12.3.15

IKEA predstavlja namještaj koji može bežično puniti vaš Lumia uređaj

IKEA-wireless-charging-furniture_feat

Bežično punjenje telefona je sigurno budućnost, kao što je prije bilo nužno imati kablove do računara da bi primali internet, sada to više nije potrebno isto tako će se ponašati i elektronika i punjenje manjih uređaja kao što su telefoni. IKEA (švedska kompanija koja proizvodi namještaj) prihvatila je QI standard punjenja koji koristi niz Lumia uređaja kao Lumia 735, 830, 930 ili 1520. Pored toga podržani su i drugi modeli koji mogu koristiti maske koje će omogućiti bežično punjenje.

 

Nova serija namještaja će nositi ime „Home Smart“ i uključuje stolove, lampe, stoliće za krevete. Kada vam se bliži kraj bateriji na vašem Lumia uređaju moći ćete jednostavno dopuniti na namještaju koji je uvijek u blizini.

 

IKEA_Home-Smart-range

 

Jeanette Skjelmose iz IKEA kompanije izjavljuje:

 

Kroz istraživanja i posjete kućama uvidjeli smo da ljudi ne vole kablove, ali ipak se brinu da neće pronaći punjač telefona kada je potreban. Naša inovativna rješenja koja imaju ugrađene bežične punjače u namještaju će olakšati život u kući.

 

IKEA_lamp-table

 

IKEA počinje sa prodajom ovog namještaja sredinom aprila u Velikoj Britaniji, i vjerovatno će proširiti na druge države vrlo brzo nakon toga. Cijena proizvoda sa bežičnim punjačima počinje od £30 (~42€).

 

Izvor: Lumia Conversations

80 komentara :

  1. Stace jos da izmisle...

    ReplyDelete
  2. Zapravo odlicna stvar. Meni bi bilo korisno 👌

    ReplyDelete
  3. IKEA nema aplikaciju za WP! Za ostale platforme imaju. Vest de odnosi za sve, ne samo za wp.

    ReplyDelete
  4. Da, odnosi se za sve koji podrzavaju QI bezicni standard a posto na drugim sistemima tj. androidu nemaju svi isti bezicni standard mi ne ulazimo u to. Moj brat nor ne moze puniti na mom Nokia dt 910 koji je po QI standardima, a ima Z3 Sony Xperia.

    ReplyDelete
  5. Ко год да ми је украо кишобран данас, нек му буде драго сад кад чује да сам 3км препешачио по највећој киши, сад сам се прехладио, а да не говорим да ми је тај кишобран поклонила мама. Какав је то човек?!

    ReplyDelete
  6. Dobro dosla inovacija mada kad sam u kuci punjac je uvijek ukljucen u telefon ponekad ga ne iskljucujem 30 sati

    ReplyDelete
  7. Tebi onda taj telefon dodje nekako k'o fiksni, uvek "vezan" kablom. 😃

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic13 March, 2015

    Windows 10 za racunar ima manju nadogradnju ,o cemu se tacno radi neznam ,znam da je nesto okolo securitija 😄

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic13 March, 2015

    Isti sam ,uvijek nekakve zice i kanafe oko mene 😃

    ReplyDelete
  10. Dino ja kako znam Sony Xperia Z3 nema uopste bezicno punjenje,a nema ni HTC One M8,ima LG G3, Samsung Galaxy S5 zavisno od trzista, Nexusi 4,5,6, Motorola Moto Maxx.A znam da moj punjac ne moze puni LG Nexus 4.Ovo je dobro ima,IKE kod nas prodamnicu namestaja gde?

    ReplyDelete
  11. Hong Kong 1520, stagao denim, uzivam u maltretiranju kamere :-)

    ReplyDelete
  12. Pih! Ukrali su mi ideju. Cim su se pojavili bezicni punjaci, razmisljao sam da si u nocnom ormaricu ugradim jedan. I patentiram :)

    ReplyDelete
  13. Ovo je vec problem Microsofta za ozbiljno razmisljanje,bez razloga brise mi passvord MS nalog i gmail nalog kad a kad dobijem novu sifru livemail prihvati je samo na web stranici a nece na telefonu,onda ponovo kad napravim novu sifru kao sad prihvati je samo za trgovinu a kao nokia nalog ne moze,40 sati radim na tome i dobro poznajem proces,imam dva razlicita naloga Skype ponekad se desi da na obadva dobijem istu poruku,nadam se da ce vrlo brzo da osposobe inace skidam se i sa WIndovsa i WP

    ReplyDelete
  14. Zijad djulovic13 March, 2015

    Nesto nije uredu ,jedva uđo ,nece ni wifi ni mobilni internet ,pokusavao sve moguce i nemoguce ,sad cu zvati operatera ako nebude do njih a mene ovdje nebude na apaurinima sam i spavam ....

