16.3.15

Whatsapp i Facebook Messenger imaju male nadogradnje

Store picture manji

Whatsapp i Facebook Messenger aplikacije danas imaju male nadogradnje i bez izvještaja o promjenama. Vjerovatno se radi o nekim ispravljanjem grešaka ili pripremama za neke nove funkcije koje će stići u narednim verzijama. Ako vi naletite na neku novu funkciju u ovim aplikacijama obavijestite nas pa ćemo dopuniti članak sa više informacija.

 

Preuzmite Whatsapp aplikaciju ovdje.

 

QR_WhatsApp

 

Preuzmite (Facebook) Messenger aplikaciju ovdje.

 

qr_facebook_messenger

25 komentara :

  1. lumiaa 92016 March, 2015

    Bio bi red da uvedu pozive za messenger :/

    ReplyDelete
  2. Nije vezano za temu...
    Kako najbezbolnije prebaciti kontakte sa Androida na Windows Phone??

    ReplyDelete
  3. Ima ova app od Microsofta, pa pomusajte s njom.

    http://www.windowsphone.com/s?appid=dc08943b-7b3d-4ee5-aa3c-30f1a826af02

    ReplyDelete
  4. Samo da dodam jos da je i MSN Sport takodje imao nadogradnju :)

    ReplyDelete
  5. Ja je nisam jos isprobao ali kako vidim ocjena joj je dobra i svi je hvale.

    ReplyDelete
  6. Luka Kopričanec17 March, 2015

    Vidim da je kod mene na messengeru promjena ta kad nekome posaljen poruku i vratim se u glavni meni gdje su mi svi chatovi, vise ne pise samo zadnja poruka, vec pise VI:poruka koju sam poslao.

    ReplyDelete
  7. Ubacen tab za recent stickers, koji prije nije bio.

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic17 March, 2015

    Dobra ap ja sa njom prebacivao ...

    ReplyDelete
  9. Vladan Vukajlovic17 March, 2015

    Jedno pitanje ....
    Sta je sa Forumom WP Novosti zasto nije vise funkcionalan?
    Ne mozes ni da se prijavis niti da napravis nov nalog.
    Zar ne bi mogli lepo svi biti tamo i pisati o svemu sta bi hteli ,mozda bi mogli i preko Tapatalka biti prisutni ,jel je forum zaboravljen ,odustalo se od njega ili nesto trece ?

    ReplyDelete
  10. Nismo imali vremena raditi na forumu jer su ga kinezi vise puta spamovali iako ima zastitu. Jednostavno kinezi dodu i obore bazu podataka sa linkovima i tekstovima kao sto se vidi kada se otvori forum. Ima jedna tema od woodyja koja je nirmalna i mozda jos koja ali sve ostalo je spam i to u roku dan ili dva nastalo i to se dogodilo vise puta. Ja ocistim i sredim oni opet. I onda sam pauzirao forum. Jeste da treba forum jer komentari ovdje se pretvorili u forumu, a to nije dobro. Mnogo ima price oko svega, a malo oko samog clanka.

    ReplyDelete
  11. Vladan Vukajlovic17 March, 2015

    A kad bi sa dobrom novom ekipom koji razumeju te stvari napravio novi forum ti ,Zeljko jos neko ko se razume u to sa par dobrih admina na novom forumu mozda bi dobio nesto novo,a stari da ugasis ,zakljucas obrises kako kod vec,mislim da bi dobio jako puno novih korisnika jos plus ako bi ukljucio mogucnost pisanja preko tapatalka ,mislim da bi dobio jednu veliku zajednicu koja bi te podrzala i sigurno bi imao jos veci odziv u uredjenom forumu nego ovako nasumicno,koliko puta jjedni te isti ljudi pisu o istim stvarima u razlicitim tekstovima ,i ako ih demantujes na jednom mestu oni bez razloga provlace iste tkz. probleme i na druga mesta tj.u neke sledece clanke i izazivaju raspravu koja je nepotrebna .
    Znam da je veliki posao zapoceti nesto novo ali ovde ima dosta pozitivnih ljudi a verujem i poznavaoca koji bi ti pomogli oko toga ,samo eto trebao bi ti samo zapoceti a posle verujem da bi forum imao svoj jedan nov zivot .
    Verujem ako se odlucis za nov forum da bi se ovde dosta ljudi javilii koji bi ucestvovali u tome i pomogli ti na pravi nacin za stvaranje neceg drugacijeg na ovim prostorima.

    ReplyDelete
  12. Vladan Vukajlovic17 March, 2015

    Ima jos jedan nacin, ako kontakte sa androida uploadujes na server jednostavno u nov WP dodas gmail nalog a u imeniku oznacis da ti pokazuje i sa gmaila kontakte u imeniku imaces sve kontakte koje si imao i u androidu

    ReplyDelete
  13. SUPER,ja sam morao malo prestati o tim predlozima jer sam vise puta o tome pisao,koliko znam svi forumi su na udaru reklama virusa....ali isto kao sto oni napadaji administratori se brane naravno treba biti osposobljen za to a vjerujem da na WP N ima sposobnih i spremnih na suradnju,ipak ja mislim da ima straha da se ne izgubi ovo sto vec ima a ima prilicno mislim na trenutno stanje,

    ReplyDelete
  14. Sto se tice mesenger nadogradnje.Prvo sto sam vidio jeste to da kad se ne posalje poruka,pojavi se gore obavestenje,a drugo sto sam vidio da sad lajk mogu stalno da saljem,a prije nisam mogao.

