30.3.15

Windows 10 za telefone će podržavati više stepena prozirnost pločica

Windows 10 telefon setup

Windows 10 za telefone od kako je izašao vidjeli smo mnogo promjena i novosti, ali korisnici tj. Insideri su aktivno učestvovali u razvijanju ovog operativnog sistema sa svojim prijedlozima Microsoftu kroz Feedback aplikaciju ugrađenu u Windows 10 za telefone i za računare.

 

windows10_thumb

 

Jedna od tih sugestija je bila više razina prozirnosti pločica na Start zaslonu i da vrate mogućnost da se može odabrati izgled kao na Windows Phone 8.1 tj da pozadinska fotografija bude iza pločica a oko pločica bude pozadina boja koju je korisnik odabrao. Na fotografiji iznad vidimo i dva različita stepena prozirnosti pločica na novom Windows 10 izgledu tj. kada je pozadinska fotografija kompletno iza pločica, a pločice imaju poluprovidni izgled.

 

Nas kao i svakoga raduje da se radi na mogućnostima varijacije izgleda Windows Phone-a i trenutno ako pogledate svoj Windows Phone, vjerujem da se mnogo razlikuje od mog ili bilo čijeg trećeg. Dugo se vremena govorilo kako Android ima dosta mogućnosti za postavke, da ali Windows Phone ima isto svoje čari u tom pogledu. Ne znamo kada i da li će uopšte biti ugrađen ovaj novi način jer informacije dolaze iz Poljske, tačnije stranice WindowsMania.pl koji imaju već neko vrijeme uvid u rad Microsoft-a i pokazalo se kao tačno sve do sada što su otkrili. Da li vam paše ovaj način postavljanja pločica?!

 

izvor: WMPU

62 komentara :

  1. Lepo i odlicno.

    ReplyDelete
  2. Sto vise opcija,bolje :). Potrebnih,naravno :).

    ReplyDelete
  3. Moze li mi itko reci,tj savjetovati nesto u vezi lumie 930 i 830,planiram uskoro kupovati novu lumiu pa se mislim izmedju te dvije. Znam sve njihove specifikacije i nedostatke,ova ima ovo,ova nema i tako te stvari. Zanima me misljene ljudi koji imaju jedan od ta dva modela,da mi kazu nesto o samom uredjaju,a jos bolje bi bilo ako netko ima da je koristio oba telefona pa da mi kaze iskustva. Ima li vas? 😁

    ReplyDelete
  4. Previse udovoljavaju korisnicima koji su navikli na Android okruzenje, a iz nekog razloga su presli na Windows phone. Ovim se gubi smisao zivih plocica, gubi se originalnost i dobija ruzna kopija Androida. Pogledajte samo tu sliku preko koje su bez redosleda nabacani neki jednobojni znakovi, a uz to sa grafikom comodora 64. Pa jos kad se okrene plocica pa se izgubi i taj jadan znak, pa ne znas ni sta se tu nalazi ako ne znas napamet. Kad uporedim svoj start ekran, ovaj mi deluje kao losa komedija.

    ReplyDelete
  5. Windows je jos nekako neznam kako da objasnim kao nekompletan , neprati konkurenciju , dok uveliko postoje telefoni koji imaju displej vecih rezolucija od 1080p na windowsu ih jos uvek nema mada je to na dijagonalama od 5-6 inca nije prosecnom korisniku bitno , ali treba da ima , nema nijedan model kome je kamera telefona snima video u rezulucijama vecim od 1080p , kao i vecim frejmovima od 30 fps , nijedan model sa optickim zumom na kameri , nijedan model da ima vise od 3 gb. ram memorije , mada zasad i nije vise potrebno za perfektan rad od 2 gb , valjda cekaju premijeru windowsa 10 pa da izbace neki model iz gornjeg segmenta , meni je ovo zasad od Nokie 1020 pa na ovamo sve gotovo isto izuzev 1520 , ai 1020 poseduje kameru od 41mpx , koji je ustvari 5 mpx, ali nema veze ko zna o cemu pricam razumece , zasto neizbace novi model gde ce imati opticki zum , generalno koristim windows telefon Ativ S, ali hardver na hardveru moraju moje misljenje je tako dosta , dosta da rade imao sam i HTC neki model sa windowsom 6.5 nije los bio , ali su trebali i tad dati besplatnu licencu za softver daleko bi bili danas ispred ostalih

    ReplyDelete
  6. Sacekaj windows 10 da izadje oficijelno imace dosta vise boljih modela , a to ce biti do kraja leta otprilike.