    ReplyDelete
  15. I kod mene se javljaju problemi oko mobilnog neta

    ReplyDelete
  16. Zijad djulovic13 March, 2015

    Do operatera je srecom ....

    ReplyDelete
  17. Sad ce u kaficima uz free wifi stat i free qi. Tko prvi to ugradi u sank i stolove pokupit ce sve goste :)

    ReplyDelete
  18. Meni se desilo da sam posle vracanja na fabricka podesavanja morala da upisem alternativnu adresu za potvrdu identiteta i stalno mi izlazila opcija da potvrdim adresu sa fejsbuka a ne sa drugog maila koji mi je vezan za taj nalog. Udjem preko kompa i tu izaberem da mi stigne potvrda na gmail, da bih mogla da vratim sva podesavanja i aplikacije iz oblaka. Sad mi stoji obavestenje da ce mi za mesec dana biti promenjeno podesavanje, iako je to vec ranije podeseno tako. Situacija nicim izazvana ali srecom mogu da koristim nalog na telefonu i primam mailove sa oba naloga, jedino ne mogu da vratim podesavanja iz OneDrive. Definitivno nicim izazvano.

    ReplyDelete
  19. Zaboravila sam i da napisem da nema ko mene da nasmeje do suza ako tebe nema sa tvojim problemima (na telefonu). Kupi ti drugi telefon sa drugim OS ali zadrzi ovaj dokle god moze ikako da radi postao je i meni miljenik :D

    ReplyDelete
  20. Nesto se dogadja,i nekako mi se ne svidja

    ReplyDelete
  21. Mislim da im se stvorio haos u svim aplikacijama i programima. Pod pritiskom su jos od najave win10 i sporo teku realizacije planova jer ljudi iscekuju sa nestrpljenjem svaki novi bild ili azuriranje aplikacija, ispravke gresaka...Suvise rano su najavljivali planove, po mom misljenju, pa sad ispada da ne stizu mnogo toga. Stizu oni po svom planu nego smo mi znatizeljni i nestrpljivi. Haos je verovatno jer sve prilagodjavaju novom windowsu i univerzalnim aplikacijama samo se nadam da ce se sve prilagoditi i poceti normalno da funkcionise i to uskoro jer cemo u suprotnom svi poceti da koristimo vise telefona da bi imali sve aplikacije u funkciji. Ja jos malo referat i elaborat hhaha ali stalno nesto ne stima.

    ReplyDelete
  22. Neeeeeeeee......

    ReplyDelete
  23. To nikako...!

    ReplyDelete
  24. Que pasa ombreeee ???

    ReplyDelete
  25. Bilo je kriticno gmail koji aktivno koristim a prihvacen je od MS kao njihov sekundarni mail ako promijenim lozinku na livemail automatski mi se brise i na gmail tako da sam u jednom momentu ostao bez i jednog maila i mogucnosti da ih osposobim,ali na srecu uz pomoc....sam uspjeo gmail mi je vrlo vazan

    ReplyDelete
  26. To sa aplikacijama razumijem ali ta zbrka oko naloga nebi smjela da se dogodi

    ReplyDelete
  27. Ne bi smela ali eto je. Nisam jedina a zaista nisam nikada imala taj problem.

    ReplyDelete
  28. Isto nikad nigdje problem sa nalogom ali u zadnje vribeme nekoliko puta a ovo zadnje dovelo me do ludila htjeo baciti i lap top i telefon pa uzeti komplet drugi OS,oko 40 sati izmisljanja kako osposobiti nalog sam sa sobom sam pricao spominjao ime jednog bogatog Amerinanca#@&&%$¥

    ReplyDelete
  29. Ja preko laptopa ni ne mogu na nalog (do 10.04), samo preko telefona ali bez vracanja rezervnih kopija podataka sa OneDrive.

    ReplyDelete
  30. Ja opet sa MS nalogom mogu u trgovinu ali na ostalim mjestima na telefonu ne prihvaca taj nalog,tolika je zbrka da ne znam opisati,

    ReplyDelete
  31. Zaista cudno :(

    ReplyDelete
  32. Ali ja vjerujem da ce sa pocetkom zvanicne verzije W-10 sve biti popravljeno

    ReplyDelete
  33. Do tada cu i ja mozda kupiti bolji telefon pa ce biti sve full :D

    ReplyDelete
  34. "jedino ne mogu da vratim podesavanja iz OneDrive. Definitivno nicim izazvano".
    Reagovao sam instiktivno...

