15.4.15

Windows Phone 8.1 GDR2 donosi dupli pritisak na zaslon za zaključavanje

Windows Phone 8.1 gdr2

Windows Phone 8.1 GDR2 još uvijek je velika nepoznanica iz više razloga. Prvo nismo imali oficijelni izvještaj šta je to zapravo novo kod nadogradnje, a drugo još ne znamo koji uređaji će dobiti WP8.1 GDR2 i da li će uopšte dobiti. Naš čitalac Alen (hvala još jednom) nas je upozorio na još jednu funkciju koju smo propustili u zadnje vrijeme, a to je da GDR2 na uređajima sa softverskim tipkama omogućava dupli pritisak za zaključavanje uređaja.

 

Ova funkcija dugo je kružila kao glasina, i mi smo prenijeli sredinom prošle godine jednu takvu glasinu i ispostavlja se sada da je istina. Korisnici na Windows Phone 8.1 koji preko Windows Insider mogu preuzeti WP8.1 GDR2 nadogradnju mogu u postavkama telefona ispod „navigation bar“ (navigacijska traka) uključiti postavku „Double-tap on Nav bar“ (dupli pritisak na navigacijsku traku) koja će omogućiti da zaključate telefon duplim pritiskom na istu.

 

 

Pogledajte videozapis iznad na 1:30min gdje počinje demonstracija te funkcije i recite nam šta mislite o novim „malim“ funkcijama koje donosi GDR2 nadogradnja.

44 komentara :

  1. Strassenjunge15 April, 2015

    preko windows insidera mi odmah ponudi win 10,a ne gdr2 ,u cemu je problem sad?

    ReplyDelete
  2. Kalibar .30015 April, 2015

    Dali će isti doći na Ativ S?

    ReplyDelete
  3. samo napravi hard reset i nece ti vise nuditi w10...

    ReplyDelete
  4. Da cujem sad sve one koji su se bunili zbog softverskih tipaka, a vidi sad 😊

    ReplyDelete
  5. Kvrapcu.... kao da to npr nije izvedivo i na kapacitivnim na neki način... doubletap između tipki ili na 'nazad' tipku... upravo kako si i rekao, da :(

    ReplyDelete
  6. Trgovina, potrazi Nice Lock aplikaciju.

    ReplyDelete
  7. Ma joj ljudi iovako su na konferenciji rekli da je to tek 1/4 objavljenih novosti za win10, znacin tko zna sto cemo mi jos svega dobit 😉

    ReplyDelete
  8. To je to otprilike. Nisam znao za ovu app, hvala :)

    ReplyDelete
  9. Vladimir8715 April, 2015

    http://www.windowscentral.com/impressions-blu-win-hd-lte :D

    ReplyDelete
  10. Stefan Ivanović15 April, 2015

    Radi i sa tipkama na ekranu, Lumia 730 sa GDDR2 kod mene, ali je ugašeno, ne vidim naročitu korist od ovoga, al kome odgovara, onda super. Nego, jel još nekome GDDR2 loše renderuje tekst? WP Novosti i B92 fontovi kao da su bitmap a ne truerype, mada se izoštre posle zoom-in, zoom-out intervencije ali posle nekog vremena su opet krnjavi i iskrzani. Ranije ovoga nije bilo...

    ReplyDelete
  11. ja mislim da je on US-only telefon :P

    ReplyDelete
  12. mislim da si pogresio malo komentar...730 ima softverske tipke a ljudi su se bunili (ja medju njima) sto nema hardverske tipke jer sa hardverskim ovo ne radi valjda...

    ReplyDelete
  13. i dalje se bunim...ovo je nepotrebno meni...ali sta je tu je...krivo mi je sto nisam skupio pare pa uzeo 830 legao bi mi samo tako sa svim njegovim funkcijama :P

    ReplyDelete
  14. Stefan Ivanović15 April, 2015

    Hah, u pravu si... :)

    ReplyDelete
  15. Odredeni modeli dobijaju WP8.1 GDR2 kao prvu nadogradnju, dok neki odmah idu na Windows 10. Zasto se ne zna, postoje glasine ali nista nije potvrdeno jos.

    ReplyDelete
  16. Milan Đurić15 April, 2015

    Srećan sam jer imam l535 tako da znam da ću ovo dobiti. Mada nisam iznenađen jer je ovo prvi microsoftov telefon kao brend i logično mi je bilo da se nešto ovako desi. :)

    ReplyDelete
  17. Vladimir8715 April, 2015

    Mhm moguce nisam obracao paznju, svidja mi se onako na prvi pogled i primetio sam snapdragon 410 :D i lte dual sim :D

    ReplyDelete
  18. Ja sam se prebacio na 10, uradio hard reset, pa vratio na 8.1 al ne mogu sada na windows 10. Kliknem na slow, a trebalo bi da opet dobijem windows 10 nazad ne?

    ReplyDelete
  19. Vladan Vukajlovic15 April, 2015

    Podseca na seriju HTC ONE i izgleda dosta primamljivo na prvi,drugi ....pogled,mada najveci problem kod ovakvih i slicnih telefona nemas je sto nema odgovarajuci servis i dodatnu opremu ,barem u Srbiji koliko znam,mozda i gresim.....

    ReplyDelete
  20. Ako hoces win10 nazad, moras fast opciju izabrati.

    ReplyDelete
  21. Probao sam upravo, ni to nece. ŠTa da radim?????? Hitno! Samo mi restart telefon

    ReplyDelete
  22. US-only je ipak sam sam proverio...mnogo sliči HTCu (M8 specifično) po svemu...ali taj 410 SD pravi razliku bas.

