2.3.15

Microsoft Lumia 640XL

Lumia-640XL-Press-collection

Microsoft Lumia 640XL je novi smjer u koji ide Microsoft trenutno sa mid range telefonima koji će zamijeniti Lumia 13** seriju. Lumia 640 i 640XL su predstavljeni danas na MWC u Barseloni i dolaze u prodaju u aprilu. Lumia 640XL je veća varijanta Lumia 640 i dobra zamjena za Lumia 1320 sa još boljim performansima.

 

Novi natpisi na Lumia seriji izgleda da će nositi XL u sebi za veće varijante to jest one modele koji spadaju u „Phablet“ kao Lumia 640XL. Lumia 1320 je uvijek bila tu zamijenjena i pogrešno protumačena od strane korisnika jer su neki mislili da su veći brojevi automatsko bolji uređaj kao npr 1320 spram 930 ili 1020. Lumia 1320 je bila namijenjena za srednji sektor dok su ova druga dva modela Lumia 930 i 1020 (u svoje vrijeme) bili/jesu još High End.

 

Lumia-640XL-Press-Covers-colors

 

Specifikacije Microsoft Lumije 640XL su:

  • Windows Phone 8.1 sa Lumia Denim
  • Windows 10 spreman
  • Dolazi u bojama cijan, narandžasta, crna ili bijela
  • Snapdragon 400 1.2Ghz četverojezgreni procesor
  • 5.7“ HD zaslon sa 1280x720 IPS LCD sa 259PPI, Glance (info zaslon), Corning Gorilla Glass 3, bolja vidljivost zaslona u direktnom suncu
  • 1GB RAM
  • 8GB interne memorije sa microSD utorom za karticu do 128GB + 30GB besplatnog OneDrive prostora
  • Zadnja kamera je 13MP sa autofokusom, 1080p snimanje videozapisa na 30fps, blic je LED i dolazi sa Lumia Camera 5.0 sa dinamičkim blicem i HDR
  • Prednja kamera ima 5MP sa 1080p snimanjem videozapisa
  • Povezivost - Bluetooth 4.0, micro USB 2.0, Micro SIM, A-GPS+GLONASS, BeiDou, DLNA, Miracast, WLAN 802.11 b/g/n/
  • Senzori - akcelometar, magnetomaetar, proximity, senzor za osvjetljenje i SensorCore
  • Baterija od 3000mAh (koja se može izvaditi)
  • Težina 171g
  • Dimenzije 157.9 x 81.5 x 9.0 mm

 

Lumia-640XL-Press-Collection2

 

Microsoft Lumia 640XL dolazi također u dvije varijante i Dual Sim LTE će koštati 219€, dok će Dual SIM 3G koštati samo 189€ i najbolji dio, dolaze u prodaju ovaj mjesec već (na određena tržišta). Microsoft da bi uljepšao kupovinu nudi kao i kod Lumia 640, jednu godinu besplatno Office 365 Personal, sa Word, Excel, PowerPoint, Outlook i OneNote za ovaj Lumia uređaj kao i jedan vaš računar ili Mac kao i jedan vaš tablet besplatno. Uz to 1TB (1000GB) OneDrive prostora i 60 minuta besplatnih razgovora na Skype neograničeno bilo gdje u svijet (svaki mjesec).

77 komentara :

  1. Di su mu kapacitvne tipke? Znaci neće biti Lumie 1330?

    ReplyDelete
  2. Ovo bi mogla biti ljubav na prvi pogled,a ta 2.5mm da zaboravim,vec kako rece Juraa gdje su tipke

    ReplyDelete
  3. Administrator02 March, 2015

    Nema dedicated camera key?

    ReplyDelete
  4. Neko zna kako se oznacava da posjeduje dupli dodir za aktiviranje ekrana,vjerovatno cu opet unistiti tastere pa da mogu tako ukljucivati tel.

