18.3.15

Windows 10 će omogućiti spajanje razne periferije na Windows Phone uređaje

usb-Windows-Phone-Windows-10Uz razne vijesti o Windows 10 OS-u koje su se proširile zadnjih dana, danas se opet pojavila dobra vijest. Kako prikazuje naslovna slika, Windows 10 OS će korisnicima mobilnih i tablet uređaja omogućiti spajanje razne periferije putem USB priključka.

 

USB-for-mobile-WIndows-10

Ljubitelji igrica će moći koristiti Xbox kontroler (vjerojatno će moći i ostali kontroleri), korisnici koji mobitel koriste u razne poslovne svrhe će moći koristiti miš, tipkovnicu, eksternu memoriju, monitor, zvučni USB ulaz i izlaz te vjerojatno još mnogo toga. Također prikazano je da će se uređaji moći brže puniti ali pretpostavljamo da će za to biti potreban USB Type C koji će dolaziti na budućim Windows 10 flagship uređajima.

Još nije poznato hoće li biti potreban neki dodatak poput “docking station-a” ali jedno je sigurno, na sve Windows 10 uređaje će se moći priključiti periferija, mogućnost koju su do sada sigurno tražili mnogi korisnici. Vidimo da će se trenutni Windows Phone uređaji dolaskom Windowsa 10 skoro pretvoriti u laptope, naravno da ih neće moći zamijeniti ali takve funkcije su sigurno dobrodošle.

 

izvor: Windows Central

73 komentara :

  1. Hoce li 360 controler moci da se poveze bezicno ili samo preko usb kabla? Nisam bas najbolje shvatio. Bilo bi super da moze preko wi-fi-a

    ReplyDelete
  2. Zna li ko kad tacno izlazi Windows 10?

    ReplyDelete
  3. Zvanicni je potvrdeno na ljeto. Inace se nove verzije izdaju u jesen ali ovog ljeta kaze Microsoft da ce biti gotov Windows 10 za distribuciju.

    ReplyDelete
  4. Bilo je neke priče oko "wireless docking-a" uz odgovarajuću periferiju, možda mogne i wireless putem. Za sada je sigurno da će moći preko USB

    ReplyDelete
  5. E danas mi wpnovosti uljepsase dan ,sve bolja od bolje vijesti ,svaka cast a i na komp vec preuimam novi build ,sacemo vidjeti abd 😊

    ReplyDelete
  6. Nenad Čupković18 March, 2015

    Još kad bi naveli dali to uključuje sve uređaje koji će dobiti nadogradnju ili će starija gama biti osakaćena za otg... :(

    ReplyDelete
  7. Eh da je ovako svaki dan sve dobre vesti, pa makar po jedna da nam olaksa dan...😊 pozz za sve WPhon-ce...

    ReplyDelete
  8. Mislim da to ne smiju napraviti, ne mogu se izvući na priču da je potreban noviji hardver jer OTG nije od jučer prisutan kod konkurencije :)

    ReplyDelete
  9. eldintabak18 March, 2015

    Pocelo je, pocelo.

    ReplyDelete
  10. Jos vise od pola godine sigurno moramo cekat a sto ce sve biti do kraja vjerovatno ne motemo ni slutiti

    ReplyDelete
  11. Danas dosta dobrih vijesti... :-)

    ReplyDelete
  12. Ja kontam gdje je woody reko ili pije il se negdje bije ,a ovdje se svasta nesta desava 😁

    ReplyDelete
  13. Greskom sam gledao dva filma a trebao sam samo jedan i eto vrijeme prodje,sad pokusavam da stignem

    ReplyDelete
  14. Ja jos malo pa skino novi build na kompu 😊

    ReplyDelete
  15. Ide sporo ko regres 😂

    ReplyDelete
  16. sta jos ti stoji na 81%

    ReplyDelete
  17. Regres? Šta je to? o.O

    ReplyDelete
  18. To nije u redu i ja sam malo zakasnio ali nikako ne doci,nije u redu.A gde je,,,,

    ReplyDelete
  19. To je ono kad svaki mesec dobijas dodatak na platu...😂

    ReplyDelete
  20. Znam brate, zezam se, ali toga nema u mojoj firmi. :-) Legenda kaže da je nekad na našim prostorima i mimo državnih firmi bio regres... Babske priče... :D

    ReplyDelete
  21. URBANA LEGENDA :D

    ReplyDelete
  22. Demantujem sam sebe,jbg.

    ReplyDelete
  23. Znaci ja ispadoh naivan,nemam a nikad nisam ni imao platu pa neznam ni sta je to,bas sam idiot rekoh puz

    ReplyDelete
  24. A zasto se dobija dodatak na platu zasto sve jednostavno ne bude plata?

