10.3.15

Prognoza, Sonic Dash i dodaci i informacije nadogradnje

Prognoza Reklama nova

Danas imaju par aplikacija koje mi pratimo nadogradnje. Prognoza je nakon zadnje nadogradnje dobila sada jos jednu bug fix nadogradnju sa promjenama u izgledu kao i ubrzanju same aplikacije. Od sada će tečnije raditi. Pored toga ima mala promijena i brzina vjetra će biti prikazana od sada u km/h umjesto m/s što je prirodnije i razumnije.

 

Od jučer javljaju korisnici da imaju poteškoće sa preuzimanjem podataka, a nas izvor vremenskih podataka se isto obratio i izvinjavaju se radi toga, rade punom parom da to dovedu opet u normalu.

 

Prognoza Hrvastski screenhots

 

Preuzmite Prognoza aplikaciju ovdje.

 

QR_Prognoza

 

Sonic Dash

 

Sonic Setup

Sonic Dash je popularna igra iz djetinstva mnogih nas, i od nedavno postoji i na Windows Phone. Danas ta igra ima nadogradnju koja donosi:

  • Novog Dash
  • Više prstena koji će umnožiti vaše stanje prstena
  • Više dodataka za karaktere u igri
  • Više misija sa boljim nagradama
  • I dodatne ispravke i poboljšanja

 

Preuzmite Sonic Dash ovdje.

 

Sonic QR kod setup

 

Dodaci i informacije

 

dodaci & info setup

Dodaci i informacije je sistemska aplikacija za Nokia/Microsoft Lumia uređaje i danas ima malu nadogradnju. Nedavno smo pisali za one kodove koje možemo unositi putem birača na telefonu, a dodaci i informacije su zaduženi za te kodove i šta oni prouzrokuju. Tako smo pokušali kod onog reseta sa ##777# na biraču otvoriti multitasking zaslon i vidimo na dnu „dodaci i informacije“. Vrlo je moguće da ova nadogradnja donosi još stvari koje mi nismo otkrili, a za koje trebamo saznati tek kasnije.

 

settings-extra-info-march15-update

 

Preuzmite nadogradnju za dodaci i informacije ovdje.

 

QR%20Extras%20Info

48 komentara :

  1. Dino, sve i jedna aplikacija se bez problema nadogradzuje, jedino Prognoza nece? Zaista sve nadogradnje prolaze, ali ona ne?Znam da nije do Vas, ali je malo čudno?Imaju li postavke regiona kakve veze?Krene da je skida, i onda ne zavrsi "skidanje".
    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Znam ali ja na zalost nemam nikakvu mogucnost da ispravim gresku Microsofta. Mozete pokusati jedino da prekinete update, drzite duze prstom pa cancel zatim ponovno otici do app i pokusati. Nekad to pomogne. Ali u svakom slucaju ja mogu garantovati svojim zivotom da nije do aplikacije niti do mene. Ja bi vise volio rijesiti taj bug trgovine nego bilo ko drugi jer lose ocjene mi pokvarise rejting na trgovini, bez te greske bi aplikacija stojala jos bolje u trgovini tako da ludo bi bilo da sam ja to prouzrokovao i da ne zelim ispraviti...

    ReplyDelete
  3. Sabotiraju Te!!! Bas bezveze!!!

    ReplyDelete
  4. Znam to Dino, nisam ni takvo nesto pomislio, nego imam dva pitanja, ako moze odgovor.
    Posto lumiu koristim dosta poslovno, saljem skenirane slike, razne stvari, dosta cesto, jer nisam u uredu, tvrdim da je lumia 1520 jedan od najboljih telefona za poslovne korisnike, ima nekih stvari koje bi dobro dosle(snimanje razgovora), interesuje me,
    Kako je moguće napraviti backup emailova koje sam poslao?Sada kada bi resetovao telefon, vrati se sve, ali nema poslanih mailova.To treba, u slucaju problema, uvijek imam dokaz da sam nekome nesto poslao, a ovako ne?
    Druga,stvar, sta da kupim ili uzmem sinu, htio bi da ga zainteresujem da uci programirati za windows phone, da se okani igrica?
    Hvala
    Pozdrav

    ReplyDelete
  5. Ako volimo Windows moramo prihvatiti sve dok ne dodje zvanicna verija W-10 da ce biti problema pogotvu sa aplikacijama,ja sam poznati buntovnik kad nesto nije u redu a malo ili nikakvo opravdanje za to,ali u ovom slucaju je izuzetano veliki i opravdan razlog kod MS

    ReplyDelete
  6. Ja je uninstalirao u nadi da cu uspeti resiti problem nadogradnje al evo ostadoh sad skroz bez aplikacije, ne moze se opste preuzeti iz prodavnice, danima...