    ReplyDelete
  5. Hm odlican telefon i odlicne specifikacije samo po meni pogresan naziv telefona, jer zbunjuje korisnike, trebali su napraviti seriju kao prve WP 8, ali vidicemo kroz vremenski period da li je Microsoft pametno odlucio.Sto se tice izgleda,dizajna,opcija to je sve na nivou i vredno svakog jer zavidi drugim proizvofjacima,softver,opcije,hardver,dizajn.Samo napred Microsoft jedva cekam Wibdows 10 😄

    ReplyDelete
  6. Pa nije pureview vec samo ima optiku Carlzeiss.Kako sam nasao na sajtovima,a samo pureview imaju dugme za slikanje, naravno novi modeli, dugme za slikanje su imali samo prve Lumie na WP8.0

    ReplyDelete
  7. Aleksandar02 March, 2015

    Izvini nisam siguran kako da te kontaktiram, pa moram ovako.
    Ja vodim blog KrajnjeIzokrenuteVesti (iako se tako zove nema veze sa nekom decijom igrom), zapravo to je IT blog nalik tvom samo sto se ja bavim raznim tematikama, te bih voleo ukoliko pogledas moj blog i ako ti se nekako svidi da napravimo u buducnosti neku saradnju.I takodje da ti kazem da sam u poslednjem postu koristio deo tvog teksta o Lumii 640 i 640XL.
    stranica je:
    http://krajnjeizokrenutevesti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mora da je procesor dobar cim podrzava lumia camera 5.0... Za ove pare po Meni ovo je super Ko voli vece telefone.

    ReplyDelete
  9. Ja,ja ja volim vece telefone,ma nikiad nije veliki

    ReplyDelete
  10. Hehehehehehe... Izgleda da CE biti prinove?

    ReplyDelete
  11. Ja bih to sad odmah da kupim sad za 10 minuta,mada za nekoliko dana idem na put pa tamo cu valjda naci,nekako me cudi da ne nadjo nikakvu manu valjda ve Tromb nesto naci;)

    ReplyDelete
  12. Znaci ovo mi je sljedeci mob garantirano..taman ce biti ispod 2000kn sto je odlicno i jeftino za ovakav mobitel

    ReplyDelete
  13. Super telefoni al jedino kaj ne valja je to da izgleda ima vrazje softverske tipke. Zakaj samo su poceli izbacivat telefone s softverskim tipkama

    ReplyDelete
  14. Nemojte sad da bude da su tipke u sastavu ekrana....

    ReplyDelete
  15. To se mnogi pitaju a koja je razlika izmedu softverskih i ovi na zaslonu? Softverske imaju prednost da se mogu sakriti, a hardverske ne. Softverske cak zauzimaju manje prostora i direktno su na zaslonu i jedino tu oduzimaju par piksela ali se to ne primjeti kada se stavi npr lumia 920 kraj 735 izgledaju isto tipke. Mislim da je to samo stvar navike kao prije prelazak sa pravih tipki na ove kapacitivne, i one su na pocetku bile lose na dodir a sada su dobre.

    ReplyDelete
  16. Trazio sam neku manu koja mi se ne svidja i sad nasao.....takve tipke niko ne voli,,,mada mozda je samo stvar navike

    ReplyDelete
  17. Onda nasljednik L1520 ce biti 940XL? Otvaramo kladionicu? ;-)

    ReplyDelete
  18. Kad vec znas reci mi za tipke gdje su?

    ReplyDelete
  19. Pa da,takve tipke su usteda a da bi bio povoljniji sa cijenom

    ReplyDelete
  20. Evo slike uzivo. Sofverske ali izgledaju isto hardverske
    koja je razlika?

    ReplyDelete
  21. Indetičan smartphone kao i "Microsoft Lumia 640".Glavne razlike, prva je 640XL :

    Glavna kamera:
    13 MP(Sensor size: 1/3 inch, f-number/aperture: f/2.0) vs.
    8 MP(Sensor size: 1/4 inch, f-number/aperture: f/2.2) - manje je bolje.
    Prednja kamera:
    5 MP wide angle, video rezolucija: 1080p (Full HD, 1920 x 1080) vs,
    0.9 MP wide angle, video rezolucija: 720p (HD, 1280 x 720)

    Display:
    5.7 '' display, resolution: HD720 (1280 x 720), gustina pixela : 259 ppi vs.
    5 '' display, resolution: HD720 (1280 x 720), gustina pixela : 294 ppi

    Baterija:
    Kapacitet baterije, (3000 mAh) vs.
    Kapacitet baterije, (2500 mAh)

    Moj utisak:"Wihte" model izgleda najbolje, dok "Black" model ima matiranu zadnju masku.
    Moja zamerka:Trebalo je staviti bar novi 64-bitni "Snapdragon 410".

