29.4.15

Build 2015 konferencija – odbrojavanje

build-2015
Još samo nekoliko sati je ostalo do početka Microsoftove Build 2015 konferencije koja se održava u San Francisku. Ova konferencija služi za predstavljanje novih tehnologija programerima ali i onima koji žele znati više, a uvodno predavanje kreće danas u 17:30h po našem vremenu.

 

Što očekivati na ovoj konferenciji?

Očekujemo da će biti detaljno predstavljanje Windowsa 10 za računala i telefone, te više detalja o Project Spartan pretraživaču i planovima sa Cortana glasovinim asistentom. Također spominje se da bi Microsoft mogao reći nešto više o projektu kodnog imena Windows Redstone koji će biti kao nadogradnja na Windows 10. Ne treba zaboraviti ni fantastične HoloLens naočale koje su bile predstavljene početkom godine ali ovaj put bi se moglo čuti još nešto više na tu temu. Također tu je Microsoft Band, za nju se očekuje demonstracija nekih novih mogućnosti koje će programerima biti date na korištenje. Posebno zanimljive će biti informacije o Android aplikacijama na Windows (Phone) platformi, ta vijest je digla popriličnu prašinu na sceni ali Microsoft će objasniti kako će to sve funkcionirati. 
 
Raspored predavanja na konferenciji i sve ostale informacije možete pronaći na službenoj stranici Build konferencije. Microsoft će omogućiti live stream konferencije, a mi ćemo ga prenijeti i na našu stranicu ako to bude moguće. Također možete preuzeti i Build 2015 aplikaciju kroz koju možete pratiti raspored i ostale bitne stvari za konferenciju.
 

[Dodatak]

Prijenos uživo možete pratiti na Channel9 stranici.

20 komentara :

  1. Kako piše na build stranici, sam webcast počinje u 17:30h.

    ReplyDelete
  2. Malo je zbunjola nastala sa tim terminima, pisalo je da počinje u 9 po njihovom vremenu (18h po našem), zašto je sad pomaknuto o.O

    ReplyDelete
  3. Ja pokusao nekoliko linkova sa youtubea ali ne moze da otvori. A jesi li ti uopste pritisnuo znak tacno sa desne strane?

    ReplyDelete
  4. eldintabak29 April, 2015

    Gledal' ko, sta kazu? Nesto novo?

    ReplyDelete
  5. Kreteni nisu pustili prvih 45 minuta Build-a koji su bili veoma interesantni.Tako da sam to tek sada provalio i gledam Conference od početka, ali ne live stream-u, nego kao odložen prenos.:((

    ReplyDelete
  6. Kako nisu? kad si krenuo sa gledanjem? Krenulo je u 17:30 a ne u 18h kako je pisalo

    ReplyDelete
  7. Microsoft Edge :) iOS i Android postojeći kod => Windows 10 aplikacije... itd :)

    ReplyDelete
  8. Ma mene su već 'kupili' .....oh..., pa, besplatno je za nadogradit! :)

    ReplyDelete
  9. haha, sad još smo fali neki docking za telefone :D ohrabruje me to što ga demonstrira na L920 (ako me oči ne varaju)

    ReplyDelete
  10. Mislim da je to 920... ali ona gospođa što je objašnjavala Android app na Win10 je imala u ruci neki kao novi uređaj, ali to je bila vjerojatno 1520 u nekoj maski...cijelo vrijeme prijenosa pitam se što im je ono na podu iza male crne pregrade...

    ReplyDelete
  11. Odusevljen sam definitivno sa ovim povezivanjem...+ ovo oko aplikacija sa postojecim iOS i Android kodom...pa ako to ne podigne share Windows Phonea ja ne znam sta bi moglo vise...ne mogu docekati sunce ti vise...

    ReplyDelete
  12. Imala je novu ili barem daje dojam da je nova zbog one naljepnice L1520
    Nisam zapazio to na podu, ako možeš screenshot kad se pojavi :)

    ReplyDelete
  13. ja nisam ni stigao zbog skole...moracu videti posle kad zavrsi ovo tih prvih 45 min :P

    ReplyDelete
  14. Drugari 'ajde ako neko zna gde moze da se pogleda ceo snimak konferencije neka ostavi link ovde...pozz

    ReplyDelete
  15. na ovom linku u Dodatak mozes premotati od pocetka da gledas sta se izdesavalo na celom eventu za danas...na 1:36:20 ti pocinje sad sam nasao :)

    ReplyDelete
  16. Aha jesam stisnia sam kvacicu onu i onda on ka na tren prikaze sliku i samo izbaci onda..neka je shema kako triba kopirat url onaj ili kakvog je formata stream nzm

    ReplyDelete
  17. Što im je ovo, što se iza toga krije, i čemu služi?! :)

    ReplyDelete
  18. Pa okačio sam ja prvi link sa "Windows Central".Biraš automatski kvalitet slike u zavisnosti od brzine tvoje mreže.Npr.za najniži kvalitet slike od 320p, treba ti brzina Neta od 350Kb, a za najviši od 720p, treba da imaš protok Neta od barem 3Mb.

    ReplyDelete

Ostavite komentar