    ReplyDelete
  25. Zapricao se sa Cortanom :D

    ReplyDelete
  26. Gledao sam film ali nekao previse dug oko 4 sata i 40 minuta tek na kraju sam shvatio da sam dva filma gledao,pogodilo se da je isti i glumac samo bez brade pomislih da se obrijao,a radnju filma nisam nista razumio,u sustini ja ne gledam filmove

    ReplyDelete
  27. To se ne porezuje pa je jedan od nacina da firma ne plati porez na doprinose radnika. Prevoz, topli obrok, regres, trinesta plata...to je sve stimulans za radnike a ne porezuje se. Regres se dobija pred godisnji odmor a trinesta plata na kraju godine, bar je tako bilo "nekada" ranije, a sada ko kako stigne. Znam da po zakonu u Srbiji mora da se isplacuje trinesta plata i da radnik potpisuje da je primio kod privatnika, mada dosta njih ni ne da tu platu a falsifikuju potpis kao da je taj radnik primio i potpisao. Veliki procenat je onih koji ne daju tu trinestu platu a obavezni su.

    ReplyDelete
  28. OOOOOOOO svasta pa koji je to film i kako nisi shvatio da su dva razlicita haha
    cccccccccc

    ReplyDelete
  29. Znam druze da se zezas zato je na kraju smajli koji place...😊 Ali ako hocete da mi verujete ja primam regres svaki mesec a radim u privatnoj firmi. To na godisnjem nivou izadje oko 110 €, a plus se placaju prekovremeni sati ali uvek.

    ReplyDelete
  30. Ti neki lik iz bajke il' šta? :D

    ReplyDelete
  31. Trnova ruzica...😊

    ReplyDelete
  32. Nenad Čupković19 March, 2015

    Videćemo, da nam se ne razbije o glavu taj type C... Da ne ispadne da ne podržava hardware... :D

    ReplyDelete
  33. Ma lil je il prometni policajac ili carinik..pa mu kolege krivo objasnile sta je mito a sta regres :P

    ReplyDelete
  34. Sami se nadam da cu skupit 2iljade kuna za 640xl pa ce sve to zajedno sa 10tkom gore raditi ko urica..a ovaj 625 sta imam isto moze posluziti ko player ako ce sve stimati kao sto obecavaju..

    ReplyDelete
  35. Ja stvarno neznam sta je regres i ako mi je Natasa objasnila opet mi nije jasno

    ReplyDelete
  36. Nasao sam servis da mi zamijeni sve tipke na telefonu ali ga moram ostaviti cijeli dan u servisu,odustao sam nemogu tako dugo bez Lumije

    ReplyDelete
  37. Regres je stimulans (novcana nadoknada) za radnike koja je obavezna zakonom. Mozes to da shvatis i kao jednokratnu pomoc. To se nekada davalo u SFRJ obicno jednom godisnje u visini od 70% plate koju primas. Moze i mesecno kao ja ili sve odjednom na gomili. To se ne postuje u 95% firmi danas a onih 5% su drzavne firme i institucije i padobranci kao ja...😊

    ReplyDelete
  38. Znaci na dobrovoljnoj bazi?

    ReplyDelete
  39. Pa nije bas na dobrovoljnoj, zakon obaveze svakog poslodavca da isplacuje novcanu nadoknadu (regres) jednom godisnje ili na vise mesecnih rata u toku godine. E sad to sto poslodavci krse zakon i ne isplacuje ogromnoj vecini u privatnim firmama, to je posao za inspekcije, za tuzioca i sudstvo.

    ReplyDelete
  40. I ako nije puno vjerujem da radnicima mnogo znaci mozda ne kao vrijednost ali kao motivacija

    ReplyDelete
  41. uh, kako ne znaci to bi bilo da recimo primas platu od 300 eura i da ti recimo jos daju 180 eura na ime regresa, sto nije malo eto jedna Lumija na poklon... :)))

    ReplyDelete
  42. Kolege po Windowsu, jedno početničko pitanje. Instalirao sam W10 na laptopu i sve je radilo ok, medjutim prilikom pokretanja laptopa jutros ćerka je verovatno izabrala povratak na predhodnu verziju (W8.1). Nije valjda da sad moram ponovo da instaliram 10q ispočetka?

    ReplyDelete
  43. Da, vjerovatno morate instalirati ponovo.

    ReplyDelete
  44. Vladan Vukajlovic19 March, 2015

    Regres je engleska rec regression .

    Bankarsko objasnjenje je :pravo lica koje, sa drugim licima, daje garanciju da posle isplate poveriocu može od glavnog ili solidarnog dužnika zahtevati povraćaj bar jednog dela plaćenog iznosa. Kod menice i čeka: pravo imaoca hartije od vrednosti da u slučaju da trasat (lice na čije ime je menica vučena) ili akceptant, ne akceptira tu hartiju ili odbije da je isplati, zahteva od emitenta (lica koje izdaje hartiju od vrednosti) ili indosanta (lica koje prenosi hartiju od vrednosti na drugo lice) naknadu isplaćenog iznosa

    Regres bi u stvari kod nas trebao da oznacava isplatu iliti naknadu radnkiku za Godisnji odmor ,gde poslodavac ulaze u radnika unapred kako bi mu ovaj vratio kvalitetnim radom
    Na zapadu takodje imas nesto slicno a to je Bozicni dodatak sto je veoma slicno,plus 12 plata plus 13 plata kao nagrada na godisnjem nivou.
    Ako gresim ispravite...