    ReplyDelete
  22. Ipak ne izgleda tako lose a vjerovatno je prakticnije,i ako mi je veliki telefon izvjezbao sam jednom rukom da obavljam radnje cak i da pisem jednino sa tim tipkama malo je nespretno posto su mi pri dnu telefona,,,

    ReplyDelete
  23. Sve je to ok kaj velis al draze su mi obicne tipkei ljepse mob izgleda a probal jedne i druge...

    ReplyDelete
  24. I ja sam imao takve tipke mislim da je bio HTC i nije mi se svidjalo jednostavno donji dio telefona kao visam samo da uzmem pilu i otpilam

    ReplyDelete
  25. Nema oznake, ali pošto je ovo midrange smartphone, "double tap to wake" se podrazumeva...

    ReplyDelete
  26. Ja trenutno koristim NL820 i puno lepse mi izgledaju nek ove na tvojim slikama i tipke su mi na sredini donjeg djela

    ReplyDelete
  27. Jeste lijepse i meni, slazemo se tu izgleda svi. :) previse je mjesta ispod tipki do kraja telefona. Ali ako pogledamo lumia 920 i 1520 u 1520 su tipke skoro na kraju telefona, a kod 920 su kao na slici skoro. Tako da mislim da oni mogu napraviti da bude na kraju telefona ako zele.

    ReplyDelete
  28. Stvarno da se čovjek razočara, konkurencija izbacuje telefone sa vrhunskim performansama, koji će joj donijeti još bolji položaj na tržištu, profit, koji nisu jeftini, dok Microsoft opet izbacuje telefon srednje klase. Zaista ne povjerovati, njima treba što prije, telefon koji će biti atraktivniji od najboljeg androida , premium izrade i cijene, inače, koliko god bio dobar, veoma brzo će da zatvore odjel mobilne telefonije, koji ionako pravi gubitke.Jasna stvar, u kratkom roku premium telefon sa w10 ili zatvaranje.Ljudi su "gladni" novotarija i snage , uvezano u dobar sistem, a ne nekih srednjih telefona, kojima se eto mi divimo.

    ReplyDelete
  29. Tu gdje su trebale biti tipke mogli su napisati "Microsoft" ili odsjeci taj dio

    ReplyDelete
  30. Ne ide to tako, možda samo ko Samsunga još.
    Pogledaj novi "HTC One M9", oni su još gori po tom pitanju...;))

    ReplyDelete
  31. E tu se ne slazemo :P jer istina je druga. Srednji i jeftini segmenti donose lovu, a ne high end. I koliko god mi mislili da high end donosi i definira poziciju na trzistu i to nije tacno. Imamo trenutno 1520 i 930 i pored njih i 830. 1520 je bolji od iphone 6 ali nije donijeo zeljenu poziciju na trzistu dok lumia 530 i 630 donose kes. Sam uredaj 1520 je skup za izradu i kako kazu trgovci "zarobljen novac" ulozen u high end 100 uredaja za koji bi se moglo napraviti 500 low end ili 300 low end i 200 mid range telefona koji ce odmah donijeti kapital, a high end ne donosi odmah rezultate. Obicni ljudi prave trziste i rangiranje i oni kupuju middle i low end telefone a ne high end. To je cinjenica. Posebno u zemljama u razvoju. Zaboravili smo napisati iznad u clanku Elop je najavio ove godine jos High End sa Windows 10 tako da na wp8.1 necemo vidjeti nista bolje od 1520 i 930 sto je po meni i tacno jer novi high end izdati sada on se ne bi razlikovao od 1520 i 930 toliko jako da bi ga ja uzeo u obzir za novi telefon. Zato je bolje sacekati nove cipsete, razvoj windows 10 i onda izdati high end koji ce oboriti s nogu u ljeto/jeseni/zime ove godine. Do tada oni koji imaju 930 i 1520 ce i ostati zadovoljni a i novi kupci isto jer su ova dva modela kod nas veoma jeftini

    ReplyDelete
  32. Ne razumijem zasto ne moze ,neko zastitio takav postupak?

