22.3.15

Microsoft ravnja vrijednost dolara - aplikacije i igre u Euro zoni će postati skuplje

Nova Store slika manja

Microsoft od aprila ove godine pravi rekonstrukciju vrijednosti aplikacija na svijetu. Razlog je jednostavan, dolar trenutno je veoma jak i da bi Microsoft mogao isplatiti razvijačima ono što su zaradili morali su iz svog džepa u zadnjim mjesecima plaćati. Od aprila, tačnije 13. aprila ove godine Microsoft će izmijeniti cijene aplikacija, u zemljama Euro zone pa i našima jer se naše valute manje više vežu za € i samim tim kupovinom aplikacija za recimo 0.99€ Microsoft nije dobio onoliko novca koliko je trebao. To sve počinje od činjenice da se aplikacije na Microsoft trgovinama obračunavaju u $ i početne cijene se postavljaju u toj valuti, sve ostale konverzije u HK, KM i Din su obračunate po starom kursu i prema tome ko god plati app danas, Microsoft manje dobije.

 

ravnjanje dolara spram ostalih valuta

 

Zbog toga će se uraditi korekcija 13. aprila i razvijačima se savjetuje da pogledaju ipak cijene nakon toga da ne bi došlo do greške. Trenutno razvijač bilo koje app koja je plaćena plaća 30% uslugu trgovine + poreze dotične države, kao npr. u Hrvatskoj 25%, Austrija 20%, Njemačka 19%, Mađarska 27% itd. Po ovome vidite da ne ostaje mnogo razvijaču na kraju mjeseca iako je cijena na prvi pogled „visoka“ kao npr 0.99€ ili 1.99€.

 

Microsoft porezi drzava

 

Da li vi kupujete aplikacije na trgovini? I da li će vam smetati ako cijena skoči? Hoćete li to nezadovoljstvo ispustiti na aplikaciji ili direktno ka Microsoft-u?!

82 komentara :

  1. da sam punoletan pa i da me zanima ovo...nije mi tesko dati za neke aplikacije pare...ovako cekam jos god i po :)

    ReplyDelete
  2. Ne znam za WP,ali znam da nije bilo ok u drugim softvera androidu i iOS.Primer u US je bila app neka 0.99 dolara,dok u Evropi 0.99 eura sto nije ok.Sada neznam za WP store ali moguce da je vako i kod njih.Po meni da poraste cenat vise nije potrebno,nije ono puno da dignu par centi za jednu app vec da dignes za sve a imas 10 -20 tih app.Onda se vidi da jeste skuplje,po meni nije to ok.Ili neka app bude placana pa posle bude free kao Asphalt i jos neke,ili neka se placa ili neka bude free a ne tako,jer nije fer prema tim kupcima.Primer neka app nije puno 0.99 centi ako sluzi tome, a ako imas neku app i hoces probas a platis je.Ja mislim da na app storu ili google playu mozes kupiti app,i u roku 24h ako ti se ne svidi vratis je.

    ReplyDelete
  3. Kupovao bih,kada bi uveli placanje preko mobilnog kreditavu Srbiji..

    ReplyDelete
  4. Ne vezano za temu. Imam Lumiu 625 i kad objavite novi članak dođe mi obavijest, odem pročitam ga i ugasim aplikaciju i nakon par minuta opet mi dođe obavijest za taj članak. Nekad me zna obavijestiti 4-5 puta, u ramaku od par minuta, o istom članku. Mislio sam da ubacite "Dodatak" ali ne bude ništa novo.

    ReplyDelete
  5. Danas je se bas izmijenio clanak. A kada dobijete tako vise puta obavijest je li nam mozete napraviti screenshot istih obavijesti u action centru? Jer ne bi nikad trebalo doci do toga.

    ReplyDelete
  6. Ako bude opet tako napravit ću screenshot

    ReplyDelete
  7. Najbolje bi bilo da su sve aplikacije besplatne!!! 😄😊😝

    ReplyDelete
  8. Ljudi pozdrav. Ne vezano za ovu temu samo da se pohvalim da sam updatovo windows 7 na windows 10 i mogu vam reči da je odlična 😊

    ReplyDelete
  9. Kada ce 10~ka za ostale tel ....

