16.4.15

Windows 10 Technical Preview povučen za nekoliko Lumia modela

Windows 10 setup novi 2

Microsoft je danas povukao za nekoliko Lumia modela Windows 10 Technical Preview radi problema sa vraćanjem telefona na Windows Phone 8.1. Naime, korisnici koji su pokušali vratiti sa Windows 10 na WP8.1 (oficijelnu verziju) pokvarili su svoje telefone. Pogođeni su trenutno Lumia 520, 525 i 526, ali se taj krug može možda još proširiti na više modela ako se ispostavi da i kod njih postoji greška.

 

Izjavljeno je iz Microsoft-a da su uvidjeli tu grešku i stopiraju bild za te modele dok ne isprave tu grešku. Windows 10 Technical Preview za telefone (novi bild) je dostupan od prošle sedmice (10.04.2015), više detalja možete pronaći ovdje.

 

Za korisnike koji imaju problema pozivamo ih da se registriraju na naš forum ovdje besplatno i diskutiraju o mogućim načinima kako se ipak mogu vratiti na WP8.1 bezbjedno. Mi u svkaom slučaju ne savjetujemo instaliranje Technical Preview u ovom trenutku.

 

Izvor: Microsoft

18 komentara :

  1. Lumia 920 takođe ima problema ali sam barem uspio vratiti na 8.1.

    ReplyDelete
  2. definitivno je Dino u pravu bio kad je rekao da ovaj Build nije za obične korisnike, jer sve je rečeno u uvodu pre instalacije, znam svi mi to čitamo ali želja da probamo i vidimo novi OS je jača od svih mogućih problema koje WP 10 TP donosi. MS je trebalo da ozbiljnije naglasi da ko nema telefon za testiranje ne treba ovo da instalira...ovaj Build je samo za profi ljude koji znaju šta i kako se radi, ne kažem da nema mnogo onih koji nisu profi ali znaju dosta o TP-u ali trebalo je ipak ograničiti distribuciju na one koji se time profi bave tako da ne dolazi do kukanja i psovanja Ms-a od strane onih koji se nađu u problemu, jer oni su neizbežni u fazi u kojoj je OS sada....

    ReplyDelete
  3. Ja sam mislio ovaj ce bild biti malo "bolji" po bagovima ali izgleda njima nije prioritet bagove rijesavati nego implementacija. BUILD konferencija je nam pred vratima, jos nepune dvije sedmice, do tada mroaju nesto napraviti da bi imali pokazati razvijacima, jer oni prave aplikacije s kojim bi korisnici trebali biti zadovoljni i prije svega da privuku nove korisnike.
    Po meni isto tako nije se trebalo pustati javno bild, nego za one koji imaju recimo aplikaciju na trgovini da mogu isprobati. Ali oni zele sto vise informacija od korisnika, sto vise korisnika da se registrira i pomaze u razvoju sa idejama i svim. To jeste ok ali ako ostane ova negativnost na Windows 10 boji mse za 10 mjeseci ce se jos spominjati i kada budu ispeglane greske da je Windows 10 "los". samo se toga bojim. Ali Microsoft kaze da je njima taj input korisnika veoma vazan i zbog toga je javno. A ima tamo u dokumentaciji Technical Preview pise da ne bi trebali korisnici koristiti na glavnom telefonu, postavljali smo mi linkove ali kako vidimo kroz klikove, malo ih je samo kliknulo na taj link.

    ReplyDelete
  4. Ahaaa Zato ja već 3 dana pokjušavam instalirati Windows 10 ponovo ali ne uspevam. Barem sam izbegao problem i na vreme se vratio tj. nije bilo greške sa prebacivanjem nazad. Otprilike bi to trebali brzo rešiti ili baš čekati dugo ledeći update?

    ReplyDelete
  5. zato sam ja rekao, dok ne dođe oficijelna verzija, dobar mi je i 8.1 :D

    ReplyDelete
  6. Ja sam ubeđem da će 10-ka biti vrh OS, to se već sada vidi, odlično radi PC verzija sem par stvari koje su ostavili verovatno za kraj, a to je lokalizacija na 1. mestu, bilo je priča i za 7-cu i 8 isto.....meni je 8.1 do sada najbolji OS koji je MS izbacio i uopšte ne sumnjam da će i W10 biti extra. Jeste natrpan svime i to je verovatno razlog što za sada imaju probleme, kako i ne bi, treba toliko funkcija i servisa složiti da rade zajedno i još besprekorno....