    ReplyDelete
  35. Ja mislim da ces kupiti bez "mozda"

    ReplyDelete
  36. Sve ove probleme mozda uzrokuju njihovi serveri koji izgleda zaglupe na odredjeno vreme...😊

    ReplyDelete
  37. Sreca pa sam ja sve sacuvala sto je trebalo na kompu pre one probe ##777# jer sam znala da nesto moze krenuti po zlu :D

    ReplyDelete
  38. Samo da L630 ima blic i 1gb rama ne bih ni razmisljala o novom. Meni je super sto je 4.5 inca displej jer je bas zgodan za rukovanje sa jednom rukom jer volim nocu da citam u krevetu razne clanke pa mi je zgodnije samo jednom rukom da upravljam svim tasterima i da listam stranice.

    ReplyDelete
  39. Bravo, pametna devojka...😊

    ReplyDelete
  40. Ja da ne ureknem nemam nikakvih problema...😁

    ReplyDelete
  41. Ako kupujes da razmislis o ovom sto treba uskoro da izadje L640 3G koji ce biti 139€...

    ReplyDelete
  42. To su male dimenzije zasto ne probas sa 6 inca,samo dva dana ce biti preveliki poslije toga je nezamislivo nesto manje

    ReplyDelete
  43. Nesto mi je to preveliko, veliki je i od 5 inca za moj ukus ali ce verovatno biti takav, neki sledeci, jer manji nemaju buducnost sto se tice bolje kamere i ram memorije. Na ovom telefonu mi je problem internet explorer koji me stalno izbacuje iz clanaka a to je sve zbog 512 rama pa je to i najveci problem.

    ReplyDelete
  44. Moj fon je od 512 mb rama i nikad me nije izbacio IE iz clanka koji citam, ne verujem nesto da je do rama, ne bi trebalo bar ne na citanje...

    ReplyDelete
  45. Vise mi odgovara onaj XL zbog kamere kad je vec mala razlika u ceni (za oko pedesetak eura) ali preveliki telefon i to mi je veliki problem ali na kraju ce tako nesto i biti.

    ReplyDelete
  46. U IE i nece izbaciti, nego u app koristim jednu kontrolu kija je od MS i bazirana je na IE, plus reklame u app i ako clanak neki malo veci sa vise fotografija i greska se desi, greska u samoj kontroli toj od MSa koju ne mogu nikako ispraviti. Zato sam ponudio "novi nacin citanja" u app u postavkama. S tom postavkom nema rusenja. A dodatno u novoj app koju imamo trenutno u testiranju nema takvih rusenja i problema, a i komentari su ugradeni ;)

    ReplyDelete
  47. ;) jeste jos u izradi ali za sada radi ok :)

    ReplyDelete
  48. Nemam mnogo aplikacija u upotrebi, sve microsoftove koje ne koristim sam izbrisala tako da je ostalo samo fb, dodala viber, wp novosti, disqus, shazam i jednu igricu koju volim da igram ali nije nesto previse zahtevna. One microsoftove sam sve deinstalirala tipa: line msn sve osim prognoze, novcanika, office.

    ReplyDelete
  49. Internet explorer zeza za sve ne za wp novosti. Wp novosti procitam jedan clanak pa izadjem iz app i udjem ponovo i procitam sledeci tako da sam navikla na to i ne nerviram se jer je do ram memorije ali zeza me Internet explorer na vecini otvorenih stranica izbacuje. Krenem da citam nesto i zatvori se explorer bilo gde na netu.

    ReplyDelete
  50. Rado bih kupila aplikaciju(sto sam i planirala) ali trenutno mi ne funkcionise visa kartica a nazalost ne moze da se placa sa telefona. Resicu i to uskoro pa cu kupiti aplikaciju da nemam reklame.

    ReplyDelete
  51. To već ima u McD restoranima... Mislim da je u Engleskoj za sad...

    ReplyDelete
  52. I meni se to isto desilo... Pokušavao napraviti ali u to vrijeme bezuspješno i mislim da se na kraju samo sve riješilo... Nikako da se sjetim šta i kako sam uradio... :D

    ReplyDelete
  53. Jos uvijek relativno dobro radi sa 512 ali ipak bar Ram 1GB

    ReplyDelete
  54. Kad ces pustiti novu app sa ugradjenim komentarima.? Sto se tice novog nacina citanja u app WP novosti radi lepo na 512 mb rama i ponekad prebacim na stari da procitam komentare i tu ucita, jeste malo sporije ali ucita ali redje koristim stari nacin da me ne izbaci iz app. U sustini dobar posao radis i ja te podrzavam da nastavis tako i da istrajes u daljem radu.