    ReplyDelete
  10. Dino bese li soft reset ne brise podatke i podesavanja,vec samo da se sistem slozi :)? Ako se ista brise odustajem :).

    ReplyDelete
  11. Nevezano za temu ,neko je vec pomenuo ,sugerisanje zaposlenika poste u mom slucaju u vezi kupovine telefona. Naime da li iz neznanja ili neceg drugog (a siguran sam u ovo "drugo") kupcima ocrnjuju windows telefone a hvalili androide .Ja poslao druga da uz paket uzme wp a oni 1000 sugestija sto me naljutilo pa kontam napraviti prigovor ali neznam kome ,da li u ovom slucaju telecomu ilu MS pa neka se zna sta rade na prodajnim mjestima za pisljivu "kafu" sto ja kontam da je najvjerovatnije ... 😈

    ReplyDelete
  12. Vladan Vukajlovic22 March, 2015

    Tako bi trebalo ,meni je jedino vreme i datum znalo da pomeri uglavnom unazad :)

    ReplyDelete
  13. Vladan Vukajlovic22 March, 2015

    Mislim da je tako kod svih operatera , mislim da sam do sada jedino jednog lika video da nosi lumiu ,tako je kod nas na balkanu ,zato i smrdi ako znas nasta mislim ,a sto se tice tuzbe ....nema odtoga nista mozemo svi sa WP Novosti da se skupimo i dzaba -puj pike ne vazi ................

    ReplyDelete
  14. Kaze meni jedna djevojka posto sam je upoznao da je Lumia Windovs "dobro izgleda Samsung Windows Android....

    ReplyDelete
  15. Nemaju oni pojma sta valja,vec sta se prodaje,to znaju. A u najmanju ruku treba trazit glavnog i reci mu jel vi meni prodajete sta vi hocete ili sta ja hocu? Kakvih likova ima... Neki kad mi vide tel,zinu,sta je sad pa to :D. Kad im pokazem kako radi i sa kakvom lakocom radi,isto im ostanu otvorena usta dok odlazim :D.

    ReplyDelete
  16. Imam ponekad situaciju da mi touch kao preskace... Na tips and tricks nadjoh da ili je folija ili soft reset. Folija mi se ne skida :D. Zanimljivo da folija moze da utice na rad tri senzora,home,back i search :D.

    ReplyDelete
  17. Da li neko zna koliko iznosi "porez na teret" prilikom kupovine aplikacije, u Srbiji?

    ReplyDelete
  18. Danas je i meni stiglo obavestenje isto 2 X od WP novosti i 2 X od Windows novosti (novu app). Kontam nista strasno al' 'ajde da javim, mozda ti znaci...

    ReplyDelete
  19. da, to je znak da app radi :P bila je promjena u nazivu i tu odmah reaguje app i salje novu obavijest jer samo kroz naziv clanka razlikuje da li je novi clanak ili ne. I posto je dva znaka izmijenjeno app misli novi clanak u pitanju i salje obavijest :P

    ReplyDelete
  20. Ja nikako ne razumem sta je ona tebi rekla. Ne znam da li je u pitanju greska u pisanju ili ona ima neku gresku u ispoljavanju svog misljenja. Citala sam vise puta sta si napisao i nikako da shvatim sta je rekla.

    ReplyDelete
  21. Guraju ono sto im donosi veci profit ili gde imaju najvise pogodnosti od proizvodjaca. Mozda imaju i neku kvotu koju prema nekim uredjajima moraju da dostignu. Ima neka caka sigurno.

    ReplyDelete
  22. I meni bi to najvise odgovaralo da placam preko racuna za telefon.

    ReplyDelete
  23. Evo kako je meni posle par minuta stiglo opet obavestenje. Ja sam mislila da su u pitanju dva clanka ali tek posle sam videla preko kompa ove komentare. To je samo zbog korigovanog teksta u naslovu. Desavalo mi se to nekoliko puta za (isti clanak dodje vise obavestenja) ali je verovatno isti razlog kao i za ovaj zadnji.

