20.4.15

\Vindows Novosti aplikacije dobile nadogradnju

WN aplikacije 01

Obje naše aplikacije \Vindows Novosti za Windows Phone 8.1 su dobile nadogradnju u ovom trenutku. Možda će plaćena verzija biti odmah dostupna a besplatna tek za 1-2 h ali uglavnom danas korisnici obje aplikacije mogu uživati u potpuno novim aplikacijama. Plaćena verzija naše aplikacije je imala već nadogradnju na novu verziju 3.0 koja je napisana ispočetka i optimirana za Windows Phone 8.1. Dodani su komentari u aplikaciju i sve je dosta brže i manje troši interneta. To je možda najvažnije za sve korisnike.

 

Pored toga plaćena verzija aplikacije je dobila i Windows 8.1 verziju koju korisnici mogu preuzeti na računarima besplatno, dok za besplatnu verziju još je na pregledu sama aplikacija ali vjerujemo da će biti također ovih dana.

 

Promjene u ovoj verziji naspram plaćene verzije prošle su:

  • brisanje notifikacija pri ulasku u aplikaciju
  • ispravke grešaka i smanjivanje potrošnje interneta i RAM-a.

 

WN screenshots

Savjetujem svim korisnicima besplatne verzije da preuzmu novu verziju koja nema poteškoća u radu kao WP Novosti aplikacija koja je do sada bila. Vrijedno je samo napomenuti da se potrošnja interneta radi reklama u besplatnoj verziji ne može mjeriti sa onom plaćenom jer plaćena verzija nema reklama i samim tim troši 10-15 puta manje interneta. Radi toga je besplatna malo sporija tokom otvaranja članka. Korisnici plaćene verzije mogu potvrditi koliko je bolja bez reklama aplikacija.

 

Preuzmite \Vindows Novosti -

 

Besplatnu aplikaciju (s reklamama) za WP8.1 ovdje.

 

Plaćenu aplikaciju (bez reklama) za WP8.1 ovdje.

 

Pogledajte sve nove funkcije \Vindows Novosti aplikacije u ovom članku kao i ovom. Za bilo kakve greške u aplikacijama ili slično obratite nam se direktno iz aplikacije pod “informacije” > kontakt. Pošaljite nam email sa svim sugestijama, kritikama kao i pohvalama, a mi ćemo svaku uvažiti.

28 komentara :

  1. Nevezano za temu ,moram vam javiti da se na 8.1 GDR2 baterija osjetno manje troši ali se isto tako nevjerovatno brzo napuni ,vjerovali ili ne baterija je bila gotovo prazna i uz rad fona uz otvorene ap i trosenje ,napunila se za 40-set minuta a radi se o L1020 😉

    ReplyDelete
  2. Ive Matijas20 April, 2015

    Dali je jos netko dobio e-mail od Gabe Aul
    nazad par minuta i sta navodi...

    ReplyDelete
  3. mille grobar20 April, 2015

    Dobra stvar za nas sa "plicim dzepom",koji smo u veeeliiikooj vecini je ta da sve razvijace,poput Dina,mozemo naterati da optimizuju svoje aplikacije za telefone sa 512 RAM-a 😉 Jednostavno nas je sigurno preko 70% tako da smo mirni jos neki duzi priod,dok ne zazive ove nove mikrosoft lumie,koje su uglavnom sve sa minimum 1g RAM memorije...

    ReplyDelete
  4. Pa kolko vidim o onome sto se i ovdje pise, da mozes preuzeti windows 10 za mobitele, preview verzija...uz silna upozorenja da ne instaliras ako nemas zamjenski telefon i ako nisi PRO korisnik. Ja neću instalirati, a ni ne pteporucam nikome da instalira dok ne izađe stabilna verzija

    ReplyDelete
  5. Kako da skinem placenu verziju Windows novosti,trazi mi neke kartice,a ja to nemam???

    ReplyDelete
  6. Ive Matijas20 April, 2015

    Pa da to sam i mislija nemam ni ja namjeru za sada da preuzimam dok ne postane koliko toliko stabilan..
    Hvala na pomoci.

