3.3.15

Objavljen video pregled nove Opera Mini aplikacije

Opera_Min_logoOpera objavila kratki video pregled nove Opera Mini aplikacije za Windows Phone uređaje. Kao što već znate, Opera Mini web preglednik je već dosta vremena dostupan u Windows Phone trgovini ali ne može se pohvaliti sa pretjeranim uspjehom i kvalitetom jer jednostavno nije dovoljno prilagođen Windows Phone OS-u kako izgledom tako i performansama.

 

Video koji je objavila Opera snimljen na MWC događaju i daje nam uvid u izgled i neke funkcije aplikacije. Vidimo da aplikacija radi poprilično glatko za beta verziju te se može reći da aplikacija za sada djeluje obećavajuće (barem po izgledu).  Izgleda kako su u Operi Windows (Phone) platformu konačno shvatili ozbiljno i odlučili korisnicima ponuditi kvalitetnu aplikaciju koja će ispuniti potrebe korisnika, a ne “port” aplikacije koja je prilagođena tek toliko da radi.

 

Ovo je rana verzija nove Opera Mini aplikacije pa verziju za korisnike vjerojatno ne možemo očekivati tako brzo ali biti će zanimljivo vidjeti hoće li nadmašiti Internet Explorer koji je na Windows Phone platformi trenutno najbolji preglednik.

 

izvor: WMPU

16 komentara :

  1. Nista specijalno, posle IE, mislim da je UC browser ubedljivo najbolji...ims i private mode i sve je lako, maltene na jedan klik...

    ReplyDelete
  2. UC je stvarno dobar. Mada mi je i Opera ok za neke ne zahtevne stvari, ipak stedi dosta MB na netu

    ReplyDelete
  3. Zijad djulovic03 March, 2015

    Spora do bola naspram ostalih pretrazivaca ....

    ReplyDelete
  4. Samir Omerović04 March, 2015

    Na win 10 za mob ima veliki update zna li ko o cemu se radi ?

    ReplyDelete
  5. Nadam se da ce raditi dosta bolje od prethodne verzije. Meni je stalno bagovala kadgod sam je pokretao. Uc je doooooosta bolji

    ReplyDelete
  6. Da li ja dobro vidim, stavili su bar za pretragu web-a na vrh ekrana, danas kada je većina telefona preko 4", jer ne može da se dohvati moraš drugom rukom da tapneš da bi počeo da kucaš. Ne vidim tu logiku, to je rešeno na IE i na UC Browser-u da je na dnu i ti možeš lagano da tapneš na bar za pretragu

    ReplyDelete
  7. Kako sam video i u spartanu na Win 10 je na vrhu 😄 Mada je meni bolje na dnu,ali vidicemo,a u Opere je na svim verzijama zs mobilne na vrhu, tako da me i ovden ne cudi.Mada svidja mi se novi dizajn, napokon nije vise cista kopija androida.Vec novi look,😄

    ReplyDelete
  8. A za mene najbolji je IE,pa Maxthon,pa UC broswer pa onda Opera na windows phonu. 😄Dobar look,opcija dosta nije lose vidicemo kada dodje i za sve korisnike 😄

    ReplyDelete
  9. Da Spartan ce imati na vrhu neke funkcije i nece ih vise vracati na dno jer smo pitali. Prate dizajn kao na racunaru i lakse je korisnicima kada je sve isto na svim sistemima.

    Jeste ono sada bolje za jednu ruku ali nije se tesko navici i na gornji url bar. Prije na wp7, prvih mjeseci wp7 je bilo na vrhu pa su to spustili dole iako je vecina uredaja tada bila 3.8"-4".

    ReplyDelete
  10. Zaboravio sam napisati da mislim da ce na telefonu cim otvoris spartan otvoriti i tastaturu i da mozes pocetu pisati, ako ne postoji neki otvoreni tab vec. Ali ostalo je jos par mjeseci do zavrsetka sistema pa se moze svasta desiti. :)

    ReplyDelete
  11. Vladan Vukajlovic04 March, 2015

    Van teme-od sinoc ne mogu da instaliram novi update za 6tag,ima li neko slican problem

    ReplyDelete
  12. Mnogo aplikacija ima trenutno probleme, ja jos ne mogu da podignem aplikacije na dev centar. Izgleda ili imaju velike probleme ili rade na velikim promjenama. Jer prvo trgovina nije radila, pa evo sinoc opet nekim korisnicima ne radi, pa greske sa licencama, sve to ne mirise na dobro :)

    Ako sta saznamo javit cemo clankom. Do tada pokusaj duzin pritiskom na update i cancel i zatim rucno do app i update to osvjezi onaj preuzeti fajl i ne pokusava da njega instalira dalje nego zapocne od pocetka.

    ReplyDelete
  13. Meni mijenja lozinke od skype,live,gmail...'me ko sinjsku kozu

    ReplyDelete
  14. Here drive +04 March, 2015

    Jedno pitanje van teme...vezano za HERE drive+...Nikad mi nije bilo jasno...kad udjemo u Settings pa u Route optimisation i onda ima da se obelezi na Motorways...Toll roads i jos par stavki sa YES ili sa NO...da li kad stavimo YES znaci da ce da zaobilazi recimo Motorways ili ce da navodi da se ide na Motorways...i suprotno kad stavimo za isti NO...p.s. meni je neka logika kad se stavi YES da ce da navodi da se ide tim putem...ali nisam siguran...posto u fabrickim podesavanjima tu za YES stoji npr za Unpaved road i Motorail trair sto mi je malo nelogicno da se tu navodi auto da ide...pa me mozda i zato zbunjuje

    ReplyDelete
  15. Da, te postavke ce se primjeniti ako su ukljucene ili iskljucene, medutim danas sam iskusio i lose strance toga. Napravio sam da vozi i manjim ulicama a neko ko je crtao mape u mjestu gdje sam danas bio postavljao je u HERE mape totalno pogresne oznake za ulice, tako npr postavljao magistralne puteve gdje je makadam itd. i tako je me Here Drive+ vodio preko makadama jedan dio puta jer je mislio da je i tu ulica ok i po mom izboru. Znaci iako mi selektiramo jedno tu ne mora u stvarnosti da se dogodi, sve zavisi od regije i ko je dirao mape u HERE. One su interasktivne i svaki korisnik ih moze na here.com promijeniti i izgleda da ljudi mnogo diraju te mape pa pokvare sve i postavljaju pogresne oznake za kolovoze koje uopste nisu na tom mjestu

    Za vece gradove kako sam iskusio nema problema sa bilo kakvim od tih postavki.

    ReplyDelete
  16. Here drive+04 March, 2015

    Pa da, upravo i ja sam tako razumeo, kad je YES vodi tim putevima kad je NO onda ih zaobilazi...ali su onda na HERE drive+ fabricke postavke skroz bzv obelezene...da se zaobilazi autoput a da se ide na transport brodom itd...Imao sam samo jedno negativno iskustvo sa here drive+, sva sreca u mestu koje dobro poznajem pa se nisam zagubio...nego prvi put tad probao here drive i da vidim gde ce me odvesti i u jednoj poprilicnoj velikoj ulici umesto da mi kaze da skrenem levo na semaforu on me odvede desno i ja namerno odem desno i onda mi rekao da uradim polukruzno gde prvo mogu i ja uradim i polukruzno i kaze sa desne strane stanite i ja stanem a tu prazan prostor, nema nista osim sume...i onda sam isao jos tih nekih 500-700m i dosao do odredista koje sam trazio...inace svaki put kad sam ga koristio u metar bude precizan...

    ReplyDelete

Ostavite komentar