    ReplyDelete
  7. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    Mislim da ti nije potreban nikakav back up mailova ,jednostavno ako koristis ---@hotmail --@liive ili @outlook mail uvek imas na svom serveru sve ,znaci odes preko IE ili skines neku aplikaciju -pod uslovom da ne brises poslate mailove.
    Isto je i sa ostalim nalozima -koliko ja znam (mozda bas ne znam sve)
    Imas par aplikacija koje se placaju max do 2 evra koliko znam koje bi zavrsile posao.


    Sto se tice programiranja tesko da kod mlade osobe preko telefona mozes da pobudis interesovanje,bar ne sa ovim modelima , vise ima mogucnosti kod androida nego ovde ali opet vredi probati.
    Mislim da igrice nisu problem imaju one i pozitivnih strana i razvijaju kod igraca neke kvalitetne osobine,naravno ne mislim na ove igrice sa FB i slicne.
    Moj ti savet za telefon Lumia 735 ili 830 ako ti mogucnosti dozvoljavaju.
    Nadam se da sam ti makar malo pomogao.

    ReplyDelete
  8. Dobra je ideja da sina zelite usmjeriti na programiranje posebno zato sto je to "zanat" buducnosti. sada cvjeta ta branza i ako je sin voljan onda ce i brzo nauciti medutim bez volje tesko da ce nauciti, kao i u svemu.
    Sto se tice backup-a poslanih emailova kada otvorite email, i "..." meni pa > fascikle > je li tu pise sent, kada otvorite sent ima "sinkroniziraj i ovu mapu" tako ensto bi trebalo pisati. Ali nisam siguran da li ima to kod poslatih emailova

    ReplyDelete
  9. Ne znam sta je ali trgovina za mnogo razvijaca ima greske ovih dana. Nije sabotiranje ali nije ni ugodno. Korisnici s pravom pocnu razmisljati da sam ja nesto prouzrokovao to namjerno, a moj argument je da to nikad ne bi jer mi ne vrijedi to da uradim. Jedna losa ocjena ponisti 50 dobrih tako da nista ne bi dobio od toga i da prouzrokujem to sam...

    ReplyDelete
  10. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    mislim da poslate mmailove cuva samo sa telefona ne mozes uvuci sve ikad koje si poslao to vazi samo sve koje si primio,jedino sa nekom nezvanicnom aplikacijom tipa MyOutlook pro imas pristup svemu.

    ReplyDelete
  11. Jeste, ja ne koristim gmail ili neki drugi slican servis, imamo svoj server, odnosno mail, samo mi je potrebno da mi vrati "sent" mail, ako bi morao resetovati telefon, vrate se , poruke, kontakti, inbox, ali ne i
    poslane poruke.
    Pozdrav

    ReplyDelete
  12. da, i ja sam se sjetio sada da je tako.

    ReplyDelete
  13. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    Onda ne ,samo neka treca aplikacija tipa MyOutlook Pro ili neka slicna ,ima i vezija koje se ne naplacuju ali su pune reklama tako da vam sigurno to nebi odgovaralo.

    ReplyDelete
  14. Boris Ladišić10 March, 2015

    Apdejtovao Prognozu bez problema. Radi kako Bog i Partija nalažu, znači odlično.

    ReplyDelete
  15. Upravu ste ista stvar i kod mene

    ReplyDelete
  16. Da li su nakon današnje nadogradnje prognoze, izbačene one prikladne sličice vremenskih prilika po satima i danima, ili je to nešto do mog telefona. Takođe sada nakon svakog startovanja prognoze izlazi onaj popup kao podsetnik da ocenim aplikaciju. Malo me nervira

    ReplyDelete
  17. Da one slicice su izbacene jer taj dizajn nije se slagao sa aplikacijom. Taj podjetnik za ocjenjivanje se pojavi samo dok korisnik i ne ocjeni. Imamo 45.000+ korisnika a rijetko ko ocjeni app iako radi. Korisnici cesto se jave kada nesto ne radi a kroz to ocjenjivanje i podsjecanje korisnika dolaze bolje ocjene. Pritisnite jednostavno bilo koju zvjezdicu i vratite se nazad u app i nece se nikad vise pojaviti raj zaslon. Tako da vas nece vise nervirati. Lijep pozdrav

    ReplyDelete
  18. Jasam aplikaciju ocenio prvi put kad sam je kupio, a inače skoro sam je morao ponovo kupiti nakon promene regije na telefonu, a što se tiče podsetnika za ocenjianje uvek se vraća, čak i nakon klika na njega

    ReplyDelete
  19. Drago mi je cuti i pozitivne vijesti :) a koji je kod vas telefon? Da mi je naci korisnika sa softverskim tipkama jer ova nadogradnja ispravlja greske tema u aplikaciji sa softverskim tipkama. I na tim uredajima bi trebalo sada sve izgledati kao i na uredajima sa softverskim tipkama...