    ReplyDelete
  7. Neki mobilni operateri podrzavaju placanje preko istih, pored kartice postoji i paypal, medutim paypal je vezan za bankovni racun/karticu tako da i on otpada bez kartice. :) na zalost danas tako ide placanje jer Microsoft vodi prodaju za sve razvijace, oni sakupljaju novac i isplacuju nas pocetkom svakog mjeseca.

    ReplyDelete
  8. Ja se trudim, cesto nije bilo moguce uraditi nesto pa sam morao ukinuti neke funkcije medutim danas je to sve ok kako je bilo prije godinu ili vise sa WP8.0. 8.1 ima manje limita i dosta je bolji za razvijace i korisnike.

    ReplyDelete
  9. Da, radi se o novom bildu za telefone, ja kako sam cuo (jer nisam jos dobio email), zele brze da izdaju za telefone, a ne svaka dva mjeseca po jedan bild. Tako da korisnici znaju imat ce mozda vise bagova ali ce brze dolaziti i prije sa novim funkcijama, dok se na sporijem bildu korisnici imati rijede nove bildove ali stabilnije. Ipak mi ni jedan od njih ne preporucujemo jos :) Iskreno nije ga moguce koristiti svakodnevno, koliko god korisnici tvrde da je ok, nije.

    ReplyDelete
  10. Upravo sam skinuo novu aplikaciju i nemogu da vjerujem da ovako brzo otvara clanke svaka cast timu na ovome

    ReplyDelete
  11. Baterija na l1020 i bez GDR2 se puni ispod 1h

    ReplyDelete
  12. Instalirao sam je na telefon, L620 i nemam zamerki, svaka cast. Imam problem sa racunarom. Na njemu sam reinstalirao w10 TP, build 10041. Radi mi savrseno. Pre sam morao da ga restartujem tri puta na dan, sada ne. Radi k'o podmazan. E sad, ne mogu da udjem na Store beta. Trazi neki update, ali ne moze da ga uradi nikako. Na obicnoj Store ima aplikacija W. Novosti, ali tamo mi trazi da je platim (platio sam je vec). Kako da je instaliram na racunar?

    ReplyDelete
  13. IMAM JEDAN BIZARAN PROBLEM,imam nokia L930 ali trenutno se na wi fi moju mrezu ne mogu konektovati,dok na drugu mrezu i bilo koju drugu mogu,a na drugom telefonu nemam taj problem.Ne znam u cemu je problem,pa ako je neko vec imao iskustva neka mi kaze kako da uklonim taj problem.

    ReplyDelete
  14. I ja sam imao problem sa Store beta trgovinom, i isti je slucaj i sa \Vindows Novosti aplikacijom na Windows. Imam je tamo u kupljenim, pise "owned" na racunaru mislim ali kada je otvorim zeli opet da platim. Poslao sam upit vec prosle sedmice Microsoftu i pregledaju, vjerovatno cu veceras jos dobiti odgovor jer je bio vikend. A ne bi me cudilo da ima veze sa Windows 10 ili sa greskom trgovine koja je i na WP prisutna. Uglavnom najbolje da me korisnici kontaktiraju koji imaju ovaj problem da ja mogu te racune poslati Microsoftu kada budu trazili.

    ReplyDelete
  15. Znaci nikako ne mogu da skinem aplikaciju.Ono ,da moze, bi najbolje bila maknu mi sa racuna i gotovo.

    ReplyDelete
  16. Dino, kad će nadogradnja za prozirni live tile? :)

    ReplyDelete
  17. To je slijedece na redu. :) bitno mi je bilo sada srediti ov osa notifikacijama da se izbrisu iz action center nakon otvaranja aplikacije. Na wp8.1 malo to drugacije radi nego kod one prosle app. Imao sam jos malo posla sa Prognozom, uskoro se siri na 16. jezik i spremam se licno i Windows Novosti stranicu na jedno malo iznenadenje :)

    ReplyDelete
  18. Imam i ja takvih problema sa L535, upališ, ugasiš wi-fi na tel./računaru obrišeš zapamćenu loziku nešto od toga mora da uspe :)

    ReplyDelete
  19. Kako si podesio kameru,
    JPEG (5MP)
    JPEG (5 MP + 34 MP)
    JPEG (5MP) DNG (34 MP)
    Najbolja fotografija ti je sa 5+34 mp
    Ako ni tako nije ok onda provjeri jesi odlijepio zastitnu foliju sa kamere 😊

    ReplyDelete
  20. Baš me zanima, koliki postotak od cijene istaknute u Trgovini dobijete vi, autori aplikacije, evo, konkretno ti? Reci u postotku, ne moramo o iznosima...