    ReplyDelete
  7. Dali to znači da se iz insajdera pokreće samo 8.2, da nema opasnosti da se provuče desetka uz njega.

    ReplyDelete
  8. Od prvog dana instalirao sam win10 na moju Lumiu 920. Ima bagova ali kod mene ipak podnosljivo stanje. Koristim telefon za svaki dan, za sada sve radi solidno. Nije ni priblizno savrseno ali nije ni toliko lose da ne moze da se funkcionise. Ne radi mi Glance, ume da ne procita ID poziva, izleti iz aplikacije ponekad ali bude bolje posle soft reseta. Sve u svemu, mogu da koristim do sledeceg update-a ipak nadam se da ce uskoro biti novog update-a, nedostaje mi notes, glance, data taster za 3g net...cudno je da se funkcionisanje toliko razlikuje od korisnika do korisnika a na istim modelima telefona

    ReplyDelete
  9. Ne znam za te problemme, ja sam na L525 dva puta instalirao 10-ku i vratio se na 8.1 jer se na tom modelu jako loše ponašao system, ali sad kažu da je model isključen zbog problema sa vraćanjem , uradio vraćanje dva puta i to bez greške, sve glatko ide, malo sporo ali to je to. Ne znam sad otkud taj problem. Mislim da je najbolje sačekati pravi Build kad bude. Ovo je bilo samo za test i komentare,predloge, prijave grešaka feedback na Windows Insider stranici, koliko ja kapiram....ono za svakoga za svakodevnu upotrebu tek treba da se uradi.....

    ReplyDelete
  10. Nevezano za temu, Da li iko zna kako da se resim one gluposti "moja porodica" koje mi blokira skidanje aplikacija ? Pokusavao sam milion nacina da se prijavim na taj neki nalog al sve bezuspesno. Postao sam vec ocajan -.-

    ReplyDelete
  11. Mislio sam da ce ovaj build bit malo stabilniji, jer sam i prije imao instaliran onaj prvi dok jos nije ni bio "sluzbeni" za L920, al ovaj je bio takodjer jako bugovit za moj ukus.....ok neke stvari se mogu tolerirat s obzirom na verziju, al morao sam vratit na 8.1 zbog mejla i office dokumenata. Inace nisam imao problema s instaliranjem 10ke, ni s vracanjem na 8.1

    ReplyDelete
  12. Treba mi aplikacija za ,,rezanje" muzike.Da skratim. 😊

    ReplyDelete
  13. I ja san se mucio oko toga,napravio novi nalog I registrovao ga Kao clana porosice.Mislim da ima na youtubeu kako to da uradis. 😊

    ReplyDelete
  14. Ako mislis za ringtone onda je po meni ova najbolja --> https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/ringtone-maker/5a99cbd9-e82a-4892-8264-17a64f9142e5

    ReplyDelete
  15. ta je super. Nokia je nju napravila davno nekada i jos uvijek je ista aplikacija i korisna.

    ReplyDelete
  16. Lumia 625 također ni unutra ni van iz wp10

    ReplyDelete
  17. Ne mislim ringtone ovu ja imam.Nego recimo da maknem neki dio iz pjesme(20sekundi recimo).I kad smo kod ovoga,na win 10 oce li moc citava pjesma da se stavlja ili samo ringtone?

    ReplyDelete
  18. Deja Morison17 April, 2015

    E eto, kad ne umem da cutim :) urekao sam... Danas se zamrznuo dva puta posle stizanja poruka, ne mogu da otkljucam tel. Kada udjem u kontakte i krenem da kucam slova kako bih pronasao ime, on izleti iz aplikacije... izludeo nekoliko puta tako da sam se sad razocarao, jbg. Za sada cu ipak morati nazad na 8.1 posto nemam drugi fon...

    ReplyDelete

Ostavite komentar