    ReplyDelete
  24. Ja sam to protumacio ovako: Woody joj pokazao svoju lumiu windows a ona je rekla da je dobar taj samsung windows android...😊

    ReplyDelete
  25. Slazem se...

    ReplyDelete
  26. Natali dušo ,woodyjeva djevojka je bila plavuša ,što ti nisi srečom pa češ shvatiti 😂

    ReplyDelete
  27. A u cemu je problem spojiti karticu Vizu sa emailom??? 😄

    ReplyDelete
  28. Bokifireman23 March, 2015

    Pisao sam ja Mtel-u :

    Zdravo interesuje me hocete li u ponudi telefona imati uskoro jos modela Nokia Lumia npr. 730 ili 735 posto me interesuje jedan od ova dva modela.Mislim da smo uskraceni mi koji preferiramo Windows op.sistem naspram onih koji zele Android sto po meni
    nije uredu jer smo i mi vasi komitenti kao i oni.Hvala i nadam se da ce u buduce politika vase kompanije imati vise sluha i veci dijapazon WP a uskoro Windows 10 uredjaja.
    Evo i odgovora :


    Svaka Vaša konstatacija ili prijedlog biće ozbiljno prihvaćeni na razmatranje, te ćemo preduzeti sve neophodne aktivnosti u cilju poboljšanja naših usluga.
    Zahvaljujemo se na saradnji i želimo da i dalje budete sa nama
    Medjutim nijedan novi windows tel.nemaju u ponudi cak su neke modele i izbacili.Cinjenica da imaju ugovor sa Samsungom i njega guraju.Po meni je Microsoft trebao agresivnije nastupiti na trzista upravo preko operatera jer vecina kupuje tel preko njih a manje za kes pogotovo skuplje modele.

    ReplyDelete
  29. Druze nisi se dobro izjasnio ne zaostaje OS vec programeri ne pruzaju dobru podrsku.App trenutno ima dosta sve sto prosecnom korisniku treba.Fali app neke ali ne toliko strasno,drugo veci je peoblem azuriranje tih app kao viber i slicne.Primer meni je whatsapp i facebook bolji na WP.Fazon je sto mora Microsoft shvatiti da bi programeri shvatili bas ozbiljno WP on mora imati 10% trzista,a da bi to postigao najbrze i najefikasnije mora imati dogovor sa sto vise operatera, dzaba sto ti imas najbolji top model,ili najeftiniji model kada ljudi neznaju za njega.Ja mogu preporuciti nekom telefon jer sam,zadovoljan,mozes ti ali nije to to kao kada operateri nude.Ja gde god sam dosao u Yugu u telekom gde god pitas za windows phone odmah ti prodavac kaze nije to kao nesto,bolji ti je android i iOS.Osim Telenora u Srbiji,oni bas imaju dogovor sa Microsoftom i to se vidi na ponudi i kvalitetu.Prvo sto kod nas ne radi strucni ljudi tu, onda nisu obuceni, oni misle sto se najvise prodaje to je najbolje.Isto kao kod nas u BiH forsiraju Samsung i Huawei jer imaju proviziju od njih sto prodaju vise telefona.Po meni sto su sada uz Lumiu 640 ko god kupi dobije 1tera i preplatu na office 1 god,bolje da su stavili na svaki WP sto se kupi dzaba 50-100gb na onedrive za life time ili u roku 2-3 godine.Cim spoje sa opersterima ugovor onda primer iz BiH moraju narucivati iz Mobisa,sto vise Mobis proda to ce Mucrosoft oboriti cjenu im i bice cjena kao u drugim EU zemljama, tako da moze kupiti ko hoce i van mreze kada bi bila cjena ok.U Mobisu u BiH Lumia 1520 kosta 1500km a cjena u drugim prodamnicama je 600-800km,stoji to da nije ista garancija ali ta razlika moze biti veca 100km a nw gotov da za jedan telefon kod ovlascenog, kod njih kupis dva.