    ReplyDelete
  33. Haha :) vjeruj da bi ja volio da su mi tipke na 1520 malo visocije, imam do dna telefona 1cm ili manje cak i dok ga drzim u jednoj ruci sastavim prst koji drzi telefon i onaj koji pritisne tipku tako da bi bilo bolje po meni da ima malo tu jos prostora do dna. Lumia 920 je po tom pitanju bila top za mene. Samo sto je imala onu ostru ivicu na dnu koja boli nakon duzeg koristenja i onako kako ja drzim telefon u jednoj ruci.

    ReplyDelete
  34. Vjerovatno hardverski nije moglo, tu iza je antena i sve sto je inace iza tipki, maticna ploca itd. Tako da iako nema tipki ono iza je jos tu

    ReplyDelete
  35. Ne mislim ja na zemlje u razvoju, Iphone 6, evo i samsung s6 su vraški skupi, pa pored toga pogledajmo koliko će se prodati S6 koji košta 980€, upravo predstavljen u Barceloni!
    Nema to veze sa zarobljenim novcima, nego sa polozajem na tržištu...

    ReplyDelete
  36. Tek kad dodje u trgovine i kad,se uzme u ruke sve ce se znati,a mogu otici kod graficara iscrtati ta tri dugmeta

    ReplyDelete
  37. Jedno pitanje, ako neko zna, kako je moguće dobiti podatak, kada je lumia proizvedena? Ili koliko sati ima razgovora?
    Recimo, kupujete polovan telefon, vracen na fabricko stanje, kako znati ove podatke?
    Pozdrav

    ReplyDelete
  38. Ako si tako pametan da postavljaš i pitanje i daješ odgovor, odgovori ti mi na jedno prosto pitanje:
    Zašto je "iPhone 5c", doneo kompaniji "Apple" tolike gubitke???

    ReplyDelete
  39. ideš u postavke i onda na mreža+ i skroz dolje ti piše broj sati razgovora koji se ne resetira nakon vraćanja na tvorničke postavke (iako ovo nemoj uzimati za sigurno, ovo govorim na mom iskustvu, dva put sam vraćao mobitel na tvorničke postavke i ovo vrijeme razgovora se nije brisalo, imam lumiu 520. sad je li isti slučaj i na ostalim uređajima, ne znam. to će sigurno više znati dino, željko, woody...)

    ReplyDelete
  40. da, tako je. Ja sam bio ubjeden da se prije kod mene brisao taj brojcanik ali medutim izgleda da ostaje i nakon flesiranja uredaja novim ROM-om.

    ReplyDelete
  41. Da ali polozaj na trzistu za Windows Phone ne kupuju skupi uredaji kao 1520 i 930. I sta bi to mogao Microsoft izdati danas, a da je bolje od Samsunga Galaxy S6 ili iPhone 6?! trenutno su oni svi na nivou i 1520 i s6 i iphone 6. Razlike su u nijansama. Ako izdaju sada nesto novo, onda u ljeto dolazi Windows 10, u jeseni opet novi high end za Windows 10 ne bi imalo smisla. Niko ne bi uzeo onda ove (zamislimo da su izdali high end) od danas. Ja cu radije sacekati Windows 10 i da uzmem opet novi High End nego sada High End sa WP8.1 koji ima slicne il iiste specifikacije kao moja Lumia 1520.

    ReplyDelete
  42. Definitivno kupujem. Veličina, mogućnost sd kartice, kamere, blic, glance, baterija koja je ipak jača od prvih pretpostavki i cijena su pridobili. Kreće štednja. :)

    ReplyDelete
  43. Ti si sretan jer si lako i izabrao a sto cu ja kad mi i sitnica smeta

    ReplyDelete
  44. Moji utisci za ova dva uredaja su generalno pozitivni, mozemo naravno uvijek naci manu kao softverske tipke (nekome mana nekome ne), nedostatak tipke za kameru itd. itd. Ali ako uporedimo sa Nokia Lumia 630 onda su ova dva telefona High End za njih. Ali iskreno.