    ReplyDelete
  21. Ja to ne krijem jer nesto s cim se moze bilo ko pohvaliti. Zavisno od poreza drzave to moze biti od 40-55% od cijene aplikacije. primjer app neka je 1€ od toga u Hrvatskoj ide 25% na porez drzavi, 30% ide Microsoftu, ostatak razvijacu. Neke drzave imaju manje poreze oko 17%, 19%, 20% ali to nije opet velika razlika, 4-5% jer je to u cijeni od 1€ sitnica. I da, najgori dio sam zaboravio :P oko 30$ je jedna transakcija novca iz Redmonda, preko Fankfurta do mene npr. Mislim da ti troskovi mogu biti znatno manji. Evo primjer - razvijac s aplikacijom od 1.29€ kao Prognoza mora prodati 350-400 komada mjesecno da bih zaradio 200€ i od toga ode opet 30$ za transakciju tako da je to jos nekih 60-70 aplikacija za mjesecnu "zaradu" od 200€. A bez reklama i reklamiranja u trgovini od strane Microsoft-a tesko kji razvijac to moze iz mjeseca u mjesec.

    Ima zadnja statistika pokazuje 80% Windows razvijaca zaraduje manjeod 500$ mjesecno, ili je bilo 90%. ostali zaraduju vise. A primjer 1h razvijaca u Njemackoj firmi je 100-150€. Ne u svakoj firmi ali firme koje se bave ovim kao sto ja radim placaju i vise po satu.

    ReplyDelete
  22. Dino sto je free verzija zasebna app? Moglo je valjda biti Try i Buy na onoj sto se placa...

    ReplyDelete
  23. E sada je aplikacija super,bas prava stvar
    Otvara je munjevito,clanke isto tako,komentari su integrisani,font dobre velicine i citljiv...ekstra
    Da imam prijavljenu karticu preko moba,kupio bi app cisto da podrzim rad Dine...nastavi raditi ovako dobre aplikacije
    Btw.prognozu sam nakon updatea izgubio,jer se i meni pojavila ona famozna greska sa storea

    ReplyDelete
  24. Ima dva razloga zasto je zasebna. U free verziji imaju djelovi za reklamu i zbog toga zauzima malo vise prostora aplikacija. A drugi vazniji razlog je da try i buy dosta korisnika ne shvati pa pljuje na aplikaciju nakon isteka "try". U tom slucaju bi ocjene tamo na placenoj bile 1, 2, 3, pored 4 i 5. Sada kako stoji ima podosta ocjena za placenu a ni jedan nije nizi od 4. Jer korisnii koji su zaista spremni platiti neku app oni nece blatiti aplikaciju.

    A evo kod Prognoze, imam preko 200 ocjena gdje sam samo radi tog try dobio 1. I kad pitam korisnike kazu pa eto zato sto se placa... Znaci da je bila samo buy bez try tih 200 losih ocjena ne bi bilo i pozicija aplikacije u trgovini bi bila znatno bolja. To je zalosno ali je istina, ne samo sa mojom app nego svakom je tako. Zato imaju dvije verzije. I da zaboravio sam da placeni korisnici ranije dobiju sve, podrskom aplikaciji i stranici za njih nadogradnje i nove funkcije brze izdajem kao gest zahvalnosti zato sto su podrzali.

    ReplyDelete
  25. Ja Sam imao slican. Morao Sam da svaki put nada ukljucim wifi da Sam odem I odaberem moj ruter jer Sam nije heteo da se poveze. Samo Sam ime rutera koje telefon pamti obrisao I ponovo se nakacio ukicao sifru I sada radi bez problema.

    ReplyDelete
  26. Samo bih želeo da pohvalim Dina i ovu novu verziju WP Novosti. Radi dosta bolje a i više mi se sviđa od prethodne. Svaka čast momci i samo tako nastavite!

    ReplyDelete

Ostavite komentar