    ReplyDelete
  15. Luka Kopričanec17 March, 2015

    Jos jedna novost koju sam primjetio je ta da kad ugasim messenger prije nego se poruka posalje dode notification s istom obavijesti o dogadaju. Neki bolji dodatak.

    ReplyDelete
  16. Upravo to sam hteo da napisem...
    Takodje u konverzaciji, ako je poslednja poruka tvoja, pise "You:" pa tekst poruke...
    Da li je jos neko primetio neku promenu?

    ReplyDelete
  17. Da, sve to stoji, mi smo generalno za. I slazem se da treba, cak sam ga vise puta osposobio samo da bi radio par sedmica i nakon toga opet, ali rijesit cemo i taj problem. Sto se tice Tapatalk, moram malo vidjeti kako to ide. Vjerovatno nije neki problem napraviti.

    ReplyDelete
  18. Nije samo strah u pitanju jer forum moze odvesti ljude samo da pisu opsirnije, a oni koji citaju i dalje ce citati ovdje :) ne vjerujem da ce se izgubiti. Forum bi samo jos vise pomogao kao npr sa sekcijom o prijedlozima za clanke, novim aplikacijama itd. to sve je u planu od prvog dana. :) samo eto vrijeme nas zeza, koliko toliko stizemo i ovo, ja npr radim aktivno na Windows Novosti app za Windows i WP, pored toga WP Novosti app, Prognoza, Zeljko studira i ima manje vremena, imamo novog clana kojeg cemo predstaviti uskoro i koji ce pisati clanke. Sve smo to isplanirali ali polako, ne da nije vrijeme za to nego ne zelimo poluproizvod :)

    ReplyDelete
  19. Da, toga se nisam sjetio, a kod WP tako uvijek radim, na emailu su mi svi kontakti i ne brinem za njih :) zaboravio sam da Android ima to isto.

    ReplyDelete
  20. Stefan Ivanović17 March, 2015

    Jedini dobar način je da sve kontakte kopiraš u telefon, zatim ih sinhronizuješ sa gmail nalogom, onda ih eksportuješ iz gmail online u .vcf pa taj .vcf učitaš u svoj outlook nalog, ili direktno online ili preko Outlook aplikacije iz Office paketa. Za verzije starije od MS Office 2013 treba da instaliraš Outlook connector ako to nisu ispravili nekim updateom. Tako ćes jedino moći da raskrstiš sa spam servisom zvani google mail, konektovanje outlook naloga sa istim samo produžava agoniju.

    Pitanje za Dina, da li postoji neki servis za komentarisanje koji nije Disqus, tj. neki koji na Windows Phone ZAPRAVO RADI za razliku od ovog sr*#&a. 100 puta sam odustao od pisanja komentara (naročito dugih) ako nisam na PC, a posle me prođe volja. O kačenju slika bolje da pričam, biću banovan.

    ReplyDelete
  21. Di ćeš bolje od Disqusa? Može se ugraditi svašta ali Disqus je nekakav univerzalni sustav komentiranja koji je jako dobar. Ne znam kakav uređaj koristiš ali komentiranje iz Disqus app je jako dobro, ja često znam i preko IE napisati komentar, slike, sve šta treba..

    ReplyDelete
  22. Stefan Ivanovic17 March, 2015

    Sa L920 komentarisanje iz WPNovosti app je mučno. Kad mi je neki dan posle 10 min neke pisanije zazvonio telefon sve sam izgubio. Sliku sam do sad uspeo 2 puta da okačim, sto sa tel, što sa PC, probao preko IE, FF, Opere na PC, IE, Opere, Maxthon i UC Browsera na tel. Sve u svemu neopevano smeće od servisa, ne znam zašto ga koristim uopšte. Sad odgovaram kao 'anonimni' korisnik jer sad u WP Novosti App me je opet izlogovao, što se dešava svakih par dana, ali pre 20 min sam se ulogovao! Sad kad bih kliknuo dole da se prijavim sa Disqus, sve bih ovo što sam napisao izgubio bih. Interesantno da može sa svim servisima da uloguje osim sa Live ID, tj. outlook.com nalogom.

    ReplyDelete
  23. Stvarno ne bih znao, ja korsitim najnormalnije preko mobitela (L920) i PC-a. Jedino nekad ako je spor internet na mobitelu trebam kliknuti refresh da ponovo učita komentare, ali vidio sam par puta da se ljudi žale na disqus ali uglavom ovi što imaju 512MB RAM.

    btw. nekako je logično da se izgubi ono što je napisano jer se logiraš naknadno a to na mobitelu zahtjeva ponovno učitavanje stranice pa izbriše sve što je memorija privremeno zapamtila za tu stranicu.

    ReplyDelete
  24. I to sam kasnije vidjeo.Na Android i Iphone ima taj lajk da se salje razlicite velicine.Nadam se da ce to doc na WP.

    ReplyDelete

Ostavite komentar