17.3.15

Microsoft vjerovatno gasi brend „Internet Explorer“

internetexplorer_0

Microsoft razmišlja da napusti ime Internet Explorer jer ono nije više popularno i koliko god bio dobar IE, radi tog imena se ne koristi dovoljno i popularnost internet pretraživača je jasno kod Chrome i Firefox. Microsoft je pokrenuo novi projekt zvani „Project Spartan“ i taj preglednik smo vidjeli do sada par puta na videozapisima kao i na prezentaciji za Windows 10. Taj preglednik će doći uz Internet Explorer na Windows 10 i vjerovatno će zauzeti glavnu poziciju za „obične“ korisnike, dok će IE ostati još uvijek tu radi poslovnih korisnika i njihovih stranica koje IE još uvijek podržava.

 

windows-10-project-spartan-browser wpnovosti

 

Microsoft se izjasnio na „Convergence“ konferenciji jučer da traže novo ime za projekt Spartan. Jasno je da se neće zvati Internet Explorer. Istraživanja koja je vodio Microsoft nad Chrome korisnicima pokazuju jasno da brend Microsoft dosta bolje stoji ispred Internet Explorer brenda, ali ni Microsoft ime ne treba očekivati u novom nazivu Spartan-a. Vjerujemo da će Microsoft izmisliti nešto neobično što će ispitati dovoljno kod svih korisnika i na kraju će to ime ostati neko vrijeme kao i Internet Explorer.

 

Internet Explorer postoji od 1995. godine, i to je vrijeme kada neki današnji korisnici, razvijači, web developeri nisu ni bili ni rođeni. Nova generacija korisnika treba imati i novi web preglednik i sa novim i modernijim imidžom kao što je to Spartan koji je pokazao da je dobro prihvaćen dizajnom, sposobnosti će još morati pokazati u budućnosti ali ono što smo vidjeli do sada (sa integracijom Corante) je veliki korak ispred Internet Explorera današnjice.

 

Šta vi mislite kako bi trebao Microsoft nazvati novi web preglednik?! Za primjer Cortana, ona se zvala u fazi razvoja isto Cortana i na pritisak korisnika/medija Microsoft je ostao uz to ime koje potiče iz Microsoft-ove igre Halo u kojoj ima asistent zvana Cortana.

 

Internet-explorer-usage-data_svg

 

Zanimljiv podatak na Wikipedia stranici nalazimo o Internet Exploreru koji je od 1995. do 2003. imao ogroman rast, čak je imao 2003. godine udio od preko 90, ali danas i kroz pojavljivanje Google Chrome kao i Firefox taj udio ispod 15% što je zabrinjavajuće.

 

izvor: The Verge

10 komentara :

  1. Microsoft @lfa

    ReplyDelete
  2. Meni se "spartan" svidja :-)
    Egzoticno je jer podseca na Spartu (u glavi mi je odmah scena iz filma 300 "THIS IS SPARTA!") ali i dovoljno ubojito jer podseca na najotrovniji dozvoljen dodatak jelima i picu aspartan (coca cola zero).

    ReplyDelete
  3. Verovatno ce i ostati Spartan, to je tradicija a i ime je dobro pa zasto menjati kad smo vec navikli na njega.

    ReplyDelete
  4. Nije ni cudo da je tako nisko pao kad ne radi dobro,vjerovatno na hiljade puta sam ga otvori i skoro stalno je u nekom problemu,nedavno sam nesto htjeo od MS na IE da preuzme nesto mi je napisao "da ova stranice to ne moze preuzeti"odem na googl i preuzmem

    ReplyDelete
  5. Ja na kompu koristim w8. Na lumiji imam 8.1. Otkako sam poceo koristiti microsoftove usluge, programe i aplikacije, to mi sve vise sve ima smisla. Sve je uvezano i usklađeno. A sto se tice IE, kod mene ima puno puno brži odaziv nego chrome ili firefox.

    ReplyDelete
  6. Izgleda da svi imamo razlicita iskustva. Ja sam se poceo koristit ovom logikom: Operativni sustav je temelj svega. A ako vec imamo windowse, onda je logika da koristim sve od windowsa tj microsofta. Dugo mi trebalo da se naviknem na IE, bing i ostalo, ali sada mi je to sve normalno i ne razmisljam o nicem drugom.

    ReplyDelete
  7. Da trebalo bi,ali je logika da nema logike da je IE pouzdan

    ReplyDelete
  8. Edi Kovačić17 March, 2015

    Moze se zvati i brazilska celava macka. Ali ako nevalja necu ga koristiti. Koristim firefox jer nema alternative uopce.

    ReplyDelete
  9. Stefan Ivanović17 March, 2015

    OneBrowser, svi su im servisi neki "one"

    ReplyDelete
  10. IE koristim iskljucivo Samo na Lumia uredjajima i to od 2011. Nema boljeg i to je cinjenica. Dok na prijenosnicima iskljucivo Chrome. Bing ne koristim niti pod razno, glup mi je i bezvezan, umjesto tog sluzbenog pretrazivaca koji mi al pari sa jos glupljim Askom, koristim jedini i najbolji Google pretrazivac.
    Mozda je samo navika ali ..funkcionira bez problema i tako sve vec godinama.

    ReplyDelete

Ostavite komentar