    ReplyDelete
  7. Sve sto novo dodje je dobrodoslo, pa ko sta voli...

    ReplyDelete
  8. Sve to stoji, ali ima WP koji snimaju i vecom rezolucijom. Lumia 1520 i 930 snimaju i do 2160/30fps to je 4K. A pogledajmo kada su oni izasli primjera radi u to vrijeme je izasao iPhone 5 i Samsung Galaxy S5. Podrzavaju li oni 4K snimanje? Bez rootovanja i slicnih hakiranja? Isto tako opticki zoom. Telefoni su u pitanju, opticki zum bi zauzima ioanko dragocjeno mjesto u telefonu da bi na kraju zavrsili sa necim kao onaj nastavak sto ima da se kupi za Galaxy ne znam koji model od Samsinga, kao opticki zum. A u testovima kvalitet fotografija ispod prosjeka, ispod Lumia 930 i 1520. A isto tako kada gledamo kaskaju drugi za top modelima pocesvsi od Lumia 920, 1020, 930 1520. Stariji modeli a prave bolje fotografije nego trenutni top modeli.

    Pored toga ko vec snima u rezoluciji koju nigdje ne moze ni pogledati?! Snimao sam ja u 4K ali nemam TV te rezolucije, jos mi je noviji TV ali podrzava samo oko 1080p, znaci Lumia 930 i 1520 snime rezolucijom koja se i ne moze razlikovati na TVu snimao li korisnik sa 1080p ili sa 2160p na tom TVu oba su iste kvalitete.

    Isto vazi za monitore, pa cak na zaslonu telefona imamo samo 1980x1080 na oba modela, znaci video ima vecu rezoluciju i ne vidimo ni tu puni kvalitet. I monitori, to sam preskocio. Moj monitor 24" 1980x1080, a pretezno korisnici imaju manje monitore. Tako da kakve koristi imaju korisnici od 4K?

    Ili bolje da pitam ko to od konkurencije ima vec 4K i koliko je star taj model? Tako da po meni WP ne kasni sto se tice toga ni malo za konkurencijom. Posebno audio ugodaj kod Lumia 1520 tokom snimanja, Dolby Digital 5.1 surround sound.

    ReplyDelete
  9. Dobro vece!Nekoliko dana sam na putu veceras tek otvaram stranicu i vidim izmjene sto mi je izuzetno drago a ova stranica to i zasluzuje ali na zalost primjecujem da meni vise ovdje nema mjesta,meni telefon i Windows odlicno rade stoga nemam nikakva pitanja za postaviti.Godinu dana sam se izuzetno prijatno druzio i mnogo naucio.Pozdravljam Dina koji je istrpio sve moje komentare,Zeljka,Natasu,Zijada,Tromba,Nihada,Pallmall,Branimira i sve ostale drage clanove,u koliko proradi forum rado se vracam u obitelj.Pozdrav iz Amsterdama Woody (Dragan)

    ReplyDelete
  10. Kako misliš "nema mjesta"?

    ReplyDelete
  11. Mora da si čitao neke komentare od predhodnih članaka, što bih ti toplo preporučio da odmah izbrišeš iz svoje memorije i ne pridaješ mnogo važnosti tome. Ti si ovde mnogima pomogao svojim savetima kad drugi nisu imali vremena ili su samo izkulirali... Nemoj slučajno da si pomislio da ovde nisi dobrodosao jer prvo meni si nedostajao zadnjih dana a verujem i velikoj većini našoj maloj zajednici, tako da očekujem da nastaviš da komentarišeš i dalje. Pozz

    ReplyDelete
  12. Podrska Woody-u :D Ma vratice se on, ima covek nekog posla trenutno vaznijeg :D

    ReplyDelete
  13. Goran Sunjic31 March, 2015

    Vrati seeee!!! Vrati seeee!!!

    ReplyDelete
  14. http://www.winbeta.org/news/lumia-640-lumia-640-xl-and-lumia-430-launches-thailand

    ReplyDelete
  15. A kad izadje sljedeci high end,bit ce 600€,a mislim da ne moze puno bolje od 930. Al i ona me kopka zbog baterije koja nije izmjenjiva i nije nesto dobra,nema glance,nema micro SD,al opet kad pogledam extra mob a za nekih 350€ se da kupit,hmm

    ReplyDelete
  16. nije niko trpio komentare, ne brini, nije to u pitanju :) samo opusteno, uskoro stize i forum, pocinjemo rad na njemu isto. i niko nije rekao da su komentari zabranjeni niti da je neko smetao, to niposto!