    ReplyDelete
  45. Ovo je vec jedan drugi dizajn regresa

    ReplyDelete
  46. Ja rijetko gledam filmove zao mi gubiti vrijeme na nerealno radije dokumentarno tehnoloski film,sinoc sam pokrenuo film
    The Expendables ali negdje pred kraj server je "pucao"pa sam morao iz pocetka pokrecati,valjda prilikom zadnjeg pokretanja aktivirao sam drugi dio toga filma isti glumci isto radnja afrika pa nastavim gledati ali se razvuklo,

    ReplyDelete
  47. Vladan Vukajlovic19 March, 2015

    Kod mene jos uvek vazi ta Legenda i obicno se isplacuje u visini prosecne plate firme u dva dela u letnjim mesecima ...

    ReplyDelete
  48. Spreha 10-ka ko doksa ,nema stekanja ,jos sam neznam ni kako skinuo AVG 2015 placenu verziju poslali mi i licencu ,ufatio sinoc kada bili preoptereceni kako se zajebase nije mi jasno ,ali pravo se nezezam 😉 hahahahah joj jes mi godra 😂

    ReplyDelete
  49. Po stilu pisanja ti nisi u nestabilnoj firmi a takvim firmama nije problem izdvojiti da bi radniku dali energije za pogon..

    ReplyDelete
  50. Joj al vas zarazih sregresom ,a umene ima u sumariji ,bog dao stabla samo prodaji hahahaha

    ReplyDelete
  51. Znaci kod tebe preko cijele godine regres,i to goruci

    ReplyDelete
  52. Vladan Vukajlovic19 March, 2015

    Na zalost nije stabilna ali radi ,mozda je trenutno izvor mnogih vesti u Srbiji-Zelezara Smederevo

    ReplyDelete
  53. Znaci zahvaljujuci drzavi primas regres?

    ReplyDelete
  54. Vladan Vukajlovic19 March, 2015

    Verovatno

    ReplyDelete
  55. Natasa nisi cula kako nasa cortana dobi nadimak "šaraf riba" 😂

    ReplyDelete
  56. Najbolja je lova šo miriše na smolu 😂

    ReplyDelete
  57. U mene isto ,nekada u kešu ,nekada roba al nema veze ili med ili medene pare 😉

    ReplyDelete
  58. "Drvosjeca da sam ja a ti da si dama dali bi tada bila ljubav medju nama" Crveni Coralji -1969

    ReplyDelete
  59. Evo jednostavno mimo redovnih plata dobijes ja ko idi namore ,popi dadni u humanitaru jebe se njima ,uglavnom to je tvoje ,eto to ti je regres pare sneba maltene...

    ReplyDelete
  60. Idi azuriraj lumia kameru😉

    ReplyDelete
  61. Imam oko dvadesetak app za azuriranje,mogao bi kameru

    ReplyDelete
  62. Kada ce cener za fon ,kada ,joj kad mi napise no builds ,ma nedaj boze da su blize ,drzte me da ih nerazbujem 😂

    ReplyDelete
  63. Imas telefon rezervni a i komp pa daj da ti ne pravi probleme kad vec moze da se sredi, mada ne bi imalo smeha da ti sve radi savrseno :D

    ReplyDelete
  64. Od nje nema batina ali nema ni rucka :D

    ReplyDelete
  65. Regres napravi pometnju ali ima ih koji ga hvala bogu jos primaju :D

    ReplyDelete
  66. To je to 👍

    ReplyDelete
  67. I onako se ni na sto ne zalim u zadnje vrijeme znaci da unistim i poslednju mogucnost,salim se,drugi telefon mi je s3 i sony ja ta dva telefona ne koristim jedan je u podrumu a dugi ispao na pod iskocila baterija i vise je nisam nikad ni stavio,strah me da u tom jednom danu ne izdam Lumiu i zavolim ovaj drugi telefon(da sam bar bio takav prema zeni sad nebih bio sam:) )

    ReplyDelete
  68. Sto se zena tice nisi imao srece pa nisi nasao pravu inace bi je tvoja ljubav sacuvala a za telefon ti garantujem da neces izneveriti Lumiju. S3 je super fon a Sony vec stvar ukusa ali moze kao zamena povremena. Nije veliki greh pustiti ponekad Lumiju da odmori, cak ce joj dobro doci. 😉

    ReplyDelete
  69. A da se lumia ne zagleda u servisera pa ostanem sam na ovom svijetu:)
    jedina stvar sto mi se svidja u s3 je kad dotaknem ekran a cuje se neki umirujuci tonovi kao buckanje vode ostalo mi se nista ne svidja,i onako sam sa tm telefonom samo buckao

    ReplyDelete
  70. Samo ti promeni regiju i jezik na telefonu da deaktiviras Cortanu i nemas brige

    ReplyDelete

Ostavite komentar