    Evo po meni nedostatci 630 spram ova dva -
    - nema glance
    - samo 512 MB RAM, sto dosta ogranicava uredaj i razvijace
    - nema prednju kameru
    - srednjeg kvaliteta 5MP kamera
    manja rezolucija od 480x800 spram 1280x720 to je ogromna razlika
    nema senzor za osvjetljenje i proximity senzor.
    To sve imaju ova dva nova uredaja i svaki ovaj dio je ono sto svi korisnici kazu da ne valja na Lumia 630. Prvo 512MB RAM, iskreno na WP8.1 i Windows 10 uskoro nadam se da ce svi imati 1GB RAM jer je tesko postalo vise praviti dobre aplikacije za 512MB RAM. Razvijaci razmisljaju da ogranice download aplikacija na samo 1GB RAM ili vise da bi mogli pounuditi bolju aplikaciju bez kompromisa. Pored svega toga Lumia Camera 5.0 je dostupna za 640 i 640XL, ta kamera je ako ne 10 puta bolja od Lumia camera na ostalim uredajima sto s etice koristenja onda je barem 5x bolja :) Ali naj iskrenije ko zeli nesto novo a ima izbor izmedu 630, 730 ili 640 ja bi uzeo 640.

    i za kraj da opravdamo sto smo "blatili" malo zaslon na Aceru prije par clanaka, uporedimo sada ovaj 640 zaslon sa onim od Acera, onaj izgleda kao digitron spram ovog, zar ne?

    ReplyDelete
  45. što sad smeta, osim što je 0.3" kraći? :D

    ReplyDelete
  46. Racunaj ekran do tipli,sa tvog telefona na ovaj je vrhunski pomak ali sa 1320 na ovaj po nekim mjerilima i nije pogotovu sto meni kamere nista ne znace,moze i bez njih

    ReplyDelete
  47. a dobro, ti onda još malo pričekaj, valjda će uskoro izaći neki jači koji će te zadovoljiti :)

    ReplyDelete
  48. U svemu ovome ja imam ipak jednu srecu a to je:ja imam dobar i izuzetno lijep telefon i ne moram da zurim,

    ReplyDelete
  49. Tako je. Isto vazi i za sve ostale korisnike nekako. ovo je kao za nove korisnike ili koji zele promjeniti mozda lumia 820, 720, 620 ili 520 onda ova dva modela dolaze u obzir kao jeftina a nova alternativa na WP.

    ReplyDelete
  50. Tako je,ima svoje zasto je 1.2 i zasto su tipke u ekranu,doci ce red i na one koji ce se masiti i izvaditi 500-800e tad ce sve biti na svom mjestu,kao ravnoteza u prirodi tako je i u telefoniji

    ReplyDelete
  51. Zijad djulovic02 March, 2015

    Sta ti rekoh za bateriju pa bolan woody ja ti to gledam u grah i vidim buducnost ,naravno salim se a znao sam da te baterija zanima na ovom novom uređaju ,kao uostalom i mene 😊

    ReplyDelete
  52. Dino, zanima me je li znaš, hoće li ovi 640 modeli imati kompas u sebi, naizgled glupa opcija, ali nekad za neke aplikacije dobro dođe, a to mi je nedostajalo na 520? :)

    ReplyDelete
  53. I ne treba da misliš, samo pročitaj specifikacije.;P

    ReplyDelete
  54. čitao sam, samo nisam bio siguran je li se ovo odnosi na kompas ;P

    ReplyDelete
  55. Nema od toga ništa, bar što se tiče ograničenja "Store" na aparate od 1GB i veće.To bi bilo samoubistvo za Windows 10.Ako IOS radi na "iPhone" od 256MB, (kilavo, ali radi), radiće i Windows...

    ReplyDelete
  56. Slazem se ja ali Windiws je ogranicio razvijace samo kad se sjetim koliko sam ulozio truda da razdvojim 512mb uredaje od 1gb uredaja za Prognozu. Mene da se pita ne bi to radio ali da nisam to uradio korisnici bi imali app koja ne radi kako treba na 512mb ram. Na to mislim.