    ReplyDelete
  17. Imam ja prijatelja koji je koristio oba, ali trenutno ne znam da li koristi WP uopste... Imao je i 925, 1520 i 1020 i ta dva tako da je siprobao sve njih pa bi ti mogao najbolje odgovoriti.

    ReplyDelete
  18. Zbog nedostataka koji si naveo za 930 onda logično pada izbor na 1520, što je po meni bolje rešenje i rado bih ga posedovao.... čim namaknem neku lovu...eh...😁

    ReplyDelete
  19. Ja imam 830 a brat 930 :). Poznajem ih oba jako dobro :). O izradi nema sta da se prica. Moja 830 radi super,kamera nije kao na 930 ali je zaista dobra. Pogledaj testove na youtube. U nocnom modu slika neverovatno,samo da nije totalni mrak,pravi slike bruka jedna :). Sto se dana tice, danas sam je uporedjivao sa Samsung S5,ako ga ne pobedi,izgubit nece :). 1 gb rama i quad core procesor sljakaju super,meni on nije spor,znas i sam kako radi win :). Ni jednog trena se nisam pokajao sto sam je uzeo. Sve ima,glance,slot,baterija izmenjiva...
    a sto se tice 930,znas i sam da je u vrhu. Bratu takodje radi perfektno,kamera se pokrece u trenutku,vrhunska je stvarno... Ne znam kako da te posavetujem koji ces,930 je ipak u vrhu :). 830 je malo iza :).Kako ti se koji svidja,opet se sve vraca na tebe :D.

    ReplyDelete
  20. Imao sam oba, 1520 i ostao sam na 930.
    Uredjaji su bez zamjerke...
    U dnevnom i prakticnom koristenju 1520 ocarava baterijom, sto jest, jest ...ima sd card slot. ( Upitno je samo jeli ti 32Gb dovoljno ili ne. Osobno sam misljnja da nikome nije potrebno snimati videa u 4k jer je 1080p sasvim savrseno, pa cak i 720p..te zauzima previse prostora a ni pun vrabac ljudi nece imati 4k televizore jos dugo. Na kompovima se 4k jos ne koristi posto ga tek uvode u opticaj, no iako zivi nije jos zazivio. No zbog velicine koja mi se pokazala pretjeranom sam ga prodao i ostao na crnom 930.
    Jedina zamjerka 930 je baterija ..koja se moze zamjeniti i nije neki problem. No nazalost, poceo sam hodati s punjacem u djepu jer ga dnevno punim i do tri puta ..no ja sam hard user u tri mjeseca 128h razgovora, konstantno na internetu, konstantno Viber, WA, Skype, Face, Gmail, Yahoo i Outlook...plus Youtube i Uno. Definitivno ga ne stedim, tehnicki ga koljem uporabom. No mob je cudo, brzine ...i svaka pohvala.
    Glance ..je iskljucivo stvar nepotrebne komocije
    ..ako ga nema na Android uredjajima kao ni na IOS uredjajima i nitko ne tuli, ne vidim nikakav problem sto njegov Amoled display ne dolazi s tom fizickom mogucnosti.
    Mogu ti samo sloziti ili postaviti rijesenje ovako: Ako ti je bitnija baterija i ne smeta te pretjerana mrcina od ekrana idi na 1520, ako zelim optimiziran uredjaj da bude savrsen, 930 je jedini izbor. Dapacr bolji je i od S GS5,Iphone 5s i 6 i iskreno apsolut o svih Android uredjaja na trzistu.
    Gluposti oko specki 2 Gb ram, su u Windows svjetu manje bitne ..i ne definiraju uredjaj kao bolji jer je Windows savrseno iskalibriran upravo kao i svaki IOS. Dok svaki Android tu bas pada u vodu i upravo zbog tog detalja su Androidu potrebni jaci procesori j sto vise rama...ali ponovno, Android se usporava i cima vec nakon 2,mjeseca dok se kod Windowsa nikada ne dogadja. Odluka je iskljucivo na tebi.

