26.3.15

Windows 10 Insider Preview ima nove nadogradnje

Windows 10 setup

Windows 10 Insider Preview je program u kojem mogu svi učestvovati i oblikovati novi Windows 10 koji će ovog ljeta biti gotov. Do ljeta nije ostalo mnogo vremena, a Microsoft izdaje danas slijedeći niz nadogradnji za Windows 10 (računare) sa ispravkama grešaka koje su nastale nakon nadogradnje na bild 10041. Novi bild 10041 je izašao 18.03.2015. Neki korisnici su imali problema sa drajverima za zvuk koje nisu mogli riješiti, dok drugi korisnici nisu mogli se prijaviti nakon boota. S ovom danasnjom nadogradnjom KB3050653 Microsoft ispravlja grešku log in polja koji nestaje.

 

Vjerovatno pored toga ima još ispravki koje nisu precizirane jer korisnicima ne bi ništa značili ti detalji. Preuzmite novu nadogradnju ispod settings > update & recovery > Windows update (naziv ovog „puta“ do nadogradnji zavisi od vašeg jezika na Windows računaru).

 

Windows update

 

Ko ima grešku sa kalendarom, kontaktima i email aplikacijom nakon instalacije zadnjeg bild njemu savjetujemo da baci pogled na prvi članak koji smo objavili o novom bildu 10041 gdje piše i postupak kako riješiti taj problem.

 

Pored toga imaju i ovi korisni linkovi da riješite greške koje su nastale nakon nadogradnje na bild 10041:

  • Greška sa „this PC has unsupported disk layout for UEFI firmware“ pri instalaciji novog bilda 10041 – ovdje.
  • Greška sa Realtek audio drajverima - ovdje.
  • Greška sa WU error kodom 0x80070103 prilikom instaliranja grafičkih drajvera – ovdje.

 

Za sve korisnike koji žele postati novi Windows Insider i ranije dobijati verzije operativnog sistema može se prijaviti ovdje, a najnoviji bild 10041 Windows 10 može preuzeti ovdje.

14 komentara :

  1. Polako me hvata bedak zbog ignorisanja mobilne verzije, a proslo mesec i po dana od prve :( Pitanje dal ce i biti 735 podrzana kad god ga izbacili al kako su krenuli nece pre maja :(

    ReplyDelete
  2. Ja imam nekoliko problema s ovim buildom:
    - Mail ne prikazuje google account i uopce nemam opcija za reply, forward i slicno
    - Store: Onaj search bar gore desno mi se uopce ne vidi, takodjer se ne vidi scroll bar, pa ne mogu scrolati, takodjer ne mogu napravit update aplikacija jer su mi nestale sve te funkcije unutar store-a

    Ako netko zna kako rijesit problem, unaprijed zahvaljujem, jer nisam nasao na netu :-)

    ReplyDelete
  3. Dino imam par pitanja vezano za ovaj Windows 10 insider za pc. Interesuje me da li se normalno moze korstiti office? Studiram pa mi je stalno potreban word i power point za razlicite seminarske radove i prezentacije. Isto tako me interesuje da li se ostali programi mogu koristiti bez ikakvih problema, da li nakon instalacije ostaju sve moje stvari na laptopu i da li postoji ikakva mogucnost ukoliko mi se ne svidi Windows 10 da se vratim na Windows 8.1? Pozdav.

    ReplyDelete
  4. Ako nista ne izjavljuju ne znaci da ne radi na tome. Microsoft kao i sve velike kompanije nemaju javne izvjestaje o tome sta rade tako da ignoriranje nije prava rijec. Windows 10 za telefone ce stici svima i nema razloga za paniku jer nije jos namijenjen svakako za oficijelnu nadogradnju.

    ReplyDelete
  5. To je neobicno jer nisam jos vidio takav bug. Store kazu iz MSa treba koristiti onaj zeleni standardni ako sivi Store (beta) ne radi kako treba. Ima par problema sa licencama kako sam ja cuo i trgovinom ali to mi je novo, ako sta saznam javljam.

    ReplyDelete
  6. Oko officea, jedan moj prijatelj je u nekim od prvih verzija Windows 10 tj. prije instalacije morao deinstalirati office pa nakon instalacije sistema opet instalirati. Kod mene office 2013 radi normalno i nemam problema s njim, isto tako i drugi programi ali to ne garantuje da ce svakome raditi. I da, ima u settings > update & recovery > recovery na Windows 10 rollback stavka koja ce vratiti korisnika na stanje prije Windows 10 Insider verzije. Ja nisam isprobavao tu funkciju ali znam da i s njom moze doci do problema, zato savjetujem instaliranje Windows 10 na neki odvojen HDD ili u virtualnu masinu. Ili cak na nelu particiju na istom HDD gdje je glavni sistem.

    ReplyDelete
  7. Hvala ti na korisnim informacijama. Jos me samo zanima da li si ti zadovoljan sa Win 10 i da li se isplati instalirati?

    ReplyDelete
  8. Da, ja jesam zadovoljan. Koristim samo njega i nemam dual boot ili neki drugi OS pored 10. Razvijam i aplikacije i radim zahtjevne poslove s njim i nisam naletio na neke velike bugove. Visual Studio ima bug da zamrzne ali ne znam da li je to do 10 ili do Visual Studio 2013. Jer sa novom verzijom Visual Studio se nije desavalo.

    ReplyDelete
  9. Zasto kada ugasim telefon alarm nece da radi? Danas nzm zasto ali baterija mi preko noci otisla sa 40% na 0% , tj. ugasio mi se tel. A radim od 7h. Znaci 10% sa plate

    ReplyDelete
  10. Sto se tice build a 10041 sve to radi, ispravio sam sam gresku sa kalendarom i ostalim app kako su oni naveli. Ali sam primetio da je nekako razvucena aplikacija, ne vidi mi se ceo desni deo, kao search polje kod store, nov email ili+ kod email aplikacije. Ima li ko ovih problema?

    ReplyDelete
  11. Sve na 10-ki radi ko sat ,imao problema sa log ali otkrih laicku greaku ,do mene je prilikom ulaska brojcanik on i kada treba da se uloguje tada je na off a sifra sa brojevima e jesam glupson bas ,utuvio sebi u glavu da je do builda a jok ono do mene' 😂

    ReplyDelete
  12. Semir Begic28 March, 2015

    Sta da uradim da mogu pokrenuti igrice, instalirao sam 10 -ku ali sad ne mogu pokrenuti ni jednu igru, pokrene je i samo izbaci, takodzer nemam zvuk a instalirao sam drivere

    ReplyDelete
  13. Zanima me kada instaliram win 10 dali mi ostaju datoteke na kompu ili moram da ih spremim na neki disk?

    ReplyDelete
  14. ako uradis upgrade ostace ti sve isto ;) ako radis cistu instalaciju nece
    ja sam uradio upgrade neki dan i imao sam nekih problema i vratio sam na 7 imas mjesec dana roka

    ReplyDelete

Ostavite komentar