2.3.15

Microsoft Lumia 640 i 640XL oficijelni videozapisi

Microsof-lumiat-640-640XL

Microsoft je danas predstavio dva nova modela Lumia 640 i Lumia 640XL na MWC sajmu u Barseloni i u ovom članku vam želimo donijeti još detaljniji pregled uređaja, i šta može biti detaljnije nego videozapis. Zato pogledajte sve videozapise ispod i recite nam šta mislite o novoj liniji uređaja srednjeg segmenta iz Microsoft-a.

 

Microsoft Lumia 640

 

 

Microsoft Lumia 640XL

 

 

 

Za kraj pogledajmo i kratku video recenziju sa windows Central koji su direktno na sajmu, na videozapisu je radnik koji je se po glasu prepozna da je iz Nokije (finske) došao. To je dokaz da je Nokia ipak još Lumia, samo pod Microsoft-om.

 

 

Ovdje želimo dodati još jedan detalj koji smo zaboravili napisati u prošlim člancima, a to je da Windows Phone 8.1 neće imai nove High End telefone nego ćemo morati sačekati Windows 10 i novi „flagship“ softver kako su izjavili iz Microsoft-a da bi mogli oni ponuditi novi High End uređaj koji će se razlikovati dovoljno od Lumia 1520 i Lumia 930.

 

Uz to se čekaju i novi Snapdragon procesori i tehnologije koje je vrijedno sačekati, a ne izdavati sada na „silu“ novi High End i za 5-7 mjeseci kada izađe Windows 10 onda još jedan ili dva High End, to bi razbjesnilo korisnike u tako kratkom roku da izdaju nove uređaje High End segmenta. Pored toga Lumia 1520 i 930 još uvijek su dobri i noviji telefoni nemaju toliko bolji hardver da bi smatrali 1520 i 930 starim telefonima iako je Lumia 1520 predstavljena krajem 2013. Microsoft uglavnom prati svoj ritam razvoja operativnog sistema da bi ponudili novi uređaj High End klase, a ne sajmove poput ovoga u Barseloni gdje je Windows 10 još u razvoju i daleko od gotovog.

25 komentara :

  1. To nije ekran 5.7 jedan dio ode na tastere,trebalo je to malo bolje samo sto se tice tastera

    ReplyDelete
  2. Woody, za te pare odlican telefon ali odlican... :))

    ReplyDelete
  3. Ne rekoh da je los cak sam ga prvi pohvalio ali tad jos nisam znao da su tipke sastavni dio ekrana

    ReplyDelete
  4. Pa sta ima veze, kad ga budes uzeo u ruke i malo se poigras sa njim videces da ti nece smetati uopste...

    ReplyDelete
  5. Tasteri se povlače sa jednostavnim swipe gesture prstom na soft tastere.Nije kao kod androida, da moraš posebnu root aplikaciju da instaliraš na telefon, za takvu jednostavnu radnju...

    ReplyDelete
  6. Al' 189 eura za 3G... :))

    ReplyDelete
  7. Pogledaj neki video o "Nokia Lumia 730/735" i videćeš da može...

    ReplyDelete
  8. Ma da je i za "đabe", ja bez tipki to uzeti neću.
    To je Google prvi lansirao na svom Nexus-u, pa sada hoće i nas da navuče.E neće da može.Ni to, kao ni hamrbuger meni...;)))

    ReplyDelete
  9. Meni se svidja dizajn lumia 1320 jer me podseca na moju staru lumia 625 ali mi se svidja i lumia 640 XL :D Priznajem da je lepsi tel kad ima hardverske tipke :D

    ReplyDelete
  10. Pretpostavljam da vlasnici Lumie 1320 nece rado mijenjati svoj uredjaj za ovaj,

    ReplyDelete
  11. meni treba 4G

    ReplyDelete
  12. Cekaj malo u nekim komentarima djeluje mi da opravdavas takve tipke???

    ReplyDelete
  13. Ovo je bio sarkazam woody.
    Neka svako koristi telefon koji lično odgogvara njegovim potrebama.Neko voli po(služavnik) od telefona kao ti, a neko preferira 3,5 incha, kao pokojni Steve Jobs.

    ReplyDelete
  14. Tako sam i mislio ali nije bilo za reci,

    ReplyDelete
  15. Ja neću, bar ne ubrzo, ali ovaj mi se baš svidio...

    ReplyDelete
  16. I meni se svidja ali nije ljepsi od nasih Lumija pogledaj one tipke koje zauzimaju ekran a donji dio telefona prazan kao nintendo

    ReplyDelete
  17. Ne vidim ja to tako... :D Predomislit ćeš se kad ju budeš držao u ruci... :-)

    ReplyDelete
  18. Nikad nebih mijenjao ovu moju bez tastera za ovu novu,ako treba moze ova jos godinu dana

    ReplyDelete
  19. Ja licno vise volim kada mi je telefon simetrican. Veoma me je nerviralo na 920 sto nije bio jer kod njega ekran nije bio cenrtiran po sredini. Kada ga koristim vodoravno, jena ruka mora vise da se napreze. Zato sada nemam tih problema jer je 1520 simetrican tako da mi se obe ruke naprezu :)
    Kada bi na 640XL "izbacili" taj deo koji ti lici na nintendo telefon bi izgledao ruzno...

    ReplyDelete
  20. Slazem se to sam mu i ja rekao...

    ReplyDelete
  21. Mozda sam ja pospan i nerazumljiv :-)
    Telefon mi se po izgledu, pre svega zbog plastike sa zadnje strane, ne svidja, ali su mi karakteristike ok. Hardverske tipke bi mu lepo legle, ali ne bi bilo lepo ako bi skratili taj deo gde, na ovom modelu, nema hardverskih tipki.

    ReplyDelete
  22. Sest puta procitah a opet ne znam dali ti se taj telefon svidja ili ne ti napisa kao za neki kviz;) ili sam ja pospan ili gladan,u svakom slucaju ja se jednom rukom mucim na tipkama moga telefona ali i dalje bih se mucio samo da ne bude golac kao ovaj sa slike

    ReplyDelete
  23. Na istoj smo frekvenciji,meni koliko su vazne karakteristike isto toliko i dizajn vec sam imao mislim da je bio htc sa takvim rasporedom tipki,tamo gdje je prazan prostor gdje su trebale biti tipke izgledalo je ruzno,mada za 2015 g i nisu neke snazne specifikacije mada nije ni cijena

    ReplyDelete
  24. Na stranu to sa tipkama, možda bi se neki i naviknuli, ali
    izostaviti tipku za kameru, odnosno fotoaparat za mene je
    to katastrofalno !!

    ReplyDelete
  25. Жељко Јанковић03 March, 2015

    a ne ne, ne da Željko 1320 još dugo vremena. mora da se pojavi nešto bruka dobro i bruka jeftino pa da se prevarim. ja sam prezadovoljan i u skorije vreme ne menjam.

    ReplyDelete

Ostavite komentar