    ReplyDelete
  21. Woody jarane ,neka te ,bas neobicno bez tebe i da znas dosta si pomogao svojim komentarima i nesebicnoscu meni a bogami i ostalima ,malo je takvih koji hoce pomoci i objasniti ... 😊👍

    ReplyDelete
  22. Naprotiv Woody uvek si dobro dosao, i falio si svima pa cak i meni ;) Pogresno si protumacio, ali mogao si shvatiti zasto je i radi cega bila ta rec jer je ova stranica za pomoc i obavestenja.Uskoro Dino ce da sredi forum pa cemo tamo moci svi da se zezamo i sve ostalo.Sto kaze Dino pre u clanku komentari nisu zabranjeni vec treba da se veze za clanak ili za pomoc a ne za nesto deseto.Ali morate svi priznati da je lepse kada udjes u clanak vidis do 5-20 komentara,lakse i onima kojima treba pomoc oko necega.Nova verzija app je dosta bolja i brza :)))

    ReplyDelete
  23. Slazem se sa Dinom,a prednost Lumie je optika Zeiss, stereo snimanje i OIS, koju je imala cak Lumia 920 davne 2012.A dokaz je bio nedavno clanak kojim je Lumia 930 pokazala da ima bolju OIS nego novi Samsung Galaxy S6.

    ReplyDelete
  24. Podržavam sve što si napisao...pozz

    ReplyDelete
  25. Moj savjet ako ti treba dobar telefon za slikanje,bolji ekran i ako igras igrice onda definitivno Lumia 930, jer 32gb je dosta pretezno svakom.U mene brat ima 930 i prezadovoljan je,jedina mana je glance i slabija baterija ali izdrzi ladno dan,a stari koristi Lumiu 830 i ona je odlicna,jedino malo mi smeta ostriji rubovi nego na 930,ali je lepsa u ruci jer je tanja ali sve zavisi za sta ti treba mobilni.A Lumia 1520 ja imam i koristim i ako imam veliku ruku nekad me zamori pisanje po njemu, jeste da ima dosta bolju bateriju,glance i prosirivu memoriju, ali a 930 preporuke sve onaj metal i plastika savrsena kombinacija.Ako imas za male pare kupuj ja sam kupio bratu 930 pre pola godine novu za 300 eura a 830 isto pre pola godine za 200 eura,tako da mi se isplatilo.Ako su vece pare upitanju onda cekaj nove telefone u oktobru.Najbolje idi u negde u prodamnicu telefona uzmi ta dva pa probaj oba.Dobro dosao u Windows porodicu :)

    ReplyDelete
  26. Uvjerio si me u 930,necu 1520,iako me ta baterija ocarava i to mi je jako bitno,ali ipak mi je to prevelik uredjaj i to mi ne treba,ja sam ipak vise za sminkubi optimizaciju,a s baterijom cu nekako izac na kraj kao i sa svojom 925,a i kad mogu sa 16gb s 925 i imam slobodno 5gb,bit ce i 32gb s 930 😊 samo mi reci jos sta je s tim zagrijavanjem 930?

    ReplyDelete
  27. Hvala ti, zato sam i pitao jer znam da su obe strava i svaka ima neke prednosti,al ipak cini mi se 930 kao bolja,najvise me baterija koci sto nije izmjenjiva i sto nije bas.. A mozes li mi rec kakve su baterije u usporedbi opcenito,kako vam traju?

    ReplyDelete
  28. Haha ako nije problem,pitaj ga za misljenje,930,830? 😊

    ReplyDelete
  29. Mene baterija najvise muci,a sto se tice 32gb mi je dovoljno,a i bez glancea bi mogao. A 1520 je vrh al ipak mi je to preveliko za svakodnevno koristenje

    ReplyDelete
  30. Na kraju je na tebi šta ti najviše odgovara, odeš do radnje: daj sva tri ovamo da vidim, pa jedan, drugi, treći izvrtiš malo po ruci, prođeš meni vidiš kako otvara i tu odlučiš na licu mesta. Za specifikacije verujem da ih znaš napamet ko pesmicu za sva tri, tako da... ma slatke su to muke...eeh da mogu ja tako, mada što ne razmisliš o 640 XL LTE pogledaj telefon na netu veoma dobar.

    ReplyDelete
  31. Gde nađe za 300 i 200€ -930 i 830-?

