu verziju kao insajderu... po ko zna koji put kazem- nisam hejter , naprotiv obozavam windows, microsoft, nokiju itd ali sta nije u redu to nije u redu.... poenta moja je da ako nece na 920 onda nemoj ni da izbacujes kao sto je situacija sa 930....

    ReplyDelete
  162. Hvala svima na odgovorima,ali mislim da mu nema spasa,barem ne kod mene.Jer pored svega,nema nikakve vibracije,nista...nadam se da ce moci u servisu da ga poprave.

    ReplyDelete
  163. ja se slažem tu, zna se da je Preview i da je za očekivati da neke stvari ne rade, ali ovo je malo preterano, ako je Preview pušten da bi ga testirali morao bi da radi bar elementarno, ali ovde to nije slučaj, ja nemam ništa protiv, hteo sam da vidim kako izgleda, video i vratio se na 8.1, jer kako da ga testiram kad nemam tastaturu ali uopšte, ne mogu da otvorim ni jednu sistemsku APP, samo neke koje su skinute iz Store, Settings ne radi, pozivi, SMS...ništa...ipak nije u redu da to puste na testiranje. Vidim da neki nemaju problema uopšte, ali nekima baš neće...
    Inače od onog što sam video, sve izgleda mnogooooo lepše i zaista mi se dopada, zato, žao mi je što nisam mogao da nastavim i morao sam malo da se naljutim, posle čekanja Preview-a ovako me ispališe...
    ha ha, šta ćemo nego čekamo sledeći....

    ReplyDelete
  164. meni se desilo slično, tokom instalacije mi je nekoliko puta "pucao" tel....pošto ništa nije radilo morao sam da odradim Nokia Recovery, e i tu sam imao probleme tek iz trećeg puta sam uspeo da vratim stari system, kada nije hteo da se upali vadio sam bateriju i tad se palio, ali mislim da bi NSRT trebalo da odradi REcovery, samo moraš biti uporan....želim srećan kraj...

    ReplyDelete
  165. i da, koristio sam NSRT ver. 5.7

    ReplyDelete
  166. Jel instalirao neko na L520 i kako mu se cini? :D

    ReplyDelete
  167. Ja mislim da niko ne gubi s tim sto se vrati na 8.1 :) 8.1 znamo da je provjeren, pouzdan, ne trosi bateriju. ovo sada ubjeden sam da nije za siru masu, trebali su pozvati odreden broj ljudi, dizajner, programera da sve sloze i mi da testiramo kada dode preview for developers sto bi bilo dosta bolje i korisnije. To je logicno sve. Ja samo ne direktno tebi da kazem nego svim ne volim kad cujem da bilo na bilo ciji rad kaze sramota, glupost, neprofesionalno a da nije barem nesto slicno u zivotu napravio. A znam da od nas niko nije sklopio operativni sistem, i to za toliku masu korisnika Windows racunara, telefona, xbox, bankarskih aparata na Windows itd. Sve ce to biti jedan sistem i trenutn ogledamo kako se on pravi od 0. Nama izgleda cudno sto nesto ne radi ali problem je sto nisu mogli nastaviti od WP8.1 pa ajmo dodavati, u pitanju je u restruktura od 0. Znaci obrisi kod i idemo onako kako je windows 10 na racunarima. A preview for developers je da se moze reci da je sramota ako nesto ne radi ili ako ima neki masivni bag. Ovo sada je kostur svega. Iako ne radi nekome tu je Insider verzija da bi se ispravilo. A ne da dobijemo gotovo, sto onda postoji Insider?

    ReplyDelete
  168. E uspeo sam da dobijem update 8.10.15116.125, neko gore napisa da je to GDR2. Instaliracu ga pa sta bude :)

    ReplyDelete
  169. ima jos jedan manji update nakon instalacije wp10 koji ispravlja gresku sa tastaturom i jos manjih bagova

    ReplyDelete
  170. I kad ga maknes opet daje da je dostupan w10.Malo živcira kad ukljucis tel daje obavjest o dostupnosti al to je to

    ReplyDelete
  171. To je to. Kad ti prodje kompletno instalacija GDR2, nakon nekoliko minuta ce ti se fon sam restartat. Poslije toga dobit ces obavijest da je dostupan novi update. To ce biti win10 TP. Onda je do tebe hoces li preuzeti, dobro promisli 😉. Pazi samo da ti je automatsko preuzimanje iskljuceno.