    ReplyDelete
  55. Hoce li ovako izgledati komentari kao na slici u novoj ispeglanoj app.?😊

    ReplyDelete
  56. Slazem se da je bolji izbor i ja razmisljam o njemu ali mi se ne svidja dizajn fona ja volim vise sa pravim ivicama (ne zaobljenim) kao sto je L1520...uuuh ala bih ga posedovao...😁

    ReplyDelete
  57. da, to je u Windows Novosti. i radi, poslao sam prosle sedmice nekad novi update za nju da je isprobamo i skoro ima sve funkcije kao i wp novosti, nedostaje jos lockscreen i onaj alternativni zvuk, ostlao je se tu i radi.

    Ali postoji nepredviden problem, iako smo mislili stranicu nazvati Windows Novosti i imamo vec odmenu za to kupljenu http://windowsnovosti.com i mislili smo rebrendirati app u Windows Novosti, ali Microsoft ima nesto protiv. Ime ne smije pocinjati da markom kao Windows. Vecu glupost u zivotu nisam vidio :D toliko od mene. A kao primjer moze Novosti za Windows, ali nikako Windows Novosti kao korisnici ce biti zbunjeni tako da gledamo kako da licenciramo ime Windows za nasu app. ali tesko da je moguce.

    ReplyDelete
  58. Pazi kad ti kazem, nikad me nije izbacio iz IE kad sam na netu a imam 512 mb rama. Citam vesti i na Mondu, Blicu i ostalim portalima sa puno slika i videa, otvorene su po nekoliko stranica odjednom i opet me nije izdao. Ja jedino vidim problem u optimizaciji fona sto moze da bude do samog uredjaja tj. proizvodjaca ili eventualno softvera. Zato nisam ranije cesto razumeo druge kad se zale na telefone jer sam mislio da je svima kao meni...😊😁.

    ReplyDelete
  59. Mozda to ima veze sa stranicama?! Ie je veoma stabilan i svi pretrazivaci na WP koji su u trgovini baziraju na IE :) siv koriste isti kod, i nasa wp novosti koristi IE za citanje clanaka iako to ne izgleda tako jer je on inace veoma pouzdan :P sam oeto s reklamama i kad je clanak malo zahtjevniji onda izbaci, naravno i komentari tu trose dosta memorije. Tako da volio bi objaviti ovu novu app ali jos nije vrijeme :)

    ReplyDelete
  60. Resice se i meni 10.04 kad prodje mesec dana hahaha tada ce mi biti prihvacena promena podesavanja koja su vec i ranije bila podesena tako, ako me ne vrate na pocetnu tacku pa sve ponovo. Nece valjda prvi put mi se sad to desilo, mozda sam i ja negde pogresila u medjuvremenu.

    ReplyDelete
  61. Mozes da napises Windovs ili Vindows ili onako kako izgovaramo Vindovs mada su svi navikli na original sa W na oba mesta ali probaj da promenis redosled mesta kao na primer NOVOSTI ZA WINDOWS UREDJAJE malo doterati ime nekako a sto krace ali da bude jasno o cemu je rec. Nije mi lose ovo ime sad gledam dok sam proveravala da li imam neko slovo viska ili manjka u pisanju.

    ReplyDelete
  62. A i ako ne prihvati podesavanje ti onda kako vec rece lagano kavica pa na naloge a moze uz put i cokoladica bar ja tako,ma sta cokoladica ja uzmem kilo slatisa

    ReplyDelete
  63. Izbacuje me zbog reklama i sa stranica koje izbace ponudu da ih lajkujem na fb, tu me obavezno izbaci sa stranice i to mi se desava od kada sam instalirala Denim nadogradnju. Taman pocnem da citam izbaci me i vratim se opet da pokusam i opet me izbaci. Ranije samo na X stisnem i skloni se ta ponuda da lajkujem stranicu a od Denima izbacuje. Denim je meni licno doneo problem sa internet explorerom i ekran mi je mnogo vise osetljiv na dodir nego ranije a u podesavanjima nemam nikakve opcije za kalibraciju ili neko podesavanje za osetljivost ekrana.