    ReplyDelete
  32. Baterija se zagrije kada se puni, no iskreno ne primjecujem te gluposti jer mi je nebitno. No ovako every day usage ..bas nikakvi problemi. Baterija na 930 je dostatna za svakog normalnog korisnika..skines ga s punjaca u 8.00 ujutro i izdrzi do 02.00. Osobno ja ga skinem u 08.00, i vec je na punjacu oko 13.30. Topli savjet je ulozit u WiFi charger ili fatboya i nosit ga uvijek sa sobom.
    Te obavezno ali obavezno zastiti. Silikonski Case po izboru i zastita ekrana..jer iako je staklo ekrana GG3 ..sklon je iglicastim ogrebotinama koje bas zivciraju. Meni je moj 930 drugi 930 uredjaj, posto sam vjerovao da je nakon evolucije stakla sa GG2 na GG3 taj problem rijesen i nisam ga zastitio..jednom mi je slucajno proklizao po parketu i toliko su me smetale te iglicaste crtice da sam ga vec iduci dan prodao po brzom postupku i odmah si kupio novi. Naravno odmah je isao u silikon i zastita na ekran. ..imam ga od 17.11.2014 ..i sve sto cu reci je da ga ne mjenjam do iduce godine. Makar trazim neku zamjensku dva put jacu bateriju koju kada nadjem cu mu instalirati.

    ReplyDelete
  33. Na crnom trzistu 😜 Tj ispod ruke, a i Lumiu 1520 sam platio 300 eura kada je kod nas bila najajeftinija u Unirverzalnom 950km 😄Danas ako imas kess mozes kupiti dosta jeftinije, ja sam uzeo bas pre par dana iPhone 6 64gb za 200 eura stim da je displej pukao u cosku,ali ostalo kuciste nema packe.A dobio sam i papire tako da nije ukraden vec u transportu ostecen 😄 Dispej cekam orginalan ali ni to ce me kostati vise od 100 eura, tako da mi se isplati znajuci cenu orginalnu.930 mi je iz Nemacke a 830 je iz Mobisa ima garanciju dve godine kod njih.

    ReplyDelete
  34. 640 XL nije klasa kojoj se tezi iako je potpun uredjaj. Ako imas tu mogucnost iskljucivo pucas na san vrh da uberes tresnju sa slaga. A to je 930 i 1520.

    ReplyDelete
  35. Svaka zastita tj gorila nema sanse da se ne ogrebe, to uvek ide gumena maskica i folija na displej.Hm kod mene u brata se ne grije kada se puni, ali kada se igraju igrice brzo se zagrije radi procesora.On koristi za chat,viber,skype,whatsapp,telegram,fb,adobe i office i bude mu baterija ladno jutro vece a kada koristi samo za chat bez offica i adobe onda zna i 24h.Stim da kada napuni do kraja iskljuci nevalja da se prepunjaje,i ne moras drzati da iscuri skeoz vec lada dodje do pola stavi na punjac.Dt tj bezicni ounjaci jesu prakticni ali malo sporije pune od obicnog punjaca,kod mene svi u kuci imamo bezicne punjace,ali primer Lumi moja 1520 od 0 do 100 treba,dva sat do dva ipp.A bratovoj o od staroga 830-930 treba da se napuni sat ipo.Mada je Lumia 930 bolji izbor kako god od 830.Trebas iskljuciti neke app u pozadini koje ti ne trebaju i nemoj ga drzati direktno na suncu ako gde sedis.

    ReplyDelete
  36. 930 je jedini izbor.
    Tvoje pitanje je upitno jer u slobodnom prijevodu glasi: Da uzmem najbolji bez konkurencije kojeg si mogu priustiti ili da uzmem slabiji no isto odlican uredjaj koji jos ima i SD slot. Cemu se zadovoljavati s drugim mjestom kada mozes uzivati u svim benificijama perjanice WP tehnologije. I to jos zadnja prava Nokia koju ce se trebati kroz koju godinu uokviriti. Jer kada predju na Android, nadju proizvidjaca zbog tog OSa nestaju ili'ti se gube u masi.