    ReplyDelete
  30. Istina je sto ti to kazes ako je covjek realan prihvatit ce da je tako ali ima i ova teorija od Gagi990 koja je takodjer istinita,sad ostaje na tebi i na meni hocemo li prihvatiti Windows onakakv kakav jeste a ja bar znam kakav je

    ReplyDelete
  31. Nije moja djevojka slusa narodnu muziku ustvari nije narodna vec nesto nepoznato i strasno u svakom slucaju neprijatni tonovi za usi

    ReplyDelete
  32. Da jos ovo kazes skines preko torenta vidis prvo to nije ok, primer kada uradis jailbreak na iPhonu ako se pokvari apple ti tj operater ne priznaje garanciju,ja mislim da je tako i na androidu.Drugo nije ok to ce shvatiti razvijaci primer whatsapp po meni nije puno da placam 1 euro godisnje znajuci koliko mi ta app,ustedi para godisnje,neko se trudio za tu app stavio minimalnu cenu i ti jos uzmes i to dzaba.Isto da ti nesto proizvodis ja dodjem nabavim ili ukredem od tebe to sto napravis,razumes poentu.Ali nije ok to sto dizu cenu,jer to ce shvatiti neko ko ima 10-20app, ja imam oko 7-8 app placenih.Posebno jer su neke app u SAD 0.99 dolara,a kod nas 0.99 eura,a nece ni spustiti kada dolar padne vec ce zadrzati postojece cene.

    ReplyDelete
  33. Djevojka radi u caffeu tu dolaze da se hvale novim telefonima uglavnom su Samsung,kradom sam gledao "procedure"u nadi da cu vidjeti WP ali od svih izlozenih primeraka po stolovima nije bilo ni jednog u radoblju od 6 mjeseci,dok mi je donosila espresso primijetila je lumiju i sva uzbudjena "novi model Samsung Android kad je izasao"ja rekoh da je Lumija Windows a ona meni "dobar je taj Samsung Windows Android" a nekom drugom prilikom kad sam je malo upoznao pitao sam je dali ustvari zna sto znaci Android ostade malo zbunjena ali mi ipak rece "Android je telefon kojim mozes besplatno da pricas" valjda je mislila na Viber i Skype.Ovo nije vic vec istina.

    ReplyDelete
  34. Da li neko ima ili zna nekoga Ko ima lumiu 730, kakav je telefon, mada specifikacije imam ali kako je se pokazao, razmisljam njega da uzmem? Hvala

    ReplyDelete
  35. Ja ga odavno prihvatio :) sad samo treba 2soma za novu skupit :)

    ReplyDelete
  36. Polako nace se nacin:)

    ReplyDelete
  37. Zato sto nema "karticu vizu"...

    ReplyDelete
  38. Odes izvadis gotovo sve za 7 dana.To barem danas nije neki problem 😜

    ReplyDelete
  39. Da malo sam se krivo izrazio..os radi bolje i stabilnije od androida al nazalost programeri tu puno stekaju sa azuriranjima i sitnicama..ja koristim mozda 20aplikacija i neke tipa viber i messenger rade odlicno dok facebook neradi nekada skoro nikako ili daje stare obavijesti i slicno..jailbrakom gubis garanciju ali na androidu imas legalno q torret za skinut preko stora pa skidas ali samo odobris aplikacije 3 strane sto je isto legalno..ali ako se mob ili tab rootaju onda se gubi garancija jer to je nesto kao jailbrake..ja ne koristim mob nego tablete pa je neke igre stvarno odlicno igrat..kod nas koliko vidim sve vise sarenih wp i u ponudi svih operatera cak i djabe daju tipa uz pretplatu na novine ili neke magazine pa cak i banke za otvaranje racuna..poanta svega..meni za razgovore i poruke wp odlican ali igre i ostale zeke na androidu jer je sve djabe..a za apple nedam pare iz inata jer je snobovski preskup iako je po meni najbolji..ali i to su nijanse

    ReplyDelete
  40. A jel plavusa 😂

    ReplyDelete
  41. Kod nas uz godisnju pretplatu na Jutarnji list dobivas 535 pa bi bilo uredu da dino uz svaku kupljenu wp novosti aplikaciju daje 640xl :P

    ReplyDelete
  42. Nikad ih nisam kupovo tako da me ne zanima hahaha

    ReplyDelete
  43. Nista to nije skupo ukoliko je neka app potrebna i ako dobro radi

    ReplyDelete
  44. MrSabljo .23 March, 2015

    Moze li se samsung ativ s spojiti na eduroam? Receno je da bi se s 8.1 moglo spojiti,ali neće. Zna li netko vise o tome?