    ReplyDelete
  20. Nije moguce da se vraca. Jeste li kliknuli na zvjezdicu?! Klikom na podjetnik samo se on zatvori a potrebno je kliknuti zvjezdicu bilo koju. I da to je greska koja je slucajno nastala da se pojavljuje korisnicima koji su vec ocijenili app. Sto se tice placanja aplikacije promjena regije ne smije vam naplatiti opet aplikaciju. To se moze samo desiti da ste promijenili email ?! Jer app se jednom plati i koristi uvijek sve dok korisnik koristi isti email jer se uz email veze kupovina aplikacije. Ne znam kako je moglo doci do toga da od vas trazi da platite dva puta?!

    ReplyDelete
  21. U pravu si (debeli prsti) nakon klika baš na zvezdicu sam ponovo ocenio aplikaciju i sada se više ne pojavljuje. Što se tiče promene regije, naravno da nisam menjao svoj nalog i email. Ranije sam bio na USA regiju zbog većeg broja dostupnih aplikacija i kako bih isprobao cortanu. Sada sam prešao na UK regiu i nakon par dana korišćenja izašlo mi je obaveštenje od prognoze kako mi je istekao probni period i da ako hoću da se ažurira live tile i lock screen, moram da kupim aplikaciju. Što sam i učinio

    ReplyDelete
  22. Niste vi nista krivo uradili :) izgleda da ste instalirali prvi put "trial" verziju koja traje 7 dana i koja je besplatna i nakon toga se pojavljuje taj zaslon da je istekao trial (probni period). Ako ste imali placenu verziju trgovina vama posalje otkljucanu verziju gdje nema te poruke niti probnog prozora tog. Promjenom regije se nista ne mijenja u aplikaciji, licenca ostaje ista.

    ReplyDelete
  23. Verovatno možeš proveriti i ti na osnovu mog emaila. Prvi put sam aplikaciju kupio negde sredinom prošle godine, nakon probe trial verzije, i sada pre dva dana ponovo

    ReplyDelete
  24. Ja i dalje na zalost nemrem da instaliram prognozu 😞

    ReplyDelete
  25. Na zalost ja nemam uvid u licne podatke korisnika koji kupuju app vidim samo koji je sistem dali je wp8.0 ili 8.1 kao i otprilike godina koliko ima kao npr pise 13-18 18-25 25-45 45-55 55+ i vidim drzavu pored toga ne vidim nista jer su zadticeni podaci, ali to moze Microsoft pogledati, ja vam mogu dati onda email do podrske gdje mozete traziti novac nazad i oni ce vam pripisati iznos aplikacije na xbox live racun sa kojim opet mozete kupiti nesto na trgovini a oni ce provjeriti i ako je doslo do duple kupovine dat ce vam novac naravno. I ne, nisam shvatio kao kritiku nego me zabrinulo, ne zelim da bilo ko placa dva puta app, a ne zelim ni da placaju oni koji su je inali kao besplatnu prije instaliranu dok je bila potpuno besplatna.

    ReplyDelete
  26. :( to mi je zao cuti. Iskreno. Jeste li pokusali preko stranice windowsphone.com ?

    ReplyDelete
  27. Ma ko će se mačevati za 173 dinara, bitno je da aplikacija napreduje svakog dana u svakom pogledu, i dokle god je tako, to nisu bačene pare :)

    ReplyDelete
  28. Da i onda mi da probnu verziju, a na mobu prejdem pod moje app i onda mi daje gresku 80004005

    ReplyDelete
  29. Da, evo opet sam kontaktirao podrsku i kazu da rade aktivno na tome i da ce izbaciti ispravku za trgovnu uskoro. Samo ne znam koliko ce to trajati...

    ReplyDelete
  30. Evo odgovora od Microsofta od danas. Kazu da rade na tome i da e uskoro izdati ispravku za trgovinu, ne znam u kojem obliku ali izgleda da stvarno rade na ispravljanju greske jer nije samo moja app pogodena. Mnogo aplikacija ima trenutno slicne greske vezane sve za trgovinu.