    Isto se ponavlja sada sa wp novosti, sa reklamama clanak dok se cita trosi mnogo ram, kod uredaja sa 512 mb ram izbaci ponekada. Ovih dana sam izdao update da go pokusam rijesiti a i tu sam "smanjio" potrosnju aplikacije da ne bi izbacivalo ipak sam ogranicio sam sebe na neki nacin radi sistema. Sa 8.1 je to sve malo bolje, ali za 10 ne znamo jos. Ostaje da vidimo. Uglavnom evo trenutno radim univerzalnu app za Windows Novosti i teze je nego sto sam mislio. Neki djelovi koji postoje na 8.0 i wp ne postoje u univerzalnim aplikacijama... Patnja uglavnom. I meni ne doslo jednom da ogranicim korisnike za Prognozu radi tih ptanji na 1gb ram ili vise. Ako su na wp8.0 a da na wp8.1 moze na svima kao sto i jeste sada. Ali ne moze tako ogranicenje na zalost pa sam morao ja funkcije uskratiti i objasnjavati korisnicima da nije do mene nego do WP-a i ogranicenja.

    Slazem se da iphone radi na manje ram ali to je potpuno drugi sistem, drugaciji nacin iskoristavanja ram itd. Posebno kod aplikacija. Zato je Apple tu gdje i jeste danas.

    ReplyDelete
  57. I ja samo ono kazem sto pricam s kolegama. Mnogo njih ima isti problema. I rade ogranicavanje funkcija potajno... Ali zato kad stigne Windows Novosti uskoro onda nece biti problema ;) nadam se. Za sada testovi izgledaju ok :)

    ReplyDelete
  58. Ako je ova predobra na novom modelu a kako bi se zvala na starom modelu gdje je 3400mA

    ReplyDelete
  59. Možda sam ja naivan, ali mislim da se predan rad ipak isplati.
    Pokojni Steve Jobs je od bankrota, takvom filozofijom i doveo Apple Inc. tu gde trenutno jeste.Ma šta mi mislili o Cupertino jabučarima i njhovoj sekti.Oni su trenutno na vrhu sveta, to je fakat.I namerno kažem trenutno.;))

    ReplyDelete
  60. Veći ekran, automatski više i troši.
    3000mA je sasvim OK.

    ReplyDelete
  61. Nije što je moj, al je stvarno najbolji...:))

    ReplyDelete
  62. Ti vec kupi...;)

    ReplyDelete
  63. Znaci ja to nemam jer se svakodnevno mucim sa time,nikad ne znam dali sam krenuo u dobrom pravcu

    ReplyDelete
  64. Sad sam bio u emmezeti i vidim da je cijena lumie 535 799 kn. Ako nista drugo, microsoft ce konkurenciju ubiti sa cijenama. :D

    ReplyDelete
  65. Dobar :P samo problem kod trenutnih magnetometara oni traze cesto kalibraciju. To je on okrenite telefon u obliku 8 u zraku. Meni se to desi makar sedmicno.

    ReplyDelete
  66. Meni to stalno trazi,samo mi se ljudi smiju na ulici

    ReplyDelete
  67. Odličan mob. Ima sve što mi treba a kamera i baterija vrhunski. Cijena ce biti nadam se oko 2000kn za par mjeseci kad padne cijena je moj.

    ReplyDelete
  68. I mene... Sviđaju mi se ravne linije, dosta podjeća na 630...

    ReplyDelete
  69. Ma meni je ovaj xl extra, ali brate ovaj 640 je toliko kicast i sljasti da to nije normalno??? Ja nisam imao prilike da ga vidim uzivo ali ovo preko videa sto sam video deluje mi strasno....nadam se da nije toliko uzivo :D Mnogo brate sija nekako, kako neka decija igrackica....ovaj xl je mat zavrsnica i deluje ozbiljnije ovo sija li sija :D

    ReplyDelete
  70. Kod mene opet trgovina ne radi...

    ReplyDelete
  71. Nevezano za temu, meni trgovina steka tj. ne dela kak treba i sje.... mi prognozu 😢 😠

    ReplyDelete
  72. Nije ovo nasijednik 1320 po nekoj mojoj i samo meni znanoj logici,,,es keine chance.

    ReplyDelete
  73. Zasto te ne spakovase u kuciste od 830 ili 730..... zastoooo....aaaaaaaaahh....

    ReplyDelete
  74. ...a zasto ne stavise tastere tamo gdje treba...

    ReplyDelete

Ostavite komentar