    ReplyDelete
  45. Dobrodošao u klub :D
    Može se spojiti ali to ovisi kako je namješten sustav kod pojedine ustanove. Po forumima sam nailazio na neke Britance koji su se mogli spojiti, ali to je zbog postavki koje koristi njihov eduroam sustav prijave. Mislim da u HR svi imaju isti sustav prijave, tako da u HR vjerojatno nigdje ne može.

    Ja se na svom fakultetu ne mogu spojiti, išao sam do administratora sustava on mi rekao kao da ima EAP/TTLS protokol ali da ipak spajanje nije moguće. Pitao sam ga da skemija neki pristup, rekao mi kao da bi moglo ali mora dobit dozvolu od nadređenih i na tome je priča ostala.

    ReplyDelete
  46. Upravu si woody ,nego znas ono kaze "poskupio hljeb ,kaze ovaj drugi ma nekaje vala svako ga ijede " 😂

    ReplyDelete
  47. MrSabljo .23 March, 2015

    Aha.Hvala ti puno !

    ReplyDelete
  48. Bas tako, meni su smijesni ali iskreno smijesni oni koji kazu "nikad necu ni platiti" a oni najvise kukaju u smislu nema ovo nema ono. Takvi misle aplikacije se prave onako sjedemo uz pivo i napravimo dvije tri aplikacije dobre. :D to je zalosno ali je istina na Balkanu.

    ReplyDelete
  49. Pa eto, dogvor je u vasem komentaru. Niko ne gleda malo objektivno na stvar evo cinjenica - "ne kupujem nikakve aplikacije jer za sve postoji alternativa, sve djabe preko torrent (na androidu)" znaci razvijacima srednji prst. I onda pri kraju pisete "ali nekada zaostaje jako puno za drugim OS sto sa aplikacijama a jos vise sa kolicinom tih aplikacija u trgovini" i onda se iskreno pitaju nasi korisnici zasto nema razvijaca koji ce raditi aplikacije?!
    Pogotovo za nas region, rijetko ko od prijatelja mojih razvijaca pravi ista vise za Balkan. Bas iz ovih razloga. Jer bez da oni sta zarade od aplikacija ko ce ih praviti ako korisnici ilelagno zele igre i sav sadrzaj?! Mislim ko ce onda razvijace placati? i sto onda ljudi kukaju da nema apliakcija kada ovako razmisljaju?

    ReplyDelete
  50. Zato sto neke placene aplikacije imaju funkcije koje besplatne nemaju?!

    ReplyDelete
  51. mislite pored cijene aplikacije da li se nesto placa? ne. u cijenu aplikacije je uracunat i porez i na racunu ce biti prikazan odvojeno i sve kad se sabere dobije se cijena aplikacije.

    ReplyDelete
  52. da, i nekad dopisemo nesto vazno pa objavimo clanak ponovno sa malo novijim naslovom i svi dobiju obavijest.

    ReplyDelete
  53. Pozitivno razmisljanje. :)

    ReplyDelete
  54. Bokifireman23 March, 2015

    Ne znam i meni je bila,u planu a nikad je nisu uvrstili u ponudu sad cekam da dodje 640 ali opet pitanje hoce li je imati u ponudi

    ReplyDelete
  55. Da dodam i ja svoje misljenje jer sam se suzdrzao do sada. Aplikacija je kao i svaka druga roba u prodavnici, ima svoju vrijednost i ulozeno je u svaku od njih koliko toliko truda. U nekima ima samo 1-2h truda i to se vidi na njima jer se ne koriste cesto, dok na drugima ima rada mjesecima, ako ne i godinama. Te aplikacije se nlaaze na vrhu svih ljestvica zasluzeno koiko god korisnici se zalili da one "nisu dobre" ili sta vec one jesu dobre, mozda ne ispunjavaju jednan ili dva uslova ali zato imaju sigurno vise da pruze nego lampa aplikacija koja je napravljena za 10 minuta. a ta lampa primi ocijenu 5 za trud od 10 minuta, dok trud razvijaca od par mjeseci dobije odgovor "zasto bi placao" - pa zato jer svaku drugu robu u supermarketu odes i platis novcem, a ne na lijepe oci.
    A drugo jer taj novac od njega zive razvijaci, bez stimulansa nema ni aplikacija, a vecina ionako kuka zasto nema aplikacija, a odgovor je u ponasanju istih kako se ophode sa razvijacima i njihovim radom.

