9.3.15

Photo Marker aplikacija za označavanje fotografija

PhotoMarkserDanas vam predstavljamo Photo Marker aplikaciju. Kako joj samo ime kaže, pomoću ove aplikacije možete brzo i lako označavati fotografije, odnosno skicirati kratke upute na karti ili istaknuti neke važnije stavke u tekstu ili na fotografiji.

 

PhotoMarker_izbornik

Fotografija lijevo prikazuje brzi pristup fotografijama koje su ranije spremljene i te fotografije također možete podijeliti na društvenim mrežama izravno iz aplikacije. Na fotografiji desno je otvoren izbornik alata u Photo Marker aplikaciji. Izbornik aplikacije nudi „gotove“ likove poput ravne linije, strelice, kruga i pravokutnika/kvadrata su jako korisni budući da je poprilično nezgodno nacrtati neki od spomenutih, a da lijepo izgledaju i ne precrtaju nešto drugo što želimo da se vidi.

 

Uz gotove likove, korisnik može odabrati i proizvoljno crtanje linija. Za svaki lik koji crtate možete odrediti boju, prozirnost i debljinu, a fotografije možete uvećati klikom na povećalo (lupu) koje se nalazi na dnu zaslona ili jednostavno fotografiju „rastegnete“ prstima kako bi mogli preciznije crtati. Ako pogriješite svaki klik na strelicu nazad vam poništava jednu radnju, a klikom na disketu spremate fotografiju.

 

Photo Marker aplikacija je besplatna i podržana je na svim Windows Phone uređajima, a preuzeti je možete klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

PhotoMarker_QR

34 komentara :

  1. Divna aplikacija i veoma korisna.

    ReplyDelete
  2. Ovo je izuzetna aplikacija koja ce mi uskoro itekako trebati,poslije Skype druga je po vaznosti,ukoliko bude kako ja zamisljam

    ReplyDelete
  3. Imam je već skoro 2 meseca i stvarno je dobra, danas ima i nadogradnja za nju...

    ReplyDelete
  4. Vidi stvarno, tek sad mi pokazalo da ima i nadogradnja o.O

    ReplyDelete
  5. Da,upravo sto mi treba,samo neznam dali se moze markirati sa nekom ''olovkom"ili samo prstom

    ReplyDelete
  6. Postovani , imam pitanje nevezano za ovu app ali vezano za fotke ! Najjednostaniji App ili program za fon/komp za smanjivanje velicine fotografija ( u mb ) ? Ranije na poslu sam koristio OE 6 , kada sam hteo da posaljem neke fotke sa aparata putem mail-a a da mi nije toliko bitan kvalitet . Interesuje me i za fon app ali i za komp ! Hvala unapred
    Pozz

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic09 March, 2015

    Super app za drustvenr mreže i sl ,ono za sriktat fotku ,dodati tekst ,zatamniti ili ukloniti nezeljeno ,ma svasta nesta 😉

    ReplyDelete
  8. Janković Aleksandar09 March, 2015

    Nevezano za ovu temu. Kako je najbolje ocistiti telefon, konkretno zadnji deo telefona, jer su mi ostali otisci od maske. Ajde pomagajte! :P

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic09 March, 2015

    Ako si vec telefon izlagao toploti ,tako da je gel maska ostavila trag koji nemozes ukloniti probaj utrljati ali sasvim malo cistog benzina na vrh neke salavete i lagano ocistis ....

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic09 March, 2015

    A ako nemas benzin probaj sa jestivim uljem ,ono skida smolu ,gumu i sl ,NEMOJ NIPOSTO ACETON OSTETICES POSTOJECU BOJU NA FONU ......

    ReplyDelete
  11. Ma ovo je za posao,jedina drustvena mreza mi je WP Novosti

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic09 March, 2015

    Sujmam ko sto reko Radosav 😄

    ReplyDelete
  13. Ja iz Engleske dobio neku dobru plastičnu mat bijelu masku za 1320, i ona je bijela... Ali vremenom požutila, na mjestima, kako je stalno u rukama... Sa svim poznatim sredstvima probao očiatiti i ne može, nisam probao benzin... Da li bi upalilo?

    ReplyDelete
  14. Ja sam jedan od rijetkih bez FB,ne zelim da on vlada mojim zivotom

    ReplyDelete
  15. Ja mislim da bencin skida povrsnu masu plastike

    ReplyDelete
  16. Nemam ni ja fb... Nikad me nije to privlačilo...

    ReplyDelete
  17. Korekt.Tek sad znam kojoj vrsti ljudi pripadas ;)

    ReplyDelete
  18. Zijad djulovic09 March, 2015

    Probaj slobodno operi je u benzinu i posusi ,bice ko nova😊

    ReplyDelete
  19. Zijad djulovic09 March, 2015

    Neskida woody ,znas ja sa šumarski teh i znam ,sve plasticne dijelove motornih pila i sl peremo benzinom ,garantujem ti 100%

    ReplyDelete
  20. OK postujem ja sam samo rekao da mislim

    ReplyDelete
  21. Ako mogne, imaš pivčugu od mene... :-)

    ReplyDelete
  22. pitas dal bi upalilo sa benzinom,bi samo uz pomoc upaljaca :))

    ReplyDelete
  23. Zijad djulovic09 March, 2015

    Ok ,dvolitru 😄

    ReplyDelete
  24. Pa vi rasipate benzin a zbog njega ratovi se vode :)

    ReplyDelete
  25. Zijad djulovic09 March, 2015

    Hahahahahahahaha dooooobar

    ReplyDelete
  26. Ja isto mislim da nije pametno benzinom po plastici jer je to jeftina plastika, a današnji benzin je poprilično agresivan. Drugo su dijelovi motornih pila, oni su od kvalitetnije plastike i računalo se na to da mogu doći u doticaj s benzinom ili nekim agresivnijim sredstvom.

    ReplyDelete
  27. Zijad djulovic09 March, 2015

    Nemas priliku i kontaces da zezam ali na "jednom" u rafineriji smo stavljali bijeli kosulju u prerađeno ulje ,zatim je oprali kerozinom i mahnes dvatri puta kosulja ko snijeg i suha ,zivota mi ali posto nema kerozina ima benzin ....

    ReplyDelete
  28. Jel ti radis u rafineriji ili sumi

    ReplyDelete
  29. On radi u rafineriji ali prolazi kroz šumu kad ide u rafineriju na posao (ide kraćim putem) :P

    ReplyDelete
  30. Zijad djulovic09 March, 2015

    Rafinerija malo u onoj drzavi a sada suma jarane 😊

    ReplyDelete
  31. On nabavlja metraniju za rafineriju... :D

    ReplyDelete
  32. Zijad djulovic09 March, 2015

    Vi mene ko malo zezate ili se meni cini ,mozda me opuco ovaj benzin hahaha

    ReplyDelete
  33. Ja lap top cistim deterdjentom za pranje sudja

    ReplyDelete
  34. Benjamin Sautermeister21 March, 2015

    Thank you for the review of my app. The app is now able to insert text, so you can use it for more professional purposes, too ;)

    ReplyDelete

Ostavite komentar