    ReplyDelete
  64. I meni se vise svidja takav izgled ali ja vec imam isti samo malo manji pa nije problem iako mi se vise svidja taj sa ostrim ivicama. L630 je isti kao L640 i XL kako vidim na slikama samo veci i ima led osvetljenje pored kamere..

    ReplyDelete
  65. A samo skracenica W.Novosti

    ReplyDelete
  66. Palacinke od slatkisa ili nesto slano, nisam preterano ljubitelj slatkisa. Nes sa mlekom (kao i sada) i moze sve :D

    ReplyDelete
  67. Moralo bi jos neko slovo da se zna o cemu je rec u aplikaciji i tekstovima, Bar Win pa nesto u nastavku.

    ReplyDelete
  68. Tako mi hiljadu Lumia sad cu i ja nesto

    ReplyDelete
  69. Balkan Windows Novosti :)

    ReplyDelete
  70. Kasne mi obavestenja pa i ne znam sta si naumio ali ja evo uz nesic sa mlekom jedem i palacinke kao da je jutro :D

    ReplyDelete
  71. Moglo bi i samo skracenica B.W.N.. ali neko bi mogao protumaciti kao: Bateriju Woody Nema:)

    ReplyDelete
  72. nekima i jeste uskoro jutro

    ReplyDelete
  73. Kad nesto nemas, nemas ni problema osim jednog...sto to nemas :D

    ReplyDelete
  74. Prosto NE VERUJEM.! Pa kako je do sad moglo a sad odjednom ne.? A da nerebrendiras i ostavis kako je i bilo, i pravis se blesav.? :)))

    ReplyDelete
  75. Isti problem i ja a tako mi i za fejs baguje. Sve sam zivo obrisao i ostavio par app i isto.

    ReplyDelete
  76. Moze WP Novosti jer WP nije zasticeno ime. Dok ono sto ja zelim je Windows Novosti jer smo kupili i tu domenu i aplikacija je vec u trgovini pod novim imenom Windows Novosti, samo sakrivena i testiramo je trenutno. Znaci odobrili su je i cak sam uradio dva updatea i sve to, sad odjednom kao ne moze ovo ime... Krsi pravila pa gledam kako da licenciram ime legalno. U razgovorima sam ali prica sa onima koji pregledaju aplikacije je ravna prici sa djecom iz obdanista. Obratio sam se visoj instanci da vidim kako ide licenciranje. Jer ne zelim za mjesec opet da mi obore update i kazu da ne moze. Uglavnom postujemo pravila samo se pitam kako ce Windows Central, prilikom narednog updatea ako ostane njima to ime ja ulazem zalbu. Nema vise izgovora i lijepih rijeci. Ako mene obaraju molim neka sve redom. Ako njih ne onda i nas ne, tako jednostavno. :)

    Uglavnom i ja ne mogu da vjerujem da je moglo prilikom postavljanja app, znaci u trgovini je vec i rezervisao sam ime Windows Novosti i niko se nije bunio. Sad odjednom... Mislim ko je odobrio prvobitno trebao bi sada biti i odgovoran.

    ReplyDelete
  77. Sve to moze, sto i ti kazes kao i Natasa, ali ja zelim Windows Novosti, brzo ce ljudi shvatiti o cemu je rijec. Win Novosti ljudi nece povezivati sa Windows, W.Novosfi isto tako. A ideja oko okretanja Novosti o Windowsu isto ne moze jer nece ljudi povezati sa nasom stranicom koju planiram rebrendirati u Windows Novosti. Imamo cak domenu za to vec i sve je spremno samo da objavimo. Aplikacija je isto skoro pa gotova. Brzo radi i nema trenutno problema, znaci samo to koci. Ali rijesit cu i to. Nisam radio toliko dugo da bi sad odjednom odustao.

    ReplyDelete
  78. Naravno da neces odustati,mada MS tretira ako ide prvo Windows da to moze oznaciti kao zvanicnu MS app

    ReplyDelete
  79. Upravo tako, ako obaraju tebe neka ruse i druge nemoj da odustajes, platio si ime i sad taj sto je odobrio on i neka snosi posledice... Vidim da si ogorcen i potpuno te shvatam kad kazes da imas osecaj da razgovaras sa decom i sam imam slicnih problema. Ne daj se, zali se konstantno i dosadjuj ako treba svaki dan na sve moguce adrese se obracaj, neka bude bar jednako za sve...

    ReplyDelete
  80. Meni nije ranije bilo cesto, samo ponekad ali bas retko. Od Denim nadogradnje mi se to desava u Internet Exploreru skoro u 80% slucajeva.

    ReplyDelete

Ostavite komentar