31.3.15

Viber, SofaScore LiveScore i WP Novosti aplikacije imaju nadogradnju

Nova Store slika manja

Danas imamo nadogradnju Viber aplikacije koja donosi neke manje promjene kao što je "brisanje" na fotografijama lijevo/desno da bih došli do ostalih fotografija u toj konverzaciji. Pored toga može se jezik aplikacije odabrati nezavisno od jezika telefona. Osim toga mi ne primjećujemo nista novo.

 

viber setup 2

 

Preuzmite Viber aplikaciju/nadogradnju ovdje.

 

Viber download

 

Sofascore LiveScore

 

SofaScore LiveScore setup

 

Aplikacija za svakog ljubitelja sporta koja ne samo da donosi rezultate o utakmicama nego i sve potrebne statistike ekipa, sportista/sportašica. Danas ima manju nadogradnju uz nadogradnju nije došao izvještaj o promjenama tako da ne znamo šta je novo. Ako nešto primjetite javite nam u komentarima.

 

Preuzmite SofaScore LiveScore aplikaciju ovdje.

 

SofaScore QR setup

 

WP Novosti

 

WP Novosti mockup 2 manji

 

Naše aplikacije WP Novosti imaju danas također malu nadogradnju tj. mali bugfix, radi situacije koju smo imali prije par dana da nismo bili dostupni korisnicima je izbacivala aplikacija i nisu znali u čemu je problem. Današnja nadogradnja će napraviti da iako postoji greška na našem blogu, a nije otklonjena, korisnici će dobiti poruku šta je u pitanju. Nakon promjene DNS postavki naše domene može se još desiti da stranicu/aplikaciju ne učita od prve jer serveri na svijetu moraju prihvatiti nasu DNS adresu.

 

Ova nadogradnja ne donosi još novu univerzalnu aplikaciju, ali naredna vjerujemo da hoće. Preuzmite WP Novosti bez reklama ovdje, a istu aplikaciju sa reklamama (besplatno) ovdje.

 

WP Novosti plaćena (bez reklama)

 

WP Novostiplacena QR Code

 

WP Novosti besplatna (sa reklamama)

 

WP Novosti besplatna QR Code

21 komentara :

  1. Dino, ne radi mi u WP Novosti funkcija "crna pozadina članaka" kada OTVORIM neki članak opet bude bijela pozadina, a ja bi na amoled-u htio da je kao i u Windows Central, crna na početku, crna kada otvorim neki članak..
    Nije radilo niti prije ovog zadnjeg update-a.
    Pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Za crni nacin citanja clanka potrebno je ukljuciti novi nacin citanja clanaka jer standardni nacin ne podrzava tu funkciju.

    ReplyDelete
  3. svidja mi se SofaScore kao app jes da nije na nasem jeziku kao Rezultati sto su na Androidu ali odlicna je po meni. ne mogu skloniti adds sto su dole gde su mi softverske tipke ali nema veze ne smetaju toliko...kad bi mogli ocekivati novu app za \V Novosti usput? za koliko otprilike?

    ReplyDelete
  4. Ja sam se nadao da ce biti nadogradnja za whatsapp :),vidim android dobio opciju poziva pa se ponadah :).

    ReplyDelete
  5. Vjerovatno prva verzija ove sedmice jos. sve zavisi od Microsofta koliko ce pregledati aplikaciju, to moze potrajati i do 5 dana. I ako se tu njima nesto ne svida, a desava se i to, onda obore nadogradnju pa sve ispocetka... opet cekanje do 5 dana. :( ali nadajmo se da ce brzo pregledati i pustiti.

    ReplyDelete
  6. Bokifireman31 March, 2015

    Registruj se i posalji zahtjev trojci prijatelja da i oni instaliraju i sklonice se reklame

    ReplyDelete
  7. Bokifireman31 March, 2015

    Ja ne mogu da ukljucim novi nacin citanja ni sad ni prije nadogradnje nisam mogao

    ReplyDelete
  8. registrovan ja ali niko sem mene ne koristi WP to je problem xD

    ReplyDelete
  9. Ja kako sam cuo moze i drugi OS instalirati app, ali kod mene nije radilo. Kod nekih jeste...