    ReplyDelete
  31. Dino,di su audio snimke spremljene na nasim telefonima,ja ih samo na kompu mogu nac a na telefonu nikako(recordings)?!

    ReplyDelete
  32. nevezano za temu, ima li kakvih naznaka o dolasku novog build-a za windows 10 za telefone?
    pozdrav

    ReplyDelete
  33. Janković Aleksandar10 March, 2015

    Da li neko zna kako se rešiti problema sa ''potresom'' ekrana, nasumičnim ulaženjem u razne aplikacije, ''zamrznutim ekranom'' na L1520? Stvarno je iritirajući problem, pa ako neko zna rešenje. Traje već nekoliko meseci..

    ReplyDelete
  34. Kada bude vijesti mi cemo napisati, ali trenutno izgleda kao da ce biti krajem ove sedmice ili pocetkom slijedece. Mada vise vjerujem slijedece radi prometa interneta i radi vikenda.

    ReplyDelete
  35. Ne znam s kojom app snimas zapise? u njoj bi trebalo biti jer svaka app ima svoje spremiste koje koristi i pretezno to razvijaci koriste za sve u svojoj app, rijetko koji razvijac napravi da se sprema nesto u biblioteku fotografija ili glazbe. I mislim ako to urade da aplikacije kao xbox music opet nese prepoznati to kao pjesmu i zbog toga ne prikazuje.
    Da li mozete fajl menedzerom pogledati fajlove na telefonu? on inace sve vidi kao i na racunaru.

    ReplyDelete
  36. Meni se desavalo da izadje na app i upali multitanskig sam,ali to je greska disoleja tj nije greska vec jednostavno je telefon preveliki pa se zna malo da savije na cyan je bilo cesto a na denimu jednom dnevno mozda.Ali to resis lagano uzmes telefon za cosak gde kamera i gde zvucnik i pokusas da malo kao savijes.I to je to 😉

    ReplyDelete
  37. Da, ali ipak nije uredu ja ne zelim dvostruko iko da placa, nisam od tih ljudi. I oni koji su je besplatno preuzeli prosle godine dok je bila besplatna meni nije zao jer sve su to vecinom nasi korisnici sa ovih prostora i oni su pomogli u samom razvoju app sa sugestijama. Zato mi je sada krivo sto nakon svakog update strahujem koliko novih korisnika nece moci nadograditi radi te greske trgovine. Ja sam takav, ne volim nepravdu.

    ReplyDelete
  38. Jel moze pomoc kad ocu skinit prognozu pojavi mi se: Kod pogreske 80004005

    ReplyDelete
  39. Pozdrav,

    Na zalost je to greska trgovine koju ja licno ne mogu ispraviti. Microsoft kaze da rade na ispravljanju, samo kada ce bug fix to niko nije rekao... Mnogo korisnika ima u svijetu trenutno problema sa trgovinom. Posebno sa aplikacijama koje su nekada bile besplatne, pa postale placene, kao sto je slucaj sa Prognozom.

    ReplyDelete
  40. A nisam snimao s ovim mobom,to su snimke koje imam jos od ranijeg uredjaja pa ih sad ne mogu pronaci. A samo mi reci koja je dobra app za snimanje zvuka?

    ReplyDelete
  41. Za snimanje zvuka ima mnogo, a evo ima ovaj razvijac ili ih je vise sa mnogo dobrih aplikacija.

    ReplyDelete
  42. Sorry nesto nije htjelo zakaciti link. Perfect recorder se zove od rauvijaca perfect thumb.

    ReplyDelete
  43. Samo nek poprave fali mi apk xD

    ReplyDelete
  44. Hvala,Dino 😊

    ReplyDelete
  45. Evo ja sam uspio instalirati prognozu..napokon..

    ReplyDelete
  46. Boris Ladišić12 March, 2015

    L920.

    ReplyDelete
  47. Bilo bi dobro kada bi se omogucila kupovina ove aplikacije preko postpaid racuna?! ako me razumete?! da jednostavnim klikom na "kupi" kupis aplikaciju,a cenu ti obracuna operater i naplati u sklopu paketa koji imas...

    ReplyDelete
  48. Na zalost to nije do nas. To je do dogovora mobilnih operatera i Microsoft-a da li ce dozvoliti. U nekim drzavama je moguce, dok u nekima nije.

    ReplyDelete

Ostavite komentar