10.3.15

Procurile nove fotografije Windows 10 OS-a za mobitele

WP Novosti Lumia 1520_thumbSvi koji željno iščekuju bilo kakve informacije o Windows 10 OS-u ova vijest će vas sigurno malo razveseliti. ITHome stranica je objavila fotografije Windows 10 OS-a za mobitele na kojima vidimo neke nove funkcije i manje promjene u izgledu.

 

Windows-10-Phone-1

Windows 10 Technical Preview OS sada ima oznaku 10038.12518 u kojemu su vidljive neke nove funkcije poput “kačenja” pojedinih postavki uređaja na početni zaslon (funkcija koju smo vidjeli na Lumia 640).

 

postavke-tipkovnice-biracTipkovnica je osvježena s novim postavkama, jedna zanimljiva postavka je prilagođavanje kontrole kursora za osobe koje uređaj koriste desnom odnosno lijevom rukom, a novi izgled je dobila i alfanumerička tipkovnica za upisivanje brojeva.

 

Nažalost, na svim slikama veliki dio teksta je na Kineskom jeziku pa ne možemo mnogo toga pročitati ali svakom novom slikom i promjenom, makar bila minimalna, vidimo da Microsoft ne pauzira sa razvojem Windowsa 10. Microsoft još nije objavio kada će pustiti novi build za Windows 10 na mobitelima ali očekuje se da će biti uskoro i da će biti podržan veći broj uređaja.

 

izvor: WMPU

11 komentara :

  1. Zijad djulovic10 March, 2015

    Samo neka se krece naprijed 😊

    ReplyDelete
  2. Ovako treba mi pomoc...nabavio sam Lumia 735 za moju 535 (bez touch problema) i neku malu doplatu od 30€...no nebitno...treba mi informacija u cemu je razlika sve izmedju 730 i 735 sem te Dual-Sim i LTE podrske sto jedan nema a drugi ima? I jel vam se mnogo prlja poledjina telefona ovako? I zasto mi automatski ne ide update za device hub i tako te sistemske aplikacije?

    ReplyDelete
  3. Lumia 640 uskoro u Srbiji:

    http://www.telekoplus.com/mobilni-telefoni/microsoft/

    ReplyDelete
  4. veljačaaa11 March, 2015

    razlika je bas to 730 ima dual sim opciju dok 735 je single sim uz lte , takodje uz 735 dolazi i opcija bezicnog punjenja i zbog toga je malo doblja

    ReplyDelete
  5. veljačaaa11 March, 2015

    nece pre sredine aprila

    ReplyDelete
  6. I ja pretpostavljam da će biti tako. P.S. I m:tel je u svom meniju pod "proizvođač" dodao "Microsoft", a prije par dana ga nije bilo, što nagoviještava novu ponudu.

    http://www.mtel.ba/eshop-privatni/Telefon/cena/0_10000

    ReplyDelete
  7. ma znam to...imam i to iza takodje...mnogo se prlja telefon ovako isto...da li mozda znas odgovor na zadnje moje pitanje zasto mi ne update sistemske aplikacije? device hub, rate us i tako te...ranije sam video taj update jednom sam ga cancel posto nisam imao WiFi i bio sam na putu i posle se vise nikako nije pojavljivalo...

    ReplyDelete
  8. veljačaaa11 March, 2015

    Valjda za sistemske app moras ti da das potvrdu da se abdejtuju...nemam pojma to mi je jedino logicno,a sto se tice prljanja,moj drug ima mat belu masku i nisam primetio da se prlja

    ReplyDelete
  9. 730/5 nema bezicno punjenje. Ima mnogo bolji amoled ekran koji je medju najboljima, ima mnogo bolju kameru sa socivom slicnim l830, ima zeiss optiku, ima kvalitetnije kuciste i zvucnike, fullHD snimke za obe kamere, kompaktniji je, lepse lezi u ruci. Po meni je l735 u rangu iphone-a

    ReplyDelete
  10. ima ono za wireless charger iza u poledjini...

    ReplyDelete
  11. ma uzeo sam providnu zastitu pa sta je tu je...i matt foliju takodje...kako mislis gde da dam potvrdu? ranije mi je automatski update device hub i ostale stvari...onda sam to jednom cancel download i vise nije mi uopste se pojavljivalo u downloads listi...

    ReplyDelete

Ostavite komentar