    ReplyDelete
  37. Ajde da i ja objavim svoju pricu. Bio sam u potrazi za novim mobom i tako pomogao mi je puno youtube sa video recenzijama, unboxing i slicno. I od svih tih silnih modela i svega izbor je pao na 930. Dizajn mi je od svih do sad najbolji, ma sto tko rekao. Crni model mi je bio najprivlacniji, ali nedostatak eura 😞 je ucinio svoje i mogao sam birat bijelu ili ni jednu. Mislim si, pa aj dobro kupit cu neku masku i nece se ni primjetit. Imao sam srece sto je gospodin kupio si wp, ali mu je to sve bilo "komplicirano" i on je rjesio da proda. A ja jedva docekao kupit mob star tjedan dana bez i najmanje tockice na sebi za puno manje novaca. Dakle s mobom sam zadovoljan, malo je rec. Da baterija mu je mana vjerojatno, ali kojem nije. Uspije izdrzat ajmo rec 1 dan, sve mi ovisi od raspolozenja tipkanja. Ali najbolje sto je netko naveo idi u ducan i direktno usporedi dva modela koja te zanimaju. Tako ces stec dojam koji je za tebe, eto.

    ReplyDelete
  38. Woody heroj, a ne zlocinac! :D

    ReplyDelete
  39. Hvala na savjetima i trudu 😊

    ReplyDelete
  40. Znam i specifikacije 640XL,napamet haha ma bit je u tome sto kad kupis high end model on je uvijek extra,bez obzira dto dolaze jaci,a kad kupis medium ili low end to vec nije slucaj,zato zelim high end 😊 tebi hvala na izdvojenom vremenu za mene,i da,bit ce para pa ce i kod tebe bit isti 😉 a taj 640 XL ce ti bit extra,nece bit skup a dobar mob,oko 200€,pa i manje

    ReplyDelete
  41. Pa ne bih se naljutio bilo koja od ta dva da uzmem...😃 Ali kad bi izmešali malo karte u specifikacijama pa napravili jedan uređaj: ram i procesor od 930, displej od 640 XL i baterija od 1520 čini mi se skoro pa savršen uređaj...😁

    ReplyDelete
  42. Moram te korigirati, zabiravi 640xl...to je dvije klase ispod oba navedena. I 1520 i 930. Display od 5.7 sa 259 ppi.-a zaboravi. Razlika izmedju 5.7 inca naspram 6.0 je nezamjetna...zaboravi na 640 xl..pucaj iskljucivo na 1520, pa makar i rabljeni. Ne mjesati konje za ovčicama niti onim s najboljim krznom. ;)

    ReplyDelete
  43. Nedzad Pugonja31 March, 2015

    Kako da instaliram w10 na telefon?

    ReplyDelete
  44. Bokifireman31 March, 2015

    I ja sam tvog misljenja i stvarno mislim Woody da si legenda i da su bas nedostajali tvoji komentari da se ostali ne nadju uvrijedjeni svi ste mi ovde dragi ali tvoji komentari su nesto specijalno.

    ReplyDelete
  45. Hvala na info, možda ću imat prilike u nekoj relativno skorijoj buducnosti ga uzimat (ako bude još u ponudi) povoljnije. Sudeći po tvojim komentarima, uređaj se isplati, a bit će mi to ogromni skok u odnosu na sadašnju Lumiju. Ne patim od toga da moram imati trenutno najnoviji mob, nikako. Bivši flagship koji još uvijek leti, to može :)

    ReplyDelete
  46. Dobro se sjećam, kao da je jučer bilo, kad sam moju punio prvi puta nakon raspakiranja, ekstremno se zagrijala, prepao sam se bio. Srećom, drugi put, i poslije, više nikada tako.

    ReplyDelete
  47. Potpisujem, za dio o high-end/flagship, slažem se s tobom u potpunosti, to je i moj način razmišljanja, mada ja gledam uzimat uvijek npr prošlogodišnji flagship, radi cijene.

    ReplyDelete
  48. A kako bi onda ostale prodavali? i Kome bi prodali prvi sljedeći top model? To je sasvim planski i smišljeno, ne brini ti... :)

    ReplyDelete
  49. A sto uopce imas sada?
    Imao sam 800, 900, 920, 926, 630 1520 i trenutno samo imam i koristim 930. Manje vise ..mogu ti predloziti mozda jeftinije rijesenje kao zamjenu za sadasnju Lumiu.
    Mija topla preporuka je sljedeca za sve cijene dizajn i opco dojmam...L925 bijela..koji cijene prostor L920..te svi oni koji nemaju bas para u djepu a zele bas sve u paketu: L625. a danas niti jedan nije skuplji od 1500 kn. ili 200e.