    ReplyDelete
  56. Jedina stvar koje mi se ne svidja to je sto nije omoguceno nekoliko nacina placanja aplikacija recimo kao Skype,ima nekoliko razoga zbog cega neki ne zele da daju svoj br. racuna

    ReplyDelete
  57. Da, ali to sve zavisi od lokalnih operatera i svega sto je lokalno vezano za Microsoft. Primjera radi Paypal, podrzan je u vecini drzava na WP ali kod nas ne. Isto i za placanje mobilnim operaterima. Tu se mora napraviti dobra ponuda jer Microsoft se odvaja od svog novca i placa tim operaterima dio servisa i oni vjerovatno sebi kazu "ko zeli kupiti umrezit ce karticu"...

    ReplyDelete
  58. Problem je kad nemas licnu ili kad nisi punoletan ko sto ja nisam :P

    ReplyDelete
  59. Znaci kod nje je bila greska. Mene je mama danas pitala jel ja "preko gugla" izlazim na internet a ja sam joj odgovorila da na internet izlazim preko kompjutera ili preko telefona haha pa mi je onda rekla: "Sta se pravis blesava znam da je preko kompjutera ali da li to sve radis preko gugla?'' Odgovorila sam joj da je komplikovano za objasnjavanje ali ima tu i gugla. Moja mama nije plavusa ali je njoj sve to Google :D

    ReplyDelete
  60. Nisam bas razumela njenu konstataciju pa sam pomislila da je greska u kucanju ali sam shvatila da ona nesto ne zna. Lako je ofarbati kosu ali je tesko opametiti se i opismeniti za tako malo vremena i novca. Ne mora svako da zna sve ali bar ono osnovno u 21 veku. Ni ja ne znam mnogo vise od osnovnog ali da nema takvih ja bih se osecala totalno "prosecno" :D

    ReplyDelete
  61. Dobo ona nije pogrijesila vec je igra rijeci koju ce svako razumjeti

    ReplyDelete
  62. Ja je podrzavam u tome jer i ja slusam svasta i bitno mi je da je lepo mojim usima. Narodnjake volim ali probran je repertoar, nisam bas nastrana :D

    ReplyDelete
  63. Ma to se sve resi kratkim postupkom, bitnije je jel ume da nosi boju kose hahahahha

    ReplyDelete
  64. Izvinjavam se jer nisam odmah shvatila sta je pisac hteo da kaze hahahahah

    ReplyDelete
  65. u 21 veku sve je moguce cak i Windows androidni telefon :D

    ReplyDelete
  66. Nekad ispadnemo i gluplji nego sto zaista jesmo.

    ReplyDelete
  67. Često on napiše nešto što ja moram pročitati nekoliko puta i na sve napisati "šta god to značilo"... Dva,tri puta se desilo... :D Bar znam da ne misli ništa loše, to je dovoljno... :D

    ReplyDelete
  68. Ovo je upuceno prvenstveno primecujem MS-u, kada bi oni placali razvijace kao konkurenti sve bi se promenilo vrlo brzo. Ta politika koju sprovode sto daju svoje app androidu ne mislim da ce doneti dobro WPhonu. Recimo nude onedrive sa 100gb androidu free a svojim korisnicima jedva 30 gb. Zasto bih ja ostao na WP ili zasto bi neko sa 100gb presao na 30 gb, nema logike. Kako god radio android on ipak donosi vise.! MS je toliko škrt na parama i placanja razvijacima da ce se to odraziti na krajnji rezultat. Svet pokrece novac i nista drugo...!