    ReplyDelete
  172. za ranu varziju ovo izgleda odlicno i ima mesta za dosta napredovanja. koristim koliko toliko normalno tel ignorisuci bugove,svidjaju mi se noviteti i izgled je bas poboljsan posebno u settings sto je odlicno.ne razumem najbolje project spartan kada pretrazujem ide preko IE ali mozda ja ne kapiram. generalno telefon moze da se koristi ako kome ne smetaju bugovi i da pojedine aplikacije ne rade dobro,licno jedva sam ovo cekao tako da je krajnji uttisak zadovoljavajuci,ocekivan i obecavajuci. mnogo je dobro sto zadrzava sva podesavanja i podatke nista se ne gubi nakon instaliranja.sada se vec preko WPRT vracam na 8.1 ali samo zato sto sam zelim cistu instalaciju,ili mi je dosadno.....

    ReplyDelete
  173. Pa da, al' nema veze. Bitno da je GDR2 gore 😊

    ReplyDelete
  174. Bokifireman11 April, 2015

    Jesi li probao da kad je ugasen pritisnes is drzis volume down i na kratko pritisnes power pojavice ti se usklicnik onda pritisnes volume up> volume down>pover >volume down i trebalo bi da proradi kod mene je uspjejo isto imam lumiu 620

    ReplyDelete
  175. Pa i ja nesto kazem, danas sam na lumia 520 probao instalirati win 10, izabrao fast i dobio sam azuriranje . Kada se sve zavrsilo provjerio sam instalirn win 10 .Mogu reci da na ovoj mojoj 520 sve radi perfekt , svi ovi problemi koji su gore navedeni ja oh nisam primjetio.Mogu reci samo da je telefon malo usporen ali sve super radi

    ReplyDelete
  176. eto da javim ja na NL820 nemrem postavit hrvatski za tipkpvnicu i nece mi pin na kartici primit za sad

    ReplyDelete
  177. Htc 8x se, takodje, moze nadograditi preko insidera. :)

    ReplyDelete
  178. svaka cast druze! iz treceg pokusaj ali ovaj put odradjeno po tvom iskustvu i uspelo. hvala!.

    ReplyDelete
  179. Ja sam na L920 najprije dobio Update 2, a onda 10ku. Iako mi je ovo jedini telefon, instalirao sam jer je vec star 2,5 godine a volim i riskirat. Mislio sam da ce radit ko 10ka na racunalu, al ovo je ono tek u povojima tako da....bugova ko u prici. Sta se tice UI, iako su People i Messaging trenutno u teskom neredu, svidja mi se u kojem pravcu one idu dizajnerski, vise nego Mail aplikacija iako nekako mislim da bi na kraju sve moglo izgledat nekako androidasto. Na sve se covjek navikne, al ipak se nadam da nece ic u tom smjeru.....jer potencijala ima :-)

    ReplyDelete
  180. Nema na cemu, tu smo da se pomazemo. ;)

    ReplyDelete
  181. Instalirao 10-ku na jedvite jade ,ostao 24sata instal reinstal pa svasta nesta i sve odnosno 90%radi međutim to je poluproizvod ,opomenuti smo ,probao ,nisam zadovoljan i vratio se na gdr2 ,skinuo "kvacicu"sa automatskog azuriranja ,tako da mi nudi 10-ku ali ja cekam nalo dorađeniju verziju ,vjerovali ili ne ovaj gdr2 "koji smo dobili maltene na prevaru" je zaista mrak i cisti proizvod ,mob radi kao svajcarski sat ,toliko od mene 😎

    ReplyDelete
  182. Ja doduše nisam čitao upozorenja o ovom buildu, možda negde i kažu da u nekim slučajevima neće raditi uopšte, ali malo mi je čudno, sve danas ima proveru kompatibilnosti, ja svakako cenim svaki rad, njihov naročito, zato i jesam u ovome...ali mislim da su ovde malo požurili, većina se na netu slažu u tome..ali dobro, biće bolje svakako....
    Sad da baš ne mogu ni malo da ih kritikujem, pa ništa im to ne smeta....pozzzz

    ReplyDelete
  183. Podrav svima, evo da i ja ostavim moj utisak vezan za windows 10. Dakle ja sam usrao stvar ali neka tako mi i treba :( Kao prvo preporucio bi svima da koji hoce da isprobaju dobro razmisle, a zatim da ako se odluce odmah ukinu sifru ili password sa lockscreena prije updatea inace necete uspjeti otkljucati telefon vise to se upravo meni desilo :( nazalost nekako sam uradio hard reset i sve mi na telefonu otislo od slika,muzike itd. :( veliki propust koji nigdje nije spomenut. Ja vise nista ne testiram .ebes ovo sranje dok ne dodje finalna verzija..

    ReplyDelete
  184. A jesi li prije instalacije dobio GDR2?