    ReplyDelete
  23. Ja mislim da je ova prica sa WP 8.1 postala vrlo glupa :)

    ReplyDelete
  24. Pozdrav Milane..!
    Reci mi da li imas problem na l535 sa touchscreenom..jedan moj drug je ima i ima problem sa istim..
    Hvala unapred..!!

    ReplyDelete
  25. Milan Đurić15 April, 2015

    Samo nek uzme mat foliju, nije skupa i neće mu ništa bagovati. Ekran je osetljiviji nego kod drugih telefona pa zato prašinu i vodu registruje kao dodir. :) ne bih ja to problemom nazvao već prevelikom osetljivošću :)

    ReplyDelete
  26. Obicno kada se izabere fast opcija i prodje do kraja u win insider aplikaciji, telefon se nakon nekog vremena restarta i nakon toga dodje obavijest o dostupnoj nadogradnji. Obicno je stizala obavijest o win8.1 update 2. Nekome je odmah stizo win10. Ne znam gdje je kod tebe problem, tim vise sto si kao sto citam sve to vec jednom prosao, jer kazes da si win10 vec imao, pa ti je postupak vec poznat?

    ReplyDelete
  27. 6tag,shazam,movie maker i adobe photoshop imaju update. 😊

    ReplyDelete
  28. Nezzzz kad aam dobio win 10 prvo sam usao u insider i kliknuo search for builds. Onda je pisao jedan tekst nisam imao da biram gast ili slow. Ja sam kliknuo dalje, nisam citao. Onda mi je za dva dana stizalo obavestenje da mogu nadograditi. To sam uradio i dobio 10...... Ali kako da ga sad opet dobijem? I primetio sam kad izaberem slow, pise rebooting device i gpre vidim da se ukljucio ono avionski mod.

    ReplyDelete
  29. Sad sam ponovo kliknuo fast i onda mi je dosao update i vrteli se tockici i na kraju pisalo insider fast je instalitan. A i dalje stoji 8.1

    ReplyDelete
  30. U tekstu kazete, da preko Windows insidera, neki telefoni mogu da preuzmu GDR2...Kako da znam da mi nece skinuti i instalirati windows 10, nego GDR2? Ima li neka opcija da se odabere da bude GDR2...naravno ako uopste postoji za Lumiu 920...

    ReplyDelete
  31. Idi prvo u postavke ,azuriranje ,tu ukloni kvacicu za automatsko preuzimanje tako kada ti ponudi up otvoris na dnu ponude i vidis sta nudi ,zatim idi u insinder izaberi fast idi u azuriranje fona kada ponudi pogledaj jeli GDR2 ako jeste vrati se i izbrisi ap insinder zatim preuzmi instalaciju GDR2 i nece ti nuditi 10-ku 😊

    ReplyDelete
  32. Bilo bi izuzetno dobro kada bi na dupli pritisak mogao ekran da se spusti na pola (da, kao i kod iphona) ta opcija mi se bas svidja.

    ReplyDelete
  33. automatsko azuriranje mi je uvek iskljuceno...kad sam se ulogovao na windows insider, ispod insider fast mi je ponudio samo opciju da instaliram windows 10 i kad sam isao na strelicu (next) izbacio je upozorenje da je u pocetnoj fazi itd...tako da izgleda za mene nece biti GDR2 :(

    ReplyDelete
  34. Jedno pitanje,nevezano za temu,sta znaci kad ikona na pocetnom ekranu posivi,i ne moze da se pokrene,konkretno je twitter u pitanju,ceo dan je sivo i ne moze da se pokrene..lumia 520 je u pitanju,ovo se relativno cesto desava

    ReplyDelete
  35. To znaci da je u toku backup sistema. On preuzima i postavke i sadrzaje aplikacija pa zbog toga blokira koristenje aplikacije dok nju ne zavrsi. Mozet to provjeriti u postavkama pod backup. ako je u toku mozete ga naravno prekinuti.

    ReplyDelete
  36. To next samo znaci da se zapocne Technical Preview. A sta naknadno dolazi se ne vidi u Windows Insider aplikaciji za to se mora pogledati u postavkama telefona pod azuriranje telefona. pokrenuti proces trazenja nadogradnji i pojavit ce se ponuda da preuzme korisnik nadogradnju. Ali to sve tek nakon sto se zapocne proces u Windows Insider aplikaciji > restartuje se telefon itd. > i onda probate azuiraranje telefona u postavkama. Tek tada mozete znati je li GDR2 ili je 10.

    ReplyDelete
  37. A da li je potrebno da obrisem ili odstikliram Preview for developers?

    ReplyDelete
  38. Nisam siguran,iskljucio sam back up,ali me vise buni to sto je tako skoro ceo dan,i samo za twitter..

    ReplyDelete
  39. Gdr2 na l1520 bez ikakvih problema :-)
    Samo sam pratio uputstva ovde datih.
    Tnx :-)

    ReplyDelete
  40. Instaliran GDR2...hvala :)

    ReplyDelete
  41. reinstal je resio problem..

    ReplyDelete
  42. Na GDR2 na Lumii 920, nisam uspeo u settings-u da pronadjem navigation bar i da se na dupli klik zakljucava i otkljucava telefon...

    ReplyDelete
  43. Neces ni naci. Za tu su opcije potrebne softverske tipke. Ti imas na 920 kapacitativne.

    ReplyDelete

Ostavite komentar