    ReplyDelete
  69. Eto čitam dosta pritužbi na šalteraše i ako je pola toga istina, to nije u redu, to odvraćanje kupaca od WP i baje... Ja sam se neki dan iznenadio u BHT poslovnici kako jedna služenica hvali L925 i 830... Znači, žena recituje liku šta sve ti telefoni mogu, kako rade, ne baguju, kamere odlične, sigurnost, nema virusa, blabla... Ja ono, u redu stojim i bleno u ženu, kontam, zašto nema više službenika kao što je ona... Ali znam ja, samo budalasam... Naprimalo podobne a ne sposobne, beknut ne znaju... Na ovom šalteru gdje sam ja, baksuz, tele neko sjedi i gleda u mene kad sam došao na red, ni "izvolte" ni "muu"...

    ReplyDelete
  70. Ima smisla :) razvijaci su mnogi od mojih kolega presli na Android i iOS sa razvijanjem. Neki kao ja ovako vole ipak Windows i ostaju ali koliko dugo i zato je ovaj clanak. Da vidimo sta ljudi misle i da ih "probudimo" da nije samo do razvijaca ili MSa ili korisnika, do svih je. Sve je to jedan krug koji ce se sutra zatvoriti :) ide novi clanak i dolazi kraju patnja razvijacima :)

    Sutra vise o tome. Lijepa je vijest.

    ReplyDelete
  71. Na zalost je tako. Sposobnost i inteligencija ne dovodi daleko nego partijska knjizica. Uglavnom ima svugdje dobrih i losih ljudi. Neki jedva cekaju da ti odmognu drugi da ti pomognu itd.

    ReplyDelete
  72. Daj boze...da su lepe vesti. Moja logika ide tako da ako me dobro platis ja cu uraditi jos bolje, jer mi je moj dobro obavljeni posao preporuka za sledeci... To i dovodi i do odgovora zasto su iste app bolje na androidu. Kao i sto si i sam rekao ljudi zive od razvijanja app, igrica i programiranja.

    ReplyDelete
  73. Vladan Vukajlovic24 March, 2015

    100g ali na godinu dana samo ne za stalno kao ovih nasih 30g,i mi smo dobili mogucnost na dve godine 100+100.

    ReplyDelete
  74. Pitas starog ili staru da ti daju, za cas mozes i ukloniti i postaviti.

    ReplyDelete
  75. Procitao sam na "mondo" da dobijaju 100 gb ali ne pise na koliko. E sad i da ne dobiju za stalno dobice sigurno bar 30 gb free...

    ReplyDelete
  76. Pod kojim uslovim bi ste vi bili razvijac za MS.Kada bih ja bio razvijac radio bih za MS samo ako bih ga volio ili ako bi se on promijenio i stvorio niz olaksavajuci okolnosti koje bi zadrzale razvijace da ne idu na drugu stranu

    ReplyDelete
  77. Pa sta znaci da se sa windowsom moze baratati kao sa androidom u pogledu skidanja igrica preko black marketa ili torenta onda bi razvijaci radili jos manje? Jer kolko vidim na android storu razvijaju ko ludi bez obzira sta se na torrentu godinama sve placene apk mogu nac...android unatoc svim tim lopovima poput mene i dalje radi 100 na sat a windows i dalje u kontra smjeru..a ovo za balkan neznam sta te toliko cudi pa mi smo izmislili snalazljivost sta se tice nalazenja neceg free pa makar ti trazili danima hahaha

    ReplyDelete
  78. eh kad bi se slozili da valja davati pare za tako nesto pa ajd...ovako tesko dok sam ne sredim :)

    ReplyDelete
  79. Boki ovo je pravi odgovor:

    Svaka Vaša konstatacija ili prijedlog biće BLA, BLA, BLA, te ćemo preduzeti sve BLA, BLA, BLA u cilju BLA, BLA, BLA.
    Zahvaljujemo se na BLA, BLA i želimo da i dalje budete BLA, BLA, BLA...

    Tužno ali istinito...

    ReplyDelete
  80. Vladan Vukajlovic24 March, 2015

    Koliko sam ja procitao samo na godinu dana tih 100G,posle nema vise upload i ono sto ti ostane na OneDrive to je to ,ako gresim neka me ispravi neko,znaci nema trajno ni 15G

    ReplyDelete

Ostavite komentar