    ReplyDelete
  185. eto super, baš mi drago da čujem da nekome sve radi, na L525 ništa mi radilo nije tel se skoro pa brikovao, neupotrebljiv, morao se vratiti na 8.1

    ReplyDelete
  186. Ja sam ostao na GDR2 s Insidera, i dobro da jesam, nije loš, vidjet ću sljedećih dana ždere li bateriju, do sad ono sa PfD-a uvijek je bilo loše za bateriju. Kad uz OS nadogradnju dodaju i firmver to bude bolje. Tko zna kad će službena Update 2 izać, trebala bi relativno brzo ako je nekima preduvjet za W10. Isto sam maknuo kvačicu s automatskog ažuriranja, i nudi mi 10, ali ne diram :) držim se Update 2. U istom smo sosu :). Kada U2 izađe službeno, možda napravim i generalni hard reset, vidjet ću.

    ReplyDelete
  187. identično L525

    ReplyDelete
  188. Probao sam ali nista od toga,izgleda je memory ili taj flash chip otisao u proslost...nadam se samo da ce moci u servisu da ga zamene....

    ReplyDelete
  189. http://www.windows10update.com/2015/04/known-issues-in-windows-10-for-phones-technical-preview-build-10051/
    ovde sve lepo piše samo niko ne čita, ja prvi jer naravno da i pored svega što piše, moram da probam i bar vidim kako izgleda jer sličice na netu nisu dovoljne, biće to odličan sistem, to može da se vidi i po W 10 TP za računare koji je svakim Buildom sve bolji i bogatiji novim stvarima

    ReplyDelete
  190. Berislav Jularic12 April, 2015

    Ja sam jedva jučer dočeko da dođem doma do kompa i odmah sve vratio pošto je wp 10 bio pun greški a i ono najgore pola na engleskom pola na Hrvatskom.Imaju tu oni još dosta posla tako da vjerjem da puna verzija niti neće biti na vrijeme.

    ReplyDelete
  191. Neoplantius12 April, 2015

    Konačno sam uspeo koliko-toliko da vidim potencijal WP10. Osnovni problem svih grešaka je migracija starih podataka. Hard reset posle instalacije WP10, ko god ima probleme sa tastaturom, ulaskom u sistemske aplikacije i slično, pod obavezno! Hard reset za WP10 nije isti kod mene kao na W8.1, i ide ovako: Paljenje i dugme za stišavanje dok se ne dobije uzvičnik. Potom idemo redom: pojačavanje, stišavanje, power dugme, i stišavanje na kraju. Fon će se resetovati i telefon će prodisati.
    Ne kažem da će sve raditi kao na 8.1, ali da će moći da se vidi šta su programeri naumili, i malko istražuje, moći će.
    Najviše zbog nedostatka office aplikacija vratiću na 8.1, inače mi se čak i svidja mail aplikacija, i organiyovanost sistemskih podešavanja.

    ReplyDelete
  192. treba mi pomoc, ja sam odabrao fast, preuzeo sam 10 ali nisam instalirao, nisam ni siguran da hocu. ali update ce se sam instalirati 14,04 u 03,00 ako do tada ja ne uradim update. Kako sada da iskljucim insider i vratim na staro?

    ReplyDelete
  193. nisam siguran mozes li da prekines tu instalaciju,vreme instaliranja da promenis mozes ali da je prekines ne znam,mozes da instaliras pa ako ne zelis desetku sa WPRT vratis na staro i onda nakon update GDR2 stikliras u phone update da ti ne skida automatski update na dalje.

    ReplyDelete
  194. Napokon sam instalirao Windows 10 na svoju Lumiu 920. Mogu vam reci da i nije toliko strasno. Moja ocekivanja za ovaj build nisu bila velika tako da nisam uopste razocaran. Moram reci da Win 10 ima dosta potencijala i da ce ako ovako nastave sa radom biti jako dobar. Na mojoj L920 koliko sam primjetio sve radi normalno (alarmi, tastatura, outlook mail, phone, people...) Otvaranja pojedinih aplikacija nije brza ali nije nesto ni prespora, s obzirom da je rana verzija i da je tek drugi build ovo i ne izgleda tako lose. Do oficijelne verzije ovaj sistem ce derat i android i ios :)))

    ReplyDelete
  195. Trenutno nema apdejta za htc- ni gdr2 ni win10.jedino ima apdejt samog insidera.

    ReplyDelete
  196. WP novosti live tile radi dok ostali i ne bas tako dobro.... za pohvalu....

    ReplyDelete
  197. Ja sam windows insider postavio na fast i otišao na ažuriranje telefona i odatle ga nadogradio.Pogledaj što piše u postavkama u rubrici o telefonu koji je software

    ReplyDelete
  198. Tako je Gorane i MS uopste nije kriv ,fino pise da sudjelujemo u razvoju i to ,pa pobogu nije w10 odraditi kao napraviti stolac ,mora se tu svasta nesta i cast im ipak su u velikom usponu 😊

    ReplyDelete

Ostavite komentar