    ReplyDelete
  50. Mislio sam da to već svi znaju, ali ok, ovdje sam novi... L1020

    ReplyDelete
  51. A gle, nema neke razlike
    ..930 je malo brzi ali malo i 0.5 inc veci dok 1020, radi malo bolje fotke no samo je sporiji pri ulasku u opretivan rad. Nema ti smisla ga uopce mjenjati do daljnjeg. Jos kada ti dodje Win 10, ponovno ces imati mobitel zadnji krik. ;) Besmisleno ga je mjenjati jer jos uvijek ima naj naj photo cip na trszistu a sve ostalo je isto. Pogotovo od Denima.

    ReplyDelete
  52. 640XL je u klasi mog L735...samo sto je 640XL noviji i bolji uglavnom u gotovo svim specs sem RAMa i procesora koji su isti :)

    ReplyDelete
  53. Zaboravio sam reci da je moja lumia tanja :). Ima blaze ivice. Pa traju isto,ali je sve do koriscenja :). Meni ponekad dan ipo,ponekad ispod dana :). Ali njemu traje dosta jer ima jos jedan tel pored 930, ativ S :).jeste bolja,ali i njemu se vise svidja moja 830 :D. Zaboravih reci da je 830 primetno laksi.

    ReplyDelete
  54. Ja sam moju 830 platio 270 novu i iznad ruke :). A sto se igrica tice,ova moja tera Asphalt 8,bukvalno leti. Nesporno je 930 bolja,ali ja sam 830 uzeo bas zbog glancea,sd kartice,izmenjive baterije,tanja,laksa i tako :).

    ReplyDelete
  55. Cega km ili eura? I ovo su nove i 830-930 i 1520.Hm pa dobro lakse prilagoditi primer na Lumijama jer imaju tri procesora.Leti ali malo je sporija u ocotavanju igrica i tako.Ali odlican telefon, stari je bas zadovoljan,kamera,ekran,baterija sve.A pre je imao Samsung Galaxy S4.

    ReplyDelete
  56. Ne brinem i siguran sam da je planski, samo sam izveo konfiguraciju koja bi verovatno većini odgovarala...😃

    ReplyDelete
  57. Eura :). Pa da,dok je otvori,nekoliko sekundi je brze otvori 930,ali cemu zurba :D. Dobre igrice su vecinom zarazne po mene,pa izbegavam :D. I ja sam zadovoljan,ali flagship je flagship :D. (930). Sve je stvar izbora :).

    ReplyDelete
  58. Ma, realno i razumno gledajući potpuno si u pravu, L930 mi nije neka potreba, jako sam zadovoljan sada još uvijek s ovom Lumijom. Ali ja i kad bih uzimao novo, ne mislim da moj transformer ode od mene, ostaje tu dok služi, a onda u muzej (moj). L930 bih uzeo ako bi joj jako pala cijena a to bi moglo bit u mom slucaju za 3 mj. Oni koji su me čitali prije, sad će reć da skačem samom sebi u usta, govorio sam: ljubičasti ekran, slabiji ekran neki, pregrijavanje, nema Glance, neću ja to. Ali kada bi bila u ponudi i po sniženoj cijeni ipak su tu PUNA verzija Denim-a, jak procesor, Denim kamera, veći ekran, svašta nešto, zadnji NOKIA flagship,...bio bi mi više ono "future-proof" za nadogradnje. No, za 3 mj. vjerojatno neće bit više u ponudi operatera pa ću bit miran. Ako ipak bude prilike, vjerojatno mi vrag neće dat mira pa ću uzet.

    ReplyDelete
  59. Pucao bih ja drug moj da je samo fon u pitanju ali život ima druge planove, telefoni su samo zabava i sporedne stvari. Ja sam prosečni korisnik i ne koristim ga za posao kao napredniji korisnici kojima je to potreba. Razgovor, poruke, email, internet, fotografija amaterski i poneki PDF dokument i to je moje otprilike korišćenje fona. Veliki sam ljubitelj tehnike i tehnologije i znam dosta o tome i rado bih uzeo jedan od ta dva fona ali puno para je to i zato samo teram ekskurziju na mozak da me prođe volja. Hvala tebi što si predusetljiv i pozz...

    ReplyDelete
  60. eldintabak01 April, 2015

    Zato podesis da ne budu providne, dali su izbor.

    ReplyDelete
  61. Sto se tice izgleda moram priznat da je i meni 830 privlacnija,al ipak mislim da cu uzet 930,ona je ipak high end. 😊

    ReplyDelete

Ostavite komentar