    ReplyDelete
  10. Ozbiljno? sto mi to niko ne javlja da vidim do cega je. Sta se desava kada odes u postavke i ukljucis ono dugme za novi nacin citanja clanaka? mislim kada se vratis i otvoris clanak nakon toga...

    ReplyDelete
  11. Jebi ga, ja bi htio crnu pozadinu, a da IMAM i komentare na dnu...
    Ovaj "novi" način NIJE riješenje problema, ipak samo me zanimalo da li može..

    ReplyDelete
  12. Moci ce uskoro u novoj app crnia ili bijela pozadina, samo sto ce komentari biti odvojeni na drugoj stranici i moci ce se jednim klikom doci do njih. Ali garantujem da taj jedan klik i ucitavanje komentara je dosta brze nego sada kako su komentari ispod clanka. Komentari na dnu ce nestati uskoro jer trose mnogo resursa, i traje dugo dok se ucitaju.

    ReplyDelete
  13. Negde sam procitao da ce uskoro da izadje za windows i ios :)

    ReplyDelete
  14. mille grobar01 April, 2015

    Ok je i Sporty Trader livescore app,koristim je vec duze vremena i odlicno radi.Umemorises sve utakmice koje te zanimaju tokom nedelje i sve sljaka.Imas izvestaje o golovima,kartonima,poluvremenima a cak i golove mozes videti,tj ponudi ti link ka youtube...

    ReplyDelete
  15. Dino ne mogu da skinem prognoza aplikaciju. Kaze error 80004005. Probao sam nakon toga da nasumicno skinem nekih 10 popularnih aplikacija i sve druge normalno se instaliraju.

    ReplyDelete
  16. To je greska trgovine jer vidite da se pojavljuje u trgovini, aplikacija radi kako treba samo trgovina ne dozvoljava nekad updatwe ili instalaciju. Microsoft zna vec za tu gresku ali ne znamo da li rade na njoj. Pisali smo clanak o tome i veoma je frhstrirajuce jer korisnici previse lagano odu do ocjena aplikacija i stave 1 zvijezdica "ne radi update u trgovini".

    Postoje jasna pravila izmedu Microsofta i razvijaca, razvijaci prave aplikacije, Microsoft ih postavlja u trgovinu i odrzava trgovinu. Zbog toga imaju i 30% nase zarade od aplikacija. I ponavljam vidi se tokom greske da pise "Store error", da li je to negdje u Prognozi tokom otvaranja aplikacije ja bi mogao ispraviti, ovako smo prepusteni Microsoftu :(

    Radi se o gresci koja zahvata aplikacije koje su nekada bile besplatne, a sada placene. Ukucajte na Bing windiws phone error 80004005 ili c101a7d1. Te dvije greske su povezane i kriv je Microsoft sto je nesto zeznuo na svom serveru pa korisnici ne mogu preuzeti aplikaciju.

    ReplyDelete
  17. Da dodam link kao dokaz da nije do Prognoze nego do Microsofta u kojem i drugi razvijaci se javljaju. Pogodeno mnogo aplikacija

    http://wpdev.uservoice.com/forums/110705-dev-platform/suggestions/7168298-provide-fix-for-c101a7d1-when-updating-80004005-w?email_login_token=a3e52645548116d4869e63e6e3878eb6&tracking_code=c76f6e1c69f8657c009193a58c9448ed

    Savjetujem svakom korisniku da ode na taj link i uloguje se sa svojim emailom i klikne gore lijevo na onaj broj tako ce Microsoft vidjeti prije gresku i ispraviti je.

    ReplyDelete
  18. Ne svidja mi se kako izgleda uopste...dizajn prelos...lepo sve uradjeno ali ocajno po meni izgleda

    ReplyDelete
  19. Bokifireman01 April, 2015

    Ne mora biti wp radi 100% ja isprobao slao i na android i ios samo posaljes poziv sms-om i link in uputi na njihovu prodavnicu

    ReplyDelete
  20. Bokifireman01 April, 2015

    Meni je sofa ubjedljivo najjj

    ReplyDelete
  21. Bokifireman01 April, 2015

    Evo nakon azuriranja proradilo

    ReplyDelete

Ostavite komentar